Біатлонний вікенд в Обергофі завершувався яскравим видовищем – змішаною естафетою, яка закривала програму четвертого етапу Кубка світу.
Перший етап для української збірної розпочався фантастично: Віталій Мандзин блискуче відпрацював стрільбу лежачи і на друге коло пішов у лідируючому квартеті разом з Фаб’єном Клодом, Стурлою Легрейдом та Даніло Рітмюллером! По дистанції українець, здається, працював грамотно, тримався за спиною суперників, однак темп у такій компанії все ж виявився зависоким для Віталія – стійка для нього стала дуже складним рубежем: він не лише стріляв дуже довго, вицілюючи деякі постріли, але й настріляв на коло штрафу. На останньому колі Мандзин увімкнув максимальну швидкість, але все, що вдалось зробити – піднятись до 13-ї позиції на передачі естафети.
Призову трійку після першого етапу склали Норвегія, Німеччина та Швеція, яким лише 10 секунд програвала збірна Італії в особі Томмазо Джакомеля. Штрафними колами, окрім України, ускладнили собі життя ще кілька команд, в тому числі й одні з фаворитів гонки – французи, які внаслідок помилки Фаб’єна Клода опинились восьмими.
Втім вже на другому етапі французи повернулись до лідируючої трійки. Штрафні кола набули ще більш масового характеру, і, приміром, швед Мартін Понсілуома подовжив собі дистанцію аж на 300 метрів після лежки, а норвежець Тар’єй Бьо заробив штрафне коло після стійки. Тож після чоловічої половини міксту перше місце захопили господарі траси, за яких чудово на трасі відпрацював Філіпп Наврат. На два десятки секунд позаду фінішували на своєму етапі італієць Еліа Дзені та француз Ерік Перро.
Нас же більше цікавив прогрес української команди, за яку в боротьбу кинувся Дмитро Підручний. Для капітана команди етап в Обергофі став зірковим, з двома квітковими церемоніями в особистих гонках. Тримав рівень Дмитро і в естафеті, відпрацювавши два рубежі з одним запасним патроном, і, показавши непоганий хід, підняв команду на восьму позицію!
Третій етап до старту гонки викликав найбільше занепокоєнь, адже тут стартувала наймолодша наша учасниця – Олена Городна, якій довелось замінити у складі захворівшу Юлію Джиму. Однак львів’янка не загубилась у солідній компанії, відпрацювавши на стрільбі лише з одним додатковим патроном. Трішки не вистачило сил на останнє коло, де Олена програла досить багато часу та чотири позиції. Але ж, перебуваючи на 11-му місці перед останнім етапом, наша команда все ще була у досить щільній боротьбі.
Парад помилок лідерів продовжила Німеччина: Юлія Таннхаймер шокувала заповнені трибуни стадіону в Обергофі двома колами штрафу, одразу впавши з першої позиції на дев’яту і практично втративши шанси на подіум. До фінішу етапу німкеня змогла піднятись лише до шостого місця, програючи лідерам більше хвилини. А на чолі гонки сформувалось тріо Норвегія-Франція-Швеція, які прийшли на останню передачу в інтервалі 18-ти секунд. Причому дуже вражаюче провела останній відрізок Інгрід Тандреволд, яка створила запас перед Жанін Рішар та Ханною Еберг!
Однак у Швеції був у запасі головний козир на останній етап – Ельріва Еберг, яка напередодні створила фурор, піднявшись на подіум переслідування з 37-ї стартової позиції. Сьогодні Ельвіра ніби продовжувала вчорашню гонку: лише один промах – ніщо для надшвидкісної спортсменки. На останній рубіж вона прийшла разом з Лу Жанмонно, але сім секунд, які отримала француженка перед останнім колом, було надто мало, аби боротись за золото з Еберг. Шведка вже за 500 метрів відіграла відставання, а потім так стрімко почала відриватись, що жодних сумнівів у перемозі Швеції не виникало.
Команда Франції спокійно фінішувала другою, а з бронзою мікст завершила Норвегія: Марен Кіркейде втратила шанси на щось більше вже після лежки, де використала повний комплект запасних патронів. Після цього решту дистанції вона провела в самотності.
А ось українка Христина Дмитренко до останнього рубежу перебувала у жорсткій боротьбі за місця у топ-десятці. Об’єктивно поступаючись найближчим конкуренткам у швидкості, наша фінішерка взяла своє за рахунок бездоганної стрільби! Десять влучних пострілів – і на фініші Христина підняла команду на дев’яте місце. Зважаючи на сьогоднішній склад і стан дівчат, це майже максимум можливого – трішки краще було б без штрафного кола, але загалом на стрільбу нашій команді скаржитись важко: на чотирьох українці припустились лише шістьох промахів – найменше серед усіх команд.
Цей результат дещо ускладнив нашій чоловічій команді боротьбу в Кубку націй: Італія та Швейцарія наблизилися до України, але наші чоловіки все ще утримують п'яту позицію. Жіноча ж команда посідає дев'яту сходинку.
Пауза перед наступним етапом цього разу буде дуже короткою, адже тиждень в Рупольдінгу традиційно розпочинається дуже рано. Тож вже в середу на нас чекає чоловіча індивідуальна гонка.
Змішана естафета 1. Швеція (2+10) 1:04:24,1 2. Франція (1+7) +12,8 3. Норвегія (1+9) +1:11,4 4. Швейцарія (1+11) +2:13,5 5. Німеччина (3+10) +2:21,0 6. Італія (1+11) +2:29,3 ... 9. Україна (1+5) +3:15,5
2 PUZAN
Дуже хочеться з тобою посперечатися, але ж я розумію, що ти правий. І хочеться звалити провину но зовнішні обставини - ось якщо б у 2014 не почалося, то, може, дійсно б долучило до біатлону шалену кількість дітей та юнаків, збільшило радикально ресурси на розвиток
А так типу не до того стало, але, думаю, справа не тільки у цьому.
А жаль - момент був чудовий для прориву.
2025-01-12 23:33
2 PUZAN Не долучило до біатлону шалену кількість дітей та юнаків, не збільшило радикально ресурси на розвиток, а спотворило відчуття реальності ситуації.
В цілому підтримую, уточню що фінансування все ж погіршилось, але треба щоб був популярний біатлон в країні, щоб була можливість відбирати дітей - ось Валя Семеренко до сих пір бігає, тобто в області за яку вона виступає не має напливу молоді, аце ж одна з небагатьох областей де є природні умови для розвитку зимових видів спорту - в Миколаєві навіть якщо приїде найкращий дитячий тренер в світі навряд чи чогось досягне.
2025-01-12 23:35
Був у відрядженні і жодну гонку сьогодні не бачив. Може й добре, бо не краяв серце. Але всі коментарі прочитав.
Що скажу? Не помиляється, той хто не робить. Якби бігла сьогодні не Іра, а наприклад Аня і команда б заняла навіть умовне 10 місце більшість хаяли б Аню і будували б якісь плани на Іру. Насмілюся навіть зробити прогноз, що Ірі Зоц дасть можливість пробігти ще й перший етап у Рупольдингу. Бо етап (особливо перший, де всі йдуть перше коло у пелетоні і де особливо на ньому не програєш) і сінгл мікст, де перший етап біжать чоловіки - це трохи різні гонки. А тоді буде видно. Ніхто собі не ворог. І якщо Іра й там виявиться неконкурентною, то звісно, шукатимуть інші варіанти. І це буде ще та головоломка.
2025-01-12 23:36
2 Lissa Я, наприклад, держу у голові слова Зоца, що саме у Стеблини та Чалик є потенціал, який можна розвивати.
У Стеблини є потенціал за словами Зоца... Тоді питання: чого її відчепили від підготовки команди до старту минулого сезону? Вона повернулася в команду лише за підсумками ЧУ. Коли цей потенціал розгледіли? Лише після?
2025-01-12 23:41
І ще. Не знаю, хто там поїде на універсіаду, а хто ні, але індивідуальну гонку якісь 5 наших спортсменок мають бігти. Не думаю, що Іра після своєї травми може подолати таку довгу дистанцію (хоч зрозуміло, що як стрілку її інді підходить). А тоді хто лишається ? Юля, Христина, Аня і хто? Ну Настя ще приїде, а далі?
2025-01-12 23:42
2 Дмитрий Дудкин Тобто ви вважаєте,що 6 місце для нас недосяжне?Чим ми гірші Швейцарії,Австрії,Чехії,Фінляндії
Зовсім ні. Є така теорія ймовірності яка говорить шо якщо явище не протирічить законам природи, то вірогідність цього завжди буде вище 0. Бути в шістці ймовірно при збігу багатьох обставин - не оптімальний склад конкурентів, невдалий виступ їх же, при вкрай вдалому нашому . Вище шостого вірогідність дуже мала. Для цього потрібен стабільний і рівний склад четвірки. Якого в нас нема і поки шо навіть не проглядається. На відміну від інших претендентів на шістку - Італійців, фінів, швейцарів, словенців, чехів. До того ж в складі всіх цих конкурентів е 1-2 топових спортсмена в четвірці. Проти нашої поки одної.
Як то так. А в іншому ми звісно не гірші. Просто шанси менші.
2025-01-12 23:42
2 trov
2 Гладюк
Столярчук колись був у чаті тут на сайті, то можна було написати зауваження, читав і виправлявся.
2025-01-12 23:48
Якби бігла сьогодні не Іра, а наприклад Аня і команда б заняла навіть умовне 10 місце більшість хаяли б Аню і будували б якісь плани на Іру.
Дуже цікава думка. А якщо б не завалився перший етап, і ми були б десь в шістці, то взагалі, "фарш діскусії" був би іншої "консистенції". Дуже полюбляю перечитувати коменти і навіть попри те, що у деяких наших експертів-аматорів рівень демагогії просто зашкалює. Конкретизувати побоююсь, бо закидають диванами! )))
2025-01-12 23:51
Надіюсь, що хтось його виправить... ніби не така страшна ця помилка, але Городній, напевно, не приємно!
2025-01-12 23:51
2 Дмитрий Дудкин Сьогодні Таннхаймер пробігла 2 кола,і?
І?... Ну давай трохи пофантазуємо шо було б якби будь хто з наших пробіг би два круги. Якщо один нещасний круг Віталія відкинув в середину другого десятка. А перші два єтапи були в нас найсильніші. А якщо два круги були у жінок, то вже успіхом можна було б вважати фініш.
2025-01-12 23:52
2 предводитель каманчей
І вище 6-го теж вірогідність є,просто для цього треба дуже хороший 1 етап,невже це так важко зрозуміти?Бігти в компанії лідерів,це ж зовсім інші відчуття.Єдине,що дійсно бентежить,це 3 коло Городної,і чи набере форму Христина...але вся ця лірика буде неважливою,якщо на першому етапі програти більше 1хв30с.Тоді просто спостерігаєш,і вболіваєш за 10-ку.
2025-01-12 23:55
2 oprom
То ж перший етап завалив Віталій у змішаній естафеті, а я мову він про Іру і сінгл-мікст
2025-01-12 23:59
2 предводитель каманчей
Гаразд давай так,на початку гонки кола не заважали норгам,французам,шведам...а ось німцям було важкувато вибратись інколи.
Згадай естафети Італії з Гонтьє і Санфіліппо,були такі гонки де їх відкидувало дуже далеко за межі десятки,а були й такі,де 1-2 кола було,і попри все приїзжали 5-6 місце,бо поки відбігали їх,всі інші ще тільки на стрільбу приходили....так що архіважливо,де саме стаються ці кола.
А є ще такі гонки,як погода втручається,там взагалі мажуть всі,так до речі деякі картопляні виграли жіночу естафету на ОІ.
2025-01-13 00:01
2 Дмитрий Дудкин 2 предводитель каманчей
І вище 6-го теж вірогідність є,просто для цього треба дуже хороший 1 етап,невже це так важко зрозуміти?
Ну невже це так важко уважно прочитати?:))))
Вище шостого вірогідність дуже мала. Для цього потрібен стабільний і рівний склад четвірки. Якого в нас нема і поки шо навіть не проглядається. На відміну від інших претендентів на шістку - Італійців, фінів, швейцарів, словенців, чехів. До того ж в складі всіх цих конкурентів е 1-2 топових спортсмена в четвірці. Проти нашої поки одної.
2025-01-13 00:07
2 Дмитрий Дудкин Згадай естафети Італії з Гонтьє і Санфіліппо,були такі гонки де їх відкидувало дуже далеко за межі десятки,а були й такі,де 1-2 кола було,і попри все приїзжали 5-6 місце,бо поки відбігали їх,всі інші ще тільки на стрільбу приходили....так що архіважливо,де саме стаються ці кола.
Згадав. Багато чого з тих пір змінилось. Конкуренція на 6 місце виросла у кілька разів. Єстонки, чехи, словенці, поляки, швейцари, фінки грались тоді у свою захоплюючу гру - хто зайде в десятку. А зараз всім шістку подавай.
2025-01-13 00:09
2 oprom А якщо б не завалився перший етап, і ми були б десь в шістці, то взагалі, "фарш діскусії" був би іншої "консистенції"
А що ж тут дивного? "Другий - це перший невдаха". Тому вишукували б ще щось. Це як по ГП. Теоретично, була у Підручного можливість забігти в призери? Була. Але обставини склалися так, що - ні. І без промаху на третій стрільбі теж, практично - ні. Але підґрунтя для дебатів на цю тему було. Тому інколи цікавіше читати резюме, ніж дивитися деякі гонки.
2025-01-13 00:21
2 предводитель каманчей
Так змінилось,тут згоден.Факт в тому,що всі не влізуть,якби не старалися)))Але наприклад в 5-ку можна постаратися,при хорошій гонці від наших,і це не буде прямо якимось чудом,просто треба провести добре гонку,а точніше її почати,бо це майже для нас більша половина від кінечного результату.
2025-01-13 00:34
2 предводитель каманчей Багато чого з тих пір змінилось. Конкуренція на 6 місце виросла у кілька разів.
Дійсно. Були часи, коли 6 місце вважалося гарантованим. Нижче майже неможливо було опуститися. Тому що навіть "середній" рівень у конкретній естафеті, дійсно був середнім. А інші були незбалансованими, і відверто неконкурентоздатними. І не тільки ми так аж далеко відкотилися, а й інші значно додали. Принаймні, півтора-два десятки біатлоністок з нетопових збірних є упевненими середняками. Багато хто навчилися не стільки швидко бігати, скільки тримати темп, і при вдалій стрільбі, це доволі конкурентоздатні команди.
2025-01-13 00:37
Золото сочинських ОІ зіграло злий жарт.
Воно дозволило вважати , що з біатлоном у нас все ОК. І заякорило багатьох функціонерів.
А ще, що найгірше (на моє переконання) дозволило частині вболівальників повірити в біатлонну велич нашої країни.
Не долучило до біатлону шалену кількість дітей та юнаків, не збільшило радикально ресурси на розвиток, а спотворило відчуття реальності ситуації.
І вже більш ніж 10 років через призму цієї перемоги хтось вимагає (!!!) шалених результатів і неодмінно перемог.
2 PUZAN
я ке ви праві. Повністю праві. І ти вболівальники, яки пришли тільки на ці медалі дивитися біатлон, не можуть взагалі второпати, що це було виключення з правил, а не правило. Тому вони не розуміють тих, хто говорить, що зараз наша команда дуже добре виступає. Бо це говорять ті, хто лізе трохи глибше, чим гонка, а цікавиться взагалі станом біатлону у країні.
2025-01-13 00:39
2 vl-2
І коло претендентів на медалі дуже вже звузилось скажімо так)))Зараз важко уявити жіночу естафету,без Швеції і Франції,щоб обидві провалились одночасно.
2025-01-13 01:01
2 Дмитрий Дудкин І коло претендентів на медалі дуже вже звузилось скажімо так)))Зараз важко уявити жіночу естафету,без Швеції і Франції,щоб обидві провалились одночасно.
Так, першу п'ятірку я й не мав на увазі. Про те ж і мова, що забігти на п'єдестал, це три команди "викосить до ноги".
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)