Кубок мира
# Имя Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес Тингнес Бё 1173
3 Эрик Перро 926
4 Себастьян Самуэльссон 875
5 Кантен Фийон Майе 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Эмильен Жаклен 777
8 Тарьей Бё 679
9 Вебйорн Соэрум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   21:31
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Чемпионат Украины, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-01-12 16:41 |

Обергоф-2025. Результати змішаної естафети




Біатлонний вікенд в Германия Обергофі завершувався яскравим видовищем – змішаною естафетою, яка закривала програму четвертого етапу Кубка світу.



Перший етап для української збірної розпочався фантастично: Віталій Мандзин блискуче відпрацював стрільбу лежачи і на друге коло пішов у лідируючому квартеті разом з Фаб’єном Клодом, Стурлою Легрейдом та Даніло Рітмюллером! По дистанції українець, здається, працював грамотно, тримався за спиною суперників, однак темп у такій компанії все ж виявився зависоким для Віталія – стійка для нього стала дуже складним рубежем: він не лише стріляв дуже довго, вицілюючи деякі постріли, але й настріляв на коло штрафу. На останньому колі Мандзин увімкнув максимальну швидкість, але все, що вдалось зробити – піднятись до 13-ї позиції на передачі естафети.

Призову трійку після першого етапу склали Норвегія, Німеччина та Швеція, яким лише 10 секунд програвала збірна Італії в особі Томмазо Джакомеля. Штрафними колами, окрім України, ускладнили собі життя ще кілька команд, в тому числі й одні з фаворитів гонки – французи, які внаслідок помилки Фаб’єна Клода опинились восьмими.

Втім вже на другому етапі французи повернулись до лідируючої трійки. Штрафні кола набули ще більш масового характеру, і, приміром, швед Мартін Понсілуома подовжив собі дистанцію аж на 300 метрів після лежки, а норвежець Тар’єй Бьо заробив штрафне коло після стійки. Тож після чоловічої половини міксту перше місце захопили господарі траси, за яких чудово на трасі відпрацював Філіпп Наврат. На два десятки секунд позаду фінішували на своєму етапі італієць Еліа Дзені та француз Ерік Перро.

Нас же більше цікавив прогрес української команди, за яку в боротьбу кинувся Дмитро Підручний. Для капітана команди етап в Обергофі став зірковим, з двома квітковими церемоніями в особистих гонках. Тримав рівень Дмитро і в естафеті, відпрацювавши два рубежі з одним запасним патроном, і, показавши непоганий хід, підняв команду на восьму позицію!



Третій етап до старту гонки викликав найбільше занепокоєнь, адже тут стартувала наймолодша наша учасниця – Олена Городна, якій довелось замінити у складі захворівшу Юлію Джиму. Однак львів’янка не загубилась у солідній компанії, відпрацювавши на стрільбі лише з одним додатковим патроном. Трішки не вистачило сил на останнє коло, де Олена програла досить багато часу та чотири позиції. Але ж, перебуваючи на 11-му місці перед останнім етапом, наша команда все ще була у досить щільній боротьбі.

Парад помилок лідерів продовжила Німеччина: Юлія Таннхаймер шокувала заповнені трибуни стадіону в Обергофі двома колами штрафу, одразу впавши з першої позиції на дев’яту і практично втративши шанси на подіум. До фінішу етапу німкеня змогла піднятись лише до шостого місця, програючи лідерам більше хвилини. А на чолі гонки сформувалось тріо Норвегія-Франція-Швеція, які прийшли на останню передачу в інтервалі 18-ти секунд. Причому дуже вражаюче провела останній відрізок Інгрід Тандреволд, яка створила запас перед Жанін Рішар та Ханною Еберг!

Однак у Швеції був у запасі головний козир на останній етап – Ельріва Еберг, яка напередодні створила фурор, піднявшись на подіум переслідування з 37-ї стартової позиції. Сьогодні Ельвіра ніби продовжувала вчорашню гонку: лише один промах – ніщо для надшвидкісної спортсменки. На останній рубіж вона прийшла разом з Лу Жанмонно, але сім секунд, які отримала француженка перед останнім колом, було надто мало, аби боротись за золото з Еберг. Шведка вже за 500 метрів відіграла відставання, а потім так стрімко почала відриватись, що жодних сумнівів у перемозі Швеції не виникало.

Команда Франції спокійно фінішувала другою, а з бронзою мікст завершила Норвегія: Марен Кіркейде втратила шанси на щось більше вже після лежки, де використала повний комплект запасних патронів. Після цього решту дистанції вона провела в самотності.

А ось українка Христина Дмитренко до останнього рубежу перебувала у жорсткій боротьбі за місця у топ-десятці. Об’єктивно поступаючись найближчим конкуренткам у швидкості, наша фінішерка взяла своє за рахунок бездоганної стрільби! Десять влучних пострілів – і на фініші Христина підняла команду на дев’яте місце. Зважаючи на сьогоднішній склад і стан дівчат, це майже максимум можливого – трішки краще було б без штрафного кола, але загалом на стрільбу нашій команді скаржитись важко: на чотирьох українці припустились лише шістьох промахів – найменше серед усіх команд.

Цей результат дещо ускладнив нашій чоловічій команді боротьбу в Кубку націй: Італія та Швейцарія наблизилися до України, але наші чоловіки все ще утримують п'яту позицію. Жіноча ж команда посідає дев'яту сходинку.

Пауза перед наступним етапом цього разу буде дуже короткою, адже тиждень в Рупольдінгу традиційно розпочинається дуже рано. Тож вже в середу на нас чекає чоловіча індивідуальна гонка.

Змішана естафета
1. Швеція  (2+10)  1:04:24,1
2. Франция Франція  (1+7)  +12,8
3. Норвегія  (1+9)  +1:11,4
4. Швейцария Швейцарія  (1+11)  +2:13,5
5. Германия Німеччина  (3+10)  +2:21,0
6. Італія  (1+11)  +2:29,3
...
9. Украина Україна  (1+5)  +3:15,5

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Комментарии (Всего: 335)

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12 ]

2025-01-13 11:01
 # 241  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
один олімпійський цикл і готувати команду до наступнох олімпіади, з таким підходом, можна починати зараз підготовку до ОІ 30 року-- але за цей час стільки води стече..
Я не знаю, скільки Вам років, можливо й не знаєте, але усе це схоже на радянські п'ятирічки. Це, вибачте - фата морґана. Декілька років "недосипати, недоїдати", а в останній момент щось зламалося, або, просто суперники будуть сильніші. І навіщо це Вам особисто? що принесе Вам та олімпійська медаль? Декілька днів (а може навіть - годин) ейфорії, і мрії на наступні 4 роки? Любителю спорт цікавий "тут і зараз", а не утопічні заяви Крулька про "біатлонні класи". І я дуже погоджуюся з цим:
2 предводитель каманчей
Все тече, все змінюєтся. Вже ніколи не буде так як раніше. Скажу навіть більше. Якщо раніш найбілші шанси попасти в призи були в естафетах, то зараз с точністю до навпаки. Якщо і є шанси - то в індівідуальних змаганнях. І в цьому сезоні навіть спробували намацати шлях до цього. І як не парадоксально - шанси на естафетні призи зменшились до теоретичних.
А "традиції" (це не Вам а - взагалі) можна, та й потрібно пам'ятати. Наприклад, ми пам'ятаємо Борзова, але і розуміємо - ні один етнічний українець спринт не те що не виграє, навіть у фіналі не бігтиме.
2025-01-13 12:19
 # 242  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как всегда весело... ))) Значит получается, что так называемые "хейтеры" сплошь и рядом являются "диванными экспертами", а тот кто их "хейтит" - кругом крупные биатлонные специалисты, аналитики и знатоки, к огромному моему сожалению, не имеющие диванов ))) Цирк да и только. ))
2 ВсёПутём
Цікава думка. Можливо дійсно головна відмінність - відсутність дивана)
2025-01-13 12:32
 # 243  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Я не знаю, скільки Вам років, можливо й не знаєте, але усе це схоже на радянські п'ятирічки.
Років мені дуже багато, я ж написав, що це не моя ідея, моє ставлення до неї в останньому реченні, тобто я згоден, чотирі роки готуватися до однієї події,а потім хтось пішов на кола( навіть Тарій володар Кубку сві пішов) і все пропало
2025-01-13 12:45
 # 244  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Анна -Карін Олофссон- Зідек чомусь згадалася Змогла чогось досягти, після перерви , та й не в "шашнадцать"
2 PUZAN
Ну і порівняння. В неї швидкість була шикарна завжди. Вона іноді була бистріша за Нойнер. У Іри особливої швидкості ніколи не було.
2025-01-13 12:49
 # 245  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Чим ми гірші Швейцарії,Австрії,Чехії,Фінляндії,
На мою думку, приблизно усім. Ресурсами , тренувальними базами, кількістю залучених спортсменів усіх віків, відповідно рівнем конкуренції, технічними можливостями, включно з можливостями ваксменів та змогою вільного переміщення " за гарними катанками". Крихти гарних результатів від наших спортсменів - це "всупереч" а не "завдяки".
Коли в голові складеться пазл "Ми не велика біатлонна держава", буде значно легше в сприйнятті сьогодення.
2025-01-13 12:58
 # 246  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Коли в голові складеться пазл "Ми не велика біатлонна держава", буде значно легше в сприйнятті сьогодення.
Дуже сподобалося, навіть розсміявся. Але, чомусь навіть тут, багато хто вважає інакше. От уявімо, гіпотетична Стрємоус десь забігає в призери. Що тут підніметься?!
2025-01-13 13:16
 # 247  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mig
Ну і порівняння. В неї швидкість була шикарна завжди. Вона іноді була бистріша за Нойнер.
Звичайно. Вона була лижницею довгі роки, хоч нічого й не досягла. А у ті часи лижниці ще відносно легко "дєлали" біатлоністок. Але справа навіть не в цьому: Зідек - чверть від Улофссон. А перерви то майже й не було. Але про нинішню ситуацію я помалкую.
2025-01-13 13:29
 # 248  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
тобто я згоден, чотирі роки готуватися до однієї події,а потім хтось пішов на кола( навіть Тарій володар Кубку сві пішов) і все пропало
2 trov
ну взагалі то у Жені мова йшла не про це. А про те, що треба робити так, як робили німці. Згадайте, вони на Олімпіаду 2014 виставили молоду команду, як тільки набирала досвіду. Вони не тримали тих, хто вирішив піти, заради Олімпіади. Вони не волали: "Аааа.... Олімпіада". Почався процес тотального омолодження команді? То він триває навіть під час Олімпіади. Хай набирають досвід. Крапка. А в нас постійні якісь ЧМ/Олімпіада, до яких треба тримати досвідчених, а потім ну давайте ще рік з цима досвідченими, а потім в нас знову не вистачає часу обкатати молодь та так по колу. Так в нас було всі часи. Але так. в німців немає вот цього гребаного наследія совка, коли без медалей хрен вам замість фінансування.
2025-01-13 14:19
 # 249  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
А потім те,що так рано залучили Пройс і Дальмайер,особливо на першій -це позначилось у вигляді багатьох болячок,у старшому віці.Залучення молоді-це добре,але інколи люди отримуючи серйозні навантаження в ранньому віці,можуть і не випливти.Є історія з Христиною,хто-зна де б вона була зараз,якби все пішло інакше.Ту ж Анастасію Меркушину можна згадати,яку почали залучати з 18 років.На головних стартах дуже велику роль відіграє досвід,якби ми не крутили взад і впоперек.

Омолодження це добре,але результат інколи здобувається тут і зараз,чомусь в інших командах процес омолодження йде між Олімпіадами,а не на самих ОІ.А за цикл-другий з'являється боєздатна команда,топів не беру,там інша специфіка.
2025-01-13 14:24
 # 250  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всі вшнипились в процес "омолодження",ну зробіть з Кривонос Джиму,навряд чи вийде,але ж ніби омолодження.Одна справа,коли йде омолодження в збірній Франції,коли це не заважає результату,а навіть допомагає,а інша справа в нашій збірній,де кожен спортсмен на рахунку,який би він не був.
2025-01-13 14:25
 # 251  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Омолодження гарно коли є ким омолоджувати. У нас от Аня скільки на КС. Вона стала краще коли набралась досвіду чи залишалась на рівні? Люба от виступала на КС щось її дав той досвід? Швидше наоборот стала гірше виступати. Те саме можна сказати по багатьох інших. От Віталію і Христині ніяка накатка не потрібна, чуть не перших гонок почали показувати результат.
2025-01-13 14:41
 # 252  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Згадайте, вони на Олімпіаду 2014 виставили молоду команду, як тільки набирала досвіду. Вони не тримали тих, хто вирішив піти, заради Олімпіади. Вони не волали: "Аааа.... Олімпіада". Почався процес тотального омолодження команді? То він триває навіть під час Олімпіади. Хай набирають досвід. Крапка. А в нас постійні якісь ЧМ/Олімпіада, до яких треба тримати досвідчених, а потім ну давайте ще рік з цима досвідченими, а потім в нас знову не вистачає часу обкатати молодь та так по колу. Так в нас було всі часи. Але так. в німців немає вот цього гребаного наследія совка, коли без медалей хрен вам замість фінансування.
Ви вважаєте, що це неправильно?.Спірне твердження. якщо зважити, що:
Вони не тримали тих, хто вирішив піти
А як воно було, є, та й буде у нас? Тому, скажімо я, більше схильний до еволюцій ніж до революцій. Можна було б продовжити, але це вже буде дежавю.
2025-01-13 15:18
 # 253  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Це ще добре,що Віталій,Христина та Олена з'явилися ,а якби їх не було,уявляєте щоб було в коментарях?Якщо навіть попри успішний сезон,читаємо якісь "дивакуваті коментарі"Навіть Джиму та Підручного не рахую.

Гарна є приказка,всьому свій час.Навіть,якщо вболівальникам здається інакше.

Треба щось обирати одне,або результат або омолодження,у нас поки в цьому сезоні є те,і інше більш-менш.А вимагати більшого,то вже "хотєлки".
2025-01-13 15:26
 # 254  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну взагалі то у Жені мова йшла не про це.
2 Lissa
Чому не про це? Як на мене, саме про це( але кожен зрозумів,як зрозумів) Жертвуємо цією Олімпіадою, а ростимо покоління на наступну - Приклад німкень не дуже коректний- дивимся ОІ 2018 рок,до якої готували команду - в складі тільки двоє,хто в 2014 був молодим,одна з них Дальмайер, це феномен, вона в 2015 році виграла купу гонок на кубку світу, залишається тільки Пройс. Та за великим рахунком у 2014 році естафету у німкень бігли ці ж самі молоді тільки двоє, а дві дуже досвідчені Хенкель 37 років!!! Хільдебрант 27
2025-01-13 15:49
 # 255  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
змішану естафету на етапі КС. Не пам'ятаю, який це був рік (дуже давно) - там чоловіки завершували естафету і так склалося, що після останньої стрільби цілих п'ять (!!!!!) людей вивалило на останнє коло і до самого фінішу бігли разом - у фінішному створі розбиралося п'ятеро!!!
І наш Сергій Седнев у цій скаженій боротьбі зумів такі вибороти срібло (а перемогли тоді, якщо я не помиляюся, шведи, а саме Карл-Йохан Бергман).
А, може і не було нічого такого, мені просто наснилося :)))



А я пам'ятаю ту естафету,дивився в прямому ефірі,це була Поклюка 2010-2011.Тільки вони тоді вчотирьох відправилися на фініш Бергман,Фуркад,Седнєв,і устюгов.Чудні часи були,до речі з тих часів ще Кузьміна,Хофер і Фак бігають)))Норвегія з Бергером і Усом на 11-му місці,прямо ностальгія.
2025-01-13 16:16
 # 256  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Так, пам'ять трошки підвела. Вп'яте ром валили після передостанньої стрільби і майже всі прийшли на останню . А потім, Ви праві, залишилось тільки 4.
І у фінішному створі Сергій Седнев зробив якось там Мартена Фуркада :)
2025-01-13 16:19
 # 257  mig Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але так. в німців немає вот цього гребаного наследія совка, коли без медалей хрен вам замість фінансування.
2 Lissa
Та трохи є. У них напряг куди більше чим в нас. І вимоги до результатів біатлоністів в тому числі від вболівальників не рівнятися нашим. Результати якраз напряму пов'язані з доходом. А в нас вони залежать від здібностей "прилаштуватися"
2025-01-13 16:50
 # 258  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І вимоги до результатів біатлоністів в тому числі від вболівальників не рівнятися нашим
2 mig
І це природно. Порівняйте результати німецького біатлону з нашими - звичайно, що у них вимоги повинні бути краще. Німеччина то дійсно велика біатлонна держава.
2025-01-13 17:08
 # 259  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
. Нагадаю,що Олімпіада вже наступного сезону, тож накатати впевненогго стартера на ОІ з молоді не вийде(ну не робиться це за рік, тим більше ніхто з молодих начебто не сходжий на нього)
Ясно. Ну тоді знов коняка не валятиметься. Причина ж чудова та універсальна. Скільки вже раз я таке чув на протязі вже років восьми. Ну шо ж - тоді сидім на дупі рівно.
2025-01-13 17:22
 # 260  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
У нас от Аня скільки на КС. Вона стала краще коли набралась досвіду чи залишалась на рівні?
я так підозрюю шо ви і самі знаєте - 2 сезони. Причому повноцінними їх назвати важко. Скоріш вона була запасною, лише іноді виходячи на старт. І який жах!!! Так і не набралась досвіду і не поліпшила результати. .. Тут хочеться просто волати - та подивитесь на Мінкінен! скільки їй треба було шо б набратись та поліпшити. Мені взагалі дуже не подобається той фон навкруги Ані. То одна дуже авторитетна капітанша виказувала своє ставлення коли її про це не питали, то кожного другого тут прямо свербить наголосити шо він в неї не вірить.
2025-01-13 17:53
 # 261  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Приємно,що Ви стали не таким категоричним, і вже допускаєте думку,що може з молодими не вийти.
Приємно шо нарешті помітили очевидні речі. Я не тільки "допускаю думку", але можу навіть стверджувати шо подія яка не відбулася може бути а млже і ні. До чого тут категоричність? Вону умісна лише в ставленні до процессу. Ніхто не знає вийде чи ні спортсмен на ТОП рівень, але це не привід не давати шанс. І навіть не один і не два.
2025-01-13 17:56
 # 262  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Тобто запасною? Аня ставили у всі особисті гонки цього сезону. Тільки от із 4 спринтів у неї всюди місця нижче 60. Ну вибачте заміна когось у переслідування заборонена правилами. По які причині Аня не бігає масстарти теж зрозуміло. І в естафети її ставлять іноді хоча вона рідко відбираються в них по результатам.
2025-01-13 18:09
 # 263  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91

Тобто від питання У нас от Аня скільки на КС ми плавно перейшли до
Аня ставили у всі особисті гонки цього сезону ... Сезону, який ще навіть середини не перетнув. Який з вас гарний слаломіст вийшов би. Аж 4 (чотири) спринта! Ну тоді так і наголошуйте - за чотири старти цього сезону Ані не вдалося вийти на ТОП рівень. Це буде співпадати з дійсністю, але без того комісарського надриву про "скільки вже СЕЗОНІВ без результату".

2025-01-13 18:21
 # 264  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Аня це 3 повноцінний сезон на КС. А це вам була відповідь чого вам здається що Аня мало бігає. Тому що вона по результатам нечасто навіть в переслідуванні а не тому що злі тренери її не дають шанс.
2025-01-13 18:30
 # 265  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Аня це 3 повноцінний сезон на КС
Тобто Аня виступала в 3 повноцінних сезонах і це четвертий, неповноцінний? А ви точно нічого не плутаєте? Чи може у Вас під словом "повноцінний" криється своє, особисте розуміння?

2025-01-13 18:35
 # 266  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Цей 3 сезон де вона виступає як повноцінна основа. Рідко хто отримує скільки шансів без результатів. Але тут все чесно, дуже слабка конкуренція тому Аня в команді.
2025-01-13 18:44
 # 267  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Тобто, нарешті вияснили, шо не ТРИ повноцінних, а ТРЕТІЙ взагалі де вона бере участь. Начебто дрібниці, але зміст міняється. Залишилось тільки вияснити - а скільки стартів було в тому першому сезоні на КС. А то так можна сказати шо у Чалик з Стєблиною уже повноцінний сезон на КС відбувся. Вони ж приймали участь у стартах. Ну то таке....
До речі. Є такий вже ветеран чоловічої збірної - Артем Тищенко. Той вже більше десятка сезонів на КС, але результатів своїх не поліпшив. Це я так... про .
Рідко хто отримує скільки шансів без результатів.
2025-01-13 19:01
 # 268  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
То одна дуже авторитетна капітанша виказувала своє ставлення коли її про це не питали, то кожного другого тут прямо свербить наголосити шо він в неї не вірить.


Якщо Олена так говорила,значить воно так і було.Бо якби було по-іншому,і наприклад Аня попала в часи Королькевича в команду,не факт,що витримала б ті навантаження.Мені здається її стеля,це естафетний етап,багато є біатлоністок,які крім естафетних етапів,мало на що здібні,в особистих гонках,просто такий рівень,а щоб стрибнути вище,треба працювати планомірно,і десь навіть чимось жертвувати для цього.
2025-01-13 19:06
 # 269  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Перегляньте результати Тищенко і Кривонос. В Артема чимала кількість попадань в топ 40. А ще у Тищенко три медалі у КС у суперміксті. І якщо Аня цей сезон бігає на кожному етапі то Артем получив тільки кілька гонок пробіг погано і відправився наIBU . Тому Ані до рівня Тищенка ще працювати і працювати.
2025-01-13 19:16
 # 270  oprom (Ильичёвск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
То одна дуже авторитетна капітанша виказувала своє ставлення коли її про це не питали

А ви значить зараз маєте повне моральне право катити бочку на Підгрушну, коли... про це вас ніхто не просив? Цікаво...

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Віталія Мандзина! (8)
    ЧУ-2025. Результати естафет (63)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Симон 902
4 Эльвира Карин Эберг 761
5 Осеан Мишлон 760
6 Жанни Ришар 755
7 Суви Минккинен 694
8 Жюстин Бреза-Буше 657
9 Селина Гротиан 640
10 Марен Киркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Дмитрий Пидручный 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Алина Райкова
Казахстан  Александр Червяков
Казахстан  Анна Кистанова
Франция  Лу Жанмонно
Украина  Виталий Мандзын
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Украина  Александра Меркушина
Украина  Дарина Чалык
Украина  Богдан Борковский
Украина  Антон Дудченко
Германия  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики