Кубок мира
# Имя Очки
1 Стурла Легрейд 854
2 Йоханнес Тингнес Бё 806
3 Эрик Перро 585
4 Эмильен Жаклен 567
5 Тарьей Бё 553
6 Себастьян Самуэльссон 549
7 Вебйорн Соэрум 491
8 Кантен Фийон Майе 490
9 Томмазо Джакомел 465
10 Фабьен Клод 437
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   23:30
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Чемпионат мира, Ленцерхайде
2025-02-16 12:05 (CET)
Гонка преследования 10 км, Женщины

Ближайшая трансляция

Чемпионат мира, Ленцерхайде
2025-02-16 12:05 (CET)
Гонка преследования 10 км, Женщины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-02-15 17:15 |

ЧС-2025. Результати чоловічого спринту



Скинувши важкість підготовки до олімпійського сезону, брати Бьо немов відродились, в хорошому сенсі дивуючи результатами. В останньому для себе чемпіонаті світу Йоханнес Бьо вже в першій особистій гонці здобув золото, блискуче відпрацювавши на обох вогневих рубежах!

Але головною подією чоловічого спринту в Ленцерхайде стало навіть не 21-ше золото норвежця в історії виступів на чемпіонатах світу, а срібло, яке сенсаційно здобув молодий американець Кемпбелл Райт! Те, що стріляти Райт вміє, добре відомо, і два нулі не стали несподіванкою. Але як же блискуче він відпрацював сьогодні на трасі! За чистим ходом Кемпбелл показав п’ятий час, менш ніж півхвилини поступившись кращому графіку Бьо-молодшого. І як не намагались його посунути спочатку Кантен Фійон-Майє, а потім і Томмазо Джакомел з Вебйорном Соерумом, відібрати срібло у Райта нікому не вдалось! Сьома в історії медаль для американців на чемпіонатах світу і перша за останні п’ять років! Але як би пікантно виглядав цей результат, якщо б Райт все ще представляв Нову Зеландію!..))



У боротьбі ж за бронзу Джакомел та Соерум, попри усі старання на останньому колі, не змогли відібрати місце на подіумі у Кантена. Француз на рубежах схибив одного разу, в той час як у італійця та норвежця було по дві хиби, що і стало вирішальним фактором.

Перебіг нещодавньої змішаної естафети народив надію в українських вболівальниках у хорошу форму капітана чоловічої збірної України. Однак сьогодні Дмитро Підручний надто багато помилявся, та й швидкістю не виглядав спроможним поборотись за медаль. З двома ж колами штрафу він навіть віддав першість двом партнерам по команді.

Українці дуже щільно розташувались у фінішному протоколі: Антон Дудченко завдяки двом нулям на півсекунди випередив Віталія Мандзина і на шість секунд - Дмитра Підручного. Тож спринт наша топ-трійка завершила на місцях з 35-го по 37-е. Тарас Лесюк з двома промахами, на жаль, не зміг вибороти право на участь у гонці переслідування.



У Кубку націй наша команда показала рівнозначні результати зі збірною Словенії, з якою Україна веде боротьбу за восьму позицію. Натомість Швейцарія, Чехія та Італія відірвались від наших хлопців і вже поміж собою ведуть боротьбу за максимальну квоту та п’яте місце.

Завтра в Ленцерхайде відбудуться дві гонки переслідування.

Спринт. Чоловіки
1.  Йоханнес-Тінґнес Бьо  (0+0)  21:56,8
2.  Кемпбел Райт  (0+0)  +27,7
3.  Кантен Фійон-Майє  (1+0)  +37,0
...
35.  Антон Дудченко  (0+0)  +1:59,1
36.  Віталій Мандзин  (0+1)  +1:59,5
37.  Дмитро Підручний  (1+1)  +2:05,2
65.  Тарас Лесюк  (1+1)  +3:02,3

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Комментарии (Всего: 147)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2025-02-15 17:41
 # 31  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Понсілуома з 5 !!! махами привізх Дудченко з нулями десять секунд. Шо тут можна коментувати?!
2025-02-15 17:42
 # 32  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кучно як. Якби Дмитро відстрілявся в нуль, був би як Джима, може трохи вище неї, але все одно в двадцятці. Якби Городна відстрілялася в нуль вчора, була би десь як Дудченко сьогодні :) Такі вони, порівняння... Але троє в ГП краще, ніж двоє, хоча стартові позиції - такі собі.
Гарний інтернаціональний подіум, правильний для ЧС. За золото в естафеті, звичайно, зійдуться французи з норвежцями. А от за третє точно вийде заруба - швейцарці, італійці, шведи і німці, як чисто відстріляються.
2025-02-15 17:45
 # 33  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вчитеся, як треба хворіти! Що там про цього нещасного бідосю Йосю писали?! І як він не в формі, і як йому не повезло - поїхав до родини та захворів, внаслідок чого, бідний, недотренувався і так далі - прямо аж на сльозу пробивало.
І ось виходить ця бідося після хвороби і бац майже півхвилини до 2 місця (і це при тому, що далі плотність результатів (особливо 3 4 го починаючи) - мама не горюй) рекорд усіх часів по перемогам на ЧС - ну хто ж таке міг уявити собі?!
Тільки я , напевно, єдиний (ага, як же :))) ), хто поставів його на перше місце у прогнозі - який я пророк?! :))))))) (а також всі букмекери світу - їх крокодиловими сльозами про простуду не проймеш).
Цікаво, хто ж завтра виграє ГП?!! (враховуючі, що до гідного суперника по ГП - Стурли Йося може спокійно два маха робити і все одно вигравати)
Щира подяка і уклін до землі хлопчику з Нової Зеландії, Кантену та Томазо що ми не побачили за Йосей суцільний паркан з Ульдалей-Серумов-Стремсхеймов, а бачимо його (всі шість дошек) тільки у 10-ці - і на тому дякуємо
2025-02-15 17:45
 # 34  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Він і залишається єдиним його конкурентом, бо інших не видно взагалі
# 29 phanтом, ну звісно, 60 очок відставання у загальному заліку, це не про що.
2025-02-15 17:46
 # 35  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Він і залишається єдиним його конкурентом, бо інших не видно взагалі.

Де саме? В якому місці ви ту конкуренцію помітили? Яка може бути конкуренція, коли Манзин програє хвилину ходом.
2025-02-15 17:48
 # 36  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Понсілуома 3-й на лижні,і привіз Антону ходом 1хв44с,некоректно порівнювати одного з найкращих лижників з Антоном.
2025-02-15 17:50
 # 37  Mnbvc1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
з двома нулями 35й . це жах. Ось це пік форми як мовиться під найголовніший старт. А Підручний втратив форму і ходом і стрільбою
2025-02-15 17:51
 # 38  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо дивитись чисто по ходу,то попереду 3 норвежці і Понсілуома,а далі 4 французи...а інші то норвежці позаду ходом.От тільки французи мажуть щось багатенько для спринту,як Жаклен і Перро.
2025-02-15 17:52
 # 39  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Єдиний позитив - нарешті повернувся справжній Йоханес. І яка все таки прірва між ним та будь ким з тих хто залишиться після його уходу. Недарма Стурлі так кортить виграти у діючого Йоганеса. Бо після нього то вже буде штовхання у пісочниці.
2025-02-15 17:52
 # 40  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Понсілуома з 5 !!! махами привізх Дудченко з нулями десять секунд. Шо тут можна коментувати?!
# 31 предводитель каманчей, розвести руками. Або, як говорив відомий персонаж - "Мы чужие на этом празднике жизни."
2025-02-15 17:53
 # 41  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну звісно, 60 очок відставання у загальному заліку, це не про що.
Так, ні про що. 60 очок при сучасному стандарті нарахування очок без проблем відігруються за одну гонку, варто лише Віталіку, наприклад, знову разок зайняти 4 місце, а гонок до фінішу сезону ще ого-го. Звісно, Кемпбел залишається впевненим фаворитом на здобуття синьої майки, але теоретичні шанси присутні. Хоча я мав на увазі інше: маєте на прикметі ніші кандидатури "конкурентів"? Тоді до чого ця суперечка?
2025-02-15 17:55
 # 42  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вчитеся, як треба хворіти! Що там про цього нещасного бідосю Йосю писали?! І як він не в формі, і як йому не повезло [...] І ось виходить ця бідося після хвороби і бац майже півхвилини до 2 місця
2 ленахекки
Ну справедливости заради, в змішанці він не виглядав переконливо. На останньому колі вийшов в дев'яти секундах від Крчмара і нічого не зміг зробити. Розбігся?
2025-02-15 17:56
 # 43  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Або, як говорив відомий персонаж - "Мы чужие на этом празднике жизни."
2 mirf
У цьому плані дуже дратує штамп від коментаторів (сьогодні знову звучало) на кшталт:
" так, він у повній д..і, але ГОЛОВНЕ, що він пройшов рубіжі без промахів" (с)
Ось мене завжди цікавіть - чому ж це ГОЛОВНЕ ?!!! :)))
2025-02-15 17:57
 # 44  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Понсілуома 3-й на лижні,і привіз Антону ходом 1хв44с,некоректно порівнювати одного з найкращих лижників з Антоном.

Некоректно порівнювати гребця на веслах з шахістом. А тут обидва професійні біатлоністи. Один гарно стріляє , другий швидко бігає. Чому б не порівняти? До речі - це як раз до тих хто все посилається на те шо біатлон то не лижні перегони. Ну так подивітся на Лампіч, на Понсілуому. Ну ще на Петренко з Тищенко можна подивитись. Біатлон - то насамперед лижні перегони. Доки ця проста думка не дійде до всіх і до кожного, так і будемо з сумом рахувати хвилини відставання.
2025-02-15 17:59
 # 45  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вчитеся, як треба хворіти! Що там про цього нещасного бідосю Йосю писали?! І як він не в формі, і як йому не повезло - поїхав до родини та захворів, внаслідок чого, бідний, недотренувався і так далі - прямо аж на сльозу пробивало.
І ось виходить ця бідося після хвороби і бац майже півхвилини до 2 місця

Так і Кемпбелл, якому ви низько вклоняєтеся і ледь не ноги цілуєте, теж після хвороби, а йому поки що до Йоханнеса, як до небес. І програє йому всього нічого) Якщо вірити вашій "теорії змови", то чим тоді "нагодували" новозеландця?))
2025-02-15 18:00
 # 46  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хоча я мав на увазі інше: маєте на прикметі ніші кандидатури "конкурентів"?
# 40 phanтом, я теж мав на увазі не те, що Мандзин йде другим у молодіжному заліку, а те, що він Райту не конкурент. І ніякі системи нарахування очок це не змінять. Дуже хотілося б помилитися, але я готовий заключити парі, що у цьому сезоні Віталій більш не повторить такого успіху, як на початку сезону.
2025-02-15 18:01
 # 47  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Чого там досягла Лампіч?Баланс ніхто не відміняв.Якби Райт ще швидше літав би по трасі,а стріляв,як Понсілуома сьогодні,чи виграв би медаль на ЧС?Дуже сумніваюсь.
2025-02-15 18:03
 # 48  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На останньому колі вийшов в дев'яти секундах від Крчмара і нічого не зміг зробити
2 IB
Це такий у нас візуальний обман - насправді він привіз на етапі і Крчмаржу і Себастьяну півхвилини (!!!!)ходом (подивиться аналіз, будь ласка) - і це всього за 6 км етапу (а четвертий ще коротше) просто він ніколи не був фнішером - його часто на фініші перемагали люди на адреналіні (а у Крчмаржа він був цей адреналін)
Але він і в естафеті був у повному порядку.
2025-02-15 18:05
 # 49  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну так подивітся на Лампіч, на Понсілуому. Ну ще на Петренко з Тищенко можна подивитись. Біатлон - то насамперед лижні перегони.
2 предводитель каманчей
Треба спочатку зайця навчити стіляти :) Бо на кожного Понсілуому припадає своя Стіна Нільсон, яка втомилася намагатися компенсувати промахи ногами і так і не змогла пробитися в основну команду.
2025-02-15 18:06
 # 50  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Стіна Нільсон теж перейшла в біатлон,і чого вона досягла?Аж цілого одного подіуму,як і Лампіч.Якщо брати вдалий приклад,то це Деніз Херман,поки не було стрільби,не було подіумів,як тільки з'явилася стрільба трохи,пішли і подіуми.Так що біг,це тільки 60% успіху.Понсілуома це яскраво показує в нинішньому сезоні,якби він стріляв,як Стурла,боровся би за БХГ,але свою швидкість на лижні,він лупить по 4-5 промахів.
2025-02-15 18:06
 # 51  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
До речі - це як раз до тих хто все посилається на те шо біатлон то не лижні перегони. Ну так подивітся на Лампіч, на Понсілуому.
Ну так дивимося. І бачимо, що вони через свої промахи на приблизно тих же місцях, що і наші. Де ж тут перевага "лижників"?)
Логіка в такому порівнянні проглядатиметься, якщо порівнювати, наприклад, з Йоханнесом. Але точно не з Понсілуомою)
2025-02-15 18:08
 # 52  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І програє йому всього нічого)
2 phanтом
Півхвилини на спрінті - це "всього нічого"?!!!! Подивиться на програші далі - о це є "всього нічого" або вчора дами - у трьох секундах.
По нинішніх часах на спринті 30 сек - це прірва.
2025-02-15 18:10
 # 53  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось той же Соерум наприклад,чи стане він таким,як Йоха або Лагрейд?Дуже сумнівно,він мазатиме,але стабільно швидко бігтиме,така собі версія Дале#2.Поки не підніме стрільбу,так і буде надіятися на подарунки від інших,або коли він нулі стрільне,як було в індивідуалці,що стало випадковістю.
2025-02-15 18:11
 # 54  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У цьому плані дуже дратує штамп від коментаторів (сьогодні знову звучало) на кшталт:
" так, він у повній д..і, але ГОЛОВНЕ, що він пройшов рубіжі без промахів" (с)
Ось мене завжди цікавіть - чому ж це ГОЛОВНЕ ?!!! :)))

# 42 ленахекки, мабуть тому, що це єдине позитивне, що можна тут сказати. Більш того, усі розуміють, що сьогодні вітчизняний біатлон у проваллі. Нажаль, на це є більш ніж об'єктивні причини. Тому і радіємо нечисленним вдалим виступам.
2025-02-15 18:12
 # 55  bejlo2017 (Виноградів о. Закарпатська) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
давно не було такої дружньої команди. ось тільки четвертий "заблукав"....
2025-02-15 18:13
 # 56  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Чого там досягла Лампіч?

Ну як чого... на другий сезон виступу на КС 17 в заліку. На третьому вже має подіум.... Йде в заліку за нашою найкращою і найдосвідченішою. Нам би хоч частину від тих досягнень.
2025-02-15 18:14
 # 57  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Півхвилини на спрінті - це "всього нічого"?!!!!
Так, всього нічого. Райту 22 роки, а Бьо кращий біатлоніст світу. Можливо, усіх часів. Якщо хтось і шокував сьогодні, то це якраз Райт.
2025-02-15 18:14
 # 58  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Нечисленні вдалі виступи,це аж 3 4-і місця в цьому сезоні,порівняно з минулим,то це великий крок вперед.І те що хлопці боролися за 5-е КН місце більшу частину сезону вчотирьох-теж.Ось що буде далі,після Джими і Підручного,тут є трохи сумна картина.Будуть рідкі проблиски від Дмитренко і Мандзина,і все на тому,і будемо чекати пару років.
2025-02-15 18:14
 # 59  Dimonas Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Для КН начебто і нормальний результат, але швидкість сьогодні не конкурентна, хоча в змішаній хлопці добре виглядали. Дивно та сумно.
2025-02-15 18:17
 # 60  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 IB
2 Дмитрий Дудкин
Стіна Нільсен не витримала конкуренції. Бо інші бігали не набагато гірше, але стріляли краще.
І навіть так. Та ж Стіна Нільсен була б примою в нашій збірній.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    ЧС-2025. Результати одиночної змішаної естафети (234)
    ЧС-2025. Стартові склади естафет (84)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 879
2 Лу Жанмонно 787
3 Эльвира Карин Эберг 571
4 Жюлья Симон 530
5 Жанни Ришар 526
6 Осеан Мишлон 495
7 Селина Гротиан 482
8 Суви Минккинен 459
9 Жюстин Бреза-Буше 426
10 Марен Киркейде 379
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Юлия Джима 4.91
Антон Дудченко 4.90

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
390
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
131
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2025-02-19
Антон Дудченко: Треба було обирати третю-четверту стартову групу

2025-02-19
Віталій Мандзин: Старався сили рівномірно розподілити по дистанції

2025-02-18
Христина Дмитренко: Рада, що змогла пройти рубежі чисто

2025-02-16
Віталій Мандзин: Ця гонка мені дала ще більший стимул

2025-02-16
Дмитро Підручний: Зі стійкою, на жаль, не справився

2025-02-15
Дмитро Підручний: Намагався боротися за високі позиції