Чоловічою естафетою продовжився великий біатлонний вікенд на Чемпіонаті світу в Ленцерхайде. Уболівальники від чоловічої естафети завжди очікують адреналінові кола, часту зміну лідерів, відчайдушну боротьбу… Та сьогоднішня гонка вийшла не зовсім такою, вже з першого етапу лідерство захопила команда Норвегії, яка навіть близько не підпустила до себе нікого із суперників.
Розпочали гонку спортсмени досить неспішно та дещо нервово, пропускаючи вперед один одного. В якийсь момент лідером був навіть представник Казахстану Мухін. Так щільним пелотоном біатлоністи і прийшли на першу стрільбу. Після вогневого рубежу розклад у розстановці команд змінився. А лідерами естафети несподівано стали представники Фінляндії, Італії, Латвії. Втім, після першої лежки у 10-ти секундах зі стадіону вийшли 14-ть команд.
З другої стрільби лідери вже почали включати швидкості і першим на передачу естафети пішов представник Норвегії Ендре Стрьомсгейм, за ним на трасу пішли швейцарець Себастьян Сталдер та австрієць Патрік Якоб. На дистанції всі атлети звичайно ж віддавали всі сили. Норвежець так стрімко помчав по трасі, що до кінця свого етапу збільшив відрив від найближчого суперника, Емільєна Клода, до 12 секунд. А от третім естафету передав Антон Дудченко.
На другому етапі Тарьєй Бьо зумів зберегти до стрільбища відрив, він чисто відпрацював та знов очолив гонку. А от Фаб'єн Клод трохи відстав від норвежця, адже діставав додатковий патрон. А приблизно у 20-ти секундах за французом на коло пішло одразу п’ять команд. На другому вогневому рубежі етапу і норвежець, і француз хибили, але залишили за собою перше та друге місця.
На третьому етапі за збірну Норвегії виступав Стурла Легрейд, який, на жаль, не показав на цьому Чемпіонаті світу «подіумного» результату. Свою роботу сьогодні Стурла зробив на відмінно, бездоганно відстрілявся та на трасі заробив для команди Норвегії гандикап у 42 секунди. Ерік Перро, не зважаючи на промах на лежці, зумів зберегти другу позицію для своєї команди. А от Йоханнес Кюн з чистою стрільбою та гарним ходом по трасі вивів команду Німеччини на третю позицію.
Перед останнім етапом вболівальники більше слідкували за долею бронзи, адже із золотом та сріблом все було практично зрозуміло. Йоханнес-Тінґнес Бьо без промахів пройшов вогневі рубежі і пішов на фінішне коло за золотом для Норвегії. Нагадаємо, що це перша перемога команди в естафетах цього сезону. Кантен Фійон-Майє залишився на другому місці, з одним додатковим патроном француз здобув для Франції срібло Чемпіонату світу. За бронзу боролися Німеччина та Швеція. Філіпп Хорн та Себастьян Самуельссон одночасно прийшли на стрільбище та встали на килимки, але швед використав додатковий патрон, який і затримав його на вогневому на 13-ть секунд, тож бронза дісталась німцям.
Досить непогано провели гонку наші хлопці. Антон Дудченко першу стрільбу відпрацював чисто, на другій українець дістав один запасний патрон, та пішов на фінішне коло 6-им. На колі Антон дуже потужно попрацював та відправив у гонку Віталія Мандзина третім. На трасі Дудченко показав 8-ий результат, і, судячи з усього, лижі сьогодні в українця працювали добре.
Досить якісний етап показав сьогодні Віталій Мандзин, він не форсував події на першому колі, чисто відстрілявся на вогневому та четвертим вийшов на трасу. На стрільбу стоячи Віталій прийшов у щільній групі. І ця стрільба у Віталія вийшла драматичною, він використав всі три додаткові патрони, тож з четвертої позиції перемістився на восьму. Втім, показавши третій час на останньому колі, естафету Мандзин передав Тарасу Лесюку одночасно з італійцем Хофером, після Німеччини, яка пішла на третій етап п’ятою.
Першу стрільбу Тарас відпрацював з семи пострілів, на другу зібрався і закрив всі мішені швидко та без додаткових патронів, передавши естафетну паличку капітанові команди восьмим. У Дмитра Підручного у секунді попереду була Естонія, яку українець одразу ж і обійшов, але пропустив вперед дуже швидкого італійця Томмазо Джакомеля. Перша стрільба вийшла у Дмитра з одним додатковим патроном, на другій спортсмен знов відстрілявся з шести набоїв та вийшов на фінішне коло сьомим. Втім, практично слідом за українцем у гонку побіг швейцарець Ніклас Хартвег, який і випередив Підручного. Україна – восьма.
Завтра Чемпіонат світу в Ленцерхайде завершується мас-стартами.
Естафета. Чоловіки 1. Норвегія (0+4) 1:18:18,1 2. Франція (0+7) +41,9 3. Німеччина (0+10) +1:35,9 4. Швеція (1+11) +1:54,0 5. Італія (0+9) +2:12,7 6. Чехія (0+9) +2:24,8 7. Швейцарія (0+9) +2:43,2 8. Україна (0+8) +2:49,7
2 beaver_Bob
Чому саме 6? А не всі місця)). А якщо наприклад Італія стала б 6 (наприклад габарит б у Джакомеля не пройшов). Тоді виходило б що Лесюк виступив добре?)
2025-02-22 20:02
Є одна проблемка,поки будемо шукати 4-го в естафету,закінчить кар'єру Дмитро,і знову доведеться шукати 4-го.Коли в нас буде рівноцінна 4-ка,це напевно мають зорі зійтися.
# 81 Дмитрий Дудкин, ми всі розуміємо, що в нашому біатлоні є системні проблеми. І поки вони не вирішені (а на це сподіватися по відомим причинам не слід), можно мріяти про "четвертого". Тоді, ще потрібно бути помріяти, щоб усі четверо були б на ЧС близькі до оптімальної форми. Але це буде неймовірний збіг обставин, як жіноча "золота читвірка". Я не проти мрій, але зараз, нажаль, це практично нереально.
2025-02-22 20:02
2 Oleh1967
Мені здається що людина нічого поганого не мала на увазі. А що було краще якби б суперники настріляли кола (застрілились). І тільки тоді наші були б вище.
2025-02-22 20:10
2 stupka91
Хух, я так вже звик до брутальних реплік вболівальників, що теж зрозумів слова "застрелился", як побажання вчинити суїцид
2025-02-22 20:10
Якщо у Норвежців буває, то в нас тільки одна гонка провальна, тому не думаю, що будуть когось виганяти. Може ця встряска навпаки піде на користь!
# 71 Гладюк, повторюсь, я не за "розстріл" винуватців, але вважаю, що у синглі з лижами сталося, щось катастрофічне. Думаю, на таких лижах і норвежці з французами з ідеальною стрільбою, яка була у наших спортсменів, навряд чи потрапили би до дванадцятки. Тому мені, як уболювальнику все ж таки цікаво, що трапилося. Навіть, якщо хтось з сервісу допустився жахливої помилки, то, звісно не треба тикати в нього пальцем. Але завжди можно дати близькі до фактів і в той же час, загальні пояснення.
2025-02-22 20:12
2 mirf
який чудовий приклад наслідків тиску корони на пересічного українця.
2025-02-22 20:15
який чудовий приклад наслідків тиску корони на пересічного українця.
# 95 Sumchanka, напевно, в мене не вистачає почуття тонкого англійського гумору.
2025-02-22 20:24
як уболювальнику все ж таки цікаво, що трапилося. Навіть, якщо хтось з сервісу допустився жахливої помилки, то, звісно не треба тикати в нього пальцем. Але завжди можно дати близькі до фактів і в той же час, загальні пояснення.
Якщо б той же самий Семенов додав, що, наприклад, таку-то речовину забули покласти у мастило, або навпаки - перестаралися, вам легше було б? Ви спеціаліт у такій "хімії"? А так вийшов і сказав: будемо розбиратися, тобто вину визнав - оце і є загальне пояснення!
2025-02-22 21:08
2 oprom
Була інформація від тренерів,що сервісмени чогось багато добавили і змащення стало тіки гірше,а вони подумали що якщо його більше то це не буде вліяти на лижі,це їм був урок як не треба робити,то був експеримент з їхньої сторони,і вони розуміють де помилилися
2025-02-22 21:59
6 чи 8 місце, ну яка різниця ? Але мені сумно. От в дівчат зрозуміло - не можуть, а в хлопців таке враження що не достає якогось маленького пазла але вони можуть показувати кращі результати.
2025-02-22 22:32
а за сучасні стандарти комунікації з уболювальниками.
2 mirf
Ви знаєте, а я згоден. Спочатку погодився з коментом о том "щоб Вам стало легше, якщо б спеціалісти прояснили яке мастило забули нанести", ну справді, невже полегшало би?
А зараз почитав Вас і думаю - так полегшало б!
Ось виступив Семенов і сказав би - "ми повинні були намазати простого сала для світлого боку лижні і генеральського сала для затінку, а для гармонії намазати смальця . Але смальцю було забагато і він загальмував лижі, будемо експериментувати і виправлятися"
І мені було би приємно, що зі мною мають справу, як з людиною і крупним диванним експертом, поважають :)
І виступив би не десь там в "пупкін інфо" - а прямо ну суспільному під час гонки, або після - ось це б було повагою
2025-02-22 22:43
2 Миг таке враження що не достає якогось маленького пазла але вони можуть показувати кращі результати.
"Кращі" - це як? От конкретно сьогодні, що могло бути кращим? Місце? Так чехи, "на жаль", досить рівно пройшли, Джакомел успішно справився зі стрільбою, а Хартвейґ зараз просто "на ногах". І тільки одні шведи, знову ж таки - "на жаль" подарували надію, але ж - не тільки нам. Чи поточні результати наших? Так хіба тільки Підручний десь "недопрацював", усі інші - ну дуже "на своєму рівні".
2025-02-22 22:54
2 Дмитрий Дудкин Ну і ось весь зиск,від Діми на 4 етапі....боротьба за 8-е місце.А коли Діма передався у боротьбі на 2 етапі високо,тоді Антон і Тарас змогли себе перевершити.
А сьогодні що Антон себе не перевершив. Очевидно, що перший етап йому підходить. А Підручний на старті свого етапу був попереду італійця і мав всі шанси бороьтся за п"ятірку. Але не потянув фізично. Травма чи спад форми не важливо.
2025-02-22 23:10
А сьогодні що Антон себе не перевершив
2 Vetalb1979
Ви праві. Ще і як перевершив. Щоб Антон третім (!!!!!) передав гонку, та не тому. що інші застрілилися, а тому що він це зробив ХОДОМ на ОСТАННЬОМУ колі!
Антон!!!!! Та я очам не повірив!
2025-02-22 23:11
2 vl-2[quote
]От конкретно сьогодні, що могло бути кращим?
От саме сьогодні не хватило влучного останнього п'ятого пострілу при чому кілька разів. Через це ми втратили секунд 40-50, а це вже могла бути боротьба за високі місця.
2025-02-22 23:18
2 ленахекки очам не повірив
Ну в останніх естафетах в нього були відносно повільні перші два кола і потужне останнє коло. Тому я хотів його бачити на першому етапі та як перший етап це стрільба і третє коло. Дуже рідко в чоловіків вдається розірвати пелетон до другоі стрільби.
2025-02-22 23:20
2 Vetalb1979 От саме сьогодні не хватило влучного останнього п'ятого пострілу при чому кілька разів.
Так це вже про "удачу". 8 промахів - це в боротьбі ніяк не забагато. А останній - це й найкраще, адже стріляєш у своєму ритмі. Звичайно, можна пофантазувати про "зовсім без промахів", але ж це "дитячі мрії".
2025-02-22 23:25
потужне останнє коло
2 Vetalb1979
Але ж не таке потужне, щоб він на ньому 5 місце показував з відривом всього 16 сек від лідера і 9 сек від другого - (і це після стресу у змішанці) просто молодець!
2025-02-22 23:34
Ви знаєте, а я згоден. ...
І мені було би приємно, що зі мною мають справу, як з людиною і крупним диванним експертом, поважають :)
І виступив би не десь там в "пупкін інфо" - а прямо ну суспільному під час гонки, або після - ось це б було повагою
# 101 ленахекки, дякую за розуміння, колего (окремо за сало!). Чесно кажучі, не розумію, чим розлютив деяких дописувачив. Я, навіть, підкреслював, що маю на увазі саме комунікацію. Тема з катастрофічною готовністю лиж у синглі бурно обговорювалася вболювальниками. То чому б не дати коментарі з цього приводу?
2025-02-22 23:38
Щоб Антон третім (!!!!!) передав гонку, та не тому. що інші застрілилися, а тому що він це зробив ХОДОМ на ОСТАННЬОМУ колі!
Антон!!!!! Та я очам не повірив!
# 104, # 108 ленахекки, в мене теж очі повилазили, коли перед фінішем першого етапу побачив жовто-синій комбінезон!
2025-02-22 23:41
2 mirf
Може тепер частіше будемо бачити Дудченка стартером)))
2025-02-22 23:54
Може тепер частіше будемо бачити Дудченка стартером)))
# 111 Дмитрий Дудкин, а якщо буде і в такій формі! Сьогодні дуже приємно здивував! Це було просто феерічно!
Нажаль, ми ніколи не узнаємо, який міг би бути сінгл у його виконанні ...
2025-02-22 23:59
2 mirf
Чому ніколи... він ще не завершує кар'єру)
2025-02-23 00:05
Йому вдалася ця гонка... звісно всі такі райдужні не будуть, але він довів, що. може!
Але загалом ЧС для нього не вдався(враховуючи, що форма в нього була краща, аніж в січні і останні кола в нього не провиспли) десь стрільба, десь лижі... добре, що хоч одна гонка показала на що він реально був здатний.
Це біатлон...тут частенько так буває
2025-02-23 00:11
Чому ніколи... він ще не завершує кар'єру)
# 113 Гладюк, звісно сподіваємся но нові звитяги у його виконанні. Але мв на увазі, що на цьому ЧС ми могли б отримати ще велику порцію позитивних емоцій.
2025-02-23 00:15
Але загалом ЧС для нього не вдався
# 114 Гладюк, здається, Антон після переслідування давав вью і сказав, що напередодні ЧС дуже добре почувався і очікував більш гарних результатів. Шкода, що не потрапив до масс-старту. Думаю, там не загубився би.
2025-02-23 00:49
2 mirf Нажаль, ми ніколи не узнаємо, який міг би бути сінгл у його виконанні ...
Вважаєте, більше його в сінгл не поставлять?
2025-02-23 01:17
2 mirf Сьогодні дуже приємно здивував! Це було просто феерічно!
Етап відмінний, але давайте будемо об'єктивними - серйозних спринтерів там не було.
2025-02-23 01:52
2 mirf Тому мені, як уболювальнику
Хто такий "уболювальник"? Це якийсь особливий підтип вболівальників? Чи щось інше?
2025-02-23 01:53
Мабуть найбільше мене порадував Антон-етап вийшов ледь не ідеальний, так тримати. Віталій-ну мабуть перехвилювався, буває, але в результаті сам етап не поганий. Тарас-ну все не погано було, молодець. Дмитро-що тут казати-зробив все що міг на ту мить, аплодую стоячи за це!!!
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)