Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   13:11
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2012-12-10 19:00 |

Валя Семеренко прошла медицинское обследование в Любляне


Сегодня биатлонистка сборной Украина Украины Валя Семеренко прошла обследование в одной из клиник словенской столицы - Любляны. Напомним, на этапе Кубка мира в Хохфильцене у Вали обострились проблемы с бронхами, из-за чего она пропустила гонку преследования и не смогла в полную силу выступить в эстафете. Как сообщил президент федерации биатлона Украины Владимир Брынзак, обследование не показало наличие вирусов или тяжелых воспалительных процессов. Поэтому длительное отлучение от гонок спортсменке не грозит.

На данный момент Вале предписано воздержаться от пребывания на холоде, поэтому в ближайшие дни спортсменка будет тренироваться в зале. Вопрос об участии Семеренко на этапе Куба мира в Поклюке на данный момент остается открытым.


Комментарии (Всего: 69)

[ 1, 2, 3 ]

2012-12-11 09:59
 # 31  Natafe4ka (Нетішин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валюшка, береги здоровье! Ежели и надо пропустить этап в Поклюке - то это только ради твоих последующих блистательных побед!
2012-12-11 10:59
 # 32  Maira (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валечка, берегите себя, ждем Вас на январских этапах. Все будет хорошо - надо пережить черное, чтоб потом увидеть белое.
2012-12-11 12:39
 # 33  dr_dar Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Обидно - вроде бы и ничего страшного, но выбивает из колеи сильно. Валюшка мы с тобой
2012-12-11 13:36
 # 34  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валя, выздоравливай скорее! Бог с ней, с той Поклюкой, ты свое там в другой год возьмешь! Главное, чтобы ты была здорова!
2012-12-11 15:27
 # 35  Oleg68 (Одесса - Киев - Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валя, выздоравливай скорее! Бог с ней, с той Поклюкой, ты свое там в другой год возьмешь! Главное, чтобы ты была здорова!
Категорически поддерживаю!
2012-12-11 16:46
 # 36  охотник Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Считаю, чтопосле Лены Зубриловой Валюша лучшая биатлонистка Украины. Может и нет какого-то выдающегося результат, но настоящий патриот страны и настоящий боец. Валя, выздоравливай!
Да чего уж там - всего мира...)) У Валюшы, я уверен, все основные достижения впереди. А фамилию Зубрилова и выражение "патриот" я бы в одном тексте не ставил..
А я б ставил... Вы видели сколько Ушениной за чемпиона мира премии выписали??? О каком патриотизме можно вести речь вообще??? Чинуши наши убивают весь патриотизм! К сожалению!
2012-12-11 16:56
 # 37  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы видели сколько Ушениной за чемпиона мира премии выписали??? О каком патриотизме можно вести речь вообще?
А у нас в стране все на словах патриоты, пока это их кармана не касается =)
2012-12-11 17:42
 # 38  Strongpoint Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось де я розумію логіка інтернаціонала - не дають грошей, то, значить вбивають патріотизм :) Я цілком розумію вчинок Зубрилової і певен, що мета була не заробити, а мати пристойні умови для тренувань, але вибачте патріотизм не можна вбити і в концтаборах, якщо він справжній

І будемо відверті, держава і не повинна фінансувати спорт. В Україні э мільйони людей яким біатлон, та й спорт взагалі, байдужий то чого ж вони мають сплачувати зі своїх податків? То справа спонсорів які витрачають свої рекламні бюджету, а також вболівальників, а ніяк не держави
2012-12-11 17:50
 # 39  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І будемо відверті, держава і не повинна фінансувати спорт. В Україні э мільйони людей яким біатлон, та й спорт взагалі, байдужий то чого ж вони мають сплачувати зі своїх податків?
І будемо відверті, держава і не повинна фінансувати соціальні виплати (святкування нового року, будівництво метро і тд). В Україні э мільйони людей яким соціальні виплати байдужі, то чого ж вони мають сплачувати зі своїх податків?

Не буде фінансування і пропаганди спорту, то вдесятеро збільшиться фінансування медицини, вибирайте.
2012-12-11 17:57
 # 40  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
І будемо відверті, держава і не повинна фінансувати спорт. В Україні э мільйони людей яким біатлон, та й спорт взагалі, байдужий то чого ж вони мають сплачувати зі своїх податків? То справа спонсорів які витрачають свої рекламні бюджету, а також вболівальників, а ніяк не держави

тоді давайте не будемо фінансувати медицину, бо мільйонам людей налхати на своє здоров'я. давайте держава не фінансуватиме освіту, бо сучасна молодь вчитися не хоче.
ще можна багато навести прикладів.
але, розумієте, з пустого місця нічого не візьметься. спочатку треба створити умови. якщо цих умов не буде - не буде нічого.

якщо особисто ви думаєте, що це неприорітетно для держави - фінансування спорту, то ви помиляєтеся.
2012-12-11 18:01
 # 41  Strongpoint Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну ні, соціальні виплати ніяк не байдужі так як вони по-перше знижують злочинність, по-друге збільшують купівельну можливість населення, по-трете є насправді дуже небагато людей в кого нема родичів які отримують соціальні виплати
Про медицину взагалі мовчу.
Тобто вони можуть бути байдужі, але то від нерозуміння реальної користі, це не значить, що не треба брати податки на дороги, міліцію, армію та інше.

Тоді як професійний спорт це розвага і нічого більше, як не буду біатлону, та частина населення яка любить біатлон зможе знайти іншу розвагу. Як то кажуть сім років мак не родив, а голоду не було.

І якщо фінансувати спорт, то лише дитячий та аматорській, ті які покращують здоров'я нації, а значить вигідні всім. Професіонали хай заробляють самі
2012-12-11 18:03
 # 42  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint

ви не хочете пишатися нашими спортсменами?
і чи виросли б такі зірки як брати Клички, Бубка чи Яна Клочкова, якби жили на власне фінансування? та вони б навіть на змагання не змогли їздити
2012-12-11 18:24
 # 43  Strongpoint Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 }{umuk
Це вже пункт 2, тому прошу вибачення за легке порушення правил

Ось уявіть собі, я проміняв би всі золоті медалі всіх олімпіад на кілька гарних лікарень на, завод. На хороші, гарні мости та дороги

Я хочу пишатися Україною. Її реальними досягненнями (такі речі як промисловість, армія, космос врешті решт) . Її заможними, здоровими і щасливими людьми. Нажаль, наразі, мені за неї соромно.

А професіональний спорт, це вибачте за грубість, міряння чоловічими статевими органами доведене до планетарного масштабу. Так це гарне, цікаве шоу зі справжньою інтригою, але на мою, думку, пишатися тим, що хтось з наших краще бігає, стрибає або б'є по м'ячу, то рівне те саме, що пишатися, що довжина певного органу довша за середньостатистичну

До того ж, для мене вболівання це співпереживання певним людям, а не можливість нагодувати пиху. Може українські фанати умовного Свендсена теж пишаються його перемогами приписуючи їх собі?

Ось наприклад переживаю за здоров'я Валі і радію за її перемогу ( те як вона виступила з хворобою в естафеті, то перемога). До чого ж тут пиха? Чи може ви вважаєте, що через друге місце української збірної ми як народ чимось кращі за умовних японців?
2012-12-11 18:54
 # 44  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint

якщо вам байдужий спорт, то я тут нічим не допоможу( на жаль.

і ви, до речі, образили людей, які присвячують себе спорту, не жаліючи себе й свого здоров'я заради досягнення їх мрій, оцим "тупим мірянням чоловічими статевими органами". і ту ж Оксану Хвостенко, яка віддалу біатлону всю свою молодість. але саме завдяки їй увесь світ знає, що саме Україна виховала одного з найкращих снайперів в історії жіночого біатлону, а не якась там Японія.
2012-12-11 18:56
 # 45  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось уявіть собі, я проміняв би всі золоті медалі всіх олімпіад на кілька гарних лікарень на, завод. На хороші, гарні мости та дороги
Не вийде, ви мабудь погано уявляєте незначні масштаби фінансування спорту і вартість будівництва мостів або лікарень. Навіть якщо ви візьмете всі гроші, що були витрачені на спорт за всі роки незалежності (НОК-ом), цього не достатньо навіть щоб побудувати третину будь якого мосту у Києві.
А забравши гроші у спорту ви збільшите витрати на медицину на суму, яка буде дорівнювати 4-5 мостів на рік, як мінімум!
2012-12-11 19:00
 # 46  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
Ось уявіть собі, я проміняв би всі золоті медалі всіх олімпіад на кілька гарних лікарень на, завод. На хороші, гарні мости та дороги
в нормальной развитой стране находят деньги и на спорт и на дороги, так что медали менять не обязательно....
2012-12-11 19:06
 # 47  Sveta_R (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лучка, чесночка надо похомячить вместе со шматом полтавского сала. Глинтвейна стаканчик, перцовочки можно, и через несколько дней Валентина будет, как огурчик.

Золотые слова.

Измельченный лук надо с медом чем чаще, тем лучше. Проверено на себе.
Молоко с козьим жиром.
А ещё лично мне от кашля помогают Рошеновские конфеты с эвкалиптом и ментолом (в зелёной обёртке с белым плюсом). Не знаю можно ли их принимать спортсменам, но я рекомендую их Валюше.
2012-12-11 19:12
 # 48  ігорко (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
і ви, до речі, образили людей, які присвячують себе спорту, не жаліючи себе й свого здоров'я заради досягнення їх мрій, оцим "тупим мірянням чоловічими статевими органами". і ту ж Оксану Хвостенко, яка віддалу біатлону всю свою молодість. але саме завдяки їй увесь світ знає, що саме Україна виховала одного з найкращих снайперів в історії жіночого біатлону, а не якась там Японія.
цілком погоджуюся з цим, неможливо обмежити фінансування спорту взагалі, нехай ваше "міряння чоловічими статевими органами" не таке важливе, то чому ж провідні країни світу виділяють на це "міряння" шалені кошти(Норвегія 3,5 млн.$ інші цифри не буду наводити бо це довго), і ніхто не вважає це непотрібним, мені здається що у росіян є схожі проблеми як і в Україні, але все ж вони виділяють на зимові види спорту десятки мільйонів доларів, і це ж саме можна сказати і про Швецію, Австрію, Німеччину, Францію, Швейцарію...
тому не можу погодитися з твердженням І якщо фінансувати спорт, то лише дитячий та аматорській, ті які покращують здоров'я нації, а значить вигідні всім. Професіонали хай заробляють самі
Держава має сприяти тому щоб її престиж на міжнародному рівні зростав, і спорт це один із напрямків де вона може показати себе з доброї сторони, хоча, якщо бути відвертим, то зараз це не дуже вдається, але ми завжди надіємося на покращення такого фінансування і це стосується не тільки біатлону, а й зимових видів спорту взагалі.
2012-12-11 19:15
 # 49  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ігорко
цілком погоджуюся з цим, неможливо обмежити фінансуванняспорту взагалі, нехай ваше "міряння чоловічими статевими органами" не таке важливе, то чому ж провідні країни світу виділяють на це "міряння" шалені кошти(Норвегія 3,5 млн.$ інші цифри не буду наводити бо це довго), і ніхто не вважає це непотрібним, мені здається що у росіян є схожі проблеми як і в Україні, але все ж вони виділяють на зимові види спорту десятки мільйонів доларів, і це ж саме можна сказати і про Швецію, Австрію, Німеччину, Францію, Швейцарію...

парочку золотих унітазів з туалетів наших чиновників та трійку мерсів продати, і буде нам фінансування.
якби не така влада зажерлива, то все процвітало б, на все грошей вистачало
2012-12-11 19:29
 # 50  Strongpoint Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 }{umuk
Ви не зрозуміли. Для Хвостенко то її заслуги,її реалізовані амбіції вона має повне право ними пишатись. А якщо хтось пишається заслугами то це саме пишатися тим, що не зовсім є твоєю заслугою. Наприклад своїм статевим органом

2 MrVisual
Та не так вже й мало за 20 років... особливо як порахувати одну недавню спортивну подію зі стадіонами і загалом непотрібною інфраструктурою. А здоров'я то з чого б це? Левова частка йде професіоналам, ще точніше національним збірним, ще точніше тим у кого є якісь шанси на міжнародні медалі. А також дивіться вище, аматорській і дитячий спорт мають право на фінансування, хоча краще не з центрального бюджету

2 _болельщик_
От скажіть мені Ізраїль то розвинута держава? а знаєте скільки в них медалей на останній Олімаіді? Нуль. Хтось помер? Чи може ви думаєте, що зарплати яким-небудь баскетболістам НБА платить американській уряд і саме тому вони найкращі в світі?
Єдине, що має робити держава для спорту ( Як і будь-якого бізнесу) - створювати нормальні конкурентні умови для його розвитку і не заважати. А не годувати з ложечки.
2012-12-11 19:39
 # 51  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
особливо як порахувати одну недавню спортивну подію зі стадіонами і загалом непотрібною інфраструктурою.
Ви в курсі того, що National Geographic у списку країн які треба відвідати наступного року на перше місце поставив Україну? І що Tripadvisor назвав Україну одним з лідерів серед нових країн на туристичній мапі.

Як ви вважаєте, чи збільшить це потік туристів і позитивний імідж країни? І чи трапилось би це без Євро 2012?

На рахунок непотрібної інфраструктури. Вона непотрібна тим, хто нею не користується. Я дуже багато подорожую, щороку відвідую десяток країн і можу з упевненістю сказати, шо термінал D в Києві найкращий авіа-термінал з усіх, що я бачив.
2012-12-11 19:39
 # 52  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
Ви не зрозуміли. Для Хвостенко то її заслуги,її реалізовані амбіції вона має повне право ними пишатись. А якщо хтось пишається заслугами то це саме пишатися тим, що не зовсім є твоєю заслугою. Наприклад своїм статевим органом


Я просто пишаюся, що в нас була і є така біатлоністка. А ви, мабуть, ні.

2012-12-11 20:06
 # 53  Strongpoint Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 }{umuk
Так. Не пишаюсь. Не маю звички пишатися чужими заслугами. Маю свої власні. Я її поважаю, але це зовсім інше

2 MrVisual Мені якось не дуже хочеться говорити про тему яка дуже близька до політики з адміном :)
Так деяка інфраструктура корисна, але її можна було побудувати без всякого Евро і не таке масштабне. Такі великі стадіоні не потрібні (кілька сотень дитячих майданчиків було б краще, не згідні?), термінали аеропортів занадто великі і їх утримання перетворює їх на чемодан без ручки, ну а дороги були побудовані на один рік і вже обсипаються. А щзодо туристів... Не бачу я над напливу туристів, практично ніхто й на эвро не приїхав якщо порівнювати з минулими. Та й пряма реклама туризму була б ефективнішою ніж будь які рейтинги

Можна звичайно сказати, що інакше б все просто вкрали. Що гроші витрачаються й на куди менш потрібні речі, але це аргумент типу - не треба лікувати грип коли в тебе рак, все одно помреш.

2012-12-11 20:10
 # 54  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
Так. Не пишаюсь. Не маю звички пишатися чужими заслугами. Маю свої власні. Я її поважаю, але це зовсім інше

значить, ви і не патріот через те, що Україна не особисто ваша, а рідною її вважають ще 46 млн людей?
2012-12-11 20:34
 # 55  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
От скажіть мені Ізраїль то розвинута держава? а знаєте скільки в них медалей на останній Олімаіді? Нуль. Хтось помер?
Плохой пример. Может, если бы спорт больше развивали, и воевать было бы не интересно. А так - да, умер...
2012-12-11 20:37
 # 56  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
Такі великі стадіоні не потрібні (кілька сотень дитячих майданчиків було б краще, не згідні?)
Ну не знаю-не знаю... Стадион в Харькове заполняется регулярно. То же - в Донецке. А Киеву в современных условиях было бы просто стыдно без нормального стадиона. Другое дело в менеджменте - такие сооружения и помимо спорта должны доход приносить.
2012-12-11 20:39
 # 57  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
Та й пряма реклама туризму була б ефективнішою ніж будь які рейтинги
Рейтинги пишут не для рядовых покупателей, а для туроператоров, которые разрабатывают маршруты и потом, соответственно, занимаются их рекламой. И один такой рейтинг NG стоит месяца рекламы на нескольких европейских телеканалах.
2012-12-11 20:49
 # 58  ігорко (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так. Не пишаюсь. Не маю звички пишатися чужими заслугами. Маю свої власні
може тоді ви були одним з найкращих снайперів у світовому біатлоні, чотириразовим призером чемпіонату світу, і шестиразовим призером етапів Кубку Світу з біатлону (враховуючи дві золоті медалі)? А ми, і вся Україна про вас не чули і не знали?
на мій погляд нам усім треба пишатися такими людьми і спортсменами як Оксана Хвостенко, їх не так то і багато.
2012-12-11 21:14
 # 59  Strongpoint Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все закінчую з міжнародною політикою, бо про Ізраїль я можу багато чого зайвого написати )

2 }{umuk
Я не патріот. Я націоналіст. А ви вибачте і досягненнями своїх близьких родичів теж пишаєтесь? То не варто, досягайте чогось особисто

2 ігорко
Мої досягнення скромніші, але мені їх достатньо. Як Вам, щоб почуватись більш значимим, потрібні ще й досягнення спортсменів, то є Ваше право.
Мене батьки виховали так, що я вважаю правильним пишатись лише тим, що я зробив особисто. І, що присвоювати собі заслуги інших людей, то погано
2012-12-11 21:18
 # 60  }{umuk (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Strongpoint
Я не патріот. Я націоналіст. А ви вибачте і досягненнями своїх близьких родичів теж пишаєтесь? То не варто, досягайте чогось особисто

Так, пишаюся. Бо вони мої рідні. І навіть не рідних успіхами пишаюся. Просто пишаюся, що є на світі такі люди, які є успішними в чомусь.
А от собою не пишаюся ніколи, бо думаю, що завжди є куди рости.
Тому це безглуздо.

З вами ні в чому не згодний.

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст (13)
    Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом (1)
    Кадр дня (2)
    ЛЧС-2024. Результати жіночого спринту (11)
    ЛЧС-2024. Результати жіночого мас-старту (9)
    ЛЧС-2024. Результати гонки переслідування у юніорів (13)
    Антон Дудченко - четвертий у мас-старті літнього чемпіонату світу (12)
    ЛЧС-2024. Результати гонки переслідування у юніорок (10)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!