Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   18:18
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2013-01-01 00:25 |

Обо всем, кроме биатлона


Уважаемые болельщики!

Практика общения на сайте показала, что биатлонные фанаты - очень разносторонние и интересные люди, и круг их интересов явно не ограничивается только биатлоном. Поэтому всех, кто хочет общаться не только о любимом виде спорта, мы приглашаем сюда.

"Обо всем, кроме биатлона" - стала уже брэндом сайта. "Обовсемка" имеет свою историю, свои традиции, но и всегда рада приветствовать новых интересных людей. Эта тема будет свободна от модерации. Последнее, конечно, не касается комментов оскорбительного характера или содержащих нецензурные высказывания.

Из-за большой загрузки сервера мы вынуждены обновить комментарии "обовсемки" в новом разделе. Историю сообщений в "старой" теме можно посмотреть ЗДЕСЬ.

Кроме того, для удобства общения предлагаем структурированно оставлять комментарии по следующим темам:

ФУТБОЛ

ТЕННИС

ПРОГНОЗЫ

Желаем приятного общения!


Комментарии (Всего: 265195)

[ 1, 2, 3 ... 7929, 7930, 7931 ... 8838, 8839, 8840 ]

2015-09-03 13:43
 # 237871  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну тогда Леся однозначно:)))
2 бимама
Так я)).

Я просто зараз дуже мало часу маю і тому не пишу, але читаю вас кожен день
2015-09-03 13:44
 # 237872  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
формально ти права, але є одне але...
чоловіки не народжують
2015-09-03 13:45
 # 237873  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Luckydresden
Та я одразу про тебе подумала, але імена АМЕРИКАНСЬКИХ президентів мене збили:)) Подумала, що тест на англійській:)) Теж неуважна:))))
2015-09-03 13:46
 # 237874  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Але й без них народити проблематично:)
А взагалі зараз вже проводяться (не пам'ятаю на яких тваринах) експерименти по штучному виношуванню у штучній матці...
2015-09-03 13:48
 # 237875  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Solik

Привіт Іра,

я як ти не завжди час маю шо б писати)).
Але зараз відповім на твоє путання:

Так ми уже переїхали на нову квартиру, і живемо уже тут більше місяця:
і що я можу сказати, ми дуже раді, що переїхали і я стару квартиру навіть не згадую. Цей переїзд одне з найкращих рішень у житті.
У дітей уже багато друзів, до шкіл не далеко, до центру міста теж близько, а так як наш район на горі то у мене з вікна просто фантастичний пейзаш.

2015-09-03 13:52
 # 237876  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
формально ти права, але є одне але...
чоловіки не народжують

Віталік до того часу жінки те ж не будуть... і така філософія теж починає превалювати.
А стосовно кому, тут як раз все просто навіть без іронії. Типу перйде людство в стадію "не лохов" - сфера розваг і отримання задоволення, ну будуть писати програми і задовольняти віртуальні потреби один одного. Ті хто не впишуться - вимруть.
А потім в один непрекрасний день...))))
2015-09-03 13:52
 # 237877  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Solik
А гроші на дітей справді дають усім, хто тут зареєстрований і немає різниці, чи на постійно, чи тимчасово.
З 1 вересня будуть 188 евро платити.

А чому усі біженці в Німмечину хочуть?
Якраз через те що їм багато грошей виплачують
2015-09-03 13:53
 # 237878  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
кому буде продаватися та продукція, що будуть роботи виготовляти?
тим безорбітним, що вони виставили?

почему же? произойдет нормальное перераспределение занятости, как уже много веков происходит с каждым новых скачком технологий...
на заре индустриальной революции тоже казалось, что станки на производствах - адский ад, создадут тысячи безработных и убьют все живое - что? и ничего, все остались живы и даже довольны.
ничего нового не происходит и сейчас, все как всегда
2015-09-03 13:54
 # 237879  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Подумала, що тест на англійській:)) Теж неуважна:))))
А я теж на англійській можу)).
Теж раніше добре знала)).

І з дітьми знання поновлюю)
2015-09-03 13:55
 # 237880  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Luckydresden
А я теж на англійській можу)).
Тепер знатимемо:)))
2015-09-03 13:59
 # 237881  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Luckydresden
А гроші на дітей справді дають усім, хто тут зареєстрований і немає різниці, чи на постійно, чи тимчасово.
З 1 вересня будуть 188 евро платити.

Тут така сама історія. Але сума грошей трохи більша. Плюс ще гроші по народженню дитини, знову ж таки, не важливо, громадянин ти чи ні, голове щоб легально перебував...

А чому усі біженці в Німмечину хочуть?
Якраз через те що їм багато грошей виплачують

Про біженців. Нещодавно у Відні відбулась багатотисячна демонстрація, одна з найбільших за останні роки. У підтримку біженців і за те, щоб їх пускати в країну і їм допомагати... В черговий раз була приємно здивована австрійцями.
2015-09-03 14:05
 # 237882  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
на заре индустриальной революции тоже казалось,
ну мене тоді ще не було) кому б іншому - не повірив, тобі - вірю)))

и ничего, все остались живы и даже довольны.
ну це трохи не відповідає дійсності..
вся справа в конкретиці і аналогії не завжди спрацьовують..
одна справа, коли в суспільстві, де 100% - ручна праця 5-10% стане безробітними..
конкуренція на одну вакансію невелика, та й залишаються ще члени сімї, які працюють...
і зовсім інша, коли кількість безробітних досягне 70-80%..
зрештою, я нічого не стверджую, це тільки "скрупульозні роздуми" вголос))

все залежить як читати статтю...
автор серйозно пише чи хоче вразити оригінальністю..
2015-09-03 14:08
 # 237883  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Ну шо я тобі казав?

2 Jasya
Ясенька, адский ад, создадут тысячи безработных и убьют все живое -что? и ничего
Все ти вірно кажеш, і так - овці, які людей зд'їли) теж світ не порушили.
Але, розумієш, саме тому, що не було глобалізації. Тобто пісец, який викликали овці і станки в англії - призвів до перекачки ресурсу до штатів.
Це було боляче, але нормально (не для тих, звісно, хто зовсім не вписався))), в глобальному світі, який малюється - нікуди бігти.
Тому, якщо що і рухне він глобально. Ти можеш скільки завгодно ігнорити таку точку зору, але.... це не змінює цей мир, і його ймовірне майбутнє.
2015-09-03 14:11
 # 237884  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
найбільших за останні роки. У підтримку біженців і за те, щоб їх пускати в країну і їм допомагати... В черговий раз була приємно здивована австрійцями.
А у мене тут через питання біженців роздвоєне почуття((.

Я двома руками за те що б тут приймали сірійців, а от біженців з Косово є не сприймаю.
Я просто зараз бачу що сталось із моїм Дрезденом.
На головний вокзал краще не ходити: наркотики (в руках біженців з Тинезії), крадіжки сумок (здебольшого косоварці) і найгірше, що жінкам та молодим дівчатам небеспечно стало. Якщо раніше я сама і у другій ночі могла через ціле місто їхати, то тепер більше ні. Кількість згвалтувань зросла. І ти як жінка, для багатьох біженців з ісламських країн, нічого не варта. А 40% біженців молоді холості чоловіки(((.
2015-09-03 14:14
 # 237885  DonComrad (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
2 Justafan
я не согласен с таким уж доминированием роботехники, поскольку есть множество операций, которые нужно делать вручную. да и миф о "работать будем меньше, а отдыхать больше" уже проходили. то, что сырье (традиционное!) будет иметь меньшую силу - понятно, но для формирования нового сырьевого ориентира все равно нужны рабочие - для постройки станций для электрозарядки, обслуживания таких авто, для постройки новых ЛЭП, способных обеспечивать такие нагрузки, и т.д. Это снежный ком.
2015-09-03 14:15
 # 237886  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
одна справа, коли в суспільстві, де 100% - ручна праця 5-10% стане безробітними..
конкуренція на одну вакансію невелика, та й залишаються ще члени сімї, які працюють...
і зовсім інша, коли кількість безробітних досягне 70-80%..

це ти загнув дуже. це не відбудетья так швидко у всіх сферах, як мінімум, тому що існує багато сторін на ринку, які в цьому не зацікавлені. ті ж електромобілі - виробники-монстри фактично роблять все (підкупи, лобізм, і тд) щоб не пускати їх на масс-маркет. і так буде майже всюди... того ж з термінами, які описав автор, я не згодна - і с/г, і важке виробництво це досить довно буде необхідне і корисне в такому вигляді, як є.
автор серйозно пише чи хоче вразити оригінальністю..
чесно кажучи, я нічого оригінального не побачила. він виразив те, що фактично обговорюють всі в світі: візьмеш статті з Гарварду чи MIT - там 90% пише про ці самі зміни і як до них прилаштуватись бізнесу і виробництвам
у нас 2 одногрупники писали про роботизацію і перелаштування дипломи, один відправили на европейську премію, і в його компанії він буде керувати на основі цього проектом змін...
а те, що в Украіїні це виглядає революційно - то вже інше питання
2015-09-03 14:20
 # 237887  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
А твоя стаття мені дуже сподобалась.

Але я напевно занато довго уже живу у Європі і це усе розумію.
2015-09-03 14:21
 # 237888  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DonComrad
да и миф о "работать будем меньше, а отдыхать больше"
некоторые развитые экономики к этому пришли. Европа, например - такие бездельники:) но поэтому сейчас и стагнируют. так что да, это реально, но только ограниченный кусок времени, дальше - снова больше работать:)
ну и я думаю структура понятия "работа" изменится. сейчас уже меняется - все больше "работ", которыми ты можешь заниматься в любом месте, в любое время суток, хоть на пляже в Тайланде, хоть дома в пижаме ночью. поэтому увеличивается мобильность людей, размоется понятие "работа-отдых", появится необходимость в доп. сервисах, мобильные офисы, и тд.
В общем, людям всегда будет чем заняться, просто прийдется адаптировать и учиться чему то новому.
2015-09-03 14:27
 # 237889  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Luckydresden
А твоя стаття мені дуже сподобалась.
от і добре, не дарма посилання давала:)
2015-09-03 14:31
 # 237890  DonComrad (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
да, а еще есть такая сфера торговля. и она всегда будет востребована, и роботы смогут заменить приготовление кофе, но не магазины. и даже если представить что будет автоматические оплата/вынос товара, физически живой охранник все равно будет необходим. Чтобы не вынесли ВСЕ :)
2015-09-03 14:36
 # 237891  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DonComrad
да, а еще есть такая сфера торговля.
торговля вечна, как и сфера услуг - изменяться, возможно, услуги, и то не так быстро:)
даже если представить что будет автоматические оплата/вынос товара, физически живой охранник все равно будет необходим. Чтобы не вынесли ВСЕ :)
ну да. кстати, тут охранников в магазинах нет вообще (кроме ювелирки, конечно). автоматизированная оплата товара не везде, правда. при этом турникетов (которые пикают) тоже почти нигде нет, как и камер для сумок. то есть, заходишь со своей сумкой, которую никто не проверяет, и берешь что хочешь - на выходе тебя тоже никто не проверяет:)
непуганные они, я ж говорю:)
2015-09-03 14:37
 # 237892  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DonComrad
Та я трохи не про те спорю, хоч Яська вже давно ігнорить)))), то ж сажімо так розтікаюся мислію по дрєву))))) в надії, що все ж непопулярні нині доктрини все одно мають право на життя.
Я про напрям руху. От бачиш пише Яся це не відбудетья так швидко у всіх сферах і ти
для формирования нового сырьевого ориентира все равно нужны рабочие .
Без сумніву.
Я про філософію розвитку, ну чи гри, якщо хочеш.
Просто складається враження, що оце все - це як в казино. Гра по системі Достоєвського, в який програти начебто неможливо (хто не знає - розшифрую. Весь час ставити на один колір. А при програші - удвоювати ставки. Якщо виходити із статистики і логіки - програти неможливо, але... якщо підійти філософські - колись може статися форсмажор і чорне випаде 100500 раз подряд, а потім ще стопісят зеро))) Я утрирую, але саме з філософської точки зору - це факт.
Отак і людство іде по шляху - менше роботи, більше удобства, більше глобальних можливостей, більше розваг, більше прогресу, більше задоволень.
Все удвоюючи і удвоюючи ставки. Якби ми контролювали світ повністю, це прийнятно, але людство діти, що починають заграватися в цьому глобальному казіно.
То ж отакі, як такі ретрогради)))) і кажуть, а чи не варто зупинитися. Ніхто не проти того щз досяли (ну майже ))))))) От зараз виграли певний комфорт (по аналогії з казіно мільйон), давайте зупинимось (не підемо назад, а зупинимось)і подумаємо, а мо вже досить і треба розвиватися трохи в інший бік. В бік не глобалізації, а навпаки індивідуалізації, повернення до землі, адже якщо безумно не крутити рулетку далі, сучасних технологій і ресурсів вистачить для уже багато чого в сфері атономії житла і життєдіяльності. Чи будемо грати далі (на мільярд - умовно) ризикуючи залишитися ні з чим і в кам'яному віці без навиків виживання в ньому. Але звісно ті, хто зараз контролюють процесс цього допускати не хочуть, бо живем сьогодні і зараз, а грошей і влади хочеться все більше Это снежный ком дыйсно.
І "Тітаник плывёт" (с)
Вот как то так.
2015-09-03 14:40
 # 237893  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Немного о борьбе с окурками:)
2 бимама
)))))))
Сразу видно кто по моим ссылкам не ходит. Пора менять состав...)))
2015-09-03 14:42
 # 237894  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
тому що існує багато сторін на ринку, які в цьому не зацікавлені. ті ж електромобілі - виробники-монстри фактично роблять все (підкупи, лобізм, і тд) щоб не пускати їх на масс-маркет
ну якщо точніше, то вони просто проспали Теслу, а зараз тягнуть час, поки дороблять свої моделі, та ще й постараються вклинится в будівництво зарядок..
ще 2-3 роки і ніхто тормозити не буде..
2015-09-03 14:45
 # 237895  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
автоматизированная оплата товара не везде, правда. при этом турникетов (которые пикают) тоже почти нигде нет. непуганные они, я ж говорю:)
2 Jasya
А от у нас пікає ще всюди, та й багато магазинів охоронців мають.

А от систему, де ти сам товари в магазині сканюєш і оплачуєш, чомусь тут не дуже сприймають.
Якщо в Ікеа воно ще фукціонує ( 1/3 касс автоматизована), то в продуктових взагалі не хочуть це сприймати.

Але я уже роботу і шукала, дивлачись на час.
Ми працюємо в такій сфері, де без праці людини не обійтись.
І кризиси нам не страшні.
2015-09-03 14:54
 # 237896  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
вони просто проспали Теслу, а зараз тягнуть час, поки дороблять свої моделі, та ще й постараються вклинится в будівництво зарядок..
не тільки Теслу, а взагалі цілий напрям (так завжди і буває - хтось щось проспав, як Нокія проспала Епл). моделі авто, зарядки, інфраструктура (найдорожче) - все це потребує часу і грошей (а іноді й законодавства), якого зазавичай у маленьких компаній з "проривними інноваціями" - немає, тому їм чинять максимум перешкод... фактично, історії з Теслою вже 10 років, Маск за цей час більше мільярду вклад, і ще декілька років треба ринку (я думаю, біля 5) - ось тобі і нормальний шмат часу, 10-15 років, в високотехнологічному "дорогому" бізнесі щоб перестроїтись. так і буде плюс-мінус в кожній сфері, це гарний приклад.

так ж історія з Елізабет Холмс і її бізнесом. з одного боку, вона руйнує індустрію аналізу крові і напевне шкодить багатьом лабораторіям. з іншого - робить аналіз ефективнішим (більше хвороб можна відслідкувати і людей вилікувати), дешевшим і доступнішим широкому колу пацієнтів (і тим, що без страховки). спочатку її не пускають (так завжди), потім хтось найрасторопніший заключає контракт, починає вириствувати технологію і далі все несеться як сніжний ком... зараз вони вже в Европу і Азію виходять.
2015-09-03 14:56
 # 237897  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Justafan
І "Тітаник плывёт" (с)
але Енн вже давно олію розлила)))
2015-09-03 15:07
 # 237898  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
а взагалі цілий напрям
згоден, так правильніше..
може проспали, а може намагалися використали Теслу в якості тарана, щоб підготувала ринок..
бо розробки в них були, тільки от стимула не було - і так машини продаються..
а зараз спробують і собі поживитись...
не думаю, що універсальне виграє в спеціального, але шмат відхопить..
2015-09-03 15:10
 # 237899  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://cs7050.vk.me/c7008/v7008958/220fc/OzzKi4gf424.jpg
о то сьогодні вже й у Базіля буде нова поліція?)
2015-09-03 15:12
 # 237900  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Ты об этой?
https://cs7052.vk.me/c540106/v540106299/3518f/jHWzf6RFT18.jpg
Тогда посмотри на мою еще раз, найди отличия и тогда поговорим о "не ходит" и "невнимательный" :)))

[ 1, 2, 3 ... 7929, 7930, 7931 ... 8838, 8839, 8840 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (2)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
351
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!