Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   14:34
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2013-01-01 00:25 |

Обо всем, кроме биатлона


Уважаемые болельщики!

Практика общения на сайте показала, что биатлонные фанаты - очень разносторонние и интересные люди, и круг их интересов явно не ограничивается только биатлоном. Поэтому всех, кто хочет общаться не только о любимом виде спорта, мы приглашаем сюда.

"Обо всем, кроме биатлона" - стала уже брэндом сайта. "Обовсемка" имеет свою историю, свои традиции, но и всегда рада приветствовать новых интересных людей. Эта тема будет свободна от модерации. Последнее, конечно, не касается комментов оскорбительного характера или содержащих нецензурные высказывания.

Из-за большой загрузки сервера мы вынуждены обновить комментарии "обовсемки" в новом разделе. Историю сообщений в "старой" теме можно посмотреть ЗДЕСЬ.

Кроме того, для удобства общения предлагаем структурированно оставлять комментарии по следующим темам:

ФУТБОЛ

ТЕННИС

ПРОГНОЗЫ

Желаем приятного общения!


Комментарии (Всего: 265195)

[ 1, 2, 3 ... 8590, 8591, 8592 ... 8838, 8839, 8840 ]

2015-12-30 14:48
 # 257701  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Про то, почему "не как в Лизтенштецне", вот хорошая статья с графиками. Очень доступно и логично все - і чому бідні, я чому дурні:) И не стоит обижаться - признание проблемы это начало пути к её решению (не всегда, но все же...:)

http://businessviews.com.ua/ru/economy/id/chomu-bidni-bo-durni-kratkij-analiz-faktorov-vlijajuschih-na-blagosostojanie-naselenija-890/

И надо стремится не к заоблачным горизонтам, а хотя бы на уровень Польши, экономику которой редактор Financial Times в прогнозе на 2016 год назвал "rising star of CEE". И без рынков Европы нам увы пока никак - с Рассиюшкой то фсё.
2015-12-30 14:57
 # 257702  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Европейские товары на полках есть и будут - в некоторых из них у нас просто нет аналогов. В продуктах питания у нас все там в основном локальные производители - и так и будет дальше, даже если европейские товары немного подешевеют (что автоматически не ведёт к увеличению спроса, как ты понимаешь). У них и сейчас есть свой покупатель, но это minority. Вот, например, если подешевеют корма для животных - моя мама будет только рада, ну не производят их у нас. Это и раз, и два, и три. Больше всего опасений было по тяжёлой промышленности, ну так а сейчас ей как? Она и так почти померла.
Ну и конечно сама по себе ассоциация не панацея (так вроде никто и не думал), как и ни разу и не трагедия.
Кто там сильно боится, чтоб нас случаем скоро в ЕС не взяли - можете не бояться:)
2015-12-30 15:00
 # 257703  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Кто там сильно боится, чтоб нас случаем скоро в ЕС не взяли - можете не бояться:)
)))))))))
2015-12-30 15:03
 # 257704  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Греки прекрасные. Все виноваты, кроме них... Особенно ярко с этим референдумом по долгам получилось - устроили шоу популистское для внутреннего пользования, а потом втихаря приняли все условия ЕС и кредиторов - ну а как иначе? И социалку порезали, и пенсионный возраст повысили... А в это время, пока Греция выступала, Испания потихоньку договаривалась с кредиторами, получала рефинансирование и проводила реформы - вот у них уже и самая высокая динамика роста экономики, и кол-во раб. мест растет, и средняя зарплата. Очень многие испанцы из Австрии домой вернулись. А ведь в жопе были такой же глубокой, как и греки... Стратегии выхода разные:)
2015-12-30 15:20
 # 257705  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
ну ти сама відкрилась:)))
можна ще в твоє порівняння австріців додати...
перше питання, тільки чесно, українці ведуть себе як австрійці, іспанці чи греки?
друге, а як так трапилось, що у греків було все добре, а потім раз - і попандопулос?))
а тепер ще й Джаз усугубив - заборонив "цей народ" згадувати:)))
2015-12-30 15:26
 # 257706  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
що у греків було все добре, а потім раз - і попандопулос?))
2 Mac
Мне кажется, хоть и на очень примитивном уровне объяснение - жили не по средствам - когда-то такое превращается в попандопулос.
2015-12-30 15:37
 # 257707  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
А чего відкрилась?
Австрійців у порівняння не додавай - так як вони працюють і на якому етапі розвитку суспільство - то я дуже звиняюсь, але нам далеко...
Українці в більшості своїй ведуть себе як греки (ну це дуже узагальнене порівняння, але все ж таки). Багато очікують - мало готові самі робити (знов узагальнення). Існує чудова активна частина суспільства, яка готова робити багато і добре - волонтерити, йти в держ. службовці за копійки, створювати нові проекти... Але в процентному відношенні таких людей дуже мало. Чому так? Мабуть історично так склалось - затюкані совком, та й дуже багато людей старшого віку потрапили в об'єктивно дуже несприятливі умови життя й коньюктуру.
Як так трапилось в греків - то можна монографію написати, та й зізнаюсь чесно - я не експерт. Просто прямо зараз можна порівняти, як дві країни зі схожими "стартовими даними" по різному долали кризу і зовсім різний результат отримали. Стратегія іспанців - працює, стратегія греків - ще в більшу жо їх заганяє. Тут вже "все не так однозначно" й не скажеш. З приводу, що німці за греків винні - то взагалі смішно. Мені здається, що греки все ще у своїй уяві "велика цивілізація", як і дехто, й хоче отримувати за це "все готове", а насправді - вже давно нє:)
2015-12-30 15:42
 # 257708  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
та чого ж на очень примитивном уровне ?
загалом так....
кредитна бульбашка...
навіщо працювати, якщо можна бульбашки надувати

2015-12-30 15:46
 # 257709  alisok (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 studentkalnu
І як виявилось мені платили не ту стипендію. Платили соціальну, а мали платити академічну. Якби я вчилася на трійки, мені б всеодно платили степендію, як інваліду, тобто соціальну. А так як в мене з успішністю все гаразд, а мала отримувати академічну стипендію. А так як академічна стипендія нижча соціальної, з мене зараз відраховують все що можуть)))
Юль, не совсем поняла почему с тебя стали удерживать стипендию. Лет десять назад непродолжительное время я имела отношение к планированию стипендий в ВНЗ І-ІІ р.а. Точно пам’ятаю, що стипендія інваліду по зору складалася з ординарної (звичайної) академічної + 50% за інвалідність. А соцальну стипендію отримують тільки діти-сироти, відмінникам з числа дітей-сиріт її збільшували гривень на 50. Так что ты обязательно разберись, здесь явная ошибка.
2015-12-30 15:47
 # 257710  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Мало того, что не по средствам, так ещё и средства эти вкладывались не в развитие и бизнес, а в то, чтоб погулять, поесть и развлечься. А как пришло время отдавать - так Евросоюз виноват, не надо было нам давать так много, а немцы вообще фашисты, ещё и свои деньги назад требуют:)
2015-12-30 15:51
 # 257711  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
257709   усе повністю згоден, а
все ще у своїй уяві "велика цивілізація", як і дехто, плюсану аж 2 рази)))
але чомусь в нас висновки різні получаюцця)))
янмхр, спочатку повинні змінитися, а тоді вже кудись вступати, бо якщо навпаки - крах(( як в Греції..
Греція і Іспанія...
знову згоден.. трохи...
бо Іспанія пролобіювала в євростандарти свою сг продукцію, а грецька - в прольоті...
так, це нормально, конкуренці, але як тільки ми туди серйозно сунемось - з нами буде аналогічно..
наприклад, як тільки появився слух, що укр. сг продукція появиться в Європі, Франція зразу розпочала контратаку - активно розказує, що вся Україна - Чорнобиль..

2015-12-30 16:10
 # 257712  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Наші висновки дуже схожі, мені здається:) Я просто не думаю, що ми на даному етапі розвитку можемо самі змінитися, без зовнішнього впливуі стимулу. Соррі, але не дуже я в наші еліти вірю, навіть в найкращих з них...
А що стосується лобіювання... По-перше, треба, щоб було, кому лобіювати. І робити це професійно! Я сама особисто спостерігала двох людей з України на конференції інвесторів- одна приїхала, підготувала презентацію німецькою, підготувала купу матеріалів, приклади, бізнес кейси, поговорила просто з усіма, землю рила і вибила грант і фінансування для міста і своїх проектів. Зараз ще більший проект по енергоефективності запускають. А інший арьол приїхав, без презентації, не підготовлений, в барі більшість конференції протусиа. Поїхав ні з чим, ще й довго злився на европейців:)
Конкуренція - так, штука жорстка, й травити будуть. До цього треба бути готовим, ніхто не буде стелити червону доріжку. Це нормально. Але так всюди і завжди.
2015-12-30 16:29
 # 257713  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
я не стільки про конкуренцію, а про лоббізм, протекцію на державному рівні.
тільки не кажи, що в Європі такого нема.
буде наївно з нашого боку розраховувати на конкуренцію в чистому вигляді..
точніше можна, але тільки на дитячому рівні)) з сировиною, наприклад.

Я просто не думаю, що ми на даному етапі розвитку можемо самі змінитися, без зовнішнього впливуі стимулу. Соррі, але не дуже я в наші еліти вірю, навіть в найкращих з них...
згоден, але й вступ в ЄС - аналогічно...
якби тільки заводи, фірми - то ще нехай, в них хоч якась свобода вибору є..
але вся соціальна сфера рухне, поки еліта буде змінюватись
2015-12-30 16:47
 # 257714  studentkalnu (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
З наступаючими:))) І нехай ця прикрість не зіпсує тобі сильно настрою і не вплине на проведення вихідних і на твоє старання у навчанні:))))))
Дякую)))
2 Jasya
сестрі, якщо шо, подаруй шкарпетки:))
Ну в мене ж не одна сестра, та й вона шкарпеток не хоче)) А похресники?))) Та щоб їхати до одного з моїх похресників, то мішок солодощів потрібно, бо у нього аж 9 рідних братів та сестер)))

2015-12-30 16:48
 # 257715  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Звісно, є. І протекціонізм, і корупція. Просто не в таких масштабах. І з цим можна боротися, і побороти, якщо з розумом підійти...
Ну і в ЄС, я можу тебе заспокоїти і запевнити, нас скоро ніхто не чекає, то ж нема чого хвилюватись:) Вони ж там не такі дурні, як хтось думає. І асоціацію в односторонньому порядку не просто так ввели. І тут ще питання - що ми можемо і готові дати Европі? Бо всі про це забувають, що воно має бути обоюдовигідно, а тільки вимагають і жаліються на недостатньо підтримку або ще щось:)
І нема гарантії в нас, щоб воно без ЄС не рухнуло, бо тоді все взагалі зазря. Бо терпіти скруту заради кращих часів, коли видно перспективи - то одне... А як в нас зараз - то трохи інше.
Що гарного в ЄС - це все ж таки найкраще, з точки зору звичайної людини, місце для комфортного, безпечного життя. Не для бізнесу, як США, не з точки зору "світової величі", типу Китаю чи зомбаків, а простої людини. Де та сама людина має значення, і є центром, може розраховувати на закон (більш-менш), повагу, і буде соціально захищена (десь більше, десь менше, але греки навіть в кризі - то для більшості українців недосяжний рівень життя і комфорту).
Тому, мабуть, для нас Европа - то наша Атлантида, така трошки мрія, щоб раззз: дороги як в Німеччині, медицина як в Австрії, курорти як у Франції, працювати по 6 годин як у Швеції, й заробляти як в Ліхтенштейні. А так, на жаль, не буде:)
2015-12-30 16:56
 # 257716  studentkalnu (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 alisok
Так что ты обязательно разберись, здесь явная ошибка.
Та немає там ніякої помилки. Мені пояснили так: Якби я не витягувала на стипендію мала б 109% соціальної стипендії, у випадку якщо витягую, то 100% академічної +9% соціальної( доплата) Мені випадково нарахувати 109% соціальної. Соціальна = академічній. Але, на соціальну нараховується більша індексація. Тобто я з липня до листопада отримувала більше і в грудні мені це все відмінусовали)))
2015-12-30 16:58
 # 257717  studentkalnu (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
що для отримання отієї соціальної просто необхідно написати якусь просящу бомажку.
я такі бумажки після кожної сесії пишу)))
2015-12-30 17:00
 # 257718  studentkalnu (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pashabum
2 Да.Будет.Джаз)
Порви їх :))))
+1 :)))

Я старалась)))) І в мене це майже вийшло, ну як завжди))) В результаті маю В, тобто це 4+)))

Але саме головне сесія закрита!!!!))))
2015-12-30 17:08
 # 257719  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Ну і в ЄС, я можу тебе заспокоїти і запевнити, нас скоро ніхто не чекає, то ж нема чого хвилюватись:)
для мене це очевидно, тому я не дуже хвилююсь:)))
а пишу тільки тому, що з одного боку бачу багато лапші на цю тему, а з другого багато людей всерйоз на це розраховує, як на якесь щастя))
ну тобто, в середовищі песимістів постараюсь написати щось позитивне, а от занадто оптимістів приходиться трохи приземляти:)) щоб потім не так боляче було падати:))
2015-12-30 17:09
 # 257720  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 studentkalnu
В результаті маю В, тобто це 4+)))
я вкрай заплутався - це добре чи погано? стипендія буде чи ні?))
2015-12-30 17:14
 # 257721  studentkalnu (Луцьк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
я вкрай заплутався - це добре чи погано? стипендія буде чи ні?))
та 4+ завжди було "дуже добре" і з такими оцінками стипендію давали)))
2015-12-30 17:16
 # 257722  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Ну, якщо коротко, то для мене так: вступити в ЄС зараз було б не погано, але нереально. І ми поки не готові. Чи будем готові і коли - хз. Але рухатись треба в тому напрямку, економічної, соціальної й культурної "Європи", бо якоїсь великої власної ідеї і "особливого шляху" в нас нема (та я в нього й не вірю), а будемо амьобою - з'їсть сусід. От і все.
2015-12-30 17:27
 # 257723  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
воно більше схоже, що ми туди премося, коли всі гості вже збираються по домах розходитися (і чому зрештою не в Канаду), але, як хочеш в Європу - нехай буде в Європу:)))
2015-12-30 17:32
 # 257724  alisok (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 studentkalnu
Ну индексация - это, действительно, темный лес. Наше руководство не разрешает бухгалтеру по зарплате консультировать наши заклади по начислению индексации, потому что все очень неоднозначно и у каждого свое видение.
2015-12-30 18:28
 # 257725  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну от, кажуть ж люди що потрібно розприділятись на всю дистанцію, а то тільки 6 вечора - а ви вже видихнулись)
2015-12-30 18:35
 # 257726  Базіль (Терновиця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але саме головне сесія закрита!!!
2 studentkalnu
Отожбойвоно, можна і про теніс подумати) А там вже й сезон стартує)
2015-12-30 18:39
 # 257727  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
У мене теж Клінтон.
Хоча я ж у душі републіканець, і зараз мені Тед Буш подобається)))
2015-12-30 18:45
 # 257728  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 studentkalnu
Я старалась)))) І в мене це майже вийшло, ну як завжди))) В результаті маю В, тобто це 4+)))
Розумничка! Хай щастить!
А моя студентка, коли дізналася, що в неї А, перелякала мене своїми щасливими криками:))
2015-12-30 18:46
 # 257729  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
прийшла сюди, от тільки не знаю, хто такий той Барсік))
2015-12-30 18:52
 # 257730  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Базіль
Ну от, кажуть ж люди що потрібно розприділятись на всю дистанцію, а то тільки 6 вечора - а ви вже видихнулись)
Та так:) Не той тепер Миргород, Хорол-річка, тобто ОбоВсьомка, не та.:))))

[ 1, 2, 3 ... 8590, 8591, 8592 ... 8838, 8839, 8840 ]

Останні обговорювані новини
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (1)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
    Нові матеріали за червень (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті