Кубок мира
# Имя Очки
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   17:50
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Контиолахти
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Контиолахти
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2013-01-24 21:32 |

Мария Панфилова будет выступать за Украину


Бывшая российская биатлонистка Мария Панфилова (до замужества - Садилова) приняла решение продолжить выступления в биатлоне под украинским флагом. Сегодня Мария прилетела в Украину, и уже завтра, 25 января приступает к тренировкам в Чернигове. Выступать Панфилова будет за Харьковскую область, а работать – под руководством Надежды Беловой, которая также является личным тренером еще одной экс-россиянки Ольги Абрамовой

Мария Панфилова – чемпионка Европы среди юниорок 2008 года в эстафете и бронзовый призер гонки преследования того же чемпионата. В составе сборной России она становилась серебряной медалисткой эстафетной гонки чемпионата Европы 2009 года. Последнее выступление Марии на международной арене в составе сборной России состоялось 5 февраля 2011 года, когда она выиграла гонку с массовым стартом на Универсиаде в турецком Эрзуруме. Соответственно, ее международный карантин заканчивается уже менее чем через две недели.

После этого Панфилова ушла в декретный отпуск и в декабре 2011 года родила дочь Александру. Вернувшись к соревнованиям в декабре этого года, она показала ряд высоких результатов на внутрироссийских соревнованиях, в том числе выиграв индивидуальную гонку в рамках второго этапа Кубка России и став третьей в спринте, а также показав третий результат на знаменитой «Ижевской винтовке».

Владимир Брынзак:
Да, действительно, Мария решила все вопросы по переезду из России в Украину и сегодня прилетела в Киев. Для нас важно, что российская сторона не предъявляла к Маше никаких претензий: она сдала свою служебную квартиру в Тюмени, уволилась и беспрепятственно получила на руки трудовую книжку. Поэтому теперь она едет в Чернигов, где будет готовиться к чемпионату Европы, и, будем надеяться, усилит нашу команду в Банско. До чемпионата Европы участие Панфиловой в гонках Кубка IBU мы не планируем.


Комментарии (Всего: 276)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ]

2013-01-24 23:26
 # 61  Папа Саша Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все таки надо воспитывать своих.
Напомню два примера:
Лилия Вайгина-Ефремова(призер ОИ)-выжили из сборной(типа не конкурентноспособна)
Оксана Яковлева(призер ЧМ)-выжили из сборной(аналогично)

2013-01-24 23:26
 # 62  kotiara (Шостка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
makasin
Думаю, Наталя буде №5 в збірній, а Іра з Яною будуть змагатись за 6-те )
От саме такий принцип думок мене найбільше лякає, треба оцінювати об'єктивно, і давати місце тому, хто на це більше заслуговує, і якщо це буде Бурига я теж не буду проти
2013-01-24 23:31
 # 63  Папа Саша Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну все таки Домрачева и Кузьмина -это самородки (по типу Нойнер) и сборным Белоруси и Словакии тупо очень крупно подфартило.
2013-01-24 23:33
 # 64  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Домрачева и Кузьмина -это самородки (по типу Нойнер)
Нойнер самородок, а вот Даша и Кузя не думаю....
2013-01-24 23:34
 # 65  makasin (Біла Церква - Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pozitif
Сперечатись не буду, Іра стане залізним учасником першого складу, але ж не в першому своєму сезоні..чи ви не згодні?
І ще, для Джими це другий сезон.
2013-01-24 23:36
 # 66  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 OCKAP
Я вот реально не понимаю, почему бегут только девчонки, при том, что мужика на порядок легче пробиться в нашу основу, да и в разы труднее закрепится у русских мужиков, при их то высочайшем уровне на сегодняшний день.
парадокс же.

У нас вчера была дискуссия на эту тему. Вот это реально для меня тоже загадка, гораздо более логично было бы мужикам переходить, им вроде и проще у нас пробиться. Ну тут может быть несколько причин - просто стечение обстоятельств и женщины вечно всем недовольны и ищут где лучше (это две немотивированные мысли:), плюс женщины уже проторили дорожку - есть положительный опыт перехода, так легче, ну и возможно у мужчин правильнее и справедливее выстроен процесс и больше уверенности в возможности попасть в основу.
Хотя все-равно странно, конечно.
2013-01-24 23:40
 # 67  pozitif (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 makasin
Сперечатись не буду, Іра стане залізним учасником першого складу, але ж не в першому своєму сезоні..чи ви не згодні?
Посмотрим ещё на результаты Иры в этом сезоне,если они будут высокими значит и подготовку к следующему сезону она начнет в команде А,Юля же первый свой взрослый сезон потратила на попадания в команду А
2013-01-24 23:43
 # 68  makasin (Біла Церква - Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
А я от думаю, що чоловіки не так переймаються, чи потраплять вони на КС, бо, мені здається, чоловікам легше знайти себе в поза спортивному житті і влаштуватись в суспільстві.

2 kotiara
Думаю, Наталя буде №5 в збірній, а Іра з Яною будуть змагатись за 6-те )
От саме такий принцип думок мене найбільше лякає, треба оцінювати об'єктивно
Я якраз об*єктивно оцінюю, не треба ставити хрест на Бурдизі після невдалого сезону, та і він ще не закінчився, давайте подивимось, що вона покаже далі.
2013-01-24 23:48
 # 69  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 makasin
А я от думаю, що чоловіки не так переймаються, чи потраплять вони на КС, бо, мені здається, чоловікам легше знайти себе в поза спортивному житті і влаштуватись в суспільстві.
Не согласна. Мужчины обычно более честолюбивые и карьерно-утремленные. А женщинам вроде тоже не сложно себя находить вне спорта:)
Я вот чего-то думала, что мужчинам даже и на переезд должно быть проще решиться. Но вот не так получается.
Значит, просто так обстоятельства складываются, что не переходят мужчины. Ну не тянуть же их силой, в самом деле?:)
2013-01-24 23:51
 # 70  makasin (Біла Церква - Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pozitif
Навіть якщо Іра буде в команді А вже після цього сезону, то всеодно витіснити Бурдигу їй ще буде важко.
2013-01-24 23:53
 # 71  Petter jr. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Блін, ми граємо у якийсь футбол чи що? Це там відбуваються надокучливі трансфери й легіонери, прикриваючись українськими прапорами, " тіпа піднімають престиж України". А на ділі бажання одне - заробити грошенят. І це одна з причин, чому я так розлюбив футбол.
І що я зараз бачу в біатлоні. Виявляється, збірна України - це не найсильніші українські спортсмени, а якась команда на подобі командних видів спорту, створена, як завжди, з благою метою підняти рейтинг країни. Та мені "наплювати", якщо до нас перейде якийсь Фуркад і почне пачками набивати медалі ОІ. Я хочу бачити УКРАЇНСЬКИХ біатлоністів, які нехай будуть плентатись в кінці сотні (так як в деяких видах спорту), але покажуть справжній рівень розвитку спорту в нашій державі й, насамперед, серед наших дітей.
2013-01-24 23:54
 # 72  makasin (Біла Церква - Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Можливо я і помиляюсь, просто суджу по своїм батькам, мама в мене працює чисто по освіті, і змінити професію вона ніколи не погодиться, а от тато часто міняє роботи, освоює завжди щось нове.
2013-01-24 23:55
 # 73  Николай Каховка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
WERT (Киев

В корне с Вами не согласен. Тренеры женской команды четко смотрят на перспективу, после олимпиады реально три спортсменки первой группы могут уйти в декрет, имена называть? И можем оказаться в сезоне 2014/15 у разбитого корыта. Чтобы этого не произошло и сделаны последние шаги.
2013-01-24 23:57
 # 74  Ozgiyr (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Те, що до нас готові переходити далеко не останні спортсменки – говорить про конкурентоспроможність на світовій арені та зростання авторитету нашої країни в біатлонному світі з одного боку, а також про те, що спортсмени з Росії бачать для себе перспективу для розвитку саме в Україні. Чи багато в нас таких прикладів у державі за останній час де спостерігається реальний приріс/зростання, а не падіння, провали і т.д.? Думаю, відповідь більшості відома.
Отже, головне завдання федерації та тренерського штабу в цій ситуації забезпечити належну підготовку як тубільним біатлоністам, так і прибулим новобранцям, з тим аби за спортивними принципами відібрати на КС, ЧС, ОІ найкращих, мати можливості варіювати склад не переймаючись за результати в Кубку націй; зменшити кількість випадків, коли хворі спортсмени мусять робити подвиги на дистанціях, замість того аби лікуватися. Зростання конкуренції при правильній організації процесу завжди йде тільки на користь. Сподіваюсь, що колись ми доживемо до ситуації коли в нас буде свій повноцінний кубок України з біатлону, котрий буде складатись з багатьох етапів (як в Росії чи Німеччині) стартовий протокол якого буде налічувати 60-100 учасників і серед них буде 99,8% українських хлопців та дівчат.

Тому бажаю Марії Панфіловій проявити себе в повній мірі та довести високими результатами свою необхідність збірній.
На тлі такого жіночого десанту не зле було б кимсь поповнити ряди чоловічої збірної поки не виросте конкурентноспроможна українська молодь.
2013-01-24 23:57
 # 75  makasin (Біла Церква - Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Николай Каховка
Ага, отак з бухти-барахти в один день всі троє завагітніють...і на сайті вже домовлено закрити цю тему, це особисте життя біатлоністок.
2013-01-25 00:00
 # 76  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Petter jr.
Так те, кто принимают украинское гражданство - и есть украинские биатлонисты... А что касается графы "национальность", так у нас ее давно отменили, как ущербную. Не продолжайте проповедовать дремучую советскую политику в этом вопросе.
И еще, интересно: есть ли в нашем спорте хоть одна сборная команда (в любом виде спорта - летнем или зимнем), составленная исключительно из украинцев? Боюсь, что нет - переплетение народов (прежде всего, славянских) настолько тесное, что отличить уже порой очень сложно.
Ну и, наконец, особых привилегий по получению места в первой команде переходящие спортсмены не получат. Все будет достигаться на основании спортивного принципа.
Ну а болеть за команду или нет - решать Вам...
2013-01-25 00:06
 # 77  Папа Саша Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Волосожар-им.
Панфилову, Бурдыгу и Белочек- нам
2013-01-25 00:14
 # 78  makasin (Біла Церква - Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Папа Саша
Волосожар-им.
Панфилову, Бурдыгу и Белочек- нам

Щось маловато, вибирайте ще парочку біатлоністок, а то якось 2 срібла ЧС і одне золото ЧЄ з 1 медаллю етапу КС не урівнюється ))
2013-01-25 00:17
 # 79  MacKry85 (Николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Волосожар-им.
Панфилову, Бурдыгу и Белочек- нам

Савченко - їм, Гьоснер - нам... Продовжуємо гру?
2013-01-25 00:19
 # 80  Мери (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прочитала коментарі і не зрозуміла,чому всі так негативно налаштовані щодо переходу.Ніхто і ніде не робив заяв,що її без всіляких розмов беруть у першу збірну.Час покаже,якщо будуть результати,то чому б і ні?А популяризація виду спорту відбувається за рахунок перемог,і спонсори гроші вкладають туди ,де є результати.тому розмови про українців ,які плентаються в кінці сотні,недоречні.
2013-01-25 00:20
 # 81  d22d Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MacKry85
Савченко - їм, Гьоснер - нам... Продовжуємо гру?
за Транькова любую нашу биатлонистку ))
2013-01-25 00:23
 # 82  MacKry85 (Николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
за Транькова любую нашу биатлонистку ))
Ні!!!!!!!!!!!!!!!!! Він хоча і красунчик, але ж наші дівчата ще кращі! До того ж я не дуже любю фігурне катання.
2013-01-25 01:02
 # 83  Petter jr. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А что касается графы "национальность", так у нас ее давно отменили, как ущербную. Не продолжайте проповедовать дремучую советскую политику в этом вопросе.
Ні, це ви проповідуєте "совєтську" політику одного народу. Не знаю хто і коли яку там графу відміняв, а слово "національність" в українській мові точно є.
Щодо переплетення народів, то я нічого не маю проти цього. Я говорю про те, що ми хочемо будувати біатлон не на своїх біатлоністах (байдуже якої вони там раси), а на вихованцях чужих країн.
2013-01-25 01:19
 # 84  Petter jr. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Те, що до нас готові переходити далеко не останні спортсменки – говорить про конкурентоспроможність на світовій арені та зростання авторитету нашої країни в біатлонному світі з одного боку, а також про те, що спортсмени з Росії бачать для себе перспективу для розвитку саме в Україні.
Може ви щось плутаєте? Наведу реальний приклад. Один японський марафонець ще перед Олімпіадою в Лондоні не вибігав дистанцію навіть з 2 год 20 хв. Хто знає про що мова, той розуміє, що з таким результатом в Японії про Олімпіаду можна забути. Отже, він знайшов вихід - взяв громадянство однієї з нерозвинутих африканських країн (вже не пам'ятаю якої). Для таких держав МОК надає лише одну путівку і то для тих спортсменів, які виконують олімпійський норматив Б.Отже, колишній японець, за допомогою федерації тої країни, взяв цю путівку, не зважаючи на зневажливе ставлення як на батьківщині, так і серед бігунів його нової "батьківщини", які так старалися здобути цю заповітну путівку. Ось так цей японець побачив для себе перспективу в бідній африканській державі.
Те саме відбувається на усьому протязі незалежності українського біатлону. Не маючи розвиненої дитячо-спортивної бази, ми переманюємо спортсменів з інших країн (з яких - очевидно) і даємо їм шанс заповнити НАШУ квоту. І ще при цьому, немов сліпі, говоримо, про зростання авторитету збірної. Ви що не бачите, що до нас перебираються ДУБЛЕРИ з добре РОЗВИНЕНОЇ БІАТЛОННОЇ держави, щоб скласти конкуренцію спортсменам, які не мають ніяких умов для свого розвитку!
2013-01-25 01:27
 # 85  Petter jr. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А популяризація виду спорту відбувається за рахунок перемог,і спонсори гроші вкладають туди ,де є результати.тому розмови про українців ,які плентаються в кінці сотні,недоречні.
Такі спонсори хочуть результату тут і вже! В результаті популяризація спорту приходить завдяки залученні коштів в прихід іноземних спортсменів, які можуть показати швидкий результат. В дитячо-юнацькі бази ніхто нічого не вкладає, і, якщо наші діти захочуть самі зайнятись біатлоном, нам прийдеться лише розвести руками.
Зауважте, усі НАЙСИЛЬНІШІ біатлонні держави (Норвегія, Росія, Німеччина, Франція) не мають жодного "перекупленого" в чужих країн спортсмена, і результати в них чомусь появились теж без цих "махінацій"!
2013-01-25 02:48
 # 86  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А на рахунок Наталії ( не в образу ) складається враження, що, або пропустила весь підготовчий сезон, або взагалі його не проводила.
Я думаю, что тут дело в мотивации. В прошлом сезоне Наташе хотелось доказать СБР и всем нам, а также себе, что она МОЖЕТ. И смогла, и доказала. И все её приняли, как свою. Тем более, что Наташа - очень позитивный и приятный человек. А в этом сезоне уже эти мотиваторы не работают, а новых, видимо, не появилось. Но я верю в Наташу, что собравшись, поставив себе ЦЕЛЬ (без неё - никуда), она всё сможет и всё будет получаться.
Успехов Наташе и нашей "новообращенной" :) Марии!
2013-01-25 02:56
 # 87  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
"новообращенной"
прям секта какая то получается)
ритуалы, жертвоприношения будут?)
2013-01-25 02:59
 # 88  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
История же украинского спорта показывает, что уходят от нас чемпионы, а приходят серые мышки, ничем не лучше, а под час и хуже собственных воспитанников.
прям как про полтавскую "Ворсклу" читаю :)))
2013-01-25 03:45
 # 89  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
жертвоприношения будут?)
уже :) принесли в жертву интересы СБР :)))
2013-01-25 04:18
 # 90  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
принесли в жертву интересы СБР :)))
там такая скамейка (и моложе есть), что им помоему всё равно.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ]

Останні обговорювані новини
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (5)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (13)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (13)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (9)
    Нові матеріали (9 -15 листопада) (7)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
121
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!