Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   09:36
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2013-06-01 18:51 |

Обо всем, кроме биатлона


Уважаемые болельщики!

Практика общения на сайте показала, что биатлонные фанаты - очень разносторонние и интересные люди, и круг их интересов явно не ограничивается только биатлоном. Поэтому всех, кто хочет общаться не только о любимом виде спорта, мы приглашаем сюда.

"Обо всем, кроме биатлона" - стала уже брэндом сайта. "Обовсемка" имеет свою историю, свои традиции, но и всегда рада приветствовать новых интересных людей. Эта тема будет свободна от модерации. Последнее, конечно, не касается комментов оскорбительного характера или содержащих нецензурные высказывания.

Из-за большой загрузки сервера мы вынуждены обновить комментарии "обовсемки" в новом разделе. Историю сообщений в "старых" темах можно посмотреть ЗДЕСЬ и ЗДЕСЬ.

Кроме того, для удобства общения предлагаем структурированно оставлять комментарии по следующим темам:

ФУТБОЛ

ТЕННИС

ПРОГНОЗЫ

Желаем приятного общения!


Комментарии (Всего: 57989)

[ 1, 2, 3 ... 1903, 1904, 1905 ... 1931, 1932, 1933 ]

2017-11-28 15:41
 # 57091  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 polosatik
тут взагалі практично ніякого спілкування не було =)))
Так все устали. Политика, футбол, допинг... слишком много эмоций ушло. Это нормально.
2017-11-28 15:49
 # 57092  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 polosatik
мляве ?
тут взагалі практично ніякого спілкування не було =)))

Так ти шо? Теж тойво - перебіжчик? :))
І взагалі, звідки ти знаєш? Тебе ж тут зовсім не було :)
2017-11-28 15:52
 # 57093  polosatik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Так ти шо? Теж тойво - перебіжчик? :))
швидше диверсант))))))))))))))
2017-11-28 15:57
 # 57094  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 polosatik
швидше диверсант))))))))))))))
І як успіхи у підривній діяльності? :)) Ти їх, чи вони тебе? :)))
2017-11-28 15:58
 # 57095  polosatik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
І як успіхи у підривній діяльності? :)) Ти їх, чи вони тебе? :)))
все ти хочеш знати =))))))))))))
2017-11-28 16:01
 # 57096  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 polosatik
все ти хочеш знати =))))))))))))
неспростовний факт :)
2017-11-28 16:03
 # 57097  polosatik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
неспростовний факт :)
менше знаєш, краще спиш =))))))))))
2017-11-28 16:04
 # 57098  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 polosatik
А хто сказав, що я хочу краще спати? :)))
2017-11-28 16:13
 # 57099  polosatik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
А хто сказав, що я хочу краще спати? :)))

"Везет людям! Им сны еще снятся :) "

по твоїм словам =)))
2017-11-28 16:48
 # 57100  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 polosatik
Везет людям!
А рыбам - нет)))
2017-11-28 17:17
 # 57101  Iris.ka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Ааа... Я думал фоточки своїх вихованців викладає какая-то биатлонистка)))
Вихованці Іри - це котики і собачка))
2017-11-28 17:36
 # 57102  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Iris.ka
котики і собачка))
Тоже вариант))) Передавай ей привет)))
2017-11-28 17:54
 # 57103  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Конечно, не было срачиков Джаз Элиас. Мы же друг другу обещали эти темы не поднимать. А в остальных главных вопросах (я имею в виду любовь к Юле Джиме :) ) мы совпадаем, в отличие от нашего админа :)
У меня было несколько раз искушение вступить, особенно когда тут злорадствуют по поводу сама знаешь чего, но я сдерживаюсь :)
2017-11-28 17:56
 # 57104  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Навіть срачиків по типу Джаз-Еліас не було :)
Можем повторить (с)))))) Шютка.
Я вже на головній відписувався та й тут намЕкував - цей сезон мабуть лише виключно особистим шерифом Юльчи попрацюю))) Але от без всілякої пощади))))
Та й взагалі мені подобається такий режим поки. от ти питала чому...?)
а дивись - у неділю просто розстроївся б через те як швидко від "славаКПСС" до "усьопрапала" народ мигрує, ну то очікуваємо.
Сьоня ввязатися в передсезонну розминку Міг)
Замість цього просто поржав без напрягу))))
Вчора, якби розстроївся в неділю))) скоріш за все досить жорстко зреагував би по посту 2 Klara. А так в гарному настроЇ був і теж поржав, тому що нічого не змінюється і люди продовжують вперто бачити і читати те, що хочуть, а не те, що відбувається насправді.
Я і ща зреагую звісно, але вже на ги-ги більше )))
І справа не в тому навіть, що Веталь про вигорання емоцій написАв. просто всьому свій час. Цей сезон (втретє повторюся) не час для срачей. І шоб Серьога не казав, по фік мені яка активність (с) буде))))
То ж власне і зреагую в рамках програмного) поста.
Так шо готуйтеся)))), ща прОстинь полетить :)))))
Та ща поки не забув свою версію кого підставити хтіли озвучу.
вЕличний руссссссскій вітязь в Москві в 13-му від володьки огрєбал? Чи в мене коні, тьфу вітязі)))) й люде змішалися
Мо воно? ну вчепилося в мене око за фразу, що саме ПЕРЕМОГУ отримати мав супротивник росіянина. З Бондаренком ну дуже наворочено виходить імхо. Це не перемога. А от в боксі таки так.
Та й взагалі воно мо і жартиком було, але таким собі. Тіпа Мутко - Кароч так Гриша, а якщо наш програє "проколиш" хохлу пробу! :))))
Але, думаю, щось та було точно. Почекаємо, правда цікаво на кого так уж ставили. І тут теж здається, що значимость в очах СМІ і "програми вЕличі" ерефії той бій був покруче ніж чемп по ЛА. Згадайте атмосферу...
Но то такЕ)))
Плавно перехожу до програмного)))
Почну здалеку) - от та ж інфа про "прокол" проби. В когось око зачепилося за те, що в заглавочку на Олімпіаду посиланнячко пішло, у всіх українців (в душі, а не по паспорту))) що на нашого наЇхати хтіли. А мене от (оскільки я ВАДА лЮблю)... ваще мамадарагая, Джаз ВАДА ща захищати буде)))) ціпонуло, що написано було у ВАДА заявили мовляв, хоча у ВАДА ппоки що нічого такого не заявляли.Ну не винувата вона, нічого ваще не казала поки))) За це ніхто і не возмутився, а це явний перекрут, на відміну від ситуації з Ірішкой Варвинець.
Але тут Лара вже в своєму тилі всіх обі..... обідила напишемо))))
Та давайте "не будем нервничать и спокойно во всем разберемся" (с))))

2 Klara
Тока дуже прОшу без обід, справді ж не час для срачей, але я ж вже не раз казав і тобі теж, не тре абабщать і кидати какашками в людей, які мо для біатлона в сотні разів більше зробили ніж ти... чи я.
Або уточнюй кого ти там Аналами обзивала. Алёнку Романову - бо під першоджерелом її фамілійо стояло? Чи ти й не знала про це? Клаптик прочитала і в атаку. А матеріал, до речі був більш інформативний ніж десятки інших, що вийшли. Як для мене так найінформативнішим, якщо читати те. що пописАно, а не те, що оцца і за шо страшно.
Ндик, ти б уточнила, якщо таки про Альонку я буду сильно заперечувати. Дуже сильно)))). я б на твоєму місті перед нею от точно вибачився б, що так огульно вдарила.
І до того ж, чому ти не весь пост Бринзака викладаєш, а той клаптик, що повністю суперечить тому що було сказано перед тим замовчуєш.
Тобі не здається, що "її ведуть на естафету і в неї буде дуже мало стартів", якось дисонує з "буде виступати без обмежень". Не все там, так просто. От би розібратися ;)))
Так до чого тут (як ти там писАла) проффффффесссссссссіАнали, чи як?
Далі більше. вже чомусь на Миколу Миколайовича наїзджали от за те, що ти написала.
Зрозумій, одна з найбільших людських чеснот, які я ціную - це вірність. Тому з глибокою повагою ставлюся до позиції тих небагатьох ніків (і твоєї в тому числі) які не зрадили Зоца не переметнулися в загальну масу, яка пішла його толпою гнобити (люди не дадуть збрехати, навіть я іноді, коли вже зовсім бочку ні за що катили, вступався за ННЗ і намагався трохи прикрутити цю тему)
Ще раз кажу - дуже поважаю тих то не флюгер, тільки на таких і покластися мона, якщо що.
Але коли це перерастає в фанатизм....
Не за те, на Миколу Миколайовича гнали від початку, шо ти написАла. А за те, що (я як мінімум) кардинально не згоден із підходом своїм все, всім іншим закон.
І знову ж люди збрехати не дадуть і щодо Віти з Валею, та навіть Юльчи казав, що якщо людина паше сезон на Олімпіаді має виступати вона. А не хтось паше, а когось ведуть під щось.
На жаль у ННЗ, та й Бєлової трохи перекос відносно своїх спостерігався.
От за це і гнобили, а зовсім не через те, що ти намагаєшся задекларувати.
Та продовжимо по інфі про Іру. А що зі слів Бринзака не випливає, що Іра передчасно закінчить сезон? Та не те, що виплива - він напряму каже - ОДРАЗУ ПІСЛЯ ОЛІМПІАДИ. Це передчасно? нє? :)))
Так через шо кіпеш? Через шо написаний тобою прямий і абабщоьнний наїзд в грубой формє?))))
А я скажу через шо? Через фанатизм ім2 бимама
Навіть срачиків по типу Джаз-Еліас не було :)
Можем повторить (с)))))) Шютка.
Я вже на головній відписувався та й тут намЕкував - цей сезон мабуть виключно особистим шерифом Юльчи попрацюю))) Але от тут без всілякої пощади.
Та й взагалі мені подобається такий режим поки. от ти питала чому...?)
а дивись - у неділю просто розстроївся б через те як швидко від "славаКПСС" до "усьопрапала" народ мигрує, ну то очікуваємо.
Сьоня ввязатися в передсезонну розминку міг)
Замість цього просто поржав без напрягу))))
Вчора, якби розстроївся в неділю скоріш за все досить жорстко зреагував би по посту 2 Klara. А так вже підготовлений був і теж поржав, тому що нічого не змінюється і люди продовжують вперто бачити і читати те, що хочуть а не те, що відбувається насправді.
Я і ща зреагую звісно, але вже на ги-ги більше )))
І справа не в тому навіть, що Веталь про вигорання емоцій написАв. просто всьому свій час. Цей сезон (втретє повторюся) не час для срачей. І шоб Серьога не казав, по фік мені яка активність (с) буде))))
То ж власне і зреагую в рамках програмного) поста.
Так шо готуйтеся)))), ща прОстинь полетить :)))))
Та ща поки не забув свою версію кого підставити хтіли озвучу.
вЕличний руссссссскій вітязь в 13 від володьки огрєбал?
Мо воно? ну вчепилося в мене око за фразу, що САМЕ перемогу отримати мав супротивник росіянина. З Бондаренком ну дуже наворочено виходить імхо. Це не перемога. А от в боксі таки так.
Та й взагалі воно мо і жартиком було, але таким собі - Кароч так Гриша а якщо наш програє "проколиш" хохлу пробу! :))))
Але, думаю, щось та було точно. Почекаємо, правда цікаво на кого так уж ставили. І тут теж здається, що значимость в очах СМІ і програми вЕличі ерефії той бій був покруче ніж чемп по ЛА. Згадайте атмосферу...
Но то такЕ)))
Плавно перехожу до програмного)))
Почну здалеку) - от та ж інфа про "прокол" проби. В когось око зачепилося за те, що в заглавочку на Олімпіаду посиланнячко пішло, у всіх українців (в душі, а не по паспорту) що на нашого наЇхати хтіли. А мене от (оскільки я ВАДА лЮблю)... ваще мамадарагая, Джаз ВАДА ща захищати буде)))) ціпонуло, що написано було у ВАДА заявили мовляв, хоча у ВАДА ппоки що нічого такого не заявляли.За це ніхто і не возмутився, а це явний перекрут, на відміну від ситуації з Ірішкой Варвинець.
Але тут Лара вже в своєму тилі всіх обі..... обідила напишемо))))
А давайте "не будем нервничать и спокойно во всем разберемся" (с))))

2 Klara
Тока дуже прОшу без обід, справді ж не час для срачей, але я ж вже не раз казав і тобі теж, не тре абабщать і кидати какашками в людей, які мо для біатлона в сотні разів більше зробили ніж ти... чи я.
Або уточнюй кого ти там Аналами обзивала. Алёнку Романову - бо під першоджерелом її фамілійо стояло? Чи ти й не знала про це? Клаптик прочитала і в атаку. А матеріал, до речі був більш інформмативний ніж десятки інших.
Ндик якщо таки про Альонку я буду сильно заперечувати. Дуже сильно)))). я б на твоєму місті перед нею от точно вибачився б, що так огульно вдарила.
І до того ж, чому ти не весь пост Бринзака викладаєш, а той клаптик, що повністю суперечить тому що було сказано перед тим замовчуєш.
Тобі не здається, що її ведуть на естафету і в неї буде дуже мало стартів, якось дисонує з буде виступати без обмежень.
Так д чого тут як ти там писАла проффффффесссссссссіАнали, чи як?
Далі більше. вже чомусь на Миколу Миколайовича наїзджали от за те, що ти написала.
Зрозумій, одна з найбільших людських чеснот, які я ціную - це вірність. Тому з глибокою повагою ставлюся до позиції тих небагатьох ніків (і твоєї в тому числі) які не зрадили Зоца не переметнулися в загальну масу, яка пішла його толпою гнобити (люди не дадуть збрехати, навіть я іноді, коли вже зовсім бочку ні за що катили, вступався за ННЗ і намагався трохи прикрутити цю тему)
Ще раз кажу - дуже поважаю тих то не флюгер, тільки на таких і покластися мона, якщо що.
Але коли це перерастає в фанатизм....
Не за те Лара на Миколу Миколайовича гнали від початку, шо ти написАла. А за те, що (я як мінімум) кардинально не згодні із підходом "своїм все, всім іншим закон".
І знову ж люди збрехати не дадуть і щодо Віти з Валею, та навіть Юльчи такЕ самЕ казав, що якщо людина паше сезон на Олімпіаді має виступати вона. А не хтось паше, а когось ведуть під щось. інша справа, тренери повинні спрацювати так, щоб і сзон і ГС гармонічно лягли.
На жаль у ННЗ, та й Бєлової трохи перекос відносно своїх спостерігався.
От за це і гнобили, а зовсім не через те, що ти намагаєшся задекларувати.
Та продовжимо по інфі про Іру. А що зі слів Бринзака не випливає, що Іра передчасно закінчить сезон? Та не те, що виплива - він напряму каже - ОДРАЗУ ПІСЛЯ ОЛІМПІАДИ. Це передчасно? нє? :)))
Так через шо кіпеш? Через шо написаний тобою прямий і абабщьнний наїзд в грубой формє?))))
А я скажу через шо? Через фанатизм. От Іра любою ціною. Я взагалі цього найбільше боюся. Маючи попередній досвід). На жаль багацько хто, вболіває не за команду, а за окремого спортсмена. От Паскуалик той же (Серьога теж без образ). Аж різонуло вчора. Типу який ти радий, що всіх, кого не любиш вже в команді нема. Правда стрьомно стає. А як почнеться і серед навіть ОВшників оце моченіє одних, щоб свої попали. Ребят, правда, після цього взагалі на фіг валити з сайту тре.
Ну не родина це біатлонна вже буде, а якийсь серпентаріум.
А варіант уполнє реальний, на головній вже проглядаються блоки і партії.
Так шо Лар, пробач ще раз (хоча ти ж мене не читаєш ;))))), якщо що, що саме на твій пост такА реакція, я давно це написАти хтів, ну от ти наразилася.
Давайте штоль хоч намагатися топити за своїх, звичайно, але згадувати, що вони всі свої, і не топити, чи не прикапувати)))) тих, хто зі своїми ВСЕРЕДИНІ команди конкурує. Правда... хоч намагатися. Бо дров наваляти мона....
Це було перше редакційне завдання програмного))))
Про друге промовчу, ще не час), та мо хто і здогадається.
А третє, це те, як справді професійно відіграв ситуацію спорт.юа. Не буду свою версію бесіди, що відбулася, викладати, але те, як викрутилися - класс просто.
А. Заробили вью (пергляди, новини, ексклюзив)
Б. Тепер вродь і не винні ні в чому і матеріал зняли.
В. У Гливинського з'явилася можливість в великий біатлон повернутися)))) Бачили ж хто ведучим буде?. Я вчора подивився, першою мислЕю було питання накатати не Бринзаку, а ведучому. Чи він вже вибачився, за скандал, що на ЧМ укатав, чи саме з цього вью починати думає? :)))
Ну і на місці Бринзака ду-у-у-уже уважно б до ефіру підготувався.
От ду-у-у-уже.
І ваще дикувато якось, що отака разгорнута річ саме на спорт.юа вийде і саме в такому форматі, а не у нас наприклад. (пошепки) це я таки попалив друге редакційне? чи третє :)))))
Бо якось воно так з року в рік, що як зв'язка батлон - спорт,юа, так шкандаль))))
.
Ну от якось так вийшло.
Ось і прОстині кінець, хто осилить маладец :))))).
(зовсім тихо) А хто зрозуміє, ваще ліпший кореш :))))
2017-11-28 18:02
 # 57105  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ты больной?)))
2017-11-28 18:13
 # 57106  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Ну от куди ти вліз :((((
Два раза дублянуло, думав поправлю, нє, влізло :)))))
Тепер здорове :)))))
І показово, на фразі фанатизм повтор пішов :))))
Отак вдвічі коротше)))) А те 57104 , мо потре яка добра людина :)))))

2 бимама
Навіть срачиків по типу Джаз-Еліас не було :)
Можем повторить (с)))))) Шютка.
Я вже на головній відписувався та й тут намЕкував - цей сезон мабуть лише виключно особистим шерифом Юльчи попрацюю))) Але от без всілякої пощади))))
Та й взагалі мені подобається такий режим поки. от ти питала чому...?)
а дивись - у неділю просто розстроївся б через те як швидко від "славаКПСС" до "усьопрапала" народ мигрує, ну то очікуваємо.
Сьоня ввязатися в передсезонну розминку Міг)
Замість цього просто поржав без напрягу))))
Вчора, якби розстроївся в неділю))) скоріш за все досить жорстко зреагував би по посту 2 Klara. А так в гарному настроЇ був і теж поржав, тому що нічого не змінюється і люди продовжують вперто бачити і читати те, що хочуть, а не те, що відбувається насправді.
Я і ща зреагую звісно, але вже на ги-ги більше )))
І справа не в тому навіть, що Веталь про вигорання емоцій написАв. просто всьому свій час. Цей сезон (втретє повторюся) не час для срачей. І шоб Серьога не казав, по фік мені яка активність (с) буде))))
То ж власне і зреагую в рамках програмного) поста.
Так шо готуйтеся)))), ща прОстинь полетить :)))))
Та ща поки не забув свою версію кого підставити хтіли озвучу.
вЕличний руссссссскій вітязь в Москві в 13-му від володьки огрєбал? Чи в мене коні, тьфу вітязі)))) й люде змішалися
Мо воно? ну вчепилося в мене око за фразу, що саме ПЕРЕМОГУ отримати мав супротивник росіянина. З Бондаренком ну дуже наворочено виходить імхо. Це не перемога. А от в боксі таки так.
Та й взагалі воно мо і жартиком було, але таким собі. Тіпа Мутко - Кароч так Гриша, а якщо наш програє "проколиш" хохлу пробу! :))))
Але, думаю, щось та було точно. Почекаємо, правда цікаво на кого так уж ставили. І тут теж здається, що значимость в очах СМІ і "програми вЕличі" ерефії той бій був покруче ніж чемп по ЛА. Згадайте атмосферу...
Но то такЕ)))
Плавно перехожу до програмного)))
Почну здалеку) - от та ж інфа про "прокол" проби. В когось око зачепилося за те, що в заглавочку на Олімпіаду посиланнячко пішло, у всіх українців (в душі, а не по паспорту))) що на нашого наЇхати хтіли. А мене от (оскільки я ВАДА лЮблю)... ваще мамадарагая, Джаз ВАДА ща захищати буде)))) ціпонуло, що написано було у ВАДА заявили мовляв, хоча у ВАДА ппоки що нічого такого не заявляли.Ну не винувата вона, нічого ваще не казала поки))) За це ніхто і не возмутився, а це явний перекрут, на відміну від ситуації з Ірішкой Варвинець.
Але тут Лара вже в своєму тилі всіх обі..... обідила напишемо))))
Та давайте "не будем нервничать и спокойно во всем разберемся" (с))))

2 Klara
Тока дуже прОшу без обід, справді ж не час для срачей, але я ж вже не раз казав і тобі теж, не тре абабщать і кидати какашками в людей, які мо для біатлона в сотні разів більше зробили ніж ти... чи я.
Або уточнюй кого ти там Аналами обзивала. Алёнку Романову - бо під першоджерелом її фамілійо стояло? Чи ти й не знала про це? Клаптик прочитала і в атаку. А матеріал, до речі був більш інформативний ніж десятки інших, що вийшли. Як для мене так найінформативнішим, якщо читати те. що пописАно, а не те, що оцца і за шо страшно.
Ндик, ти б уточнила, якщо таки про Альонку я буду сильно заперечувати. Дуже сильно)))). я б на твоєму місті перед нею от точно вибачився б, що так огульно вдарила.
І до того ж, чому ти не весь пост Бринзака викладаєш, а той клаптик, що повністю суперечить тому що було сказано перед тим замовчуєш.
Тобі не здається, що "її ведуть на естафету і в неї буде дуже мало стартів", якось дисонує з "буде виступати без обмежень". Не все там, так просто. От би розібратися ;)))
Так до чого тут (як ти там писАла) проффффффесссссссссіАнали, чи як?
Далі більше. вже чомусь на Миколу Миколайовича наїзджали от за те, що ти написала.
Зрозумій, одна з найбільших людських чеснот, які я ціную - це вірність. Тому з глибокою повагою ставлюся до позиції тих небагатьох ніків (і твоєї в тому числі) які не зрадили Зоца не переметнулися в загальну масу, яка пішла його толпою гнобити (люди не дадуть збрехати, навіть я іноді, коли вже зовсім бочку ні за що катили, вступався за ННЗ і намагався трохи прикрутити цю тему)
Ще раз кажу - дуже поважаю тих то не флюгер, тільки на таких і покластися мона, якщо що.
Але коли це перерастає в фанатизм....
Не за те, на Миколу Миколайовича гнали від початку, шо ти написАла. А за те, що (я як мінімум) кардинально не згоден із підходом своїм все, всім іншим закон.
І знову ж люди збрехати не дадуть і щодо Віти з Валею, та навіть Юльчи казав, що якщо людина паше сезон на Олімпіаді має виступати вона. А не хтось паше, а когось ведуть під щось.
На жаль у ННЗ, та й Бєлової трохи перекос відносно своїх спостерігався.
От за це і гнобили, а зовсім не через те, що ти намагаєшся задекларувати.
Та продовжимо по інфі про Іру. А що зі слів Бринзака не випливає, що Іра передчасно закінчить сезон? Та не те, що виплива - він напряму каже - ОДРАЗУ ПІСЛЯ ОЛІМПІАДИ. Це передчасно? нє? :)))
Так через шо кіпеш? Через шо написаний тобою прямий і абабщоьнний наїзд в грубой формє?))))
А я скажу через шо? Через фанатизм як на мну.
От Іра любою ціною. Я взагалі цього найбільше боюся. Маючи попередній досвід). На жаль багацько хто, вболіває не за команду, а за окремого спортсмена. От Паскуалик той же (Серьога теж без образ). Аж різонуло вчора. Типу який ти радий, що всіх, кого не любиш вже в команді нема. Правда стрьомно стає. А як почнеться і серед навіть ОВшників оце моченіє одних, щоб свої попали. Ребят, правда, після цього взагалі на фіг валити з сайту тре.
Ну не родина це біатлонна вже буде, а якийсь серпентаріум.
А варіант уполнє реальний, на головній вже проглядаються блоки і партії.
Так шо Лар, пробач ще раз (хоча ти ж мене не читаєш ;))))), якщо що, що саме на твій пост такА реакція, я давно це написАти хтів, ну от ти наразилася.
Давайте штоль хоч намагатися топити за своїх, звичайно, але згадувати, що вони всі свої, і не топити, чи не прикапувати)))) тих, хто зі своїми ВСЕРЕДИНІ команди конкурує. Правда... хоч намагатися. Бо дров наваляти мона....
Це було перше редакційне завдання програмного))))
Про друге промовчу, ще не час), та мо хто і здогадається.
А третє, це те, як справді професійно відіграв ситуацію спорт.юа. Не буду свою версію бесіди, що відбулася, викладати, але те, як викрутилися - класс просто.
А. Заробили вью (пергляди, новини, ексклюзив)
Б. Тепер вродь і не винні ні в чому і матеріал зняли.
В. У Гливинського з'явилася можливість в великий біатлон повернутися)))) Бачили ж хто ведучим буде?. Я вчора подивився, першою мислЕю було питання накатати не Бринзаку, а ведучому. Чи він вже вибачився, за скандал, що на ЧМ укатав, чи саме з цього вью починати думає? :)))
Ну і на місці Бринзака ду-у-у-уже уважно б до ефіру підготувався.
От ду-у-у-уже.
І ваще дикувато якось, що отака разгорнута річ саме на спорт.юа вийде і саме в такому форматі, а не у нас наприклад. (пошепки) це я таки попалив друге редакційне? чи третє :)))))
Бо якось воно так з року в рік, що як зв'язка батлон - спорт,юа, так шкандаль))))
.
Ну от якось так вийшло.
Ось і прОстині кінець, хто осилить маладец :))))).
(зовсім тихо) А хто зрозуміє, ваще ліпший кореш :))))

Ще раз міль пардон)))
2017-11-28 18:20
 # 57107  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Пиши Евгэну или Юре в ЛС, пусть сотрут, они на сайте)))
2017-11-28 18:32
 # 57108  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Специально текст растягивал?) Вижу по 2 раза кусок текста скопировал)
2017-11-28 18:35
 # 57109  ТимурХАИ (Зачепилівка, Харківська обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Irene (Sumy)
Юлины (Мережкины) фотографии не открылись, на жаль.(((
Если вместо фоток загружается страница с рекламой: http://prntscr.com/hgew2g
то нужно просто нажать на кнопку "Перейти на сайт".
2017-11-28 18:39
 # 57110  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Не ображайся, але на ф..а, ти по два рази одне і те ж пишеш в одному пості, я відволіклась на дзвінок, і подумала, що двоїться.
Та ща поки не забув свою версію кого підставити хтіли озвучу.
вЕличний руссссссскій вітязь в Москві в 13-му від володьки огрєбал? Чи в мене коні, тьфу вітязі)))) й люде змішалися
Мо воно? ну вчепилося в мене око за фразу, що саме ПЕРЕМОГУ отримати мав супротивник росіянина. З Бондаренком ну дуже наворочено виходить імхо. Це не перемога. А от в боксі таки так.
Та й взагалі воно мо і жартиком було, але таким собі. Тіпа Мутко - Кароч так Гриша, а якщо наш програє "проколиш" хохлу пробу! :))))
Але, думаю, щось та було точно. Почекаємо, правда цікаво на кого так уж ставили. І тут теж здається, що значимость в очах СМІ і "програми вЕличі" ерефії той бій був покруче ніж чемп по ЛА. Згадайте атмосферу...

Я пам'ятаю той бій, бо в той день в кабаку спочатку св'яткували мою днюху(переносила з поважних причин), всі в кафе на час бою прилипли до екранів телевізора і закінчили забаву підніманням келихів за перемогу Володьки.
2017-11-28 18:42
 # 57111  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Та Женя сюди заходить, чо відволікати зайвий раз. Поки терпи :))))
ТакЕ не побачити неможливо))))

2 Eugen
ЖЕНЯ, ПЛЗ, ПЛЗ, ПЛЗ ізнічтож # 57104.
Офіційне особисте прохання.
Провину визнаю. Як покарання наступну прОстинь обязуюся викласти не раніше Нового року :))))

До речі про Новий рік. Всі бачили?
Мені одразу картина "Апофеоз війни" проасоціювалася.
Тільки тут апофеоз ідіотизму під час розв'язаної совком війни (вкотре впевнююся не помер він, затаївся на час)
Та як червона зірка в тему лягла)))
Символічно, блін...
Ще іграшки оті що в другому посиланні начепити і повний аллес.
І смішно, і сумно (((

https://lenta.ru/news/2017/11/25/ya_ego_slepila_iz_togo_chto_bilo/

http://glavred.info/mir/voennye-skrepy-v-moskve-prodayut-elochnye-igrushki-tanki-470628.html

2 pasqualiC
Специально текст растягивал?) Вижу по 2 раза кусок текста скопировал)
Ага, рекорд ставив )))) Знущайся, знущайся ))))
От що робить бажання бути політкоректним, скопіював, щоб не пропало і хтів політкоректно дописАти, що як фанатізм тільки на мою думку виглядає.
І бач що вийшло :)))))
Ну зато поржуть люди :)))
А якщо Женя потре, ті хто прозЬОває будуть мучитися, шо ж там в тому
57104 було, чи чого я Веталя потЕрти вимагаю :)))))

2 Любава
Та за шо ж ображайся :)))))
Сам неуважний ((((
ЖЕНЯ_Я_Я_Я_Я!!!!! РАТУЙ :)))))
2017-11-28 19:08
 # 57112  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Irene (Sumy)
У Іри-Прошки все добре.

Її Брунька росте, та добавляє Ірі багато роботи.
Але Іра дуже хороший собачий друг, і все робить, що б собачка здоровою була, і також багато часу на тренування Бруні витрачає.
2017-11-28 19:10
 # 57113  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
От варто було відлучитися на пару-тройку годин, а тут така п`янка почалася :)
Приходжу, починаю читати, і тут хопа: око чіпляється за фанатизм ім2 бимама . Поки второпала, що воно і до чого... :)))

2 всі
Перепрошую за згадування срачиків, якшо що... :)
Боюсь з цього все й почалося. Моя вина :)
2017-11-28 19:10
 # 57114  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Luckydresden
У Іри-Прошки все добре.

Рада за неї, Бруньці здоров'я, Ірі терпіння, але в сім'ю ОВ потрібно повертатись)))
2017-11-28 19:15
 # 57115  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Перепрошую за згадування срачиків, якшо що... :)
Боюсь з цього все й почалося. Моя вина :)

Та ні, то Джаз неуважний:))) редиска:)))
2017-11-28 19:16
 # 57116  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
ЖЕНЯ, ПЛЗ, ПЛЗ, ПЛЗ ізнічтож # 57104.
Офіційне особисте прохання.

Тільки трохи згодом, бо я ще до кінця не дочитала, а я ж
все ти хочеш знати =))))))))))))
неспростовний факт :)

2017-11-28 19:19
 # 57117  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
А, то ти ще й втретє продублював... :)
2017-11-28 19:19
 # 57118  Luckydresden Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Ну я Ірі передам!
2017-11-28 19:25
 # 57119  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Luckydresden
Ну я Ірі передам!
Я їй у ФБ надіслала запит на дружбу, поки не прийняла.
2017-11-28 19:28
 # 57120  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
напиши мені в ЛіС

[ 1, 2, 3 ... 1903, 1904, 1905 ... 1931, 1932, 1933 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті