Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 569
2 Стурла Легрейд 454
3 Эмильен Жаклен 373
4 Эрик Перро 368
5 Себастьян Самуэльссон 354
6 Вебйорн Соэрум 310
7 Филипп Наврат 292
8 Фабьен Клод 260
9 Мартин Улдаль 251
10 Кантен Фийон Майе 233
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   08:50
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Оберхоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Женщины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Оберхоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Женщины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2016-11-15 13:48 |

Ольга Абрамова дисквалифицирована на 1 год


Решением дисциплинарной комиссии IBU биатлонистка сборной Украины Ольга Абрамова дисквалицирована на один год. Причиной стала положительная допинг-проба на мельдоний в прошлом сезоне. Срок дисквалификации истекает 3-го февраля 2017 года, сообщил президент федерации биатлона Украины Владимир Брынзак.
 
Федерация биатлона Украины уверена, что вины спортсменки в данном случае нет и, после изучения всех документов, рассматривает возможность подать апелляцию в Спортивный арбитражный суд в Лозанне.

Отметим, что независимые исследования по выводу мельдония из организма, которые заказало всемирное антидопинговое агенство WADA еще не закончены, но предварительные исследования показали что мельдоний может выводиться в течение довольно долгого времени - 120 дней и более.


Комментарии (Всего: 163)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2016-11-19 00:14
 # 151  kaznachey Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mac
Суворова читав?
про Майстра і Королеву Марго?
був там такий собі Понтуватий Пілат.
Нікого не нагадує?


Это ваще супер автор - величайший авторитет всех времен и народов и кто против упасть на колени и каяться :)))))))))))))
2016-11-19 00:28
 # 152  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Так я ж ВАс умоляю прям на колінах)))) дайте ж інфу про дози, можете з першоджерела, можете з передруку, якихось немалограмотные журналисты, как здесь порой :))))
На питання дайте відповідь.
І мо я не катать вас почну, а навпаки впаду і покаюся?
Ну доведіть, що Ви праві цифрами у випадку з дозами.
І філософією у випадку відповіді на питання
В тому що Тищенко Латипов і ці легкоатлети сезон втратили, а хтось і Олімпіаду теж ІБУ чиIAAF (л/а винні? :)))
А то окрім наїздів нічого цікавого поки тут не почув і жодного контраргумента хоч якимось фактажем доведеного.

2 kaznachey
То у нас с Віталіком про своє по жіночому, не звертайте уваги :)))))
Що затягує гілочка по троху? :)))))))))
2016-11-19 12:40
 # 153  Petrovich-17171 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Почитал десятка два коментов... Одну мысль подхвачу. На самом деле проблема не только личностная, хотя согласен с тем, что Абрамова не Пидгрушная... Проблема еще и в том какую страну представляет спортсменка. Восточную Европу по допингам больше штормят, а к Западной относятся снисходительней. Немцы или Норвежцы тоже употребляют препараты для востановления,но.....
2016-11-19 12:53
 # 154  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Petrovich-17171
Немцы или Норвежцы тоже употребляют препараты для востановления,но.....
Ндик вони ж в орднунгє їх приймають... з дозволу ВАДА, які проблеми ))))
А ваще я вам по секрету скажу - кругом вороги :))))
Вони постійно на Восток сунуть, там медом помазано...от вже і Восточн оєвропейську Норвегію зобижати по троху почали :))))
2016-11-19 15:19
 # 155  tomax1982 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Безусловно, к западноевропейским спортсменам контролирующие инстанции более лояльны. Остается лишь верить в положительный результат после аппеляции, но время...
2016-11-19 20:44
 # 156  Petter_jr. (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Бо тільки сліпець може наївно вірити в те, що рішення по дисквалам не узгоджуються на певному рівні..)))
Тобто рівень IBU, ITF i CAS вас не влаштовує. Напевне вас можна сміло долучати до секти, яка упевнена в тому, що англосакси чи массони правлять світом, зокрема і світом спорту, і без їх дозволу нічого не відбувається? Дякую, я таких тем навіть не обговорюю.:-)
Якби у них вистачило честі, шоль))) просто визнати, ми лоханулися, скасовуємо свої листи (бо вони були написані на основі непідтверджених строків виводу) після яких були відсторонені спортсменів, що попали в справі мельдонія, то ані IBU, ані іншим взагалі не довелося б приймати жодних рішень по спортсменам де зрозуміло, що вони не винні і десятки б людей не портили собі нерви.
ВАДА займається питанням прийому допінгу, і якщо вони вважали за доцільне заборонити мельдоній, то не бачу проблем у тому, що він був заборонений до того, як досліджений його період виведення (це питання є не таким важливим у роботі антидопінгової організції). Крім того питанням виведення у першу чергу мав би зайнятись виробник, але йому навіть не дорікали за зовсім неправдиву інформацію. Зрештою, було прийнято правило, що дозволило усім чесним спортсменам без особливої шкоди повернутись до змагальної практики (якщо вони звісно в останні дні 2015-го не вирішили запастись мельдонієм на кілька років наперед).
Саме тому "Сучасна ВАДА має померти" :))))
І віват безконтрольним дев'яностим і масовій гибелі "епошників".
2016-11-20 02:12
 # 157  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Petter_jr.
Та шо за день вчора був? :))))
От чому люди так не люблять читати те, що написано, а додумують, те, що вкладається в їх систему мислення і світосприйняття.
Напевне вас можна сміло долучати до секти, яка упевнена в тому, що англосакси чи массони правлять світом, зокрема і світом спорту, і без їх дозволу нічого не відбувається?
ну зробіть останній крок в кінці цього пафосного спічу і обізвіть мене ватником!))))
Це вже не буде орігинальним як і правдою, але все ще посміхне :))))
Но то такЕ. Ви думаєте, що певних консультацій між каральними структурами федерацій і ВАДА не існує. Я думаю, скажімо так), що існують. Підтвердженням є ду-у-у-уже невелика кількість опротестувань. Ну факт це. Не завше все і вся узгоджується звичайно, але процентовка каже сама за себе.

ВАДА займається питанням прийому допінгу, і якщо вони вважали за доцільне заборонити мельдоній, то не бачу проблем у тому, що він був заборонений до того, як досліджений його період виведення
Мрія орднунгізма :))) Завтра хтось заборонить Вам дихати наприклад з 8 до пів дев'ятої. Я власне теж не побачу жодних проблем, що це зроблено до проведення якихось досліджень, які підтвердять що півгодини ви не дихати не зможете :)))) Ну раз ви не бачите проблем, то і я їх не побачу :)))
А Вам не здається, що перед тим як щось заборонити і когось покарати, варто розібратися, що б ніхто непостраждав безвинно, чи заради світлої цілі, як там "Казав Суворов" (с)))) Ліс рублять - гілки летять. Чи то Сталін казав - вбивство однієї людини то вбивство, а мільйона просто статистика (ну якось близько до тексту)
Ну звісно які проблеми, що куча народу була оголошена допінгістами...
ну ми вже тут обговорювали і гроші, і честь, і нерви, і пропуск ОІ.
Та все норм - головне секта любителів ВАДА буде до останнього аналізу стояти на тому, що вона не винна.

Саме тому "Сучасна ВАДА має померти" :))))
І віват безконтрольним дев'яностим .

НІ. В останній раз,напишу, якщо звісно є бажання читати, а не придумувати.
має померти лише СУЧАсна ВАДА, майбутня (яку як вже двічи як мінімум писАв буду всіма фібрами підтримувати) має працювати на якихось таких засадах.
Все умовно, а то ща до деталєй почнеться....... аби ми праві і нічо мінять не надо, вона найкраща)))
1. Визначається список підтримуючих препаратів (серце, астма, почки, печінка і т.д.), які мають позитивний досвід в цивільній медицині (певний час використання без дико явних побочних і протипоказань) і їх прийом дозволяється всім спортсменам без врахування є у них якісь справки, нема і т.д. звичайно має бути якась верхня планка, як захист від дурня. Ці препарати можливо і матимуть певний збільшуючий показники фактор, але враховуючи, що вони опробувані цивільними, мають мало протипоказань і для ВСІХ рівніа (тай верхня межа встановлена) не наносять шкоди небезпечної для спортсмена (якусь, будь шо наносить) і не дають нікому переваги.
2. Використання будь яких інших препаратів забороняється. І по фіг, шо у тебе, як у Серенки заболіла спинка, чи Маші для серця приписали.
Хворієш (того що для ВСІХ дозволено не вистачає, знімайся - лікуйся. Не знялася, щось знайшли ліве - правила одні для всіх без усіляких вилок. І можливостей когось вивести з під удару, бо як тут орднунгісти пишуть за неї контракти кажуть. Одна вина - одне покарання. Бюрократ ваще ні до чого.
3. Всі препарати які дозволяють, проходять експертизу під егідою ВАДА, вона визначає терміни вивода, верхні панки (які на фік виробники?, ви подивіться що зі шкандалем із викидами авто) ви караєте, ви і беріть на себе відповідальність за правильність покарання. Після того, як ці досліди проведені - кожен спорсмен отримує роздруківочку - далі то його відповідальність. І якщо вже і тут, я особисто слова на захист не скажу.

Вам не здається, що моя набросочна схема навіть в чомусь жортсткіша? :))))
Не буде масовій гибелі "епошників".
Так отож. Тільки не буде цього. Замість цього адепти орднунга для чужих і якось справочку взяти для своїх будуть насмерть стояти за дику, бєзпрєдєльну організацію, яка по факту виходить ні за що не відповідає, але ламає людям долі.
До речі жоден з адептів вашої секти так і не відповів мені на питання так всеж В тому що Тищенко Латипов і ці легкоатлети сезон втратили, а хтось і Олімпіаду теж ІБУ чи IAAF (л/а) винні? :)))
Чи таки ВАДА?
Кароч панове, далі просто буду цитати цитувати, бо бачу все одно ніхто нічого не читає, а працює по принципу кількістю закидаємо, чи не митьйом так катанням, аби захистити "святе" :))))))) І називайте мене хоч ватником, хоч агентом госдепа, хоч шпійоном австрійського генштабу )))
Ну блін майже релігійний якийсь фанатизм у Вас виходить :))))
2016-11-20 22:12
 # 158  Alek5 (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://xsport.ua/Olympics_s/news/mok-predlagaet-ne-dopuskat-k-sorevnovaniyam-sportsmenov-s-diskvalifikatsiey-bolshe-polugoda_230306/

«МОК хотел бы предложить новую поправку к антидопинговому кодексу WADA, касающуюся требований к спортсменам для участия в Олимпийских играх. Если спортсмен имел непрерывную дисквалификацию за допинг сроком более шести месяцев, он не может участвовать в Олимпийских играх в любом качестве».

Скотиняки (с)
2016-11-20 22:30
 # 159  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alek5
Запропонують 6, можливо проголосують за рік. Ігри там йдуть, великі ігри.
Тому й казав, про оті дивні рік і три)))
Якщо таки бахнуть півроку, то з Скотиняки (с) адназна і судитися по любе :))))
2016-11-22 00:29
 # 160  Petter_jr. (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Кароч панове, далі просто буду цитати цитувати, бо бачу все одно ніхто нічого не читає, а працює по принципу кількістю закидаємо, чи не митьйом так катанням, аби захистити "святе"
Не нервуйтесь ви так, я не сиджу на цьому на сайті цілодобово і не досліджую, хто і що написав. Те що написали ви мені, або на доступній віддалі від того, я читав і досить уважно. Проте попрошу не "закидати мене кількістю", особливо, якщо при цьому різко зростає кількість помилок і вкрай важких формулювань, які змушують прикладати значно більше зусиль і часу, щоб вас зрозуміти.
В тому що Тищенко Латипов і ці легкоатлети сезон втратили, а хтось і Олімпіаду теж ІБУ чи IAAF (л/а) винні?
Ось одне із тих речень, над яким варто "попрацювати". А якщо по суті, то хто і що втратив? Для мене очевидно, що ні Олімпіади, ні навіть півсезону ніхто не втратив. Якщо у вас є заперечення, то прошу чітко вказати таких з відповідними підтвердженнями.
Я вважаю, що спортсмен, який продовжив приймати препарат після його офіційного включення в список заборонених, уже не зовсім "невинний", навіть якщо з певних міркувань йому здається, що у нього є ще кілька місяців для "запасання". А таких, звісно, серед постраждалих більшість. Є, можливо, й ті, хто значно раніше припинив прийом, але вже зовсім мало. Тому, з вашого дозволу, я пропущу міркування щодо степені винуватості ВАДА в цьому випадку.
Ви думаєте, що певних консультацій між каральними структурами федерацій і ВАДА не існує. Я думаю, скажімо так), що існують.
Я певне думаю, що у нас немає підстав на основі таких міркувань кричати, що "ВАДА — фейк", лише тому що Шарапова початково отримала на рік більшу дискваліфікацію. Тим більше, що рішення по Абрамовій було прийняте після рішення CAS по Шараповій, а дані справи не є абсолютно аналогічними.
До речі, в даній справі логічно згадати про різні рішення різних федерацій про допуск "сумнівних атлетів" до ОІ. Якщо всіх їх детально проінструктувала ВАДА, то цю різноплановість рішень дуже важко пояснити навіть існуванням теорії змов.
Використання будь яких інших препаратів забороняється. І по фіг, шо у тебе, як у Серенки заболіла спинка, чи Маші для серця приписали.
А чи не здається вам, що це також дозволяє покарання невинних. Бо у них не з їхньої волі може бути така проблема, про яку забули написати у першому списку (а це при сучасній кількості хворіб дуже реально), а ви їх примусово відправляєте на лікарняне ліжко. Крім того, потрібно дати чітке визначення "препарата", бо не всі заборонені речовини потрапляють в організм як медичні ліки, а прописувати до списку дозволів кожну картоплину і морквину ніхто не буде.
Як бачите ми заглиблюємося в дуже малі деталі, а результат визначаємо такими гучними словами як то є "фейк", а то "клас". Я не був би таким різким, тому і не прославляю на кожному кроці ВАДА як абсолютно ідеальну організацію.
2016-11-22 01:56
 # 161  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Petter_jr.
Кароч панове, далі просто буду цитати цитувати :)))

Не нервуйтесь ви так
- От чому люди так не люблять читати те, що написано, а додумують, те, що вкладається в їх систему мислення і світосприйняття. ))))

Проте попрошу не "закидати мене кількістю", особливо, якщо при цьому різко зростає кількість помилок і вкрай важких формулювань, які змушують прикладати значно більше зусиль і часу, щоб вас зрозуміти.
- А ще мене
можна сміло долучати до секти, яка упевнена в тому, що англосакси чи массони правлять світом, зокрема і світом спорту, і без їх дозволу нічого не відбувається :))))

А якщо по суті, то хто і що втратив?
- ну ми вже тут обговорювали і гроші, і честь, і нерви, і пропуск ОІ.
Підтвердженням
легкоатлети

Тому, з вашого дозволу, я пропущу міркування щодо степені винуватості ВАДА в цьому випадку
- жоден з адептів вашої секти так і не відповів мені на питання так всеж В тому що Тищенко Латипов і ці легкоатлети сезон втратили, а хтось і Олімпіаду теж ІБУ чи IAAF (л/а) винні? :))) Чи таки ВАДА? :)))

А чи не здається вам, що це також дозволяє покарання невинних. Бо у них не з їхньої волі може бути така проблема, про яку забули написати у першому списку (а це при сучасній кількості хворіб дуже реально), а ви їх примусово відправляєте на лікарняне ліжко. Крім того, потрібно дати чітке визначення "препарата", бо не всі заборонені речовини потрапляють в організм як медичні ліки, а прописувати до списку дозволів кожну картоплину і морквину ніхто не буде.
- моя набросочна схема
Все умовно, а то ща до деталєй почнеться....... ))))
не помилився :))))

Як бачите ми заглиблюємося в дуже малі деталі, а результат визначаємо такими гучними словами як то є "фейк", а то "клас".
- після
моя набросочна схема
Все умовно, а то ща до деталєй почнеться....... :))))
навіть не обговорюю.:-)
секта любителів ВАДА буде до останнього аналізу стояти на тому, що вона не винна. вона найкраща)))
ми праві і нічо мінять не надо :))))

не прославляю на кожному кроці ВАДА як абсолютно ідеальну організацію.
- Тоді можливо
і не
релігійний якийсь фанатизм у Вас виходить
але
все одно
"Сучасна ВАДА не можна чіпати своїми грязними ручищами всяким журналюнам і сочувствующим :))) :))))

А я
писАв
що
майбутня буде працювати на трохи інших засадах і принципах й стане інструментом, який підтримуватимуть, навіть такі противні і злоязикі, як я :))))

А щоб
Завтра
не сталося
Мрія орднунгізма :))) хтось заборонить Вам дихати наприклад з 8 до пів дев'ятої
без
проведення якихось досліджень
СУЧАсна ВАДА має померти
А я
всіма фібрами підтримувати)
майбутня (яку як вжедвічи як мінімум писАв :)))

І
далі просто буду цитати цитувати, бо бачу все одно ніхто нічого не читає, а працює по принципу кількістю закидаємо, чи не митьйом так катанням, аби захистити "святе" :))))))) І називайте мене хоч ватником, хоч агентом госдепа, хоч шпійоном австрійського генштабу )))
:)))))
2016-11-22 23:03
 # 162  Petter_jr. (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Вибачте, вас дійсно ніхто не буде читати, бо читати цей ніяк неоформлений потік думок стає неможливо.
Єдине питання, відповідь на котре хочу почути: хто конкретно серед виправданих спортсменів пропустив ОІ, а хто хоча б півсезону? Надіюсь на чітку відповідь.
2016-11-23 00:31
 # 163  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Petter_jr.
читати цей ніяк неоформлений потік думок стає неможливо
- А ще я
малограмотные журналисты :))))
чому люди так не люблять читати те, що написано, а додумують, те, що вкладається в їх систему мислення і світосприйняття? :))))
я пообещал
просто цитати :))))

вас дійсно ніхто не буде читати
- Добре :)))
бо
секта любителів ВАДА буде до останнього аналізу стояти на тому, що вона не винна. вона найкраща)))
ми праві і нічо мінять не надо:))))
:)))
А я ще пари сторінок не витримаю :)))) :))))

конкретно
- один раз отвечу, второй раз не обещаю :)))))
і півсезону
і гроші, і честь, і нерви, і пропуск ОІ.
легкоатлети +
результатами
і не лише
хоча б
http://www.strana.ua/news/12787-ukraina-lishilas-treh-olimpijskih-licenzij-posle-doping-prob.html
Тищенко Латипов
гроші, і честь, і нерви

Та що там.... якщо по суті, то хто і що втратив? :))))
Ліс рублять - гілки летять. вбивство однієї людини то вбивство, а мільйона просто статистика (ну якось близько до тексту) (((
Складывается впечатления, что пишите комментарии исключительно ради самолюбования
Що Ви намагатеся довести - всі дурні, Ви з ВАДАю в білому?
Ви шо там працюєте, чи шо? :)))))
Пардон, може різкувато, але правда це вже край :))))

По суті відповіді питань нема?
До побачення

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Обертілліах-2024. Результати одиночної змішаної естафети (25)
    Ансі-2024. Результати чоловічого мас-старту (50)
    Ансі-2024. Результати жіночого мас-старту (68)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 565
2 Эльвира Карин Эберг 371
3 Лу Жанмонно 352
4 Жюлья Симон 315
5 Ванесса Фогт 307
6 Суви Минккинен 285
7 Жюстин Бреза-Буше 268
8 Жанни Ришар 260
9 Элла Халварссон 250
10 Селина Гротиан 235
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Юлия Джима 6.79

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
378
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2024-12-22
Дмитро Підручний: Я пришвидшив підготовку до стрільби

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували