Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:59
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2020-01-19 16:07 |

Рупольдинг 2020. Результати чоловічої гонки переслідування



Красивим гросмейстерським поєдинком двох французів завершився п'ятий етап Кубка світу в Германия Рупольдингу. Мартен Фуркад і Кантен Фійон Майє в нинішньому сезоні стали не тільки партнерами по команді, але і вельми принциповими суперниками. Тим більше зараз - коли обидва француза окупували вищі рядки загального заліку.


 
Сьогодні ж їм треба було виявити найсильнішого в очній боротьбі! На старті між двома лідерами було всього три секунди, які розтанули вже після перших пари сотень метрів - далі Мартен і Кантен пішли щільною зв'язкою, поперемінно беручи на себе тягар диктування темпу гонки. Два рубежі в стрільбі лежачи нічого принципово не змінили - обидва француза стріляли точно, поступово тікаючи від всіх інших переслідувачів.
 
Розв'язка, як виявилося, наступила на третьому рубежі, коли на один промах Фійона Майє, Фуркад відповів п'ятьма влучними пострілами і втік від суперника. На останній стрільбі досвід підказував Мартену тактику роботи напевно - благо, погодні умови сприяли точності. І лідер Кубка світу трохи довше вицілював кожен постріл та закрив усі мішені! У цей момент Кантен лише готувався зробити перший постріл, а Мартен вже святкував черговий успіх жестом переможця! Фуркад повторив результат Тіріл Екхофф в Рупольдингу - дві особистих перемоги і успіх в естафеті!


 
Не менш красивою вийшла боротьба за бронзу, в якій на останньому колі зійшлися Ветле Сьястад Крістіансен, Сімон Дестьйo і Бенедикт Долль. Всі троє - відмінні лижники з гострим фінішним спуртом. Але німець напруги цієї боротьби не витримав і відстав незадовго до фінішної прямої. А француз з норвежцем влаштували класну дуель на останній сотні метрів!


 
Французька збірна була дуже близька до завоювання повного п'єдесталу пошани в переслідуванні, але ривок Крістіансена виявився трохи могутніше, і на фініші він на 0,1 секунди випередив Дестьйo! Треба сказати, що для всієї норвезької команди сьогоднішня гонка виявилася дуже вдалою на фоні провалу в спринті. Тар'єй Бьо і Йоханнес Дале зуміли прорватися в десятку кращих, стартувавши в глибині третього десятка!
 
На жаль, серед чотирьох українців, які стартували, лише один зумів поліпшити свою позицію по ходу гонки. Хоча восьмий в спринті Артем Прима і сьогодні всю гонку тримався в групі претендентів на місця в квітковій церемонії. І в підсумку від шостого місця Артем відстав усього на чотири секунди, але показав при цьому лише 11-й результат... Дуже прикро, оскільки і по скорострільності, і за дистанційною швидкістю наш спортсмен виглядав сьогодні дуже конкурентоспроможним.




 
Трохи точніше, всього з одним колом штрафу, провів персьют Антон Дудченко та вже втретє у своїй нетривалій поки кар'єрі в Кубку світу зумів фінішувати в топ-30! Сергій Семенов, який стартував 36-м, на дистанції виглядав не так переконливо, але за рахунок непоганої стрільби з двома промахами зумів залишитися в заліковій зоні - 40-м.
 
А ось у капітана команди гонка не пішла з самого старту. Дмитро Підручний став єдиним з наших хлопців, хто схибив вже на першому рубежі, та й згодом зібрав, здається, всі командні промахи, яких виявилося відразу сім. Втративши шанси на потрапляння в очки, Діма прислухався до  поради тренерів і не став закінчувати гонку, економлячи сили для наступних стартів.
 
Незважаючи на невдачу в персьюті, Підручний зберігає за собою місце в двадцятці найсильніших загального заліку, але тепер йому в топ-25 становить компанію Артем Прима, який після ряду високих результатів на німецьких етапах тепер йде 24-м в тоталі. Ну, а лідерство Мартена Фуркада стає ще більш впевненим - тепер він випереджає дует партнерів по команді Фійона Майє - Дестьйo на 71 і 72 очка. Та напевно все ще з побоюванням поглядає на... сьому сходинку, де зачаївся Йоханнес Бьо. Чи буде ця дуель мати продовження в поточному сезоні?..


 
Після повних адреналіну контактних гонок в Рупольдингу, спортсмени переїжджають в Поклюку, де почнуть змагання біатлонною класикою - індивідуальними гонками. Першими вже в найближчий четвер на дистанцію вийдуть чоловіки.

Переслідування. Чоловіки
1.  Мартен Фуркад (0+0+0+0)  31:26,8
2.  Кантен Фійон Майє (0+0+1+0)  +17,6
3.  Ветле-Сьястад Крістіансен (0+0+0+1)  +46,0
...
11.  Артем Прима (0+1+1+0)  +1:09,0
29.  Антон Дудченко (0+1+0+0)  +2:48,6
40.  Сергій Семенов (0+1+1+0)  +3:24,7
DNF  Дмитро Підручний (1+1+3+2) 

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу і залік переслідувань
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Коментарі (Всього: 108)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2020-01-19 16:54
 # 61  cooper (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Иван Н
Нынешний Логинов это типичный середняк,а Прима сейчас на пике.
Зауважу: поклавши руку на серце, - типовий середняк (ки) це наші. Логінов (ЕПО не згадуємо зараз) - це, все таки, вище середнього набагато. Той, хто топче п"яти еліті. П"яте місце врейтингу тому доказ.
Наші, дійсно, вище серднього лише на піці.
2020-01-19 16:55
 # 62  Максимум_Biatlona Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sasha T-4
Согласен..Стрелять стрелять наша сборная всю историю нашего биатлона стреляет,надо скоростью прибавлять то в спринте люди с 3 _4 кругами обходят когда у нас ноль,не кто не говорит в лидерах хотябы среднюю скорость,не проигрывать по 40 секунд,На кругу
2020-01-19 17:04
 # 63  vova ekolog (Busk district) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sasha T-4
Все хвалят Антона, согласен, не без основания хвалят. Да стреляет хорошо, это радует, без отличной стрельбы в биатлоне делать нечего, за счёт чистой стрельбы можно много отыграть, особенно в ИГ, масстарте и пасьюте, гонках где четыре огневых рубежа. В спринте и ЭГ, которые идут в зачёт КН, всего два огневых рубежа, где кроме чистой стрельбы ещё и хороший ход ногами нужен. А этого ему пока не хватает.
Так ніхто і не каже, що він уже еліта світового біатлону і навіть ще не другий ешелон. Антона хвалять за відчутний ПРОГРЕС з року в рік. Позаминулорічий сезон місця в гонках де він брав участь (на кубку IBU): 27-51-42-41-54. Філ зе діфференс??))
2020-01-19 17:09
 # 64  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Иван Н
Нынешний Логинов это типичный середняк,а Прима сейчас на пике. Я вообще думал, что после 4 стрельбы Логинова сбросят на посл. место, а Прима будет где-то восьмым. Выдохся видать.
Пидручный мне что-то начинает не нравиться. С 10 места так провалиться да еще и сойти. Никто ж его не заставлял бежать за подиумом. Отбеги на своей уровне. Что там случилось, черт знает.
А Дудченко, да. Мужик!!!

Приятно и интересно читать посты разбирающегося в биатлоне человека.
2020-01-19 17:11
 # 65  Кошова (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хлопці, не зважаючи ні на що, молодці. Звичайно, Артем дещо засмучений: апетит приходить під час їжі. Діма дуже розстроєний. Ну, то буває. Це ж біатлон) Не вішати носа. Ми віримо у кожного з вас! Здоров'я і удачі!
2020-01-19 17:15
 # 66  cooper (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Приятно и интересно читать посты разбирающегося в биатлоне человека.
Тостовато, не? :D
2020-01-19 17:16
 # 67  vova ekolog (Busk district) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
проглянув статистику і щодо свого комента вище, ще додам заради балансу, що і Прима і Семенов і Підручний в його віці показували трохи кращу швидкість (+/- на 2сек/км) але різниця незначна
2020-01-19 17:21
 # 68  cooper (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як стало відомо Sport.ua, замінять сестер Семеренко в Поклюці Юлія Журавок та Надія Бєлкіна, які в цьому сезоні виступали виключно на Кубку IBU.
Якщо це правда, то трохи того...
Настю Меркушину виховують, чи що? Краще татка єя...
2020-01-19 17:21
 # 69  vedov (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ivanna17
Финишный круг: Артем - 6-й, Антон - 31-й по скорости.
2020-01-19 17:43
 # 70  verksena3 почему???????????????? Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tetyana
А не закінчена гонка, з такою стрільбою, може і не погане рішення
Интересный был бы биатлон, если бы в гонке преследования с дистанции сошли все, кто не в очковой зоне, а в спринте - все, кто не попадает в гонку преслеования. А зачем напрягаться? Но, почему-то, только у нас распространена такая практика. Придти на финиш последним - тоже нужно иметь мужество. Некоторые спортсмены делают это с чувством юмора, раскланиваются и снимают шляпу {виртуальную), и все понимают, что это. был лишь эпизод
2020-01-19 17:50
 # 71  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verksena3 почему????????????????
Это психология,она придавливает....ведь Дима перед гонкой явно не такой результат расчитывал,а тут еще 7 промахов.Можна конечно пешочком пройтись,но думаю спортсмену от этого легче не станет....можна конечно сказать о профессионализме и мужестве,но я бы впервую очередь говорил о психологии неудачи.
2020-01-19 17:54
 # 72  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verksena3 почему????????????????
Вон Витоцци махнула 4 на первой стрельбе,Кюн вообще на первой стойке 5 в молоко пальнул...не представляю конечно наших в такой ситуации,но что делать,все равно гонку заканчивают...Тут скорее дело в том,что наши биатлонисты не видят ничего хорошего бежать последними,это реально бьет по психологии,менталитет другой....
2020-01-19 18:07
 # 73  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Иван Н
Нынешний Логинов это типичный середняк
"Тіпічний сєрєдняк" п'ятий у тоталі. А те. що у нього понизились результати - так там проблеми усієї команди. Я розумію - нам хочеться, щоб наші були кращі нього, але поки...
2020-01-19 18:08
 # 74  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Германия была к нам не очень гостепреимная Отдельные потуги в районе 10 были Что можно сказать с уверенностью в равной - конкурентной борьбе мы за шестеркой - восьмеркой Верим в успех даже не знаю на чем основанный
2020-01-19 18:08
 # 75  Андрей аналитик Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 68 cooper (Вінниця)
Ещё в декабре тренеры заявляли, что в Поклюке будет две с IBU/ вопрос был в том, кто именно - решалось между Журавок, Белкиной и Абрамовой
2020-01-19 18:09
 # 76  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 guarani
Я не про настрой Мартена
Я, узагалі-то, теж. Але Ви що - Йоханеса зовсім за дурня держите?
2020-01-19 18:16
 # 77  Anna (Черкассы) (Черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А Йоханнес скорее всего не ожидал, что Мартен так феерить начнёт в его отсутствие)).
Интересная борьба начнётся в Поклюке, победит сильнейший.
Я за Фуркада).
2020-01-19 18:17
 # 78  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Почему так некоторых напрягает сход с дистанции, тем более, если так сказали сделать тренеры??
2020-01-19 18:18
 # 79  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин

Тут скорее дело в том,что наши биатлонисты не видят ничего хорошего бежать последними,это реально бьет по психологии,менталитет другой....
Який це "такий" менталітет? Менталітет чемпіона, чи, усе ж, менталітет боягуза?
2020-01-19 18:19
 # 80  Тарас В. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надежда есть, ждем продолженния!

2020-01-19 18:23
 # 81  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Менталитет максималиста...а из-за неудачи,это психологически прибивает.Посмотрел бы я на тебя в гонке,когда стартуешь 10-ым,а потом делаешь 7 промахов,идешь одним из последних,доехал ли бы ты до финиша,всем улыбаясь...а то рассказывать легко.Иностранцы да так могут,нашим так сложно...
2020-01-19 18:25
 # 82  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
проглянув статистику і щодо свого комента вище, ще додам заради балансу, що і Прима і Семенов і Підручний в його віці показували трохи кращу швидкість (+/- на 2сек/км) але різниця незначна
2 vova ekolog
Нельзя сравнивать скорость в разные годы. Это относительный показатель (относительно лидеров). А нынешние лидеры - более бегунки (Йоханес, Фуркад, все норги и французы, часть немцев). А 10 лет назад быстрейшими были Свендсен, стареющие Бьорндален и Бергер, начинающие Мартен и Тарьей....
2020-01-19 18:27
 # 83  verksena3 почему???????????????? Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Психология мешает, когда ты в лидерах, а когда бежишь последним, то уже можно расслабиться.
2020-01-19 18:27
 # 84  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
И причем тут трусость?Тебе что легче станет(сомневаюсь),если они гонку завершат?Может тренеры посчитали,что лучше будет сойти....
2020-01-19 18:40
 # 85  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Менталитет максималиста...а из-за неудачи,это психологически прибивает.Посмотрел бы я на тебя в гонке,когда стартуешь 10-ым,а потом делаешь 7 промахов,идешь одним из последних,доехал ли бы ты до финиша,всем улыбаясь...
Думаю. що доїхав би. Я, на відміну від тебе, в костюм Наполеона не наряджаюсь.
І відразу на другий пост: та мені, можливо, і все одно - "за дєржаву обідно".
2020-01-19 18:40
 # 86  Ivanna17 (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vedov
Финишный круг: Артем - 6-й, Антон - 31-й по скорости.
Я говорила не про швидкість і не про загальні результати, а про жагу до перемоги, до боротьби до останнього метра. Я не звинувачую Артема, він молодець. Але склалось таке враження, що якби він не кинув боротись на останньому метрі і хоча б лижу вперед виставив, то переміг би Логінова.
2020-01-19 18:42
 # 87  verksena3 почему???????????????? Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
И всё-таки согласитесь, что сходить с дистанции по причине отставания не принято ни в каком виде спорта. Не хочешь быть аутсайдером - не будь, а раз так получилось - не думай, что тебя осудят, ведь все прекрасно знают ,что это случайность. А то часто не досчитываемся своих спортсменов на финише.
2020-01-19 18:46
 # 88  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Может тренеры посчитали,что лучше будет сойти....
Так, ось в інтерв'ю Санітра сказав, що у Підручного сьогодні знов проблеми зі спиною і після стількох промахів вирішили, що краще зійти.
2020-01-19 18:54
 # 89  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ivanna17
. Але склалось таке враження, що якби він не кинув боротись на останньому метрі і хоча б лижу вперед виставив, то переміг би Логінова.
Передивіться гонку. Уся та шестірка на фініші уже докочувала. Така собі, спортивна солідарність.
2020-01-19 19:00
 # 90  verksena3 почему???????????????? Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ivanna17
оворила не про швидкість і не про загальні результати, а про жагу до перемоги, до боротьби до останнього метра
А мне показалось,что желания побеждать было даже больше, чем нужно. На трассе такие усилия прикладывал, что страшно было за стрельбу. Не хватило на последний отрезок трассы.А лыжу из-за спины мог выбросить только Шемпп, за что я его не уважала.

[ 1, 2, 3, 4 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Миколи Зоца! (2)
    День народження Івана Крулька! (1)
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті