Контіолахті-2020 (II). Результати жіночої гонки переслідування
На старт заключної гонки другого етапу Кубка світу в Контіолахті вийшли три українки. Кращі стартові позиції після спринту були у Валі Семеренко, яка пішла в гонку дев'ятою.
Однак вже перший вогневий рубіж змусив наших дівчат помітно стримати апетити в гонці переслідування. Чи то так позначилася втома після вчорашньої естафети, чи в цілому на фінських підйомах дівчата вже порядком «наїлися»... Але після першої стрільби лежачи і Валя, яка промахнулась тричі, і Дар’я Блашко з Оленою Підгрушною, які, пробігши по одному колу штрафу, опустилися в протоколі в порівнянні зі стартовими місцями.
У підсумку в актив собі цей старт занесе лише Даша. Зате який актив! Після помилки на першій стрільбі лежачи далі Блашко провела гонку чудово! Три ідеальних вогневі рубежі, пристойний хід по дистанції... А на останньому колі українка і зовсім здивувала, буквально зубами вчепившись за... (увага!) Жюстін Бреза і Деніз Херрманн! Апріорі швидші француженка і німкеня так і не змогли суттєво відірватися від Блашко і допомогли Даші прибігти до фінішу 12-ю, поновивши своє особисте досягнення в гонках Кубка світу!
Олена Підгрушна, яка допустила по одному промаху на кожному рубежі, до останніх метрів дистанції боролася за кубкові очки, але в підсумку залишилася 41-ю. У Валі Семеренко стрільба в цій гонці не пішла зовсім, і після того як чергові три мішені не закрилися на четвертому рубежі, тренери вирішили зняти спортсменку з гонки, заощадивши їй сили для наступних стартів в Хохфільцені.
Ну, а сюжет гонки в боротьбі за перемогу виявився на рідкість закрученим! Після першого рубежу на півхвилини від суперниць відірвалася Ханна Еберг. Але за рахунок промахів лідера Кубка світу на наступних вогневих рубежах, спочатку до шведки наблизилася Марте Олсбю Ройселанд, а після стійки до лідерів додалася і Тіріл Екхофф, створивши норвезькі «кліщі» навколо Еберг. При цьому Екхофф продемонструвала не дуже характерну для себе стовідсоткову точність!
На вирішальну стрільбу три суперниці прийшли в межах однієї секунди. Справжня боротьба нервів!
У літнє міжсезоння хітом серед уболівальників став жартівливий ролик, в якому Тіріл Екхофф тренувала «стресову стрільбу». Тоді норвежку відволікали несподіваними рухами, гучною музикою, і навіть... удавом, посадженим на плечі під час стрільби стоячи! Складно сказати, якою мірою цей гумористичний шарж вплинув на стресостійкість Тіріл, але в кульмінаційний момент гонки переслідування саме її нерви виявилися міцнішими!
У той час, як Ханна Еберг і Марте Олсбю Ройселанд здригнулися по одному разу, Екхофф методично закрила всі п'ять мішеней і понеслась до перемоги! Двом її переслідувачкам залишалося лише розібрати срібло і бронзу. На контіолахтінській стіні Марте прискорилася, і «засвітила» вирішальний просвіт в цьому суперництві, після чого Ханна кинула боротьбу, давши зрозуміти, що сьогодні цілком буде задоволена і третім місцем.
Не можна також не відзначити білоруску Дінару Алімбекову, яка на старті сезону демонструє завидну стабільність результатів! Поки в особистих гонках вона ні разу не випала з топ-8, а сьогодні оновила особисте досягнення, фінішувавши четвертою і піднявшись на те ж четверте місце в загальному заліку!
Ну, а лідером тоталу, незважаючи на локальну невдачу в персьюті, залишається Ханна Еберг, що на 36 балів випереджає Марте Олсбю Ройселанд і зберігає жовтий біб у своєму багажі при переїзді в Хохфільцен. Третій етап Кубка світу стартує вже в найближчу п'ятницю двома спринтами.
2 Ivanna17
Та в том сезоне она сенсационно заехала на четвертое место в спринте, а так полностью согласен с Вами
2020-12-06 17:41
2 Дмитрий Дудкин
Ну да, нытья ещё больше будет потом
2020-12-06 17:41
2 Дмитрий Дудкин Скорее бы Лена,и сестры заканчивали
Пока не надо, пусть бегают, ползают. Объективно за ними пока пропасть
2020-12-06 17:43
2 Миг Он писал текст про унитазы , людей из палаты, которым по жизни "недодали" и поэтому им не нравятся результаты наших.
Классику, тетенька, надо знать.)))
2020-12-06 17:44
2 Дмитрий Дудкин
Лена и сестры в любом случае в ближайшее время будут заканчивать(+ - год-два).А необкатанная молодежь ещ еой как долго будет привыкать к "взрослой" жизне. Лучше бы сейчас было потихонько вводить их "в семью", но это не наши реалии:(
2020-12-06 17:44
Радію за Блашко добре пробігла і стіляла, є з кого брати приклад. Підгрушна могла заробити якісь бали, але не змогла .Валя провалилася.
2020-12-06 17:48
2 kiriabiathfan Украинцы, пожалуйста, не уподобляйтесь соседям с востока и не обвиняйте всех кругом в допинге при первых мало-мальских результатах.
А эта чушь, которая носит смысл обобщения, с какой целью написана?
2020-12-06 17:49
Жаль Валю и Лену, тёток 33-34летних которых заставляют все подряд бегать по несколько дней подряд, и эстафеты, и личные гонки.
Пора рисковать, чуть сбавить амбиции по КН, но больше давать молодеже времени, хотя честно скажу, я даже толком не знаю кто у нас на Кубке IBU с молодежи выступает, по этому кого можно брать на Кубок мира - даже затрудняюсь сказать)
2020-12-06 17:55
2 vika77
Поставят в 2022,и до 2026 года,я бы на месте болел даже не заикался на хорошие результаты,какие будут,такие и будут))))Поймал себя на мысли,что Блашко и Бех в перспективе добьются большего чем Варвинец,Меркушина и Журавок вместе взятые именно на КМ,но года через 3-4 поглядим))
2020-12-06 17:55
Не хотілось би нічого поганого думати про білорусів, але таких див у житті не буває: нікому до цього не відома Анна Сола виграла гонку ногами, виперидивши якихсь там Олсбю, Херман та інших "пішоходів". Алімбекова, яка біжить поряд з Єкхоф і обходить її, Бочарніков, який випереджає норвежців, німців та інших. Це звідки все взялось? Я пам'ятаю, як отак враз прорізалась швидкість у казахів, зокрема у Вишневської, і акурат з приходом російськиї тренерів. І де вони зараз?
Откройте старые результаты юниорских соревнований и увидите, как 15летняя Алимбекова бежит на одном уровне с 19летней Экхофф и 40-50сек привозит 20летним Хойниш, Пушкарчиковой, Гонтье...
То что постоянные травмы и излишнее самомнение не позволяли раскрыться раньше, не значит, что в золотые биатлонные годыпри грамотной подготовке они смогли раскрыться. Про Солу история похожая (привет королькевичу).
И да, почему вы не упоминаете других? Почему Кривко сдала, Елетнов? Кручинкины ничего сверхъестественного не показывают, так что теперь думать, избранный допинг?
2020-12-06 17:57
будет особо мало радости,если не считать Блашко,а у других вот какие перспективы в личных гонках?
Я еще несколько лет назад писал, что какая будет мотивация, если сестры все равно будут основными? Ветераны тянут максимум одну гонку - это факт... То, что нет смены - это вопрос к тренерам, хотя вот шведы сколько, 10 лет пасли задних...
2020-12-06 17:58
Пока не надо, пусть бегают, ползают. Объективно за ними пока пропасть
Эта пропасть все равно наступит,через год)))И вот тогда заживем в новых биатлонных реалиях....Меркушина,Варвинец,Журавок,Бех,Кривонос...далеко конечно не сестры и Лена,но может они хоть за Блашко потянутся,есть малюсенькая надежда,а так сложно будет конечно...
2020-12-06 17:58
Уважаемые любители биатлона! Осмелюсь ,Вам, напомнить. что Даша Блашко перешла в сборную Украины из юниорской сборной Беларуси 3 года назад ! и не могла выступать на соревнованиях за сборную Украины ( БФБ не разрешила ей этого)...ДВА года ждать...потом кубок Мира сразу...гдето опыта не хватило, гдето силёнки не расчитала....но не сдалась и вот итог...результаты есть и будут, ТШ работает правильно и МОЛОДЦЫ....А омолаживать команду конечно нужно и они это знают лучше Нас с Вами , на то они и профи! Удачи всем в новом сезоне!
2020-12-06 18:00
То, что нет смены - это вопрос к тренерам, хотя вот шведы сколько, 10 лет пасли задних...
И это Швеция лыжная страна,а не Украина...что тогда о нас говорить?
2020-12-06 18:00
2 Вадим96 Жаль Валю и Лену, тёток 33-34летних которых заставляют все подряд бегать по несколько дней подряд,
Що значить "жаль"?. Це робота: важка, іноді надважка, але - робота. І результати цієї роботи "як на долоні" - за спини не сховаєшся. А стосовно ГП - це абсолютно особиста гонка... можна й відмовитися від заробітку.
2020-12-06 18:01
2 Дмитрий Дудкин
Варвинец раньше не бежала, после декрета сомневаюсь на достойный камбек, с Журавок - та же история, так шо страшно и думать что будет дальше.
Джиме с нынешними кондициями, можно будет с Леной и сестрами вместе заканчивать карьеру
2020-12-06 18:03
2 vl-2
Я это все понимаю, но они не вечные, а за ними и около уровня КМ толком нет молодежи
2020-12-06 18:05
Вообщем итоги таковы наших Чемпионов 2004 года беречь и аккуратно подводить к ЧМ и ОИ. А потом сказать спасибо. Молодняк брать на КМ хоть по чуть-чуть и где-то его втыкать уже на КМ, где старички не смогут, чтоб хоть какой-то опыт дать. Чтоб потом не было больно падать.
2020-12-06 18:05
2 kiriabiathfan
Юніорів порівнювати нема сенсу, там і наша Меркушина обходила Вітоцці та інших. А ось ті з юніорів, хто потрапляв на кубок світу з IBU, такі як Жук, Давидова, - виносили там всіх в одну калітку, привозили по 2-3 хвилини найближчим переслідувачам. І що, потрапивши на кубок світу, їм знадобилось доволі часу, щоб увійти в ритм найсильніших. І то, ніколи вони не були на 1 місці серед всіх біатлоністів по швидкості.
2020-12-06 18:08
но они не вечные,
Но они не "тётки"
2020-12-06 18:11
И это Швеция лыжная страна,а не Украина...что тогда о нас говорить?
Смотрим анализ гонки... Кто у нас там быстрее? Опа, две японки выше Пидгрушной, это японцы рождаются с лыжами? Туули Томингас 27 по скорости... Эстония - супер лыжная страна, и это не первый раз в сезоне, когда эстонки делают наших... Или бюджет федерации Эстонии больше нашего?
2020-12-06 18:11
2 Вадим96
Уважаемый, Вы хоть в профайл Варвинец загляните, пересмотрите эстафеты с Ирой, прежде, чем писать такую чушь. Ира должна была заменить Лену и авария, а потом колени очень сильно помешали достичь выдающихся результатов, потом было два года декрета. Если колени дадут возможность - Ира потенциально очень хорошая биатлетка, уровня Хвостенко так точно.
2020-12-06 18:12
Классику, тетенька, надо знать.)))
2 lionbiathlon
Позор мне) Так и не признала .А может интерпретация слишком личная.
2020-12-06 18:13
2 Greg1975
Я вообще удивлена, что в Эстонии так долго нет хороших биатлонистов - там есть все для этого, даже детей биатлоном занимается в миллионной стране больше, чем у нас.
2020-12-06 18:13
2 Greg1975
По ГП скорость смотреть немного необьективно,спринт-главное мерило скорости спортсмена,и его потенциальных возможностей.
2020-12-06 18:14
Меркушина,Варвинец,Журавок,Бех,Кривонос...далеко конечно не сестры и Лена,но может они хоть за Блашко потянутся,есть малюсенькая надежда,а так сложно будет конечно...
2 Дмитрий Дудкин
Бех и Кривонос, может, и потянутся, Юля... как получится с восстановлением, с возвращением, с мотивацией....
А Ира с Настей - девочки хвалёные. Им с юности рассказывали, что они по потенциалу - "на уровне борьбы за БХГ". Не думаю, что они готовы на кого-то равняться. Если уж им олимпийские чемпионки и чемпионки мира в команде не были авторитетом... Скорее, мы просто получим очередной акт комедии под названием "Чей тренер круче или серпентарий на выезде"
2020-12-06 18:15
Поймал себя на мысли,что Блашко и Бех в перспективе добьются большего чем Варвинец,Меркушина и Журавок вместе взятые
2 Дмитрий Дудкин
На сегодня так и видеться. Только я бы Иру вывела из этого списка ( это личное). Опять же - человек предполагает...
2020-12-06 18:15
#78 2 Миг Если не могут бегать все подряд нынешние Семеренки и Пидгрушна, а Юля тоже, как и Настя - "шлифует мастерство" в засаде, - то, возможно, надо вызывать на КМ
Кривонос/Рассказову/Москаленко.
...
2 M.P.
Звучит симпатично. Только почему то все другие сборные бегают, без пропусков. Может и Даше уже пора включаться "по полной". Ветеранов согласна, надо жалеть, они просто не могут бежать все подряд.
Вспоминаем, что у нас уровень фармподдержки далек от уровня развитых стран.
Это значит, что в том числе восстановление к стартам на КМ, которые идут 2-3 дня подряд, у наших (даже молодых!) - не такое хорошее, как у стран-лидеров.
2020-12-06 18:17
2 Greg1975
Ну не треба перегибати. От скільки випадків коли наші вище норвежок, німкень, француженок? Та в більшості гонок є таке і що із цього? . Погляньте хоча на відстані в КН де наші а де естонки/японки. Україна значно ближча до лідерів ніж такі країни.
2020-12-06 18:17
2 Дмитрий Дудкин Эта пропасть все равно наступит,через год)))И вот тогда заживем в новых биатлонных реалиях
Дмитре, вибачте, Ви не член ОПСЖ? Ви лякаєте якимось апокаліпсисом уже декілька років. Та нормально заживемо, з десятки не вилетимо, а умовне 10-те, чи умовне 30-те місце в індивідуальних дисциплінах - не дуже велика різниця. Втрату Зубрилової довго переживали - пережили, і результати не гірше...
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)