Володимир Бринзак: Це був чемпіонат Європи невикористаних можливостей
Володимир Бринзак про результати українських спортсменів на відкритому Чемпіонаті Європи, який сьогодні завершився у польському Душники Здруй.
- Володимире Михайловичу, вітаємо вас із завершенням біатлонного Євро. Як ви прокоментуєте виступ нашої збірної у Душниках Здруй?
- По-перше, ми на четвертому загальнокомандному місці за медалями, а не на п’ятому (прим. у ролику перед включенням В.М. Бринзака журналіст сказав, що ми на п’ятому місці), а по-друге, це був чемпіонат Європи невикористаних можливостей, тому що і Віті Семеренко не вистачало одного пострілу, і Артему Примі в двох гонках, і сьогодні Меркушина стріляла 47 секунд лежачи, - це не її стрільба. Стріляй вона 25 секунд, це середній показник, це було б уже срібло в одиночній естафеті. На жаль, не в готовності сьогодні була Меркушина, і Віті важко було, як ми бачили. Тому те, що вибороли – це добрий результат на сьогодні. Особливо мені подобається те, що Прима і Цимбал отримали впевненість перед чемпіонатом світу, адже їм там стартувати. Для них це була чудова можливість попробувати себе в бойових умовах і отримати моральне піднесення перед чемпіонатом.
- Чи було поставлено перед командою завдання максимум і завдання мінімум?
- У нашій державі кошти розподіляються все-таки за результатами чемпіонату світу та чемпіонату Європи: рахуються очки, медалі. Тому ми маємо стартувати і заробляти очки та медалі. Це важливо і для командного фінансування, і для спортсменів, які отримують президентські стипендії за медалі. Ми вимушені також ділити команду. Мати на увазі підготовку на чемпіонат світу, і виступати на чемпіонаті Європи. На жаль, у Віти не вийшло. В Антхольці ми повинні були поселити її внизу, щоб не змінювати висоту на останньому кубку світу перед Європою. Але нам заборонили поселяти її окремо, внизу. Вона піднялася вверх, і зараз дається взнаки акліматизація. Сталося так, що вона не змогла реалізувати свій потенціал на чемпіонаті Європи. Зараз знову їм підніматися вгору, проходити акліматизацію. Але ми мусіли їхати сюди, а також думати про чемпіонат світу.
- На вашу думку, зараз є загроза нестачі кадрів? Молоде покоління не дотягує до лідерів… Чи так проходить процес зміни поколінь, і переживати не варто?
- Основне завдання це Олімпійські ігри. Я думаю, що поверниться Іра Петренко. Ми сподіваємось, що це перший рік роботи Санітри з дівчатами, і він все-таки не розібрався в індивідуальних можливостях і методиках підготовки наших дівчат. Нам потрібно визначити їхній потенціал: це все таки вік, але вони все ще можуть виступати на високому рівні, чи все ж таки треба дивитися на молодь. Навесні будемо цим займатися, тому що наше основне завдання – це Олімпійські ігри, а вже після Олімпіади всі молоді і перспективні дівчата себе покажуть на юніорському/юнацькому чемпіонаті світу. І в майбутньому, після Олімпіади, будуть замінювати нашу золоту четвірку. Можливо не всіх, але декого точно.
- Володимире Михайловичу, поясніть, будь ласка, логіку вибору складу на чемпіонат світу. І як ви у подальшому розраховуєте на Катерину Бех.
- Ми спілкувалися і з тренером, і зі спортсменкою. Це наше спільне рішення, тому що ви знаєте, що лише чотири спортсменки зможуть вийти на старт, і у неї буде дуже мало шансів стартувати. Тому що там є сильніші дівчата, і бути основною там, чи краще виступати на Кубку IBU досягати успіхів і отримувати психологічну впевненість…? Ми вирішили дати їй можливість виступати на Кубка IBU, а після того – Нове-Мєсто. Щодо Насті.. я думаю, що може так статися, що вона може не стартувати на чемпіонаті світу, тому що змішані естафети у цьому році будуть починатися із чоловічих стартів, і у дівчат буде зайве фінішне коло, а з її нинішнім функціональним станом буде дуже важко. Тому, швидше за все, на одиночну естафету будемо готувати когось іншого. З хлопців буде Підручний або Прима, а у дівчат буде не Настя, я так бачу. Вона може бути запасною.
- На останок, чи задоволені ви Юраєм Санітрою, як тренером обох команд, чи справляється він із цією роллю?
- Скажу відверто, я також задумувався над цим запитанням. Можливо, ми все-таки дамо йому змогу сконцентруватися на чоловічій команді, і дамо можливість вивести їх на олімпійський рівень, тому що там у нас є потенційні можливості. А у дівчат у нас складна ситуація із підготовкою Джими, Підгрушної, Меркушиної. Це його тільки відволікає. Звичайно, йому дуже важко на це все дивитися, такого немає в жодній команді, щоб всі тренувалися окремо. І я думаю, що ми будем дуже добре розмірковувати, яким саме чином вчинити з жіночою командою.
и тут я вспомнила. как на Олимпиаду 2014 в Сочи немцы выставили молодой состав и результаты мы помним. Но они не хватались за тонущую соломинку, а шли на осознанный спортивный риск. Мы после последней Олимпиады потеряли 4 года. Для спорта это иногда - вечность.
А по Санитре и женской команде, даже не сомневалась, что Санитра пошлет все в ... степь. Это Брынзак просто корректно высказался. Кто захочет, чтобы в команде было надцать тренеров, а ГТ выступал разводящим.
И пришли к тотальному пи*децу: теперь у нас мужская команда под руководством ТРЕНЕРА имеет перспективы, а женская пошла в разброд и шатание
2021-01-31 17:46
Всё было сказано по делу и чемпионат мира в Поклюке покажет тянет Санитра две команды или нет.
2021-01-31 17:51
С женской сборной в нынешней ситуации ничего уже не сделаешь.
Почему был успех у "золотой четверки"? Потому, что пришел Королькевич, все работали по одной программе, будучи молодыми и здоровыми, был прогресс и успех. Нечто подобное мы наблюдаем в белорусской женской сборной. Пришел австрийский тренер, все работают по одной программе, есть и существенный прогресс, и результат.
2021-01-31 17:58
З наступного сезону - новий головний тренер жіночої збірної України - Олег Меркушин))
2021-01-31 18:04
мусіли, поверниться, виступати на Кубка
ця стаття переключає сайт на російську мову
2021-01-31 18:10
Очень интересное интервью получилось.
Брынзак сильно недоволен девушками и бардаком в команде.
Очень рассчитывает на парней ,вплоть до того,что на них делает ставку в олисезон.
А вот с Катей получилось интересно:) Они ее уговорили ,и пообещали КМ до конца сезона.Я правильно понимаю? А что же с Настей? Если она просидит на ЧМ и не побежит ничего или только одну инди,то ей на КМ точно нечего ловить.Она поедет на КИБУ?
2021-01-31 18:11
2 anele
С женской сборной в этой ситуации уже ничего не сделаешь,зто правда.Королькевич это очень хороший тренер,но...Лена,Вита,Валя и потом Юля они уже выступали и выступали неплохо.В ЭГ в призы заезжали.Он добавил стабильности,наверное.А тут нужна серьёзная работа по омоложению состава и потом в короткие сроки вывод молодёжи на достойный уровень,учитывая специфику Даши,Насти,Ани,Кати.Да ,именно с Настей,Если ,конечно она себя видит в биатлоне.
2021-01-31 18:12
Брынзак понимает то,что боится озвучивать Санитра,что женская команда пойдет на самотёк....все равно ведь у всех тренеры свои,а отвечает Санитра.Опять возвращаемся к тому,что было с Урошем и Прокуниным.Да и возраст понятно что даёт о себе знать.
2021-01-31 18:14
# 5 kostya
мусіли, поверниться, виступати на Кубка
ця стаття переключає сайт на російську мову
Это для вас проблема? Для меня - нет.
2021-01-31 18:16
Лично мне Юрая жалко прям. Втянули его в эту авантюру с женской сборной. Тут не один здравомыслящий человек по сути изменить не сможет. И в этом виноват сами знаете кто !))
2021-01-31 18:17
Справа зовсім не у тому може Санітра бути тренером двох збірних, чи ні. І навіть не у тому, що Джима, Підгрушна чи, навіть, Меркушина тренуються з власними тренерами. Це вже сформовані спортсмени, які вийшли на свій рівень і питання їх успішних виступів полягає лише правильній підводці до стартів.
Питання у тому, що потрібно знайти ду-у-у-же хорошого тренера для молодих Бех, Кривонос, ще молодших Христенко і Городної для того, щоб сформувати з них команду, яка б змогла замінити "ветеранів".
2021-01-31 18:21
Нда,навіть нічого добавити,чотири роки у жіночій команді, як у прірву,шкода(
2021-01-31 18:21
2 verhowyna ще молодших Христенко
Так Кристину Дмитренко еще никто не сокращал )))
2021-01-31 18:23
2 Merdock Нда,навіть нічого добавити,чотири роки у жіночій команді, як у прірву,шкода(
Ну тут могу заняться самоцитатой:
Учиться можно только на ошибках. На победах не учатся – их празднуют, это мы наблюдали последние четыре года. Спортсменки и тренеры сочинской олимпийской четверки навсегда вписали свои имена золотыми буквами в историю не только биатлона, но и всего украинского спорта. Но в один не самый прекрасный момент приходит вот такой турнир… Разумеется, в истории каждого спортсмена или каждой команды бывают неудачные соревнования, но то, что мы видели в Корее – это…
Так уже было в 2002 году, когда на долю нашего биатлона выпало испытание провалом Солт-Лейк-Сити. Та Олимпиада закончилась скандальным уходом Елены Зубриловой и началом процесса смены поколений в украинской сборной, результатом которой стало появление сегодняшней «золотой плеяды» в женской команде. Думается, без вливания новой крови в состав не обойтись и на сей раз – после результатов Пхенчхана это неизбежно. Хотелось бы – чтоб без скандалов: никто из сегодняшних действующих лиц внутри и вокруг сборной не заслужил "полоскания" своего имени в неприглядном свете. Но получится ли – фейсбук его знает…
Каждый из спортсменов, достигающих серьезных вершин, отдает биатлону всего себя. Но и биатлон дает им многое. Поэтому они заслуживают того, чтобы быть честными друг перед другом. Весной начнется новый олимпийский цикл, и фактически с первого тренировочного сбора предстоит формировать команду с дальним прицелом на Пекин-2022. Да, здесь еще будет пространство для проб и ошибок, время для экспериментов.
Но на что не будет времени – на колебания. На перманентный поиск утраченной мотивации. На работу в облегченном режиме с расчетом – выехать на старом багаже. Украинский биатлон не настолько богат ресурсами (и речь даже не столько о финансовых), чтобы расходовать их на долгоиграющие проводы "а-ля Бьорндален", когда все признают твои заслуги, с искренней улыбкой заглядывают в глаза, а потом что-то тихонько бормочут, отвернувшись в сторону. Или даже не отворачиваются.
Нет, это не призыв, условно говоря, "всем кому за 30-ть" - немедленно вешать винтовку на гвоздь. Но, отправляясь на первый весенний тренировочный сбор, каждый из спортсменов должен, глядя на себя в зеркало, уверенно сказать: я готов пахать все эти четыре года, я хочу поехать в Пекин, чтобы восстанавливать репутацию украинского биатлона. Да. После Пхенчхана репутацию надо восстанавливать. К слову, каждому из спортсменов тоже есть что доказывать, в том числе участницам золотого олимпийского квартета. Но – будучи честным перед биатлоном и перед своим отражением в зеркале.
да бардак с женской сборной сам Брынзак и сделал а теперь все валит на тренеров предыдущий тренер ушел по этой же причине а президент крайних теперь ищет -умник
2021-01-31 18:29
Опять туда-сюда дёргать? Поломать проще всего. Кого вместо Санитры? Пусть тренерует. "Старушки" уйдут будет молодыми заниматься до следующих ОИ.
2021-01-31 18:30
Опять Брынзак лезет в тренерскую работу- решает кто куда поедет, какую гонку будет бежать... Он главная причина бардака в женской команде
2021-01-31 18:32
Брынзак понимает то,что боится озвучивать Санитра,что женская команда пойдет на самотёк....все равно ведь у всех тренеры свои,а отвечает Санитра.Опять возвращаемся к тому,что было с Урошем и Прокуниным.
2 Дмитрий Дудкин
Дима, думаю, что тут наоборот: Брынзак никак не хотел это признавать и менять, но деваться уже некуда. То , что это озвучил ему уже и Санитра (Санитре бояться нечего, но же не будет озвучивать это на публику) - это понятно. И уже некого крайним делать, если ГШ меняются ка перчатки и отказываются так работать....
2021-01-31 18:36
2 Eugen
Известный текст,остался всего год,и кто побежит в эстафете в Пекине,я сейчас не берусь сказать.Брынзак пообещал,что сестры,Лена и Юля добегают,а Ира,Даша,Настя,Катя как?Чесно я следующего сезона,как огня боюсь,понятно что результаты будут так себе.Но надеюсь Санитра уж до конца будет использовать спортивный принцип.
2021-01-31 18:37
Опять туда-сюда дёргать? Поломать проще всего. Кого вместо Санитры? Пусть тренерует. "Старушки" уйдут будет молодыми заниматься до следующих ОИ.
2 дима81
не знаю, как вы, а я увидела в словах Брынзака, что это не устраивает именно Санитру . именно Санитра (далеко не первый ГШ) так не хочет работать.
2021-01-31 18:39
2 Lissa
В этом контексте сезон ОИ мне кажется в эмоциональном плане ещё тяжелее нынешнего ожидает.А что Санитре,понятно что он и так на все согласен,я вот все думаю останется ли Юрай,после ОИ.По сути в женской команде нужно все с 0 начинать,у парней все более прозрачно.
2021-01-31 18:42
2 Eugen
да, Женя, пророческий текст. Но.... желание иметь хоть по медальке в год, а там - как будет, привело к тому, что мы видим. Только корни еще глубже: свои личные тренера, свои спортсменки у тех, кто мог бы возглавить ТШ для всех девочек- это идет даже не с команды Б, а еще дальше и началось очень давно. желание иметь хорошие отношения со всеми для Брынзака сыграли злую шутку ((
2021-01-31 18:43
Да. После Пхенчхана репутацию надо восстанавливать. К слову, каждому из спортсменов тоже есть что доказывать, в том числе участницам золотого олимпийского квартета. Но – будучи честным перед биатлоном и перед своим отражением в зеркале.
2 Eugen
Все правильно! И ведь многие об этом писали. Только времени на колебания и хватило! Продолжает хватать. Но почему только спортсменам смотреть в зеркало. Может еще больше и чаще в это зеркало надо смотреть всем отвечающим за биатлон.
2021-01-31 18:48
желание иметь хорошие отношения со всеми для Брынзака сыграли злую шутку ((
Без хорошего отношения со всеми в нашем "государстве" можно все потерять.
2021-01-31 18:49
У неофіціальному командному заліку ЧЄ ми поділили с Німеччиною четверте місце, думали будемо першими... Це гірший виступ, ніж на минулому ЧЄ
2021-01-31 18:49
ця стаття переключає сайт на російську мову
Это для вас проблема? Для меня - нет.
звичайно для вас не проблема, бо у вас російська по дефолту
2021-01-31 18:54
2 Миг
И эти колебания продолжатся и в ОИ сезоне,просто потому,что от них уже некуда деться....
2021-01-31 18:54
ця стаття переключає сайт на російську мову
Это для вас проблема? Для меня - нет.
звичайно для вас не проблема, бо у вас російська по дефолту
2 kostya
это ЧАСТНЫЙ сайт. Поэтому просто надо сказать спасибо, что он дает, пусть иногда и с задержкой на минуты, украинский перевод.
2021-01-31 18:56
это ЧАСТНЫЙ сайт. Поэтому просто надо сказать спасибо, что он дает, пусть иногда и с задержкой на минуты, украинский перевод.
чув дзвін та не знає де він
якщо ви не розумієте українську мову, то навіщо втручатися у розмову?
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)