Завершальний день сьомого етапу Кубка світу в Антхольці розпочався чоловічою естафетою. Юрай Санітра у цій гонці обрав незвичну для нинішнього сезону розстановку складу, пояснюючи це необхідність потренувати етапи для олімпійської змішаної естафети.
На перший етап було відправлено Богдана Цимбала і з роллю стартера він впорався дуже гідно! Лежку пройшов з одним промахом, але стріляв швидко – принаймні на трасу пішов першим із тих, хто використав запасні патрони. На другому рубежі також знадобилося шість пострілів, але при цьому більшість суперників не обійшлися без промахів. І що найважливіше – на останньому колі Богдан гарно тримав швидкість і навіть відіграв кілька позицій після виходу зі стадіону! До закінчення свого відрізка Цимбал прийшов сьомим менш ніж за півхвилини від лідерів.
А виграв перший етап Фаб'єн Клод, який на десять мішеней витратив лише один запасний патрон, а на останньому колі зумів на 8 секунд відірватися від переслідувачів. Але всі лідери були поруч: Норвегія, Німеччина, Білорусь, Росія – всі фінішували у першій шістці.
Далі у бій кинувся Дмитро Підручний, який після пропуску двох стартів акумулював максимум зусиль для естафети. У зв'язці зі швидкісним Данилом Серохвостовим наш капітан вже до середини першого кола влився в групу команд, які боролися за проміжне третє місце! Підручний мав час посидіти за спинами суперників і трохи віддихатися, а тому два промахи на лежці стали неприємним сюрпризом.
Перед стійкою Дмитру довелося попрацювати самостійно, але до самої стрільби підійшов зосередженіше і обійшовся без запасних патронів, зберігши п'яте місце. Попереду знову маячила спина Серохвостова – і це був важливий візуальний контакт, який дозволив українцеві втриматися у боротьбі за призи. Свій етап Підручний так і закінчив п'ятим - за 24 секунди позаду лідерів, але всього за 10 секунд від подіуму!
Лідером до середини естафети прийшла команда Норвегії, у якої на другому етапі виконував соло Тар'єй Бьо. А між норвежцем та українцем передати естафету встигли Антонін Гігонна, Данило Серохвостов та Філіп Хорн. Невдача на цьому відрізку підстерегла команду Білорусі – причому не на рубежі. Дмитро Лазовський вилетів із траси рівно в тому ж місці, яке вчора стало фатальним для чешки Люції Харватової. Після цього падіння білоруси, які впевнено йшли в шістці, відкотилися на дев'яту позицію з півторахвилинним відставанням.
На третьому етапі Йоханнес Бьо, що набирає оптимальні кондиції, прямо зі старту рвонув так, що вже до першого рубежу оформив півхвилинний запас! Та ще й стріляв ідеально – без жодного промаху! Зрозуміло, що при цьому норвежець дедалі більше віддалявся від переслідувачів і до передачі естафети практично гарантував своїй команді перемогу – перевага над найближчим суперником Сімоном Дестьйо перевалила за хвилину!
Для Антона Дудченка етап вийшов досить важким. Чотири запасні патрони – вже багато для сьогоднішніх гонок, але ще й швидкість наш спортсмен демонстрував не надто оптимістичну, пропускаючи на дистанції суперників уперед. На жаль, серед першої вісімки команд у Антона найгірші і чиста швидкість, і загальний час на етапі... Як наслідок – перед останнім етапом Україна перемістилася на сьому позицію.
Вирішувати долю підсумкового місця команди випало Артему Примі, якого Юрай Санітра, схоже, бачить фінішером змішаної естафети. Загалом каші наш досвідчений біатлоніст не зіпсував: незважаючи на три промахи на рубежах, він зумів переміститися на шостий рядок. Причому дистанція від подіуму склала всього 34 секунди - це при 11 сумарних запасних патронах, що для сьогоднішньої гонки було забагато.
А попереду Ветле-С'ястад Крістіансен вів абсолютно свою, окрему гонку. Один запасний патрон на стійці не змусив навіть мінімально засмутитися уболівальників норвезької збірної. На фініші перевага скандинавів становила 1:57,2. За останні чотири роки це найбільша перевага у чоловічих естафетах на Кубку світу. До цього у Хохфільцені у грудні 2017 року ті ж норвежці виграли естафету з перевагою 1:54,9.
У боротьбі за місця, що залишилися, на подіумі все перевернуло останнє коло. Фаворитом на нього йшов молодий француз Ерік Перро, який мав 11 секунд запасу на 2,5 кілометри. Але втримати другий рядок Перро не вдалося, та й взагалі на останніх сотнях метрів Францію виштовхнули з подіуму. Найдосвідченішим у компанії претендентів на срібло виявився Едуард Латипов, який спочатку наздогнав пару Перро-Фратцшер, а потім легко скинув француза та німця, спокійно фінішувавши другим. А в суперечці спортсменів, які ще на початку сезону «рубалися» на Кубку IBU, Лукас Фратцшер виявився сильнішим, принісши бронзу Німеччині.
У Кубку націй Норвегія продовжує лідирувати, випереджаючи на 104 бали росіян, що вибралися на другу позицію. Збірна України в цій гонці зуміла обійти італійців, які невдало виступили, і повернулася на сьомий рядок. Більше того, резервний склад Швеції сьогодні провалив естафету, закінчивши її аж 17-м, відстаючи на коло від лідерів (!), і тепер після Олімпіади наші хлопці можуть спробувати посуперничати і зі скандинавами, до яких залишається лише 44 очки.
Естафета. Чоловіки 1. Норвегія (0+4) 1:12:14,7 2. Росія (1+12) +1:57,2 3. Німеччина (0+4) +2:04,4 4. Франція (0+7) +2:20,5 5. Канада (1+8) +2:31,5 6. Україна (0+11) +2:38,7
2 phanтом
А сейчас попробую в одном тезисе пояснить, почему с Димой на 2 этапе будет лучше результат, чем с ним на 4-м.
Во-первых, сам Дима в борьбе выкладывается лучше и действует сосредоточеннее. Но это еще не тезис ))
Главное. Результат спортсмена на этапе лучше, когда ему есть за кем держаться. И когда Дима подтягивает команду в тройку-пятерку, то идущие следом Антон и Артем пытаются держаться за немцами-французами или в крайнем случае итальянцами. А не за румынами-эстонцами, как это было бы, останься Дима на конец гонки. Соответственно, общая скорость этапа для ребят становится выше.
2022-01-23 16:01
2 Телепень
У вас не настолько ценные мысли, чтобы постить одно и то же под каждой новостью. Поверьте.
2022-01-23 16:02
що не кажіть а кацапи молодці,є жага до перемоги!
2022-01-23 16:05
2 Eugen Главное. Результат спортсмена на этапе лучше, когда ему есть за кем держаться. И когда Дима подтягивает команду в тройку-пятерку, то идущие следом Антон и Артем пытаются держаться за немцами-французами или в крайнем случае итальянцами. А не за румынами-эстонцами, как это было бы, останься Дима на конец гонки. Соответственно, общая скорость этапа для ребят становится выше.
Но при этом если ты норвежец с психологией борьбы за личные медали в каждой гонке, ему не нужно за кем-то держаться, он выходит вперед и отрывается от попутчиков.
2022-01-23 16:07
2 Eugen
Тобто сенс виступу Дмитра на другому етапі - доброчинність. Оскільки загалом медальних перспектив ноль, за власний рахунок допомогти товаришам по команді покращити особисті досягнення на етапах. Ну гаразд))
2022-01-23 16:10
мені, як вболівальнику, набагато приємніше спостерігати за тим, як команду на фініші піднімають на півдесятка місць, ніж за тим, як на ті ж півдесятка місць опускають.
А мені подобається дивитись, коли команда на протязі всієї гонки знаходиться в боротьбі, яку ми бачимо на ТБ-екранах.
Кожному своє. Тим паче, что Дмитро передав естафету 5-м, команда фанішувала 6-ю. Не бачу півдесятка місць, на які опустилась команда.
2022-01-23 16:13
2 phanтом
Та Діма то на хорошу рівні а на даний момент не топ. Чому ви думаєте що 15-20 місце краще ніж 5-6 у естафеті для нього? По призових незнаю правда. Ну бігла і не таких ситуація колись наприклад Каїса Макараїнен (там взагалі було без шансів) , біжить Маркета, Хаузер. Вірер із Лізою теж навіть коли шансів особливо у італійок немає. Домрачова рвала у естафетах навіть коли у Білорусії шансів майже не було. То чого Діму треба звільнити від естафет? Чи на 4 етапі не треба бігти?
2022-01-23 16:15
2 phanтом Тобто сенс виступу Дмитра на другому етапі - доброчинність. Оскільки загалом медальних перспектив ноль, за власний рахунок допомогти товаришам по команді покращити особисті досягнення на етапах.
Я разочарован читать от вас такие глупости.
Никогда не бывает ноль шансов. И перспективы показать высокий результат с такой расстановкой выше.
На всякий случай напомню, что ребята - профессиональные спортсмены. И кроме медалей (что, конечно, - самое важное в их карьере) есть еще и такое меркантильное понятие, как заработок. И, к примеру, за 6 место в эстафете он есть. А если бы Дима героически подтянул команду с 12-го места на 8-е, то сделал бы это бесплатно.
2 Eugen
На ком. 117: так, зекономить. Дудченко он регулярно економить, оскільки до четвертого етапу, як правило, з'являються чималі інтервали. Кого є можливість обійти - обійде, але рвати жили без сенсу не буде. Так само, наприклад, проводить ЕГ Оленка.
2022-01-23 16:21
2 Eugen
Дякую. Ну от 6 місце не так вже і погано навіть при поділі на команду. А середнє місце по у Діми по сезону явно не 12. Шансів щось заробити у естафетах більше ще і колегам по збірній допомогти.
2022-01-23 16:23
2 Eugen
До 128: де у Дмитра були вищими шанси на результат в Рупольдингу? В ЕГ, яку він провів блискуче, а партнери гонку провалили? Чи в ГП, де він мав чудову стартову позицію, але нею не скористався, бо всі сили залишив в естафеті?
2022-01-23 16:26
2 phanтом Чи в ГП, де він мав чудову стартову позицію, але нею не скористався, бо всі сили залишив в естафеті?
Ему не стартовать в эстафете? Есть же понятие командных интересов.
2022-01-23 16:31
Кто сегодня смотрел Губерниева? Что за бред он нёс про украинских спортсменов. Что украинские каналы заставляют давать интервью только на украинском языке, и что те, кто языка (украинского) не знают вынуждены разговаривать на англ так как на русском нельзя??! !!!!!
2022-01-23 16:35
2 Eugen
Якщо шанс на особистий результат вищий, ніж на командний - чому б і ні? В інших збірних таке відбувається регулярно. Не те, щоб Дмитра не було ким замінити. Хоча я лише пропонував поміняти місцями етапи.
2022-01-23 16:41
2 stupka91
Дивіться мою відповідь Євгену.
2022-01-23 17:02
Могу заспорить на 1000 грн,что Норги в Китае не выиграют,как впрочем и женщины...Франция или Россия точно вмешаются
2 Дмитрий Дудкин
Хах) Не согласен с вами) Во всяком случае такой уверенности не может быть, что Норги не возьмут золото на ОИ...В женской вполне возможно прогноз оправдается, там больше сборных конкурирует, а у мужиков разве, что французы вмешаются, а русские максимум серебро...ну посмотрим)))
2022-01-23 17:03
Мої привітання Українським мушкетерам .... в такій компанії і заїхати в квіти, дорого коштує ... Браво Юрай
2022-01-23 17:22
2 Vera09
Так а зачем вы его смотрите?) у Губерниева уже давненько крыша поплыла
2022-01-23 17:31
Сьогодні ми бачили справжню боротьбу наших спортсменів. Щось вийшло, щось не вийшло. Але враження дуже позитивне. Дякуємо. Нових перемог
2022-01-23 17:32
2 Вадим96 у Губерниева уже давненько крыша поплыла
Иногда он бывает очень хорош.
Но если в целом, то изменения есть.
2022-01-23 17:33
2 phanтом
От сьогодні Підручний знову гонку провів відмінно
Наш лидер выступил хуже чем дебютант России Серохвостов.
2022-01-23 17:36
2 Вадим96
Зачем смотрю не знаю), но откуда он черпает эти брейкинг ньюз. Помнится в начале сезона он сказал, что Джима тренируется отдельно. Так спустя 15 минут сообщил, что только что с ним связался его приятель Брынзак и поправил его, что Юля тренируется в команде. Сейчас его будет кто то «поправлять»?!
2022-01-23 17:39
2 SlipSlop
Я на 1000% уверен что Норги не выиграют в Китае,могу поспорить..готовы?
2022-01-23 17:40
2 Дмитрий Дудкин Я на 1000% уверен что Норги не выиграют в Китае,могу поспорить..готовы?
Уточни, пожалуйста, критерии пари.
2022-01-23 17:42
2 lionbiathlon
лет 8-10 назад был поинтересней)
2022-01-23 17:43
2 Vera09
наверное, с Брынзаком раздружились))
2022-01-23 17:45
2 Вадим96 лет 8-10 назад был поинтересней)
Работа у него вредная - устает много, да и валидола в пьяной палатке, как я понимаю, нет. )
2022-01-23 17:47
2 Вадим96 лет 8-10 назад был поинтересней)
Но комментатор он великолепный. Биатлон слишком скучный вид спорта. Губерниев просто необходим для биатлона, но беда в том, что не подрастает достойная смена.
2022-01-23 18:01
какую же чушь городит phanтом.. Никто с ним не согласен, но он новой чушью пытается объяснить другую свою чушь и при это еще пишет про горох.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)