Жіноча естафета – традиційно найбільш очікувана для України гонка на головних стартах, на Олімпіаді в Пекіні стала такою, в якій нашій команді довелося боротися просто за право стартувати. Після масштабних карантинних проблем у нашій жіночій збірній просто участь команди тривалий час була під сумнівом. І в результаті українки вийшли на старт з Оленою Білосюк на фінішному етапі, яка зуміла лише кілька днів потренуватися після того, як більше тижня боролася з коронавірусом, перебуваючи в режимі ізоляції. І хоча стан Олени залишався загадкою, перші три етапи Україна могла боротися на максимальних обертах.
Стартовий доробок Ірини Петренко вийшов цілком упевненим. Два ідеальні вогневі рубежі виглядали дуже перспективно. Проте сьогодні вітер на стадіоні в Чжанцзякоу дозволяв стріляти точно, і великих провалів учасницям першого етапу вдалося уникнути. Таким чином, ще більшу роль у цій гонці грала швидкість на дистанції, а ось із цим у Іри були деякі проблеми. До закінчення свого відрізка Петренко поступилася 22 секундами і передала естафету 10-ю.
Вперед вирвалися, нехай і всього на десяток секунд, три команди: Німеччина, Швеція та Італія, у яких класно розпочали естафету Ванесса Фогт, Лінн Перссон та – традиційно для гонок за команду – Ліза Віттоцці. Але в межах 32 секунд у гонці залишалася дюжина команд, у тому числі всі команди, які перед стартом розглядалися серед претендентів на медалі. А найдраматичнішою втратою гонки стала команда Швейцарії: Ірені Кадуріш стало погано на третьому колі, і спортсменку евакуювали з траси лише за допомогою нош.
Юлія Джима на другому етапі відразу зі старту кинулася відігравати позиції у гонці та секунди відставання. Ось тільки зробити це з холодною головою не вийшло: вже стрільба лежачи покарала за погоню – лідер команди пішла на штрафне коло… Ситуація мало не повторилася на другому рубежі: чотири мішені Юля закрила дуже впевнено, а ось п'ята підкорилася лише за допомогою усіх трьох запасних патронів ! У підсумку до середини естафети наша команда виявилася 12-ою з відставанням уже понад дві хвилини від лідерів.
Компанію Джимі в ряду невдах етапу склали Дінара Алімбекова, яка також заробила коло штрафу в стійці, і Тіріл Екхофф, яка набігала 300 штрафних метрів! І якщо претензії білорусок на захист своєї перемоги чотирирічної давності спочатку виглядали не переконливо (в результаті фініш лише на 13-му місці), то Норвегія навіть після втрати Інгрід Тандреволд залишалася серед реальних претенденток на медалі. До стрільби стоячи на другому етапі гонки…
Анастасія Меркушина для відіграшу позицій команди увімкнула свій головний козир – скорострільність. На вогневому рубежі вона проявила себе бездоганно, ймовірно, краще за всіх учасниць гонки на чотирьох етапах! На дистанції, щоправда, Насті довелося трохи важче – можливо, позначився недостатній час для акліматизації, проведений у Чжанцзякоу. Проте, навіть поступаючись на трасі, Меркушина скоротила час відставання команди у гонці та підняла команду на восьму позицію!
На цьому етапі боротьба за медалі значно ущільнилася. Світлана Миронова, яка лідирувала перед стійкою з напівхвилинною перевагою, заробила коло штрафу і випустила вперед не лише досвідчену Ханну Еберг, яка вивела Швецію на першу позицію, а й італійку Самуелу Комолу! Втім, три лідери йшли в межах 13 секунд, а через 37 секунд після шведки естафету передала і Франциска Пройсс – Німеччина також зберігала реальні шанси якщо не на перемогу, то точно – на комплект медалей.
Перед останнім рубежем Ельвіра Еберг вигравала комфортні 25 секунд. Але, пам'ятаючи вчорашній подвиг Едуарда Латипова, вішати золоті медалі на шведок до закінчення стрільби було рано. Але ж віце-лідер жіночого Кубка світу такої вільності собі не дозволила! Ельвіра впевнено відпрацювала вогневий рубіж з одним запасним патроном і далі просто контролювала перевагу над представницею ОКР Уляною Нігматулліною на останньому колі. Після першого історичного естафетного золота Швеції в Пхенчхані, через чотири роки успіх чоловіків повторюють і шведські дівчата! Браво!
Третя позиція Німеччини також не викликала особливих побоювань на четвертому етапі. Деніз Херрманн упевнено обійшла італійку Федеріку Санфіліппо і до своєї особистої золотої медалі на цих Іграх додала командну бронзу.
Було дуже цікаво спостерігати за відчайдушною боротьбою за подіум Марте Олсбю Ройселанд. До цього на третьому етапі Іда Лієн підтягла Норвегію на п'яту позицію, але відставання від подіуму було хвилинним. Проте лідер Кубка світу не опустила руки і боролася до останнього, в результаті відстала від Херрманн лише на 13 секунд. Але повторити успіх Кантена Фійона Майє, який завоював п'ять медалей у п'яти гонках Олімпіади, Олсбю Роселанд не зуміла.
Олена Білосюк об'єктивно не могла змагатися з лідерами за швидкістю, і отже, щоб хоча б спробувати утримати завойоване партнерами по збірній, капітанові треба було точно відпрацювати на рубежі. І Олена теж відпрацювала бездоганно! Три з чотирьох українок обійшлися на стрільбі без запасних патронів! Після стійки Білосюк навіть піднялася на сьому позицію, але слідом за нею йшла свіжа Люція Харватова, яка не мала за спиною тижневого «ув'язнення в ізоляції». Тим не менш, Олена включила характер, і хоча на середині заключного кола пропустила чешку вперед, на фінішній прямій зібрала всі невикористані на Олімпіаді сили – і обійшла суперницю!
Збірна України – сьома! Дякую, дівчата! Враховуючи обставини, ми не чекали багато чого від цієї гонки, але ви знову змусили переживати за команду і битися разом серця сотень тисяч уболівальників. І окремий респект капітанові за невеликий спортивний подвиг.
У біатлонній програмі Олімпійських Ігор залишилося дві гонки із масовим стартом. Перша з них, чоловіча, відбудеться у Чжанцзякоу вже у п'ятницю.
Естафета. Жінки 1. Швеція (0+6) 1:11:03,9 2. ОКР (1+7) +12,0 3. Німеччина (0+6) +37,4 4. Норвегія (2+8) +50,7 5. Італія (0+5) +1:33,1 6. Франція (2+10) +2:13,0 7. Україна (1+6) +3:00,2
Повні результати гонки тут Аналіз гонки тут Не забудьте поставити оцінки спортсменкам Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть у жодні заліки Кубка світу.
Значит, вас это все не коснулось близко.
2 svetlana406
Очень даже коснулось! Тут вопрос, кого я считаю во всем этом виноватым. Могу сказать, что точно не Улю Кайшеву, ныне Нигматулину и не Свету Миронову. Но т-с-с Не будем нарушать пункт номер 7 - сайт о биатлоне! И за биатлон я очень рад - обе эстафеты были наполнены драматизмом - просто получил необыкновенное удовольствие. И это несмотря на то, что сборные, за которые я болел, проиграли
2022-02-16 15:13
2 dimanestor Я не говорю, что Урош - плохой, ничего не понимающий тренер, не говорю, что он виноват абсолютно во всем, но к ГС он подводить спортсменов не умеет
Звісно не вміє, бо у дівчат на цій ОІ результати кращі як в хлопців. Отакий тренер-неумьоха
2022-02-16 15:14
А на просто слова мне все равно.
Это не просто слова, а информация, как чувствуют себя люди, у которых был ковид как бы без всяких признаков заболеваний. Они не могут не то, что бежать, но даже быстро шагать, наступает отдышка. А уж, у кого были не просто симптомы, а температура несколько дней, то они вообще приходят в свое привычное состояние через несколько месяцев, и то далеко не все.
2022-02-16 15:19
Звісно не вміє, бо у дівчат на цій ОІ результати кращі як в хлопців. Отакий тренер-неумьоха
2 Люба Львів
Абсолютно согласен
А учитывая еще все сопутствующие обстоятельства и болячки, так он выдал со спортсменками замечательный результат!
2022-02-16 15:24
2 anele
У меня к Вам предложение-просьба: прочитайте еще раз, пожалуйста, начало нашей беседы, не спеша.
2022-02-16 15:27
2 lionbiathlon (Мельбурн)
2 UA Тернопіль
Після КОВІДу просто пройти 6 км-проблема.
1. Это очень далеко не всегда именно так.
2. Значительное большинство людей (в количественном выражении) переносят Заболевание в виде обычного ОРВИ. Через неделю после заболевания результат будет таким, каким был до заболевания, с отклонениями в рамках допустимой погрешности.
3. Как Елена переносила так называемый ковид? Откуда четкая информация на этот счет
Да й Боже, щоб в більшості людей так і було після ковіду , як ви пишете. На жаль, в Оленки був середній ступінь протікання хвороби.Я це знав ще 2 тижні назад від близьких до неї людей. Я не писав, щоб не підливати масла у вогонь. А минулого тижня я написав, що вірю в старт команди в естафеті.Тому що знаю характер Оленки- для команди вона віддасть всі сили. Фініш, який ми сьогодні побачили, вартий багатьох перемог, бо це перш за все перемога над собою.
2022-02-16 15:27
2 michael2005 А учитывая еще все сопутствующие обстоятельства и болячки, так он выдал со спортсменками замечательный результат!
Ага, і як на цьому сайті Уроша "любили", як і дівчат. Кожній із них дісталось по саме "не хочу"
2022-02-16 15:31
2 anele
У меня к Вам предложение-просьба: прочитайте еще раз, пожалуйста, начало нашей беседы, не спеша.
Я прекрасно все внимательно прочитала изначально и поняла Вашу позицию, с которой я никак не могу согласиться.
2022-02-16 15:38
2 UA Тернопіль На жаль, в Оленки був середній ступінь протікання хвороби.
Организм, получается, справился. Да я особо и не сомневался, если честно.
2022-02-16 15:39
Ага, і як на цьому сайті Уроша "любили", як і дівчат. Кожній із них дісталось по саме "не хочу"
2 Люба Львів
Да что Вы, Любовь, такое говорите?! Неужели наши болельщики на этом сайте хоть слово плохое сказали про Уроша, про Настю, про Ирочку Петренко, про Дашу Блашко, про сестричек и даже про нашего капитана Олену Билосюк?!
Да быть того не может :)))))
2022-02-16 15:41
Ну що, беремо в масстартах по 1 медальці і у нас їх буде 3 (Бог Трійцю любить).
2022-02-16 15:41
Фініш, який ми сьогодні побачили, вартий багатьох перемог, бо це перш за все перемога над собою.
2 UA Тернопіль
+100500!
2022-02-16 15:41
Весьма неплохо выступили итальянки, Комола так вообще умничка. Возможно, им имеет смысл поменять эстафетную расстановку: Комола - Виттоцци - Санфилиппо - Вирер.
2022-02-16 15:42
2 anele Я прекрасно все внимательно прочитала
Елена, ну если это было так, то Вы бы не стали писать мне пост 243. и поняла Вашу позицию,
Да это не просто позиция. с которой я никак не могу согласиться.
Я Вас понял.
2022-02-16 15:44
2 Rom4ik Весьма неплохо выступили итальянки,
Всего 5 промахов для такой команды это, на мой взгляд, крайне высокий результат, очень не очень ожидаемый.
2022-02-16 15:52
2 dimanestor
Позвольте не согласиться. Я не пытюсь Вас переубедить, просто изложу свою точку зрения. Ресурс сестер был исчерпан феноменальным постсочинским сезоном Вали, надо было ставить большую точку и уходить, а Вите и возвращаться не стоило. Это если уж совсем по большому счету (я курсе про медали ЧМ, про помощь команде, про попросили). Я по объективному принципу. Нет и ничего не может быть в спорте выше медали ОИ, а уж золотой - так тем более. Лена могла себе позволить больший люфт из-за других обстоятельств (сейчас не о них). Урош лепил команду к Корее и мог бы еще медальку зацепить, но вмешались обстоятельства, которые и он спровоцировал и внешние факторы. В посткорейском цикле Урош пришел за год до ОИ к корыту не то, что разбитому, это крыто уже даже собрать не было возможности. Сестры готовились с Шамраем, видимо, на Сумском высокогорье и проиграли (оставим пока этичность в стороне), Лена и Юля целенаправлено шли к ОИ и проиграли не по вине Уроша. Он не психолог, он не выбъет тараканов из Юлиной головы, да и психолог не выбьет - привычка вторая натура, Тириль не даст соврать. Юля может и не может, ну не выдерживает она давления главных стартов, грузится и срывает все самое важное. Да в 2014 не сорвала, но то была другая Юля, максимальная отвественность лежала не на ней. Лена и болезнь, при чем тут Урош. Настя и Ира готовы на 3, 3,5 балла из 5, но опять же - весь сезон в топку, они вылюднели только под ОИ и то - частично и опять же, выступили более чем достойно. Задача тренера - медаль, медаль при обстоятельствах, которые были в команде в Корее и в Китае - невозможны.
2022-02-16 16:19
2 Noname Он не психолог, он не выбъет тараканов из Юлиной головы, да и психолог не выбьет - привычка вторая натура, Тириль не даст соврать. Да в 2014 не сорвала, но то была другая Юля, максимальная отвественность лежала не на ней.
Замечательно, на мой взгляд, Вы сформулировали.
медаль, медаль при обстоятельствах, которые были в команде в Корее и в Китае - невозможны.
Про Китай не соглашусь в плане "невозможны". Вот давайте вернемся к ИГ. Пусть Юлия делает 1 промах. Это не выглядит чем-то особенным. У нее, если просто убрать минуту, будет 6 сек от Олсбю. Но, теперь она идет на медаль, а это принципиально иная мотивация бежать оставшиеся 3 км. Я считаю, что могла и вытянуть.
Со спринтом все у меня аналогично ИГ, но необходимо убрать 24 секунды от круга, секунды 3 на потраченные силы из-за круга. Остается 3 секунды до Вирер, но Юлия опять идет на медаль. Могла и вытянуть.
И один раз из двух могло сойтись, а могло и все два раза.
2022-02-16 16:57
Ира сегодня показала практически одинаковую скорость на лыжне с Юлей, проиграла ей всего около 8 секунд. Время на лыжне: Юля-15.31.8, Ира-15.39.6, Настя-16.07.2. И общее время прохождения дистанции у Иры лучшее из всей нашей команды. Жаль, что у Иры не получилось пробежать так спринт, тогда бы она точно попала в МС. Спасибо девчонкам за гонку! Лене - отдельный респект, это было красиво, запись последних метров дистанции нужно показывать детям и начинающим биатлонистам для поднятия командного духа!
2022-02-16 17:27
2 michael2005 Да что Вы, Любовь, такое говорите?! Неужели наши болельщики на этом сайте хоть слово плохое сказали про Уроша, про Настю, про Ирочку Петренко, про Дашу Блашко, про сестричек и даже про нашего капитана Олену Билосюк?!
Да быть того не может :)))))
Ілля, істину глаголиш:)))
2022-02-16 17:53
2 anyut_82
Первый этап, как правило, короче. А так да!
2022-02-16 18:20
2 michael2005
Первые 3 этапа абсолютно одинаковые.
4-й длиннее метров на 50
2022-02-16 18:28
Что едят окр? причем все - девушки, парни, в лыжах, в биатлоне? все вдруг резко побежали быстро)) поделитесь рецептиком. а то никак не вывозим.
подпись: сборные Беларуси, Франции, Норвегии.
2022-02-16 18:32
2 Bell-air
Тоді дивно оскільки по результатах якраз виходить перший етап коротший. Фіалкова і Тодорова непогані бігуни але щоб вони Тіріл, Марте, Брезі, Херманн привозили у в одинакових умовах не вірю.
2022-02-16 18:40
2 Igor28
У мужчин лыжный тренер,а у девушек феномен Резцовой,после родов,и Кайшевой,готовившейся отдельно...так что ничего особенного,через 2-3 года у мужчин будет совсем другая команда...скорее всего Томшин-Серохвостов-Халили-Латыпов,Поршнев,Мухамет..
2022-02-16 18:43
Трудно назвать эти ОИ провальными,на фоне всего,что случилось,но однозначно лучше чем в Корее...
Нашу лыжницу Каминскую словили на допинге. Вот взрослая баба 35 лет, а ума в голове вообще нет. Ладно, окровцы, там хоть результат прет, а тут безызвестная лыжница из 8 десятка…
2022-02-16 19:03
2 lionbiathlon Про Китай не соглашусь в плане "невозможны".
Ну тогда парадоксальным образом мы приходим к тому, с чего начали. И к тому о чем я говорю уже сколько - Урош классный тренер. Возможно оптимальный для нашей сборной. Если вынести ковид Лены и самоподготовку Вали, результат остальных выше ожидаемого.
2022-02-16 19:14
2 предводитель каманчей
Посмотрим чего Урош добьется за следующие 4 года...
2022-02-16 19:22
2 предводитель каманчей
Ну это покажет время, начиная со следующего сезона у него будет возможность показать свой потенциал по полной.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)