Завтра, 7 березня, в австрійському Обертілліаху у перший змагальний день восьмого етапу Кубка IBU пройдуть короткі індивідуальні гонки у жінок та чоловіків.
А чи має право зневажати спортсмена?
2 Люба Львів
Що значить зневажає спортсмена?
2024-03-06 14:06
Людина роками намагається "сортувати" спортсменок на "хороших і поганих" по своїм якимось особистим ознакам, наче шукає собі подружок, з якими їй було б приємно проводити час. До цього обов'язково підключаються інші користувачі, кожний за своїми вподобаннями (хтось захищає, хтось хейтить)
2 predatelll
Цим займаються 99% людей (вболівальників). Ми всі умовно поділяємо людей , кожний по-своєму (на бідних та багатих, потрібних чи не потрібних, своїх та чужих....). Чому це викликає подив чи невдоволення мені не зрозуміло.
2024-03-06 14:10
2 predatelll
У Вас мабуть також є свій розподіл? І дискусія на цей розподіл "дуже цікава".
2024-03-06 14:26
2 vl-2 Зараз є шанс провести й "зимову" (щоб двічі не літати у Новий світ).
Нема. Із США нема рейсів на Кубу. Тільки з Канади.
2024-03-06 14:41
2 Миг У Вас мабуть також є свій розподіл?
Так, звісно є на легіонерок та наших. Та в мене основне питання було не до них, а до "менеджера" та його стратегії розвитку біатлону, котрий завів таку кількість легіонерок у команду, що своїм місця не залишалося і забив на нашу молодь.
До легіонерок у мене взагалі питань не має - вони намагаються продовжити свою кар'єру де їм надають цю можливість.
А так мені все одно хто буде здобувати результат для команди "лінива" Кривонос, "трудяжка" Дмитренко, "погана" Настя чи "золота" Джима.
2024-03-06 14:53
взагалі цікаво, коли людина до своїх думок приєднує "колись Підгрушна сказала..." Колись в нашій команді була каста недоторканих та запрошених, що більшість з молоді взагалі не бачили майбутнього. Час йде. Все змінюється. Наприклад, на зараз та ж Лена не може знайти у собі сили сказати: "Все, я йду. Я більше не тягну" та навіть у цьому році тренувалася за кошти держави а на старт жодного разу не вийшла. Що будемо робити? Росказувати про минуле? Так воно ж минуле. Це риторичне питання. Просто як приклад.
А чекати від людини, що вона тут окремо для вболівальників буде розказувати, що вона, наприклад, плакала всю ніч - ви з глузду з'їхали? Вам насправді цього треба? Для чого? Потішити своє его?
Тому не треба тут про "колись Аня, як сказала Підгрушна...." Хтось тут, окрім Люби, бачив, як вона тренується? Скильки сил саме зараз у це вкладає? Ні. Колись ви, епт, у штанці писяли. Все змінюється.
І да, поміж адекватною критикою та неадекватним хейтом - прірва.
2024-03-06 15:08
2 Миг
Зневага – це один з найбільш складних і багатогранних емоційних станів, який виникає у людини у відповідь на негативні дії або поведінку іншої людини. Це почуття може бути пов'язане з зневагою, неприйняттям, відразою або навіть обуренням по відношенню до когось чи чогось.
Зневага проявляється в безлічі різних форм і може включати як словесні і невербальні прояви, так і внутрішні емоційні реакції. Вербальна зневага може виражатися через образи, приниження, глузування або зневажливі зауваження. Невербальна зневага може бути відображена через грубі жести, вираз обличчя, міміку або тон голосу.
Однак зневага – це не тільки прояв негативних емоцій, а й відображення внутрішньої впевненості та самооцінки. У багатьох випадках люди виявляють зневагу до інших, щоб підкреслити свою чудовість або встановити домінантне становище. Вони вважають, що вони кращі або важливіші за інших, і тому мають право висловлювати свою зневагу.
2024-03-06 15:33
2 Миг Цим займаються 99% людей (вболівальників).
Так, Ви праві. Коли якогось одного починають травити, то завжди знайдуться ті хто буде захищати. Потім для порівняння переключаються на інших спортсменів, я й сам часто підключаюся, щоб вирівняти "баланс" (як я його розумію). Так і починаються усі "срачі" ) Чому це викликає подив чи невдоволення мені не зрозуміло.
Не розумію, чому у мене повинно виникати задоволення від цих "срачів"? "Настя - погана, Даша - хороша" чи навпаки... Настя, то окрема людина, Даша - інша людина. Вони не квіточки, щоб усім подобатися. Вони спортсменки, які повинні показувати результат.
Спортсмени дуже гарно самі себе "сортують" під час гонок. І якщо хтось "поганий" дає добрий результат для команди, для країни... Яка тобі різниця, ти ж не дівчину чи подружок собі обираєш?
2024-03-06 15:44
2 Lissa І да, поміж адекватною критикою та неадекватним хейтом - прірва.
А на мою думку, різниця невелика, хіба що в емоційному накалі.
Абсолютна більшість дописувачів не те, що не пройшли шляху, подібного спортсменам, навіть реальної гадки не мають про істиний стан речей.
Яка може бути "адекватна критика"?
Тренери, які зі спортсменами майже живуть разом, і то не завжди оцінюють реальний стан речей, ми й поготів.
Адекватно можна висловити своє особисте ставлення : "я не отримав задоволення", "результат мене не потішив".
Можна розділити емоції разом зі спортсменом -позитивні та не дуже.
Знецінювати труд атлетів все ж не комільфо.
2024-03-06 16:29
Ні. Колись ви, епт, у штанці писяли. Все змінюється.
2 Lissa
Воно то так. Але ж особисті якості людини не змінюються, і не важливо чи ти ще в штанці , чи вже навчився (тобі так здається) ці штанці знімати)
2 Sumchanka
Мені б прикладами а не теорію. Тому що Зневага проявляється в безлічі різних форм дуже субьективна річ.
2024-03-06 16:40
2 Миг
перечитайте коментарі під дописами та у чаті. Хоча ви їх напевне читали. Повторювати всю ту ахінею стосовно кривоног. криворук та татових доць у порівнянні з дитиною Христиною не маю ні часу, ні натхнення. Шкода, що ви приймаєте це як належне.
2024-03-06 16:42
2 Миг
Хіба не змінюється? От почитати коментарі після індивідуальної гонки ЧС де Кривонос була 26 і після минулої естафети. У першому випадку вона великий молодець і чому її так мало шансів а в другому.. самі бачити. Чи коли Даша була однією із лідерів що про неї а що пишуть в цьому сезоні. Чи Настя після вдалих і невдалих гонок. Про Олену коли вона ставала чемпіонкою світу і вигризала медалі у естефатах і коли не стартувала в цьому сезоні. І т.д. Вболівальники самі приписують якості в залежності подобається їм виступ в гонці/сезоні чи ні.
2024-03-06 16:42
Так, звісно є на легіонерок та наших.
2 predatelll
От бачити). Такий розподіл несумісний моєму світосприйняттю. ".. он сукин сын, но он наш сукин сын" від мене дуже далеко. Тобто для мене національність чи громадянство не є визначальним при відношенні до людини. В той же час "почуття гумору" чи "талановитість" в моєму суб'єктивному сприйнятті має велике значення.
2024-03-06 16:42
2 Миг Але ж особисті якості людини не змінюються
Наші особисті якості змінюються протягом усього життя.
2024-03-06 16:44
Я читала інтерв'ю декого після провальної естафети і жодного слова про те, що
А потім інші користувачі дивуються і чому ж наші спортсмени не хочуть давати інтерв'ю ??? Можливо не в усіх є спічрайтери, які зможуть підготувати "президентський виступ із правильними словами", які усі чекають почути і усім сподобаються?
А, так - провалив гонку, пішов на емоціях дав інтерв'ю - отримуй тепер зверху ще за інтерв'ю. А люди ж є такі, що до чого завгодно докопаються - головне бажання...
2024-03-06 16:44
Хтось думає який біатлоніст краще, а хтось думає, що скоро стане без домним. Якось так.
2024-03-06 16:49
Воно то так. Але ж особисті якості людини не змінюються[/quot
2 Миг
щей як змінюются. І все життя змінюются. В залежності від обставин, в яки людина попадає.
2024-03-06 16:56
2 Миг Такий розподіл несумісний моєму світосприйняттю. ".. он сукин сын, но он наш сукин сын" від мене дуже далеко. Тобто для мене національність чи громадянство не є визначальним при відношенні до людини.
Так, я щось чув про "хороших росіян" ) Залишилося їх знайти, порахувати та занести в Червону книгу... В той же час "почуття гумору" чи "талановитість" в моєму суб'єктивному сприйнятті має велике значення.
Тобто легіонерки у жіночій команді Вас в основному "брали почуттям гумору" ? )
2024-03-06 18:58
2 Sumchanka
З цим складно погодитись.
Людина як яблуко, якщо вже з гнільцем, то краще не стане.
Як-то швидко сезон добігає кінця, немає відчуття повної задоволеності. Хочеться маленького чуда.
2024-03-06 18:59
Бринзак намагався дати результат за рахунок "варягів"- був засуджений загалом.Тепер ставка на "своїх"- нема результату. Ііііі який "правильний" вихід для поліпшення стану біатлону в воюючій країні.Мені здається треба просто насолоджуватись поїздкою без вибухів за вікном.
2024-03-06 19:14
2 АнастасияЮ
#48 Цікаво, кого ви мали на увазі в першій фразі? Бо пані Сумчанка виразила надію, що відношення Ані до занять біатлоном зміниться на краще. Я так зрозумів. А от щодо " гнильця" ні.
2024-03-06 19:20
2 АнастасияЮ З цим складно погодитись.
Людина як яблуко, якщо вже з гнільцем, то краще не стане.
можливо , стане краще, можливо, гірше. Але особисті якості змінюються протягом життя. Є домінантні якості, є якості, які на цей момент не проявляються. І можливо, що у малознайомої людини ви цього не побачите і будете вважати, що жодних змін не відбулося.
2024-03-06 19:25
2 Devas Бринзак намагався дати результат за рахунок "варягів"- був засуджений загалом.
Ви так пишите, наче ті "варяги" Бранзака давали нормальний результат? Тепер ставка на "своїх"- нема результату.
Точно не має результату? Чи це стосується лише одного проваленого етапа КС? Якщо згадувати предсезонні прогнози деяких експертів щодо жіночої команди, то ніякого апокаліпсису не сталося... Тренер працює перший рік - квоту в 5 не втратили, здобули навіть медаль ЧЄ, естафетну команду зібрали, протягом сезону виглядали конкурентоздатними у боротьбі за очки, обкатали молодь на КІБУ. Чи Ви сподівалися на медалі на ЧС ?
2024-03-06 19:36
2 predatelll
Ми звісно не найгірші і враховуючи війну можно навіть придратись що гроші на вітер а не на зброю але як дивитись на перспективу Україна в біатлоні.Рівень наш упав.Нових "зірочок" на обрії не видно .Швидкості немає. Одні "позитивні" відчуття.Маємо що маємо.Ми їх любимо і таких.
2024-03-06 19:39
2 Devas
Можливо ви маєте рацію. Тільки ось жителям Донбасу останнім часом стала не до спорту, зокрема й біатлону. Ситуація з кожним днем погіршується.
2024-03-06 19:40
порівнянні з дитиною Христиною не маю ні часу, ні натхнення. Шкода, що ви приймаєте це як належне.
2 Sumchanka
Так "дитину" це тоже жде-Тим бiльше ii виступ зараз оцiнюэм на фонi очiкувань повного провалу,а тут трохи краще, а так подивiться на реальнi цифри-Христина бiжить гiрше нiж Бiлосюк в минулому роцi,а цеж та "Олена,яка нiяк не може кинути тренування за державний кошт" (Як вже писалось збори ми проводемо за кошти не державнi А якщо б вийшла з хворим колiном,отримала б як Даша, чого хвора виходить)
2024-03-06 19:44
Хтось думає який біатлоніст краще, а хтось думає, що скоро стане без домним. Якось так.
2 Konstantin 001
Ми вам спiвчува'мо, але зараз стати бездомним можна в будь якому мiстi
2024-03-06 19:49
Якщо згадувати предсезонні прогнози деяких експертів щодо жіночої команди,
2 predatelll
Якщо мене не зраджує память -серед них були ВИ - з своєю постiйною теорiєю ,що Бринзак все розвалив легiонерами
2024-03-06 19:54
Біатлон зараз відіграє позицію "страуса з головою в піску".Дивишся і забуваєш що за вікном війна.Хоть трохи думкою повертаєшся в мирний час.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)