Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:36
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-01-13 16:41 |

Рупольдінг 2018. Результати жіночої естафетної гонки


Якщо ви подумали, що все найгірше з українськими біатлоністами сталося вчора, то треба було просто дочекатися жіночої естафети в Рупольдінгу.

Напередодні гонки букмекери ставили нашу команду на друге місце. Однак, в реальності більшу частину гонки Україна провела у другому десятку... У другій поспіль естафеті на німецьких етапах наша команда програє в тому компоненті, який традиційно був нашим козирем - точності стрільби.

Вирішивши в цій гонці випробувати іншого фінішера, українські тренери не обмежилися механічною заміною Олени Підгрушної на Анастасію Меркушину - Урош Велепець і Григорій Шамрай пішли далі: провели рокіровку сестер Семеренко, ще раз вирішивши спробувати Валю на першому етапі. Розрахунок був зрозумілий: Валя - кращий снайпер сезону, але, в той же час, поки не може знайти оптимальну швидкість.

Однак, потрапивши в незвичну для себе м'ясорубку першого етапу, Валя Семеренко продемонструвала і незвичну для поточного сезону неточність. Для тих умов, які були на стадіоні в Рупольдінгу, три запасних патрони - забагато, якщо говорити про боротьбу за медалі. Втім, опинившись після першого рубежу на 21-й позиції, думки про медалі українській команді довелося відсунути на задній план. Свій етап Валя закінчила 15-ю, програвши лідерам 52 секунди.

Перед Юлією Джимою стояло завдання - повертати команду в боротьбу за більш високі місця, однак другий етап виявився, на жаль, гіршим для нашої сьогоднішньої естафети. Краща з українок в поточному заліку Кубку світу вогневі рубежі провела вкрай невдало. Витративши п'ять запасних патронів на дві стрільби, Юля провела на килимку без малого дві хвилини - 22-й результат серед 23-х учасниць етапу. Та й по чистій швидкості у Юлі лише 14-ий час - зовсім не той показник, до якого привчила вболівальників Джима, що стала в минулому сезоні лідером команди. Як підсумок - лише 18-я позиція з більш ніж двохвилинним відставанням від лідерів - таке в естафеті вже не відіграється.

Перше прагнення списати слабкий хід українок на погано підготовлені лижі розбивається об третій етап у виконанні Віти Семеренко, який українка пройшла з другим ходом, поступившись лише реактивній швейцарці Селіні Гаспарін. Правда, відзначимо, що спортсменка пропустила індивідуальну гонку, в той час, як інші дівчата провели виснажливі 15 кілометрів. Інша справа, що чиста стрільба сьогодні не вдалася і Віті. Ті ж три запасних патрони, що і у сестри на першому етапі. Але, з урахуванням швидкості Віти, Україна почала потихеньку підніматися з глибин проміжного протоколу. Двохвилинне відставання нікуди не поділося, але 11-а позиція виглядала трохи менше гнітюче.

Гіршого шлейфу для дебютного в цьому сезоні виступу в естафеті Анастасії Меркушіної складно було придумати. Боротьба за право повернутися в десятку кращих - не той рівень, на якому перевіряється фінішер. З цієї точки зору і тренери збірної навряд чи отримали очікуваний обсяг інформації. Хоча з рубежами Настя впоралася краще подруг по збірній - в її активі найкраща скорострільність на етапі і єдиний за гонку для нашої четвірки чистий рубіж. Та й на стрільбі стоячи єдиний промах – зрадницький габарит, що не закрився. А ось за швидкістю у Меркушіної ще є великий простір для прогресу, тому й свою дуель на етапі за право увійти в топ-10 Настя програла канадці Розанні Кроуфорд. Підсумок виступу української збірної - 11-е місце.

Розпещені подіумами на кожному етапі, українські вболівальники вже почали забувати про те, що на січень в підготовці нашої команди, як правило, планується спад. А один з німецьких етапів основа команди - повністю або частково - часто пропускала. Ось і попередній настільки невдалий виступ в жіночій естафеті припав якраз на Рупольдінг в сезоні 2009/10, коли нашу команду представляв найближчий резерв.

Залишається сподіватися, що і нинішні результати - наслідок далекої від оптимальної готовності наших дівчат. Побічно про це свідчить і те, що «на свіжачка» дівчата виглядають непогано (Юля і Валя в індивідуальній гонці, Віта - сьогодні), але як тільки на ногах осідають змагальні кілометри етапу Кубку світу, падають і результати. Однак, загальні результати наших естафет (головною, на секундочку, олімпійської надії) оптимізму не додають. Нагадаємо, перш ніж стати чемпіонками Сочі, дівчата займали в естафетах сезону 1, 2 і 3 місця. Зараз - слідом за подіумом в Хохфільцені, 6-а і 11-а позиції... І, що ще сумніше, досить розмиті контури естафетної четвірки. Не хотілося б думати, що склад в Пхенчхані доведеться формувати «з листа».

А ось хто може готуватися до Кореї з повним оптимізмом - це збірна Німеччини, яка виграла сьогодні сьому з восьми естафет останніх двох сезонів. Хоча великої переваги господаркам траси домогтися не вдалося. Долю гонки вирішила більш висока швидкість Лаури Далмайєр, яка на останньому колі «перебігала» італійку Федеріку Санфіліппо. Ну і на подіумі все-таки знайшлося місце жовто-синім кольорами: українську збірну тут замінила команда Швеції, що піднімається на п'єдестал пошани в другій естафеті поспіль.

Завтра п'ятий етап Кубку світу в Рупольдінгу завершиться гонками з масовим стартом, де четверо наших дівчат спробують підсолодити естафетну пігулку.

Естафета. Жінки

1. Германия Німеччина (0+9) 1:08:47.0
2. Италия Італія (0+3) +2.9
3. Швеция Швеція (0+5) +17.2
4. Норвегия Норвегія (0+9) +23.1
5. Польша Польща (0+5) +24.5
6. Чехия Чехія (0+7) +1:04.6
7. Россия Росія (0+7) +1;20.8
8. Швейцария Швейцарія (1+11) +1:37.1
...
11. Украина Україна (0+12) +2:13.7 - наш найгірший результат за останні 8 років

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку націй і залік естафет


Коментарі (Всього: 722)

[ 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 23, 24, 25 ]

2018-01-13 18:58
 # 511  Andruh@N (Сколе) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
добре, що завтра хоч би як не старалися за 30 місце не заваляться...
2018-01-13 18:59
 # 512  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Италия и Швеция на ОИ тоже дремать не будут,как и росиянки или норвежки,как сегодня последние...так что настраиваться все равно нада серьезно,и не думать о Германии и Франции,а в первую очередь пробежать на своем уровне...а не как 2 последние естафеты...
Италия, Швеция, Россия, Норвегия и другие как-бы конкуренты значительно слабее по составу. Франция: Шевалье и Бреза - опыта нет, Бескон+Дорен+Бреза - слабая стойка. Германия: только джокер Лаура, если у нее еще будут силы в конце ОИ. Но Германия да, сильнее. Франция - ?
2018-01-13 18:59
 # 513  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я уже обьяснял,что на ОИ,таких как Розанна Кроуфорд в индивидуалке,может быть поболее,причем в каждой дисциплине.Вот как говорят,что мол звезды сошлись.Поэтому если в личках кто-то хочет на что-то расчитывать,нада минимум бежать и стрелять на серебро,тогда больше шансов на бронзу.

В первой инди Валя не взяла медаль,во второй- Джима...я уже не представляю,что будет на ОИ

Хотя все равно считал и буду продолжать считать,что нам вполне по силам,взять 1-2 медали в Пхенчане,и это будет вполне нормально,учитывая силу конкуренток,и как мы выступаем в этом сезоне,даже несмотря на эти 2 мягко говоря неудачные эстафеты....ведь в эстафете Хохфильцена почему-то прибежали 2-ыми?(Значит на тот момент были в хорошей форме)
2018-01-13 19:01
 # 514  remark (Червоноград) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
И ставить Ира-Джима-Настя-Лена?Тогда получается,что сестрам можна было и не возвращаться...ведь они возвращались в этот сезон именно из-за ОИ....парадокс выходит...
Дмитре, ОІ це не тільки естафета! Чи вони поверталися конкретно на неї?) Не сміши! ))))
2018-01-13 19:01
 # 515  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Не верю я,что поставят в ОИ эстафету,только 1 Виту...
2018-01-13 19:01
 # 516  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Там такая погода,что будут сюрпризы..Так что..Все могут настрелять.Да и акклиматизация вещь тонкая ,однако..Кому -то легче,кому-то сложнее...Все-таки не Европа..
Думаю,что будут сюрпризы!:)
2018-01-13 19:02
 # 517  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Ну да,у Брезы опыта нет...с 18 год выступает на КМ)))
2018-01-13 19:02
 # 518  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ира и Лена выступят в смешке на ЧЕ
Круто. Набираем форму через старты? Тренер решил - имеет право пока тренер А Лаура не едет? У нее ведь тоже проблема с формой.
2018-01-13 19:04
 # 519  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Если будет в Корее,что-то подобное как сегодня(гонка),только с нашими ...я согласен,ну хоть там Лену мы надеюсь увидим в борьбе с кем-то....
2018-01-13 19:05
 # 520  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Cогласен, что если поставят Виту в олимп стафу то и поставят Валю.
Шамрай пролоббирует...
2018-01-13 19:07
 # 521  spring (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Cогласен, что если поставят Виту в олимп стафу то и поставят Валю.
Скоріш за все, на жаль.
2018-01-13 19:09
 # 522  nastia1999 (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
та да погоджуюся,це очевидно,що Валя бігтиме
2018-01-13 19:10
 # 523  Сергій Анатолійович Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Никаких медалей не будет на ОИ.Скриньте!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ну зря вы так. До ОИ еще целый месяц - можно что-то сделать. Словенца на фиг. Содать тренерский штаб, включить Карленка, Шамрая, Меркушина, Починка,Кравченко,Белову. Внести корективы в подготовку сборной. Заслушать мнение самих спортсменок.
2018-01-13 19:11
 # 524  Володимир Франківськ (Станіславів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всім тролям, які пишуть : "що все добре, не можна критикувати, тільки позитив", на наступний місяць, щодня, такими ж аргументами підтримайте найгірших ваших працівників і випросіть у керівництва для них премію
2018-01-13 19:11
 # 525  nastia1999 (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 spring
дай Боже,щоб було на щастя:)надія маленька є,хоча я б дала шанс Насті,тим паче у Валі є шанси в особистих гонках,швидкість вона то прибавить,але в естафетах надійнішою не стане
2018-01-13 19:11
 # 526  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Будет ошибкой ставить в стафу старичков.Вот увидите.
2 albishka
Не хочу я этого видеть. На самом деле гонка меня не расстроила по настоящему. Неприятно, но ведь много увидели полезного и это не гонка на ОИ а значит можно изменить. Более того я как человек верящий в удачу и звезды надеюсь на ОИ именно на них. Команду однозначно надо поддержать, кого то накрутить кого то успокоить под характер
2018-01-13 19:12
 # 527  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ну да,у Брезы опыта нет...с 18 год выступает на КМ)))
У Брезы есть опыт выступления на ОИ?
2018-01-13 19:12
 # 528  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сергій Анатолійович
Утопия:)
2018-01-13 19:13
 # 529  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Избегаю комментировать как удачные, так и неудачные гонки... Но хотелось бы напомнить уважаемой публике, что есть такое искусство как КРИТИКА (с языка древних эллинов "искусство разбирать" или, современнее "анализировать"), и есть пошлое КРИТИКАНСТВО, "придирчивая, но поверхностная и пристрастная критика". Не стоит многим здесь давать дилетантские советы ТШ или обижать спортсменов истериками и глупыми выкриками "с места". Будьте добрее и мудрее! Всем счастья, а девочкам еще и здоровья, и удачи!
2018-01-13 19:14
 # 530  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Мне кажется,что ей это не помешает:) В ее возрасте,она понимает,что не сейчас ,так в след.раз.А вот на взрослых давит,что это последний шанс.
2018-01-13 19:15
 # 531  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Там такая погода,что будут сюрпризы..Так что..Все могут настрелять.Да и акклиматизация вещь тонкая ,однако..Кому -то легче,кому-то сложнее...Все-таки не Европа..
Думаю,что будут сюрпризы!:)


Согласен с Вами, но мы беседуем о шансах - значит должны отталкиваться от статистики и силы команд.
2018-01-13 19:19
 # 532  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
После 1 этапа,я уже все поняла..Но ,если честно,неприятно было,что я угадала..Увидела Валю на первом и написала про минуту.Так хотелось ошибиться!!
Да все пучком,не корову проиграли.Просто,задел ,который сделали до этого,маленько использовали.
2018-01-13 19:20
 # 533  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что там насчёт ЧЕ, просветите? Уже поедут туда Лена с Ирой добывать финансирование? "Без медали на ОИ будет нам не очень" (с) Колупаев

Насчёт гонки, Валя уже чуть не завалила Сочи и тем не менее Шамрай даст ей шанс завалить Пхенчхан. Уже ясно, что Насте вряд ли ее 3 этап дадут, а жаль.
2018-01-13 19:20
 # 534  Тараc** Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Настя права. Надмірна увага теж була зайвою з боку преси, дівчата і хлопці здається не звикли до такого психологічно. Такий формат спілкування на кожному етапі треба було робити.
2018-01-13 19:22
 # 535  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Убили про Лауру и набор формы:)
2018-01-13 19:23
 # 536  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Мне кажется,что ей это не помешает:) В ее возрасте,она понимает,что не сейчас ,так в след.раз.А вот на взрослых давит,что это последний шанс.
Вы о Брезе? Я правильно понял? Если да - вполне может Вы правы. Но у Украины нет слабых мест вообще. Такой сбалансированной команды нет ни у кого.
2018-01-13 19:24
 # 537  Truth (Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
У Брезы есть опыт выступления на ОИ?


А что, для ОИ нужен особый опыт? Там дистанции другие или мишени других размеров?
2018-01-13 19:24
 # 538  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fan_of_biathlon
Избегаю комментировать как удачные, так и неудачные гонки... Но хотелось бы напомнить уважаемой публике, что есть такое искусство как КРИТИКА (с языка древних эллинов "искусство разбирать" или, современнее "анализировать"), и есть пошлое КРИТИКАНСТВО, "придирчивая, но поверхностная и пристрастная критика". Не стоит многим здесь давать дилетантские советы ТШ или обижать спортсменов истериками и глупыми выкриками "с места". Будьте добрее и мудрее! Всем счастья, а девочкам еще и здоровья, и удачи!
+100
2018-01-13 19:25
 # 539  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я впервые ,после стафы,улыбнулась..
С этим ЧЕ вечно какие-то приколы..Джима там форму так набрала,что держись..Теперь вот Лена с Ирой поедут..А потом сразу в Корею и всех там вынесут.Ржу..
2018-01-13 19:26
 # 540  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Truth
А что, для ОИ нужен особый опыт? Там дистанции другие или мишени других размеров?
Нет, а зачем? Обычный старт КМ. Вы серьезно задали свой вопрос, или так просто?

[ 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 23, 24, 25 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті