Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   13:52
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2018-12-17 17:14 |

Василь Карленко: Якими б не були поточні результати, команда у нас є


Василь Павлович Карленко - метр вітчизняного тренерського цеху. Навіть вболівальники з відносно невеликим стажем пам'ятають його "щасливу" шапку, що стала символом нашої команди в олімпійському чотириріччі перед Сочі-2014. Цей олімпійський цикл став вершиною тренерської кар'єри Василя Павловича.
 
Зараз Василь Карленко - провідний тренер штатної збірної команди України, що забезпечує науково-методичну підтримку підготовки збірних команд. За розробленими нашим наставником методиками працюють не лише вітчизняні, а й зарубіжні фахівці.
 
Саме "науковий" фактор зумовив деяку академічність цього інтерв'ю для нашого сайту. Тут не буде феєрверку помітних фраз. Зате - величезна їжа для роздумів для тих уболівальників, яким цікаво зрозуміти суть процесів, а не тільки побачити верхівку айсберга, відображену в результатах фінішних протоколів.

- Василь Павлович, два етапу Кубку світу залишили дуже складні враження у вболівальників. Особливо посилилося негативне сприйняття на тлі двох недільних естафет. У чому причина такого старту? Це - наш сьогоднішній рівень?
 
- Як часто буває в таких складних ситуаціях, однозначну відповідь дати неможливо. Сьогоднішні результати необхідно оцінювати, перш за все, з позиції таких складових системи підготовки, як методичної (правильність обраного напряму підготовки), медичної (наші можливості доступу до сучасних технологій збереження здоров'я та відновлення спортсменів), технічної (забезпеченість спортсменів високоякісними спортивною формою, інвентарем, зброєю, боєприпасами, мастильними матеріалами) і, звичайно ж, кадрової. Можу з упевненістю сказати, що ні в одній з цих складових ми ніколи не мали стовідсоткового рівня. Нам доводилося лавірувати між ними, створюючи оптимально необхідний рівень, який і визначав поточні і стратегічні результати. Дуже важливим, при цьому є виключення негативного впливу організаційної та фінансової складових, які завдяки міністерству, федерації та її президенту Володимиру Михайловичу Бринзаку, а також спонсорам, знаходяться протягом останніх восьми років на належному рівні.
 
Якщо говорити про рівень, то конкуренція в сучасному біатлоні дуже підвищилася. І коло претендентів на нагороди, як ми бачимо, значно розширилося. І це стосується і появи нових імен, і досвідчених спортсменів, як, наприклад, та ж Анастасія Кузьміна, яка нещадно експлуатувала себе протягом трьох олімпійських циклів, і зараз видно, що її резерви теж обмежені. Втім, вона - сильна спортсменка, і на чемпіонаті світу ще себе покаже.
 
Ми теж демонстрували поступове зростання, і до Сочі була готова команда, яку створювали багато років. І на той момент вона була готова створити конкуренцію будь-яким суперникам. Але потім цією же, по суті, командою ми пішли на наступну Олімпіаду. Минуло чотири роки, результат Олімпійських Ігор ми бачимо. На жаль, гідної молоді на зміну тому складу так і не з'явилося.
 
Якими б не були поточні результати, команда у нас є. Але існує ряд причин, за якими реалізувати її можливості в даний момент не виходить. У наявності хвильова реалізація потенціалу спортсменів. Взяти тих же сестер Семеренко. Валя яскраво виступила після попередньої Олімпіади, і потім настав закономірний спад. Підготовку Віти трохи форсували в минулому сезоні, щоб після народження дитини встигнути підвести до Пхенчхану, і після такого форсажу зниження результатів неминуче. Але це не означає, що Віта і Валя не можуть змагатися на такому рівні. Вони все ще здатні створювати конкуренцію. Так само при вдалій стрільбі можуть претендувати на високі місця і Підгрушна, і Меркушина. Ну і, звичайно, лідер сьогоднішньої команди Юлія Джима.
 
Але я хочу сказати, що післяолімпійський рік завжди виходить експериментальним. Найчастіше він супроводжується зміною поколінь. Ті ж, хто пережив цей процес раніше, зараз на виду, як, наприклад, жіноча команда Італії. Зрозуміло, стан нашої команди на другому етапі Кубку світу - не такий, як хотілося б всім. Але була прийнята стратегія підготовки до чемпіонату світу. Такі стратегії розробляються щороку. І, на мій погляд, зараз вона виконується, враховуючи пізній чемпіонат світу в цьому році.
 
- Ви сказали про зміну поколінь в інших командах. Чи бачите серед нашого найближчого резерву тих, хто може замінити спортсменів основи вже в цьому сезоні? І у чоловіків, і у жінок.
 
- За великим рахунком, якщо говорити про таку спортсменку, як Джима, яка в своєму оптимальному стані може виграти будь-яку гонку, то, в нинішньому складі вона для нас унікальна, і замінити її неможливо... В той же час, в резервному складі команд вже знайдені генотипічні прототипи, для яких потрібен час, як потрібен був час для виходу Юлі на перемогу в складі команди естафетної гонки в Сочі і сьогоднішню перемогу в індивідуальній гонці.

- Василь Павлович, ну мова не про це. Чи є ті, хто здатний хоча б підстрахувати в особистих гонках або в естафеті, в разі спаду форми у когось із лідерів, як зараз це відбувається з Вітою і Валею Семеренко.
 
- Якщо говорити про підстрахування в естафеті, то нічого особливо нового я не скажу. Підстрахувати можуть, за великим рахунком, Юлія Журавок (1, 2), Надія Бєлкіна (1, 3), Ольга Абрамова (1, 2, 3) і Анна Кривонос (2, 3) етапи. У будь-якому випадку, для таких цілей потрібні стабільні стрілки. Тому що зараз в естафетах рахують не штрафні кола, а кількість запасних патронів. І тенденція така, що з кожним роком точність команд зростає. Але я вважаю, що таких молодих спортсменок, як Меркушина та Журавок на даному етапі підготовки доцільно спеціально підводити до естафетних гонок. Це не означає - відмовлятися від індивідуальних стартів, але використовувати їх потенціал таким чином, щоб саме до естафет вони підходили оптимально і приносили максимальну користь команді. Якщо вже ми саме до естафети, як найважливішої гонці в командному заліку, ставимося по особливому, то і повинні робити на ній акцент.
 
- А якщо зараз піти на кардинальне омолодження складу? Скільки років може знадобитися для створення боєздатної команди?
 
- Якщо виходити з того кадрового резерву, який є, потрібно близько шести років. Тому тих перспективних спортсменок, які зараз знаходяться в юніорському віці, зокрема, Христина Дмитренко, Любов Кіп’яченкова, Оксана Сігеті, Анна Коваленко та інших - ми не витягнемо за три роки на рівень Кубку світу. На них можна буде розраховувати вже на наступній Олімпіаді. А з нинішнього складу - повторюся, Журавок, Бєлкіна, Абрамова, Кривонос та Яна Бондар, за умови стабілізації стрільби. Ну і, звичайно, подивитися, як проявить себе в офіційних стартах Дар’я Блашко. Якщо говорити про чоловіків, то, вважаю, реально встигнути підготувати Богдана Цимбала, Антона Дудченко, Тараса Лесюка. І їх в наступні роки треба підключати до основного складу.
 
- Віталій Труш?..
 
- Якщо в програму Олімпіади буде включена одиночна змішана естафета, то за рахунок швидкої стрільби Труш там може допомогти. У нього хороша реактивність на короткі дистанції, впевнена стрілецька робота. Якщо його спеціально готувати, то може бути варіантом для першого етапу естафети. Але в особистих гонках він поки не тягне - навіть зі швидкою і чистою стрільбою в спринті фінішує дуже далеко.
 
Але при підготовці до наступного сезону команда вже не повинна складатися з 11-12 чоловік. Я не заздрю ​​старшому тренеру, якому доводиться розосереджувати увагу на таку кількість спортсменів. Зараз ми виходили з того, що треба підтягнути молодь. Але це відбувається на шкоду іншим спортсменам. Думаю, треба виділяти 7-8 чоловік, і з ними цілеспрямовано працювати три роки, що залишилися. Якщо будуть проявляти себе інші - їх буде видно, і двері національної команди для сильних спортсменів закриті не будуть.
 
- До речі, про скорострільність. Зараз у всій жіночої команді, крім Анастасії Меркушіної, дуже погані показники в даному компоненті. З чим це може бути пов'язано?
 
- Можливо, використовувався новий методичний підхід в стрільбі. Хоча, працюючи з Григорієм Івановичем Шамраєм, я б не сказав, що він зважиться на такий крок: Віта і Валя завжди мали відносно невисоку скорострільність. Олена поки втягується, трохи перестраховується. Але і вона, і Джима вибирають для себе оптимальний ритм, і він відрізняється від ритму Меркушіної. Сьогодні показники скорострільності у переможців етапів Кубку світу знаходяться в зоні 30-го і далі місць, але всі вони підтягнули до максимуму якість стрільби, а також мають значну перевагу в швидкості на лижні. Саме швидкість на дистанції в сучасному біатлоні вирішує долю перемоги. У зв'язку з цим дозволю висловити припущення, що через 2 - 3 олімпійських цикли біатлон "піде під дах" із застосуванням для стрільби пневматичної або лазерної зброї і з жорстким цифровим диференціюванням якості стрільби.
 
- На фоні грудневих результатів велика хвиля критики на адресу сестер Семеренко. Валя і Віта ще здатні дати що-небудь цій команді?
 
- Звичайно, здатні. Це два близнюки, які одночасно підтримують і стимулюють один одного за рахунок внутрішньої конкуренції. Думаю, обидві вони ще не сказали останнього слова. І скидати їх з рахунків не можна, тому що для того, щоб підготувати таких спортсменок, потрібно мінімум вісім-десять років. Вони ще можуть себе реалізувати. Але треба дивитися на результати цього сезону, і, можливо, десь переглядати саму систему їх підготовки.
 
- Часто спортсменів відправляють на Кубок IBU, щоб заспокоїтися і набратися впевненості для подальших виступів. Чи не буде такий варіант корисний для Віти і Валі, або вони сприймуть його, як заслання?
 
- Кидатися в крайнощі не треба - цей рік треба витримати таким, яким він є. Відправити їх на Кубок IBU, а в Кубку світу використовувати молодь? Так ми втратимо і ті квоти, які є. Але, в принципі, як жорсткий засіб для того, щоб дати спортсмену новий імпульс, це має право на життя. Як це зараз відбувається з Кільчицьким. Віталік пропустив два роки, йому дали шанс на початку сезону, але стало очевидно, що зараз до Кубку світу він не готовий. Морально - так, але фізично, технічно і координаційно поки не може змагатися на такому рівні. Тому йому краще зараз поїхати на Кубок IBU, там позмагатися, і потім повернутися в основу вже з більшою впевненістю в собі. У випадку з Семеренко, думаю, користі це не принесе - треба розбиратися в причинах, чому зараз відбувається така динаміка в їх виступах.

- Чи можна за двома етапами робити висновки про роботу Андрія Прокуніна?
 
- Думаю, що ні. По-перше, він прийшов на матеріал, який, по суті, бачив тільки по протоколам. По-друге, потрапив в ситуацію, коли фактично отримав три команди: перша частина - три лідери під його керівництвом, дві спортсменки на самопідготовки і інші - молодь.
 
Але молодим спортсменам, на мою думку, якраз більш корисно працювати зі своїми тренерами. Тому що зараз ми бачимо, що ті ж Дмитренко та Кіп’яченкова, провівши передсезонну роботу з основою, програють на юніорському рівні іншим нашим дівчаткам. А це - наслідок того, що влітку вони виконували більший обсяг, ніж це зараз необхідно. Навіть при тому, що їм пропонували менше навантаження, ніж старшим дівчатам, вони намагалися тягнутися за ними, що призвело до такого поточного результату. Це - та ж помилка, яку зробили в свій час, віддавши в команду до Уроша Велепеця Юлію Журавок і Анну Кривонос - негативні наслідки в результатах Юлі та Ані відчуваються досі. Ні, ця робота нікуди не пропаде, і в кінцевому підсумку обов'язково піде на користь. Зараз ми скорегували програму для Люби і Христини, вони попрацюють в групі Олександра Кравченко і з особистими тренерами, і до юніорського чемпіонату світу повинні підійти в хорошому стані. Але в наступному році від таких експериментів краще відмовитися.
 
Нарешті, говорити, про те, що результати цих грудневих етапів - підсумок роботи Прокуніна, теж неправильно. Багато в чому це - підсумок попереднього чотирирічного циклу. А новому тренеру необхідно дати карт-бланш - мінімум рік. Пройти чемпіонат світу, оцінити виконання завдань, і на підставі цього давати оцінку роботі тренера. Тому що рік - це вже достатній період, щоб зрозуміти спортсменів, знайти до них підхід. Наприклад, зараз вже видно, що з Підгрушною у Прокуніна є взаєморозуміння, за підсумками річної роботи з ним істотно поліпшила результати Бєлкіна... Але таке ж має бути і з іншими дівчатами в команді.
 
- Як пояснити дисонанс між словами представників чоловічої збірної про те, що їм з кожним стартом «біжиться» краще - і результатами, які не ростуть?
 
-Це, в першу чергу, наслідок нефорсованої підготовки в літній період. Вони виконують роботу певної інтенсивності, і зараз підійшли до такого моменту, що стан поліпшується, а м'язова система поки не готова, щоб працювати за межею. Такі проблеми долаються через кількість стартів. І зараз таку значну різницю в швидкості я пояснюю тим, що Юрай Санітра, по всій видимості, застосував саме таку систему плавної підготовки до чемпіонату світу. Ось якщо і на німецьких етапах Кубку світу збережеться така ж ситуація, це буде серйозним сигналом про те, що до чемпіонату світу подолати таку дистанцію буде непросто.
 
- Традиційно наша команда готувалася до двох зимовим піків. Зараз - за твердженням президента федерації - до одного. Які принципові відмінності в тренерській роботі, орієнтованій на один або на два піки в сезоні?
 
- Це дві абсолютно різні стратегії підготовки. Для того, щоб домогтися першого піку в листопаді-грудні, треба своєчасно скинути обсяги, почати працювати інтенсивно, добре розігнатися. А потім, після Нового року, ще перейти на базову підготовку, і за місяць до чемпіонату світу повторити безпосередній підготовчий цикл до другого піку.
 
- Така зміна ритму впливає на організм спортсмена, або він здатний легко адаптуватися до різної роботи, в залежності від планування сезону - один або два піки?
 
- Звичайно, організму необхідно перебудовуватися, бути готовим до цього. А оскільки зараз в команді ті ж спортсмени, які протягом багатьох років працювали з двома піками, то, не виключено, що в грудні ми спостерігаємо якраз хворобливий процес перестроювання. І спортсмен повинен розуміти, що він йде на один пік: десь себе стримувати, не перебирати навантаження. Але система Кубку світу така, що вона вимагає протягом усього сезону підтримувати хоча б свій середній рівень. Щоб можна було набирати очки, підтримувати рейтинг. Можна ж так захопитися одним піком, що на наступний рік стартувати в команді отримають право всього три людини... Потрібен оптимальний баланс.
 
- У нашому випадку передбачуваний один пік - просто експеримент, або наші спортсмени не готові - в силу віку або потенціалу - двічі за сезон виходити на рівень боротьби за високі місця?
 
-Після важкого олімпійського сезону виходити на два піки не було сенсу. Спортсмени виклалися при підготовці до Олімпійських Ігор, необхідно скинути це навантаження. У нинішньому сезоні ми дійсно вирішили спробувати однопікову підготовку. І зараз треба побачити, наскільки правильною була обрана стратегія. Я думаю, перші плоди ми повинні побачити в січні, але, може бути, позитивна динаміка проявиться вже в Нове-Мєсто.
 
- Маючи таке відставання по швидкості, як зараз, реально взагалі зробити диво до чемпіонату світу?
 
- Я б не став говорити про диво. Я вважаю, що кожен з наших лідерів - і Джима, і Підгрушна, і Семеренко - можуть увійти в той стандарт, який необхідний для завоювання медалі. Ті спортсмени, які зараз видають максимум, теж не можуть протягом усього сезону утримати свою форму, і кондиції спортсменів будуть вирівнюватися. Або, при спробі підтримки максимальної форми в тривалому періоді, почнуть хворіти і провалюватися. Прикладів серед іменитих спортсменів в біатлоні досить, і причина - їх спроби вичавити з себе максимум в одному сезоні і підтримувати високий рівень готовності протягом тривалого періоду. Деякі з них навіть робили поспішні рішення про завершення спортивної кар'єри.
 
- Василь Павлович, ну, і наостанок - як Ви вважаєте, до чого вболівальникам готуватися в Нове-Мєсто?
 
- Я б не хотів зараз займатися безвідповідальними прогнозами. Просто хочу побажати вболівальникам - набратися терпіння. Якщо видужає Юлія Джима, то в контактній гонці вона може показати хороший результат, Олена Підгрушна теж поступово "оживає". Будемо сподіватися і на позитивну динаміку у наших чоловіків. Давайте думати про позитив - тоді вийде позитив і в команді.
 
Я бажаю команді і всім любителям біатлону напередодні Нового року і Різдва Христового здоров'я, терпіння, віри в перемогу і дотримуватися наших девізів:
"Якщо не один, то інший, а якщо ніхто - то команда" і "Разом до перемоги".
 
Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 61)

[ 1, 2, 3 ]

2018-12-17 17:33
 # 1  Тетяна Удовіченко (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Женя, спасибо Василий Павлович, тяжко нам без вашей счастливой шапки!!!
2018-12-17 17:35
 # 2  Татьяна Сподина (м. Дніпро) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Браво! Это ко всем болельщикам, которые топят всех, кто под руку попадется.Кайса уже соревнуется с Вирер. Кузьмина мало дотягивает до них, хотя ход еще хорош и даже очень. Любите наших спортсменов за то, что они наши и будет порядок!
2018-12-17 17:36
 # 3  Dejlbic Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Точно. Тищенко к эстафете уже подвели.
2018-12-17 18:04
 # 4  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Этичное вью по отношению к Семеренкам и Шамраю. Реверансы как олимп.чемпионкам за прошлые заслуги. Но де-факто Карленко признал что Семеренкам нечего ловить на след.ОИ в Китае. Собственно это понятно 99% болел. Они - не Кайса и не Кузьмина...
Глубоко уважаю В.П Карленка но не согласен что ссылка их на КИБУ не принесет толк. Жта ссылка нужна для того чтобы показать команде Б что «лифты по спорт принцыпу» есть в нашей сборной. В противном случае - мы превратимся в сб.россии последних 5 лет (блат и еще раз блат за прошлые заслуги).
2018-12-17 18:04
 # 5  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всі сподівання на оті "генотипічні прототипи" з резерву. Але поки що ці прототипи на КІБУ та ЮКІБУ не дуже тішать.
2018-12-17 18:05
 # 6  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
Всі сподівання на оті "генотипічні прототипи" з резерву. Але поки що ці прототипи на КІБУ та ЮКІБУ не дуже тішать.
Думаю, это еще более молодые спортсменки )
2018-12-17 18:05
 # 7  Йванович Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шапку!!! Шапку зашить и на этапы!!!
2018-12-17 18:12
 # 8  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Головне - що вони є ) Колись Тіхонов з Раші казав, що баба Маша ще не народила. А у нас Василь Павлович каже, що вже народжено, але поки що малі. Це не може не тішити. )
2018-12-17 18:27
 # 9  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jurik
ссылка их на КИБУ не принесет толк. Жта ссылка нужна для того чтобы показать команде Б что «лифты по спорт принцыпу»
так вони відкриті тільки на словах, мабуть після такого вью мотивація у Журавок і Ко просто зашкалює
В противном случае - мы превратимся в сб.россии последних 5 лет (блат и еще раз блат за прошлые заслуги).
як на мене то вже перетворилися
2018-12-17 18:34
 # 10  August (Виноградов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Колискова?
2018-12-17 19:06
 # 11  Вадим (Киев) (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дід діду око не виклює, бо в усіх є онуки. Діди - тренери: старші, провідні, головні, державні тощо. Одна біда: усі біатлоністи - нуль ногами. Хто винен?
2018-12-17 19:39
 # 12  Alex (Запорожье) (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Говорили,балакали,сіли і заплакали... Пояснював-пояснював Карленко,що прийнята навмисна стратегія не форсувати форму після перенавантажень олімпійського сезону і виходити на один пік, а тому швидкість за планом має з'явитись в січні. І знову те саме: "де швидкість?". Дайте людям спокійно працювати! Вони ж не на диванах розвалилися!
2018-12-17 20:08
 # 13  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим (Киев)
Дід діду око не виклює, бо в усіх є онуки. Діди - тренери: старші, провідні, головні, державні тощо. Одна біда: усі біатлоністи - нуль ногами. Хто винен?
Не все. Тех, кого тренируют не украинские тренера (Джима, Бех, Москаленко, Рассказова) далеко не ноль ногами. Плюс, возможно, Блашко, но её не с кем сравнивать.
2018-12-17 20:37
 # 14  V. V. V. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Корленко я уважаю, конечно! Ну вот, как то не убедил. Хотя я не специалист биатлона будем смотреть вообщем и болеть.
2018-12-17 20:45
 # 15  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Из уважения к г-ну Карленку воздержусь от комментариев. ) Благодарю его за поздравления и пожелания к Новогодним праздникам. Взаимно. )
2018-12-17 20:48
 # 16  Николай Хомяков (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

Тех, кого тренируют не украинские тренера
А, що Санітра і Прокунін, українські тренери, не знав. Нам залишається тільки чекати і вірити.
2018-12-17 20:49
 # 17  spring (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як би там не було, і якими б спеціаластами не були ми, вболівальники, ми не знаємо всієї біатлонної кухні. І якщо Карленко вірить в команду, то я не бачу приводу не довіряти йому. Спортсмени роблять все від них залежне, а от чи все у них вдається залежить не тільки від них. Неприємно читати гнівні коментарі після гонок, і навіть справа не у злості, яку люди виливають на спортсменів, а у тому, що це не покращує їхні результати. Мені, наприклад, не подобається Валя у естафетах, але якщо тренери її ставлять , мабуть, кращого варіанту нема.
2018-12-17 20:50
 # 18  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Очень острожное интервью, аккуратное, чтоб никого не обидеть. Кузьмина и Семеренко... а если Семеренко уже нечего тратить? Валя с Турина в сборной - это 12 лет профспорта, при наших возможностях - это космос, но организм не вечен, ресурсы могут закончится, вон вспомним Бережного - ему нечем было добавить, Седнев - ел какашку ибо не чем было уже бегать и не он такой один. Увидим январь и посмотрим кто что добавит, если выйдет, но мы надеемся, в спортсмены даже верят, подождём...
2018-12-17 20:55
 # 19  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так щось подібне вже проходили перед останніми ОІ - практично всі бігали, ми лише розбігались до вирішального старту. Якщо ж спортсмен час від часу показує пристойні результати, то відчуває менше психологічне навантаження у вирішальних стартах і ці старти не виглядають для нього Сталінградом, за чким землі нема. Адже практично всі підтверджують, особливо після невдалих виступів, що на тренуваннях в них все ОК і проблеми в основному в тягарі відповідальності.
2018-12-17 23:18
 # 20  Boroda1989 (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
мені цікаво скільки піків форми у другик командах ну майже у всіх командах що у нас швидкістю виграють ну неможе так бути що наші будуть в швидкості додавати а всі решта біатлоністи ні це або провал у підготовці або такий наш рівень і треба з цим змиритись хочя дуже важко повірити що жіноча збірна в кубку на цій тепер буде боротись не за топ5 а зате щоб утриматись у топ10 такий наш рівень
2018-12-17 23:33
 # 21  Boroda1989 (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato підтримую якщо біатлоність на етапах показує високі результати одну дві медалі візьме то на чемпіонаті світу йому набагато лекше буде в перше чергу психологічно ну небуде так і буде а в наші збірні навпаки всі кажуть ми готуємся лиш до ЧМ там будуть результати і це дуже давить на наших біатлоністок . По перше невпевнені в собі бо на етапах нічого непоказали і щей психологічно дуже важко бо всі чекають результату
2018-12-18 00:11
 # 22  Gerard (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
захищає Семеренок , як може.
Повністю не згідний , що якщо відправити Семеренок на ібу це КРАЙНОЩІ. Вони і так очки в кубок націй багато не приносять. Журавок зараз + - рівень Семеренок .В рейтингу взагалі Журавок вище за них.
2018-12-18 08:11
 # 23  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Из уважения к г-ну Карленку воздержусь от комментариев. )
2 um2009
Ну... Карленко сказал многое да между строк но сказал.... в общем 8 лет ....
2018-12-18 08:28
 # 24  Comment06 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Заумное многословное интервью , цель которого,кажется, оправдать неудачный старт сборной на КМ. Та же победа Джимы в ИГ неожиданна для всех и не была никем спланирована. А тут подводится целый научный фундамент!
2018-12-18 08:32
 # 25  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
хорошее интервью. Хотя нового по сути и ничего нет. Ясно, что пытаемся задействовать опытных, экспериментируем с одним пиком.
Я тоже считаю, что спортсменов не очень целесообразно собирать у одного главного тренера для тренировочного цикла. Там, где возможно - использовать персональных тренеров, что индивидуализирует персональную подготовку и должно принести бОльшую отдачу.

система Кубку світу така, що вона вимагає протягом усього сезону підтримувати хоча б свій середній рівень. Щоб можна було набирати очки, підтримувати рейтинг.
Вот это важно, и этот средний уровень у нас пока не получается (в целом, но возможно у кого-то средний уровень получается, как у Джимы, Пидгрушной, Примы, и вот Дима выходит на него, да и Настя на уровне).
2018-12-18 08:37
 # 26  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Gerard
Повністю не згідний , що якщо відправити Семеренок на ібу це КРАЙНОЩІ.

заменить на КМ Семеренок просто некем, а на КИБУ они просто и демонстративно не поедут, так как будут считать это унижением, и вернутся в своё село. Так что прав Карленко - проходить весь сезон в этом состоянии, заканчивать начатый однопиковый эксперимент, а весной по результатам будут думать.
2018-12-18 08:42
 # 27  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
1. Финансовая и организационная составляющие на уровне а вот остальные ..... не особо. Удобно.
2 На жаль, гідної молоді на зміну тому складу так і не з'явилося - отчего, почему?!
3 У наявності хвильова реалізація потенціалу спортсменів - ждем гребня волны)
4 В резервному складі команд вже знайдені генотипічні прототипи - обнадежывает как коммунизм к 1980 году.
5. Щоб підготувати таких спортсменок, потрібно мінімум вісім-десять років - очень меня порадовало.
6. Команда вже не повинна складатися з 11-12 чоловік - изобретение колеса и т.д., каждый абзац интересен..
2018-12-18 08:49
 # 28  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
прав Карленко - проходить весь сезон в этом состоянии, заканчивать начатый однопиковый эксперимент, а весной по результатам будут думать.
2 Arctic
Так других вариантов нет, как там про коней на переправе.... сейчас уже ничего изменить невозможно, сейчас уже только - смотреть эксперимент и делать выводы весной. Только не надо - долой Прокунина и Семеренко, это не выводы, это чушь. Выводы в первом абзаце интервью.
2018-12-18 09:22
 # 29  oprom (Ильичёвск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Один пик, два пика... Понимаю, что я дилетант в этой плоскости, но глядя последние годы на таких спортсменов как Макаряйнен, Фуркад М, Бё Иох., Кузьмина, Тура Бергер и др., почему-то всегда думаю: А как же они - у них, что, вечный пик?
2018-12-18 09:22
 # 30  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Давайте еще так: Семеренко и Шамрай неразделимы, он положил 15 лет жизни на сестер и просто не знает, как и они, что делать без спорта, стипендий, призовых, определнного жизненого уклада. Они банально боятся остаться не у дел, не хотят признавать пенсию и верят в мартовское чудо. Мы можем только ждать и надеятся, что в январе возобладает здравый смысл и Журавок будут готовить к эстафетам хоть как-то. Три месты в ЭГ заняты более молодыми и перспективными спортсменками и остается яблоко раздора, за которое перед Ои было мокнуто Варвинец и Джиму по самое небалуйся. Вряд ли что-то изменилось - ЭГ это деньги, и при условии хорошего места, хорошие деньги. Пока сестры в команде - это истерика, блат и сплетни ибо "почему не я" тут ключевое. Отсюда вывод: эстафета должна состоять из нейтральных спортсменок не обременных родственными узами. Не кем заменить - ну пусть бегают как Гвиздонь до 40 лет, но сами по себе и без эстафет ибо этот вид программы уже не для них, напоминаю три места заняты. Если же тенденция "почему не я" сохранится, то Джима уйдет в Словению и расцветет там как Кузьмина в Словакии. Не будет Юля опять выгребать помои и биться за место в четверке, ей есть куда уйти. Вот такая безрадостная картина пока что.
Уйдут сестры (рано или поздно все уходят, даже Бьерндален) и мы столкнемся с вариантом "назад на 10 лет", у нас опять не будет хватать бойцов для эстафет (как это было в большинстве лет) и не видно талантов (кроме младшей Меркушиной и Бех, да Блашко - хз как она там), но даже 2-3 хороших спортсменки - это хлеб, подрастут Саша и Катя, "вилюдніє" Даша - чем не сборная? Перспектива-то все равно есть, просто кто-то к концу сезона должен собраться с мыслями, откинуть страх и ....

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Склади команд топ-10 КН на перший етап Кубка світу сезону 2024/2025 (3)
    Нові матеріали (16 – 22 листопада) (3)
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (6)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (14)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (14)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті Норвегії в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
121
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!