Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-03-13 09:54 |

Ми шукаємо редактора новин


Увага! Прийом заявок закінчено

Починаючи з травня місяця, на сайті потрібна людина, яка буде займатися наповненням сайту інформацією. Якщо ви постійний відвідувач сайту, то знаєте формат наших новин. Вам потрібно буде робити те ж саме або додавати щось своє, якщо у вас є ідеї.

- новини на сайті, фініш, відеомоменти, телепрограма, анонси гонок і т.д.
- новини з результатами (без великого тексту, тільки самі результати)
- додавання результатів, оновлення заліків
- додавання фотогалерей
- модерація коментарів і відвідувачів
- вітання з днем ​​народження
- анонси заходів та зустрічей і т.д.

Важливо! Потрібні знання англійської мови на такому рівні, щоб зрозуміти спортсменів на прес-конференції. І знання російської, щоб написати те, що вони сказали.

Освіта і вік не мають значення, потрібно розбиратися в біатлоні і бути активним користувачем інтернету.

Оплата: 6000 грн в грудні-березні, 3000 грн в листопаді і 2000 грн в інші місяці. Якщо ви зацікавлені, пишіть на нашу адресу:


Коментарі (Всього: 570)

[ 1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19 ]

2017-03-13 12:43
 # 61  Svyat_Hanenko (Рівне ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Та до чого тут переходить-не переходить... Просто має бути українська версія, можливо, як основна (НЕперекладна), раша-версія має лишатись для наших гастєй з-за парєбріка і наших, хто лінується українську вивчити (як коментатор вище). Наякомусь сайті ФБР їхній язик основний же, а не англійська чи чеченська якась, тож коли починати, як не зараз? //Не бачу Адміну підстав так жорстко реагувати на логічнє бажання користувачів (що дивньо, навіть рос.-мовніх).
2017-03-13 12:46
 # 62  OCKAP (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pashabum
Если честно, я бы с радостью. Мало того, что мы тут все все о биатлоне знаем, так и еще у меня специальность связана с иностранными языками)))
2017-03-13 12:46
 # 63  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
мне. если честно, намного важнее, как и какого качества подается на сайте информация. Я сама пишу на украинском плохо, читаю - свободно. НО!!!!! уважаемые господа, не надо давить своими требованиями на людей (наших админов) со своими запросами. Я им безумно благодарна за этот сайт. Кто хочет, чтоб сайт был на КАЧЕСТВЕННОМ УКРАИНСКОМ (суржик просто убивает) - вперед заявку админам и впрягайтесь в работу. Не можете? Тогда не требуйте. По-моему, у нас тут еще ни разу не было такого, чтоб кто-то кого-то не понял.
И да, я за один государственный язык - украинский. Я его учу. Но пытаться говорить и писать - это одно. А писать правильно - это другое. тут такой суржик в комментариях шарашит, что даже мне, плохо знающей украинский, глаз режет. ИМХО.
2017-03-13 12:47
 # 64  Svyat_Hanenko (Рівне ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
1. Це НЕ політсрач.
2. Це не вимога, а ПРОХАНННЯ, мати і розвивати рідний біатлонний сайт перш за усе рідною (державною) мовою). Ми у сайту, наприклад, Союзу біатлону росії не можемо того попрохати. Відчуваєте різницю;))?
2017-03-13 12:50
 # 65  Ирен (Харьковская область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сайт должен быть однозначно на українській мові ну и увы на русском тоже.. Хотя большинство тех кто любят сРусский язык, прекрасно все будут понимать если статьи будут написаны на державній мові!!
2 Rus.Kharkov
Откуда ты такой смешной взялся в Харькове?
Сады, школы, ВУЗы на русском языке, многие государственные учреждения, в доминирующем числе, а на суржике только приезжие с области. На украинском говорят студенты из других областей, так это действительно шевченківська мова.
2017-03-13 12:50
 # 66  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Нє надо йорнічять))) Оні нічєво нє ТРЄБУЮТ! Оні ХОТЯТ! Давай єщьо за желанія людєй назавьом їх пріступнікамі?
2017-03-13 12:51
 # 67  p4nic (Чернігів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Житель Ефіопії прийшов розказати про срач, тролів і фейки і про те звідки фінансується ФБУ, ок)) так прикольно читати коменти.Продовжуйте. Несу попкорн
2017-03-13 12:52
 # 68  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Оні нічєво нє ТРЄБУЮТ! Оні ХОТЯТ!
2 Джустін
То есть слова "сайт ПОВИНЕН" - это просьба? :)))
2017-03-13 12:54
 # 69  Svyat_Hanenko (Рівне ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ми не могли вимагати і навіть прохати у наших рос.-мовніх Адмінів, щоб вони писали українською зі зрозумілої причини (подяка їм за цю багаторічну "причину":)) ), тепер вони можуть легко зняти це питання, зробивши наголос перш за усе на українську версію, а рос. при бажанні можна буде робити так само, як до цього робилась українська, тобто автоперекладом чи навіть знайдуться шанувальники рос., котрі на волонтерських засадах допоможуть ресурсу й перекладатимуть з української. Які проблеми, не розумію;)) Чому укр. користувачі мають читати українські тексти на українському сайті з автопомилками?
2017-03-13 12:56
 # 70  АнастасияЮ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ребята, удачи вам! Пусть найдётся грамотный и ответственный человек!
2017-03-13 12:56
 # 71  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Svyat_Hanenko
раша-версія має лишатись для наших гастєй з-за парєбріка і наших, хто лінується українську вивчити (як коментатор вище)

Еще раз, для совсем... непонятливых.
Люди, создавшие и делающие сайт - преимущественно русскоязычные. Мы прекрасно понимаем украинский, без ошибок пишем по-украински, и вполне сносно говорим.
Але для якісного наповнення сайту цього не достатньо. Аби тексти були чіткими та іноді навіть яскравими, вони мають "вилітати", а не гальмувати роздумами над добором слів. Я в такому режимі працювати не буду. Тому якщо залишусь серед авторів сайту, писатиму російською, і оскільки саме я є автором більшості новин, то й саме російська буде основною. А наповнення української версії - питання якості перекладу, до якого я не маю жодного відношення.
2017-03-13 12:57
 # 72  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2. Це не вимога, а ПРОХАНННЯ
2 Svyat_Hanenko
Свят, це у тільки Вас прохання, а не вимога - одразу ж видно конструктивну людину.
І тільки Ви запропонували свою допомогу, щоб адміни, заради виконання Вашого прохання не витрачали особистого часу та зусіль.
Це зовсім інша справа. Якщо Ви хочете і можете допомогти, і адміни зараді цього зайвої хвилини не змарнують - то хто ж буде проти. Я не думаю, що хтось буде чинити перешкоди у такому випадку.
І всім буде гарно.
Дякую Вам
2017-03-13 13:01
 # 73  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
нєт не просьба а Мнєнія! Понятно шо рішаєт Юра! Но нє надо гнать на людєй тока потому шо оні хотят укр сайт! Ето нормально:) да щас прійдут тіпа "Ірен" і начьнуть орать про "нацизм" :)
2017-03-13 13:07
 # 74  Svyat_Hanenko (Рівне ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Це не до Вас особисто претензія, що ВИ не пишете... Частково згоден з Вами, ну але тоді навіщо так жорстко ставити "знаніє руского язика"? Просто вкажіть: перші критерії обов'язкові плюс англійська на середньому рівні плюс українська АБО російська. І не відкинете нормальних претендентів з українськомовніх, бо я не уявляю, що б змусило мене, українськомовнього, тим більш, з Західної України, писати рос., навіть за гроші, у такий час, і буде більше шансів, що людина рідною для неї українською писатиме вільніше, краще, а не калічитиме думки... Ви будете рідною, вона теж рідною, а переклад рос. чи українською буде або автоматичний, або хтось на волонтерських робитиме... Успіхів у пошуках.
2017-03-13 13:12
 # 75  SLK (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Євген так до вас нема жодних претензій чи вимог ,як до автора новин,та людини завдяки якій є змога існувати цьому сайту,ну і ставити якісь вимоги це дурість.Є просте побажання користувачів щоб була можливість на сайті українського біатлону читати новини українською мовою,без гугл-транслейту.І зараз є шанс це здійснити бо шукається нова людина. Прислухатись чи ні це вже ваша добра воля
2017-03-13 13:17
 # 76  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
2 Eugen
Очень хочется надеяться на то, что Вам обоим стало трудно и Вы ищите себе хорошего помощника.
Но если так случилось, что кто-то из Вас уходит ВРЕМЕННО на отдых (что могут уйти сразу оба и навсегда, я даже в кошмарном сне не могу себе представить) , то хочется пожелать временно уходящему хорошо отдохнуть и поскорее вернуться.
А если серьёзно, то уход даже одного из Вас огорчит всех почитателей нашего сайта.
Трудно даже оценить какую огромную работу каждый из Вас делает, чтобы нас всех здесь собрать, выслушать, вычитать наши бредни и при этом создать самый настоящий ПРАЗДНИК БИАТЛОНА для его любителей и почитателей.
Огромное спасибо за Ваш труд.
2017-03-13 13:18
 # 77  Ирен (Харьковская область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Частково згоден з Вами, ну але тоді навіщо так жорстко ставити "знаніє руского язика"? Просто вкажіть: перші критерії обов'язкові плюс англійська на середньому рівні плюс українська АБО російська
2 Svyat_Hanenko
Ой, совсем не умеете читать между строк. Смысл - грамотность написания и все, точка.
2017-03-13 13:22
 # 78  Yurasyk Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Доповню і акцентую. Ми ж не вимагаємо тут і зразу писати все українською. Логіка прохання у тому, що оскільки стан справ з українською мовою не зовсім хороший, то з залученням нової людини було б непогано цю ситуацію покращити. Щонайменше, якщо не написанням оригінальних текстів українською, то хоча б корекцією автоперекладача.

І щодо "хочеш українською - напиши сам", якби ми всі були безробітні редактори чи журналісти, які 100% підходять під вимоги вакансії, то можна було б робити такі закиди один одному, а на практиці не всі у нас філологи і не всі у пошуках роботи.
2017-03-13 13:22
 # 79  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
как по мне - отличная вакансия для молодых/начинающих журналистов
Юра, Женя, удачи вам в поисках!
2017-03-13 13:24
 # 80  Ирен (Харьковская область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Джустін
да щас прійдут тіпа "Ірен" і начьнуть орать про "нацизм" :)
Во-первых, я здесь;
Во-вторых - зачем надрываться, своего ума не вставишь
2017-03-13 13:26
 # 81  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Svyat_Hanenko
Ви будете рідною, вона теж рідною, а переклад буде або автоматичний, або хтось на волонтерських робитиме...
И тогда я Вам рассказываю, как будет.
И на русской, и на украинской версии качественного материала будет ровно половина. Остальное - может, и не плохой, но несвоевременный перевод (или оперативный, но автомат).
Сейчас на украинской версии посещаемость меньше, чем комментариев на этой странице. А если и русскоязычная версия перестанет быть качественной, то нормальных людей это от сайта отпугнет, и останутся только случайные глоры.
2017-03-13 13:29
 # 82  Svyat_Hanenko (Рівне ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ирен
Якщо претендент матиме усі інші критерії, АЛЕ буде українськомовнім у житті і буде вимушений (вимушений, бо при усіх інших даних захоче мати роботу та оплату, а з язиком якось та вийде) писати рос., це піде на користь сайту чи ні? Не буде ні нормального рос, ні набагато кращої рідної української. Грамотність тексту це також виклад думок, якщо людина змушена буде шукати, як підібрати те чи інше слово, фразу при перекладі для себе, формулювання стилістичних конструкцій, то користи буде мало.
2017-03-13 13:30
 # 83  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Yurasyk
Щонайменше, якщо не написанням оригінальних текстів українською, то хоча б корекцією автоперекладача.
Поверьте, у нового человека будет очень много работы, особенно в дни гонок КМ. Ему некогда будет даже заходить ну украинскую версию, не говоря о том, чтобы там корректировать что-то.
2017-03-13 13:31
 # 84  Ирен (Харьковская область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А если и русскоязычная версия перестанет быть качественной, то нормальных людей это от сайта отпугнет, и останутся только случайные глоры.
Вот-вот, в самую точку.
2017-03-13 13:31
 # 85  URAN (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо є можливість взяти людину, яка буде писати українською мовою новини на сайтіі(грамотно),то чого б її не взяти.
2017-03-13 13:32
 # 86  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ребята, пришло уже больше 30 писем. Запаситесь терпением, так как я просто физически не смогу всем ответить в ближайшие дни.

Я разошлю всем простое тестовое задание, нужно будет посмотреть видео, которое выкладывает IBU TV и перевести его. Это нужно, так как перевод самая сложная часть, все остальное легко освоить за неделю.
2017-03-13 13:34
 # 87  Svyat_Hanenko (Рівне ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
"Сейчас на украинской версии посещаемость меньше, чем комментариев на этой странице." Наймовірніше банально від того, що рос. стоїть основною:)) Користувачі заходять одразу автоматом на biathlon.com.ua, я теж. Хоча дякую, що підказали:)), зараз зроблю собі основною навіть ту "недороблену" українську версію.
2017-03-13 13:34
 # 88  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

2 Eugen
Простите некоторых ретивых болельщиков и делайте свое дело. Посетители сайта до такой степени сроднились с ним, что стали ощущать его своим.Настолько, что считают позволительным указывать организаторам, каким образом работать.
Уважаемые "радетели"! Это сайт Евгения и Юрия! Они создали его сами и за свои деньги. ЗРОЗУМIЛО? Хотите качественной украиноязычной версии - найдите грамотного переводчика и ПОПРОСИТЕ организаторов позволить ему НА ОБЩЕСТВЕННЫХ НАЧАЛАХ помещать на ИХ сайте свой перевод. Ферштеен?
2017-03-13 13:37
 # 89  TUA Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Eugen (Харків): «Вы сейчас допроситесь, что сайта не будет ни на каком языке.
Я совсем не шучу».

Я дуже поважаю Вашу роботу на цьому сайті, але така заява схожа на українофобію. Навіщо Ви, із величезним багажем знань і досвідом створення якісного контенту, породжуєте антиукраїнську істерику? Люди лише запитали чи зіронізували за українську версію сайту, бо мають право висловлювати свою думку та пропозиції. Чи на цьому сайті вони такого права не мають? Ви ж, судячи із оголошення, навіть не спробували шукати універсального фахівця. Виходить, що «и так поймут»… Саме цей факт мене морально вбиває найбільше, бо це офіційний сайт ФБУ, а не окремої області…

І в жодному разі не варто сприймати це, як супротив російської версії сайту, бо можна навіть ввести німецьку чи китайську версії сайту, і від цього лише +, але прошу Вас зі старту не позбавляйте мене права в Україні читати українською мовою. І погрожувати, що «сайта не будет ни на каком языке».
2017-03-13 13:38
 # 90  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
https://www.youtube.com/watch?v=dprNNAqa8e8

[ 1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті