Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   22:15
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2020-01-27 17:12 |

Володимир Бринзак: У січні - часто головний біль, а потім на головних стартах виправляємося


Січневі етапи Кубка світу та результати в них українських біатлоністів покликані були допомогти тренерам збірної визначитися зі складом команди на чемпіонат світу. Але поряд з отриманням відповідей залишився і ряд питань, прояснити які ми спробували в традиційному підведенні підсумків біатлонного триместру з президентом Федерації біатлону України Володимиром Бринзаком.



- Володимире Михайловичу, позаду другий триместр Кубка світу. Результати команди в січні - привід для оптимізму, або головний біль на шляху до чемпіонату світу?
 
- У нас всі останні роки так виходить, що в січні - дуже часто головний біль, а потім на головних стартах виправляємося. Будемо сподіватися, що і в цьому році вийде саме так. Я бачу наші можливості боротися за медалі: і в одиночній естафеті, і в класичній можна боротися - у дівчат в цьому сенсі ситуація трохи краща. У хлопців, на жаль, поки немає такого рівного складу, є проблема з першим етапом. Але я знаю, що Юрай Санітра підготує команду до цієї боротьби. Можна в особистих гонках боротися у дівчат. І в індивідуальній гонці, і якщо, скажімо, будуть хороші позиції в спринті - то і в гонці переслідування.
 
- Краща гонка нашої команди на січневих етапах - чоловічий спринт в Рупольдінгу, коли Артем Прима і Дмитро Підручний фінішували в топ-десятці. Але для медалі чемпіонату світу потрібен ще чималий крок вперед. Ви бачите, за рахунок чого можна кинути виклик норвежцям і французам, які в цьому сезоні рідко підпускають кого-небудь до подіуму?
 
- Тут, звичайно, треба сподіватися, що вони дозволять це зробити. Якщо у цих команд буде виходити все те, що вони вміють, то боротися буде складно. Але на таких турнірах часто буває, що можливості з'являються - треба тільки їх використовувати. Хоча, якщо всі будуть в однакових умовах, то змагатися з цими збірними важко. Ви подивіться, як у тих же французів лижі працюють! Щось вони, мабуть, все-таки знайшли в сучасних технологіях, що дозволяє увесь час бути на крок попереду. Але ми і в цій ситуації не опускаємо руки, намагаємося щось зробити.



- У естафетах Юрай Санітра протягом сезону «награвав» на першому етапі естафети Артема Тищенко, тепер, імовірно, доведеться міняти стартера. Наскільки це є проблемою для команди?
 
- Ну я вже давно говорив, що не дуже вірю в можливості Тищенко боротися на рівних зі спортсменами провідних команд всю дистанцію. У нього не виходить тримати швидкість усі три кола, а це критично важливо, як би добре ти не стріляв. Хоча Юрай і вірив, що Артем може відпочити, підготуватися і підійти цілеспрямовано до гонки, але краще, на жаль, не стає. А ризикувати з таким першим етапом на чемпіонаті світу немає сенсу. Тому будемо з тренерами шукати інші варіанти.
 
- Сергій Семенов повернувся на Кубок світу і у всіх гонках був або в очках, або дуже близько до залікової зони. Ви були в Рупольдингу і напевно спілкувалися з Сергієм. Як він сам оцінює свій стан?
 
- З хлопцями я окремо не розмовляв - тільки проводив загальні збори, не втручаючись в тренувальний процес. Але Сергій помітно додав, у нього покращився емоційний стан. Так, це поки не той рівень, який дозволяє боротися за медалі, але допомогти в естафеті, заробити хороші очки в індивідуальній гонці - це Сергію під силу.
 
- Як Ви вважаєте, здатна наша чоловіча команда поборотися за п'яте місце в Кубку націй, навіть незважаючи на дискваліфікацію в змішаній естафеті?
 
- Це буде складно зробити, тим більше, що за цю гонку ми недорахувалися 110 очок, а суперники теж не дрімають. Але таке завдання і не стояло, ми з самого початку не розраховували на п'яте місце. На сьогодні нас цілком влаштовує місце з шостого по десяте, з тим, щоб зберегти поточну квоту в п'ять спортсменів.





- За підсумками останнього етапу відразу декільком спортсменам, згідно з інформацією від тренерів, належить продовжувати підготовку до продовження сезону в Тисовці. Йдеться, зокрема, про Дар’ю Блашко і Артема Тищенко. При цьому і Даша, і Артем ще будуть намагатися потрапити на чемпіонат світу через гонки Кубка IBU в Арбері. Чи можлива в умовах Тисовця якісна підготовка щодо інших хлопців і дівчат?
 
- По-перше, Даша не буде відбиратися. Зараз вона поїде додому, пройде там обстеження, відновиться. Тому що треба розібратися в причинах такого різкого падіння функціональних можливостей після Нового року і неготовність боротися на рівні Кубка світу. Тому, швидше за все, вона не поїде і в Арбер.
 
Що стосується Тищенка... Шанс всім можна дати, але вже зрозуміло, що поки в команду на чемпіонат світу Артем не вписується. І я б, швидше за все, зробив вибір на користь Ткаленка - він останнім часом додав у швидкості, і стрільба була в порядку. Тому його шанси бути запасним на чемпіонаті світу найбільш високі.
 
- Де зараз готується Руслан? Чи можна на нього розраховувати в якості, нехай і запасного, але боєздатного члена команди в Антхольці?
 
- Він у Тисовці, там цілком нормальні умови для підготовки. Сніг є, є певна висота... Тому я не бачу особливих проблем в підготовці на цій базі.
 
- Але висота Тисовця і висота Антхольца...
 
- Якщо спортсмен - запасний, і його привозять цілеспрямовано на якусь гонку, то він не встигне потрапити в період акліматизації, і різниця в висоті не позначиться. До чотирьох днів можна спокійно виступати. Якщо він буде викликаний, то оселиться внизу, в гори буде підніматися тільки на старт, і, навпаки, зможе провести більш якісну роботу, ніж в горах.



- Жіноча збірна традиційно викликає більше емоцій у вболівальників, тим більше, конкуренція за місце в складі тут вище, ніж у хлопців. Як знаходити баланс у прийнятті рішень, в тому числі кадрових, при такій кількості центрів впливу в команді?
 
- Ну, а які кадрові рішення там потрібно буде приймати? Зрозуміло, що Віта і Валя Семеренко підготуються і братимуть участь в гонках. І якщо впораються зі стрільбою, то можуть нав'язувати боротьбу і в особистих гонках, і в естафетах. Вони пропустили Поклюку, спланували підготовку до чемпіонату світу - і по ним проблем я не бачу.
 
На Меркушину ми розраховуємо, насамперед, в одиночній змішаної і класичній жіночій естафеті. В основному вона буде готуватися до цих гонок, а там тренери вирішуватимуть - може, побіжить ще щось.
 
На користь Олени Підгрушної говорить досвід. Те, що з нею трапилося в індивідуальній гонці в Поклюці, я більше пов'язую з тим, що вона до кінця не пройшла акліматизацію, зачепила на пару днів більше. І вже в естафеті її «відпустило», і було видно, що вона зовсім по-іншому працює. Олена трошки себе «накрутила» з приводу можливого повторення проблем з серцем, але я розмовляв з лікарем команди, і він каже, що ніякої проблеми там немає, що показала вже наступна гонка. Вона теж буде готуватися, але ми ще подумаємо - до яких конкретно гонок.



Юля Джима теж переважно орієнтується на свою улюблену індивідуальну гонку і на те, щоб допомогти команді в естафеті. Якраз ось цей кістяк команди буде готовий. А хто буде запасний - вирішимо на Кубку IBU, де будуть Журавок, Бєлкіна, Бех, Рассказова, і ми подивимося, кого підтягнути з резерву, хоча б для отримання досвіду на чемпіонаті світу.
 
- За повідомленнями з Поклюки, тренери спочатку не планували заявляти Анастасію Меркушину в індивідуальну гонку, але сама спортсменка, нібито, наполягла на участі. Чи відповідає це дійсності, і яким був початковий план для Насті на цей етап?
 
- Не сама Настя, а разом зі своїм особистим тренером. Дійсно, тренери планували задіяти її в естафеті, але спортсменка і її батько переконували, що їм потрібно попередньо «розбігтися» в особистій гонці, відчути змагальний ритм. До того ж, там більше було питання з Оленою, а не з Настею - я вважаю, що Підгрушній не варто бігти індивідуальну гонку. Що ж стосується Меркушиної, то особливого конфлікту там не було: пробігла - і пробігла. Хоча, повторюся, спочатку ми не планували ставити її в цю гонку.



- Чи були якісь попередні домовленості про це, перед тим, як Настя з Оберхофа відправлялася на тренувальний збір?
 
- Ми говорили, що Насті треба в першу чергу показати себе в одиночному міксті, тому що ми розраховуємо на неї на чемпіонаті світу, і для нас це - головне. Індивідуальна гонка не настільки важлива, тому що ясно, що навіть з нулями вона не зможе боротися за медаль, а саме призові місця важливі для нас на чемпіонаті світу. Тому головна мета, яку ставили перед Настею - показати себе надійним бійцем в естафеті. Зараз складно сказати - може, дійсно було б краще, якби вона не бігла перед естафетою індивідуальну гонку. Але все одно ми віримо, що на чемпіонаті світу Настя впорається - навіть за теорією ймовірності не може вона в стількох естафетах поспіль заробляти штрафні кола. І ми віримо, що в Антхольці зірки зійдуться, і вона відпрацює нормально.
- У Рупольдингу Віта і Валя Семеренко показали перший і четвертий чистий час переслідування, відігравши в персьюті багато позицій. Це - вихід на пік форми? І чи можна утримати цей рівень до Антхольца, а то і підвищити його?
 
- Це не був ще пік, але вже було видно, що вони приходять в свій робочий стан, «розбігаються». Зараз їх трохи притримали, щоб не розтратити цей потенціал в Поклюці. Після етапу Кубка світу вони залишилися в Рупольдингу, там відкаталися, потім провели певну роботу. А 30-го січня приєднаються до решти команди, щоб пройти гірську підготовку до чемпіонату світу. Треба буде пройти гірську акліматизацію, психологічно підготуватися і трохи пришвидшитися, щоб на перших стартах в Антхольці вже показувати свій рівень.
 
- Володимир Махлаєв зараз повернеться додому разом з Блашко, або залишається з командою?
 
- Ні, Володимир Анатолійович повертається з Дашею і, я думаю, вона буде готуватися до чемпіонату Європи.



- В такому разі, хто буде працювати в Лівіньо з Оленою Підгрушною, Юлією Журавок та Надією Бєлкіною?
 
- Там буде працювати Валерій Лєсніков, а трохи пізніше до нього приєднаються Григорій Шамрай і Олег Меркушин. Зараз кілька днів дівчата відкатали, трохи відпочинуть, а потім вже почнуть більш серйозну підводну роботу.
 
- Як розподіляються зусилля обслуговуючого персоналу - медичної групи, сервісменів - в умовах, коли члени команди готуються в чотирьох-п'яти різних місцях одночасно?
 
- Сервіс працює тільки на змаганнях. А лікар і масажист знаходяться з командою. Ті ж, хто готуються індивідуально, в якійсь мірі страждають через неможливість постійного доступу до медичного супроводу. Але це - їхній вибір. Влітку на збори Віти і Валі ми посилали масажиста, лікар дає їм необхідні препарати для відновлення, вітаміни. Але, взагалі, погано, звичайно. Тому що коли лікар постійно веде спортсмена, він знає всі особливості його організму, постійно контролює всі процеси, в тому числі його харчування. Ще більше відчувається відсутність масажиста. Тому я і виступаю за те, щоб підготовка була централізованою, з повноцінними контролем і допомогою спортсменам.
 
- У нинішньому сезоні чемпіонати світу та Європи розташовані в календарі безпосередньо один за одним. Це означає, що ми вперше можемо побачити в Отепяя склад, що не посилений основою?
 
- Ну чому? Навпаки, гірше було, коли чемпіонат Європи був перед чемпіонатом світу, і в якійсь мірі заважав підготовці. А коли після - то можна нормально поїхати і виступати. Може, не поїдуть деякі спортсменки. Але основний кістяк планує виступати, плюс якихось молодих спортсменів залучимо, наприклад, Бех, Рассказову - в залежності від того, як вони проявлять себе на юніорському чемпіонаті. Напевно, основа буде не у всіх гонках бігти, але ці змагання - теж важливі для нас, і звичайно стоять в числі пріоритетів на сезон.



- Ну і останнє. Вчора в Ленцерхайде стартував юніорський чемпіонат світу. Чого Ви чекаєте від цього турніру?
 
- В першу чергу, щоб спортсмени проявили себе з кращого боку, особливо сподіваюся на команду юніорок. Але вже в перший день у нас були непогані шанси боротися за високі місця - у тих же Степана Кінаша або Юлії Городної. Юля, напевно, трохи перестаралася з скорострільністю - за цим показником вона випередила всіх більше ніж на десять секунд, але це загрожує ризиком промахів, а в індивідуальній гонці кожен штраф занадто дорогий. Та в цілому, вона молодець: три промахи на чотирьох рубежах - зовсім непогано для юнацького віку.
 
- Чи є у Вас інформація про Дашу Скрябіну, яка теж непогано йшла в першій половині гонки, але потім зійшла з дистанції?
 
- Так, її сильно прихопив живіт, був серйозний спазм, і вона не змогла продовжити гонку. Але вже після гонки все було нормально.
 
- Володимире Михайловичу, спасибі за інтерв'ю! Бажаємо команді успішної підготовки до головних стартів сезону, і щоб вся майбутня робота і у юніорів, і в основній збірній проходила без проблем зі здоров'ям, і наша команда зуміла порадувати уболівальників і в Антхольці, і в інших стартах цього сезону!
 
- Ми теж на це сподіваємося і до цього йдемо.
 
Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 150)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2020-01-29 22:35
 # 121  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ну, получается он тоже с ней не "по-настоящему" работал )
Ну как? Пока работали вместе - по-настоящему. Но глупо полагать, что Лена стала для Махлаева "своей" спортсменкой. Конечно, такой останется Даша. Владимир Анатольевич ответственен за Блашко, и в рамках этой ответственности попытка подвести Дашу к ЧЕ для него важнее, чем часть работы в сборной на ЧМ.
Я не говорю, что это нормально. С другой стороны, мы же не поставим в упрек отъезд Меркушина с дочерью на сборы или то, что Шамрай отправился не в Поклюку, а остался в Рупольдинге с Витой и Валей.
Это все - недостатки и последствия сформировавшейся у нас многоцентричной тренерской системы в женской команде.
2020-01-29 22:41
 # 122  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Пока работали вместе - по-настоящему. Но глупо полагать, что Лена стала для Махлаева "своей" спортсменкой.
Ну, так и не нужно было оправдывать "неотправку" Блашко на КИБУ тем, что типа Махлаев "не может бросить" Пидгрушную. Может и очень таки легко, что он и продемонстрировал.
2020-01-29 22:43
 # 123  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы представляете в прошлом году Семеренки с Меркушиной без Уроша, но с Джимой завоевали бронзу на ЧМ!
Было дело. И на старуху раз в год бывает проруха
Причем абсолютно всеми это признавалось как нечто супернеординарное событие. Ну примерно как сейчас нам выиграть спринт у Экхофф или у Бе.
2020-01-29 22:50
 # 124  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ну, так и не нужно было оправдывать "неотправку" Блашко на КИБУ тем, что типа Махлаев "не может бросить" Пидгрушную.
Когда я такое говорил? Вы исказили акцент.
2020-01-29 22:57
 # 125  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Когда я такое говорил? Вы исказили акцент.
Нет, не исказил. Потому что с этого все и началось...
Я тогда как раз предлагал отправить Блашко на КИБУ после ее не очень удачных выступлений, а Вы как раз привели аргумент, что а с кем же тогда Пидгрушная будет тренироваться, если Махлаев поедет с Блашко на КИБУ и только тогда я узнал, что оказывается Махлаев "тренирует" Пидгрушную. Так что контекст был именно такой, ну из того что я помню...
2020-01-29 23:07
 # 126  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Правильно. Но это не значит - "Махлаев не может бросить Пидгрушную". Акцент другой: "Пидгрушную нельзя оставлять без Махлаева".
Перед ЧМ ситуация для Лены сложилась такая же, как и перед ОИ для нее же и Жужи: тренера, который бы работал целенаправленно с ними, в штабе команды нет.
2020-01-30 01:01
 # 127  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Итого с ОИ 2018 у нас по факту ничего не поменялось, не тренерский состав а "Лебедь, рак и щука"...ну чё...просрали 2 года...просрём еще 2 и будем ждать когда звезды сойдутся.....француженки опять упадут, "Бергер" по дистанции ЭПО-шников не догонит (это для меня до сих пор самый странный момент той эстафеты) , а немки с 0+6 проиграют полькам с 4 кругами штрафа))...ну и шведки просто проигнорируют....опять на старт не выйдут...
2020-01-30 08:08
 # 128  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Ну отлично, диагноз поставлен. Теперь, по логике, предлагайте методы лечения ))
2020-01-30 12:00
 # 129  navigator Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
У меня давно в голове такой вопрос - почему Лена постоянно в команде как бедная родственница, при ее то биографии?
Ладно на ранних этапах карьеры, она была никто, а другим повезло, у них были Шамрай, Зоц, Меркушин. А Лену как падчерицу перекидывали от одного старшего тренера к другому.
В результате она стала ничуть не хуже тех у кого были няньки, а по большому счету и лучше - всеобщая любимица болельщиков, капитан, Удав, непререкаемый авторитет и непревзойденный финишер.
Да и замминистра побывала.
И вот опять проблема - у всех есть с кем тренироваться, а у Лены, такой заслуженной - нет.
В чем причина? В самой Лене, не может найти своего тренера, в структуре команды, где все поделено на удельные княжества, и если ты не из нашего улуса, то будь хоть самим Перуном, тебе здесь не место, а может в Брынзаке?:)
Женя, твое мнение?
2020-01-30 13:46
 # 130  nfnmzyf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 navigator
Мене це також хвилює.
2020-01-31 01:32
 # 131  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
и будем ждать когда звезды сойдутся.....француженки опять упадут, "Бергер" по дистанции ЭПО-шников не догонит (это для меня до сих пор самый странный момент той эстафеты) , а немки с 0+6 проиграют полькам с 4 кругами штрафа))...ну и шведки просто проигнорируют....опять на старт не выйдут...
Я с Вашей трактовкой эстафеты ОИ 2014 не согласен. Давайте вспоминать: Норвегия котировалась выше всех, но у нее были слабые места. Далее шла ровная группа: Франция, Россия, Украина, Германия (для меня Германии там не было). Украина, лично для меня, была однозначно явным претендентом на медали. Я не скажу, что видел ее золотой, но совершенно не исключал такого варианта, а просто про медали - уже написал. Кстати, за 30 минут до старта Украина по ожиданиям вышла на 3-е место, но там все очень плотно было (Норвегию вынес за скобки).

2020-01-31 15:38
 # 132  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 navigator
Я не Женя, но могу поделиться своей, заведомо неправильной, версией. По крайней мере, той, что сходу приходит в голову. Тренера у нас в команде всегда были, в массе своей, старой, советской еще закалки. Привыкшие работать по-казарменному, когда те, кто под началом - этакие солдатики, просто винтики в системе. Послушные и не имеющие своего мнения. А Лена не винтик, Лена - личность.

С личностями работать у нас пока не умеют и, самое главное, не хотят. Вот и имеем то, что имеем...
2020-01-31 15:39
 # 133  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 navigator
В самой Лене, не может найти своего тренера
Так, вроді ж, Королькевич їй цілковито підійшов. Вона потім, після його демаршу, з ним навіть зідзвонювалась, щоб поради отримати. Якби не чиїсь очки завидющі, ручки загребущі, то хто зна що було б.
2020-01-31 15:48
 # 134  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Так, вроді ж, Королькевич їй цілковито підійшов.
В прошлом году, она же говорила, что вот Прокунин прям-таки её тренер, какого ещё никогда не было)
2020-01-31 15:57
 # 135  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
При чому тут говорила? Дивіться на результати співпраці. Я по них суджу.
2020-01-31 16:01
 # 136  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
При чому тут говорила? Дивіться на результати співпраці. Я по них суджу.
До болезни очень не плохо в прошлом году выглядела.
При Королькевиче - была моложе, мельдоний был разрешён и так далее)
2020-01-31 16:04
 # 137  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Це говорить про те, що Королькевич був не її тренером?
2020-01-31 16:06
 # 138  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Це говорить про те, що Королькевич був не її тренером?
Это говорит, что Королькевич был - одним из. И только.
Добавлю, что два самых, имхо, впечатляющих её финишных круга - против Дальмайер и за серебро на ЧМ, с Королькевичем не связаны.
2020-01-31 16:08
 # 139  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
А я думаю, що пов`язані. Це фінішне коло у неї з`явилося саме під час співпраці з ним.
2020-01-31 16:18
 # 140  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
А я думаю, що пов`язані. Це фінішне коло у неї з`явилося саме під час співпраці з ним.
Возможно, спорить до хрипоты не буду)))
Но... а может это работа Беловой?
В любом случае, финишный круг Лены, имхо, прежде всего её личная заслуга, она на мой взгляд очень грамотно читает гонку, согласитесь - можно научить раскладываться по кругам, но научить побеждать, как она это сделала особенно в борьбе с Дальмайер, на мой взгляд, не сможет ни один тренер - это талант, и опять же имхо - очень редкий.
2020-01-31 16:24
 # 141  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Так мова йшла про те, що ніби-то Олена не змогла знайти свого тренера. Я аргументувала свою думку, що це просто збіг обставин, а не "заслуга" самої Олени.
2020-01-31 17:11
 # 142  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так в перший сезон роботи Велепця тренером теж всі хвалили його і говорили, що всім підійшов, а потім прийшов "змій із яблуком" та вніс роздрай, а дальше ще більше.
2020-01-31 17:11
 # 143  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
2 Feo2500
Одно, по-моему, бесспорно.
Лена -самый спортивный спротсмен из всех, работающих в сборной на сегодняшний день. Она лучше всех адаптируется к смене тренеров, смене условий, даже правил игры. И одна из двух(+Дима) чемпионок мира. Только здоровье рубит ее серьезно.
2020-01-31 17:27
 # 144  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Скажите, Евгений, Вы не собираетесь, часом, отрядить в команировку Викторию в Обергоф и Ливиньо поглядеть, как идет подготовка к ЧМ. Кто на каком ходу, на каком глазу. Мы бы хоть гадали на фактаже, а не из воздуха. Или Вы как в классике :"Я вам пулемет не дам. Я сам пойду"?Хотя, может у вас там инсайдеры есть?)
2020-01-31 17:33
 # 145  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Так мова йшла про те, що ніби-то Олена не змогла знайти свого тренера.
Ну среди местных - ведь так оно и есть, разве не так?
Среди варягов, тоже не всё просто, ведь есть, например, ситуация с Джимой, но Лена не пошла по такому пути. Повторюсь, в прошлом сезоне, она прямым тестом заявляла, что Прокунин - это её тренер, такого, подходящего ей, раньше никогда у неё не было, но тем не менее по пути Джимы не пошла, хотя уверен, что могла бы, если бы захотела. Так что...
2020-01-31 17:35
 # 146  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Она лучше всех адаптируется к смене тренеров, смене условий, даже правил игры.
Это верно, конечно.
2020-01-31 18:09
 # 147  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Ну среди местных - ведь так оно и есть, разве не так?
У сенсі? Як ви собі це уявляєте? От відібрали Олену до національної збірної. Як вона має шукати свого тренера, якщо готується тренерами збірної, поступово прогресуючи? От при Королькевичу відбувся якісний стрибок в результатах, неважливо, головну роль у цьому відіграв Королькевич, чи просто так збіглося, і Олена зеволюціонувала б і за інших обставин. Олена сама вважала, що це завдяки Королькевичу. От з ним би вона, можливо, й зголосилася тренуватися як з особистим тренером, тим більше, що на той час вона була перспективнішою і більш важливою для федерації. Але обставини склалися так: 1) прецедентів з індивідуальною підготовкою ще не було, 2) Бринзак образився на Королькевича за "кидок", 3) Королькевич працював у Росії, а не у якійсь нейтральній для нас державі. Зараз Бринзак, на мою думку, не вважає Олену перспективною і цінною. Він навіть не став би її вмовляти залишитися, якщо б вона рік тому закінчила карьєру. Так що навіть якщо уявити, що Олена не змінила свого ставлення до Прокуніна (а можливо, що це не так), то їй би грошей на інд. підготовку ніхто не виділив, як Джимі чи Меркушиній, оскільки їх Бринзак вважав перспективнішими. А Семеренки з Шамраєм - то окрема тема. Вони з ним надто давно, результативно тренуються і набагато дужче пов`язані, ніж Олена з Прокуніним.
2020-01-31 18:55
 # 148  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Скажите, Евгений, Вы не собираетесь, часом, отрядить в команировку Викторию в Обергоф и Ливиньо поглядеть, как идет подготовка к ЧМ.
Не слишком ли дорогое удовольствие - корреспондента просто на сборы отправлять? )
2020-01-31 20:59
 # 149  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Не слишком ли дорогое удовольствие - корреспондента просто на сборы отправлять? )
Не знаю. У Вас есть финдир. Он отрегулирует.)
Не просто.Вика раздобудет подноготную, нам расскажет. Мы вооружены и в ожидании.
Места для сборов очень хороши. Вика развеется немного, к красотам приобщится.)
И Вам плюс в карму.)
А главное( для меня лично). Очень хочется понять, мы ,как степняки по генофонду, действительно так безнадежны в горах. По физике. Ментально в этом случае- производная.
2020-01-31 21:20
 # 150  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Очень хочется понять, мы ,как степняки по генофонду, действительно так безнадежны в горах. По физике.
Увидим через пару-тройку недель )
Вика раздобудет подноготную, нам расскажет.
1) Не раздобудет.
2) Если вдруг раздобудет - не расскажет ))

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (6)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
352
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!