Урош Велепець: Це нерви перед першим серйозним стартом
Відразу після закінчення першого старту сезону на Кубку світу з біатлону головний тренер жіночої збірної Урош Велепець підбив підсумки індивідуальної гонки:
- Урош, щодо сьогоднішньої гонки... Не все вийшло у жінок, як хотілося...
– Я вважаю, що це нерви перед першим серйозним стартом. У Шушені були всі такі старти добрі, там закривали нулі. А тут почали троє дівчат з двох промахів. При цьому практично можна закінчувати гонку в індивідуалці. Відразу по дві хвилини штрафу... Але боролися до кінця. Я радий за Валю, що впоралася. Просто ногами ще не в такій формі, що дозволяє боротися за найвищі місця. Але все одно непогана гонка. У Юлі гарний хід: вона з 18 графіком показала, що знаходиться на рівні кінця сезону минулого року і може боротися з гарною стрільбою за високі місця в кожній гонці. Сьогодні, з одним промахом менше, була б восьмою-дев'ятою. Це дає добрі надії. Насті після застуди просто ще важко бігти. Але все одно сподівалися, що може закрити чотири нулі, але стрільба не пішла. А біг такий, як був раніше. Але стрільба – це найважливіше в індивідуалці. Хто закриває все – той і виграє. А ми сьогодні усі, окрім Валі, стріляли не на рівні.
- Ви встигли вже парою слів перекинутися з Юлею Джимою? Вона говорила після гонки, як почувалася і чому були такі перші постріли? У вас була вже розмова з нею?
- Я з дівчатами ще не спілкувався, просто привітав із початком. Дві години після гонок треба відпочити, а потім уже робити аналіз. Потрібно подивитися, що хорошого, що поганого, а потім уже робити якісь висновки. Перший старт... Тільки Юля на рівні ходом і може боротися, решті треба додати. В принципі, ми увійшли в сезон з таким планом, щоб почати спокійно, з невеликим прискоренням і потім додавати з гонки в гонку. І за цим планом діятимемо.
- Скажіть, будь ласка, з приводу Ірини Петренко... Наскільки все серйозно? Ми її чекали на старті. - Два дні тому вночі вона не спала – проблеми зі шлунком, блювота була. І лікар відразу о другій годині ночі розпочав процедури. Сподівалися ще вчора, що все буде О'кей, але вранці вона прокинулася ще не в дуже хорошому стані. Краще пропускати, ніж робити такий важкий перший старт - немає сенсу. Буде все гаразд – стартуватиме.
- З Вітою та Оленою, яких ми завтра чекаємо на старті у спринті, Ви спілкувалися вчора чи сьогодні? Як вони почуваються?
- Сьогодні гонку пропускали дуже мало дівчат, які здатні боротися за топ-20. Майже всі бігли. Тому це може бути перевагою – бути свіжішими. І сподіваюся, зможуть змусити себе з першого кола увімкнутися.
- Про плани на другий етап, забігаючи наперед. Чи залишатимуться тут усі чи можливі ротації?
- Подивимося. Тут буде ще спринт і будемо дивитися Кубок IBU. А потім треба буде у понеділок сісти та обговорити, кого і куди забрати. Даша сьогодні знову третя, Абрамова дев'ята. Я думаю, там теж є дівчата, які нормально готові. Просто треба розуміти рівень – на Кубку світу дівчата приблизно на 3 км/год швидше біжать, ніж на Кубку IBU. Тому ще трохи піднятися їм треба для КС.
Направление понятно. Даша может на КМ и не попасть(((. Нервы, говорите....
2021-11-27 16:43
Да уж… никто не ждал, что прям медали попрут, но хотя б в очковую зону три человека заехали б и было б ещё и не плохо, но ничего, и не такое переживали. Все будет хорошо, ждём спринт завтра, забываем сегодня и идём вперёд.
2021-11-27 16:45
Думаю,що Дарина, заслугувала виступ на КС.
2021-11-27 17:04
На кубке ІBU уровень не тот? Нужно добавить? Согласен может там и не топ спортсменки, но сказать что Даша и Оля хуже готова чем наша звезда Меркушина нерзя. Я думаю Даше нужно дать шанс, просто чтоб в команде атмосфера норм била. Так то выглядит сейчас что-то кто-то вообще может никакой результат не показывать а место в основе ему гарантировано.
2021-11-27 17:14
Правильно Урош. Лучше возить болеющих девушек на КМ. Ведь они не выходя на трассу или выходя с проблемами "быстрее" тех кто на кибу.
А по первым словам Уроша понятно, что в команду пора вводить психолога.
Брынзаку на заметку).
2021-11-27 17:42
Не знаю, но мне показалось, что здесь создается хорошая мина при плохой игре. Может мне одному так показалось?
2021-11-27 17:47
Главная цель Уроша - отобрать лучших, грамотно вывести на пик формы к ОИ. "Звенящая" форма сейчас не нужна.
Кто у нас феерит в ноябре-декабре, далеко не факт, что сможет быть в своей максимальной форме на ОИ.
Вспомним хотя бы прошлый сезон - когда Настя, в том числе с Кубка ИБУ, подвелась и по праву отобралась в бронзовую нашу эстафету на ЧМ.
И какими огромными усилиями удалось как-то реанимировать Дашу - после ее фееричного декабря - к той же эстафете.
Мантры про "два пика в сезоне - сейчас и на ОИ" считаю неуместными применительно к нашей сборной.
Цыплят по осени считают (в нашем случае - на ОИ).
2021-11-27 17:47
2 Ватель
Причём и для девочек, и для тренера)
Решения принимать сложно
2021-11-27 17:48
Психолога надо тренеру вводить) Бринзак одразу сказав, що Катю нема сенсу туди - сюди возити. Нехай зміцніла на КІБу, потім за результатом. Я так і думала, що тренер " на свіжачка" сподівається. Прикра правда - найкраща з наших - другий десяток максимум. Спринт завтра покаже все.
2021-11-27 18:04
Блашко отказалась с ним готовиться, вот и будет прозябать на АйБиЮ... Оказывается Угол мстительный человек.....
2021-11-27 18:13
"Звенящая" форма сейчас не нужна.
2 M.P.
А у кого из наших она сейчас "звенящая"? Или основа уже отобрана и неприкосновенна, включая эстафету на ОИ. Так на прошлых ОИ мы это уже проходили.
2021-11-27 19:15
Даша должна быть в основе, даже если она не очень хорошо подошла к началу сезона.Ведь все знают ее потенциал и целеустремленность. А вообще впечатление, что кроме Юли никто не готов показывать не то, что феерические, а вообще хоть какие-то внятные скорости. Валя молодец, сегодня она лучше всех наших, но как же тяжело она бежала последний круг, как будто с гирями на ногах.Посмотрим завтра Лену, если ситуация такая же, значит что-то не то с подготовкой.
2021-11-27 19:41
2 Миг
А у кого из наших она сейчас "звенящая"? Или основа уже отобрана и неприкосновенна, включая эстафету на ОИ. Так на прошлых ОИ мы это уже проходили.
Из наших пока только Юля ногами неплоха.
Я вел к тому, что в итоге - состав основы на ОИ как раз может отличаться от того, что есть сегодня на КМ.
"Звенящая" форма нужна только на ОИ, а не к отборам и первым стартам на КМ (ИБУ).
И я не вижу никакой проблемы в том, что кто-то сейчас на КИБУ.
И наоборот.
В том числе - касается и Даши и Кати (как и сестер).
2021-11-27 20:18
И я не вижу никакой проблемы в том, что кто-то сейчас на КИБУ.
2 M.P.
Мне бы тоже хотелось не видеть в этом проблему. Потому что форма действительно нужна к февралю. Но начинаю бояться что состав на ОИ уже сформирован и только форс -мажор может его изменить. На меня сейчас, по результатам в основу реально входит только Джима!!!!
2021-11-27 20:35
2 Миг начинаю бояться что состав на ОИ уже сформирован в основу реально входит только Джима
Так Урош перед початком сезону оголосив, що Джима і Білосюк ціленапрямлено готуються до ОІ. Решта будуть відбиратися по сезону.
2021-11-27 20:56
Ой, друзья! Ну не расчёсывайте хоть Вы нервы Урошу! Ему и так их есть на что потратить.....,
2021-11-27 21:09
Причём и для девочек, и для тренера)
Решения принимать сложно
Вот это будет самое сложное по сезону...как мне кажется)))кого куда и как поставить...
2021-11-27 21:45
2 ньюбеланс
Ну не знаю, у меня большие притензии к Урошу по первой гонке.
Взять 7 спортсменок на этап и в первой же гонке не закрыть квоту... А из стартовавших одна с травмой, другая с простудой. При том, есть Блашко (да в контрольных стартах она не убедила), но для индивидуальной гонки, как по мне, она оптимальный боец за очки.
И можно было и Абрамовой дать стартовать, хотя в Олю по разным причинам я не верю.
Конечно Урошу все и всё простят, если по итогу сезона девченки будут заезжать в призы, особенно на ОИ.
Однако сейчас его решение выглядит противоречиво.
2021-11-27 22:21
2 Ватель Ну не знаю, у меня большие притензии к Урошу по первой гонке. Взять 7 спортсменок на этап и в первой же гонке не закрыть квоту... А из стартовавших одна с травмой, другая с простудой. При том, есть Блашко (да в контрольных стартах она не убедила), но для индивидуальной гонки, как по мне, она оптимальный боец за очки.
Послушайте, ну не было шансов взять на первый этап Дашу, даже если бы она выиграла первый спринт в Идре с перевесом в пару минут. У нас максимально возможная заявка на КМ - 7 человек. Шестеро были определены сразу после Шушена, потом Урош добавил Катю - это было еще до Идре (есть же сроки подачи заявки). Всё. То есть, выбирать состав на сегодняшнюю гонку можно было только из этих семи.
И раз уж решили не менять Иру, даже когда стало ясно, что она не стартует, значит, Вита и Лена действительно не готовы сейчас бежать длинную дистанцию.
Катастрофы не произошло. Да, немного обидно, что не получилось достойного третьего результата для КН. Но это только самое начало сезона.
2021-11-28 08:19
2 Eugen
Женя, вы правы, что это только начало сезона и тренеру виднее.
2021-11-28 08:44
Як на мене, шанс треба давати і Блашко і Абоамовій, а Меркушину могли і на IBU відправити на пару етапів, щоб вона форму набрала
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)