Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   17:50
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2022-01-08 14:49 |

Оберхоф-2022. Результати змішаної естафети



Серед двох змішаних естафет, які заплановані сьогодні на п'ятому етапі Кубка світу в Германия Оберхофі, тренери української збірної зробили ставку на класичний мікст, заявивши туди найдосвідченіший із можливих цього тижня складів. При цьому якщо для Артема Прими, Дмитра Підручного та Валі Семеренко їхні етапи були цілком звичними, то Юлії Джимі довелося виступити у не найкомфортнішій для себе ролі фінішера.
 
З перших метрів стартер норвезької збірної Тар'єй Бьо задав найвищий темп, відразу розтягнувши пелотон і змусивши суперників попрацювати вже перед першим вогневим рубежем. Сам норвежець при цьому відстрілявся безпомилково, а в інших командах пішли промахи. Найболючіше піднесений темп вдарив по Артему Примі, який звик перше естафетне коло працювати в розміреному ритмі, а в цій ситуації змушений був використати всі три запасні патрони. Так Україна вже на старті була змушена вибиратися з останньої позиції.
 
А на стійці вже і у старшого з братів Бьо виникли складнощі - два промахи, і він на виході зі стадіону навіть поступився лідерством білорусу Микиті Лобастову. Але, піднявши темп, Тар'єй до закінчення свого етапу прийшов лідером, привізши на плечах ще й Максима Цвєткова у півсекунді позаду. Артем Прима на стійці обмежився одним неточним пострілом та трохи покращив свою позицію. Але піднявся наш стартер лише до 20-го місця, програючи лідерам уже понад хвилину. Втім, до десятки найкращих дистанція була меншою за 20 секунд. А справжній провал на першому етапі стався у збірної Швеції. Претенденти на подіум гонки перед стартом вже після першого етапу виявилися аж 23-ми після того, як на два кола штрафу після стійки пішов Себастьян Самуельссон.
 
Дмитро Підручний з перших метрів кинувся відіграватися. Ні, не відставання від лідера - змагатися з Йоханнесом Бьо було непросто. Та до першого ж рубежу капітан української команди відіграв вісім місць! І навіть зробивши два додаткові постріли в лежці, Підручний вибіг 13-м. Цікаво, що Дмитро сім пострілів виконав швидше, ніж Йоханнес Бьо закрив мішені із шести патронів.
 


Другий рубіж українець відпрацював ще якісніше – з одним запасним патроном і піднявся вже в десятку! Відставання, щоправда, було півтори хвилини. Але це – до тотально домінуючої Норвегії, яка зусиллями Йоханнеса Бьо відірвалася від переслідувачів на 35 секунд. Другими несподівано стали білоруси, за яких відмінний етап провів Антон Смольський. А замкнули трійку після чоловічих етапів міксту біатлоністи Німеччини, які виступали у складі: Роман Рес та Бенедикт Долль.
 
На старті третього етапу стався забавний епізод: Інгрід Тандреволд трасою обійшла представника ЧОЛОВІЧОЇ збірної Румунії і замкнула цю команду на коло. Але ця швидкість ніяк не вплинула на стрільбу норвежки і стрільбу лежачи вона відпрацювала без промахів. Як і її найближча переслідувачка Дінара Алімбекова. Взагалі, білоруський дует Алімбекова-Сола, незважаючи на понад півхвилинне відставання, не дозволяв норвежкам розслабитися.
 
Валя Семеренко перше коло провела в компанії Маркети Давідової, і не просто тримала темп чешки, а й при цьому ідеально відстріляла на лежці! На другому колі, щоправда, такого локомотива у  Валі вже не було, і працювати довелося у своєму темпі. Стійку Семеренко відпрацювала із двома запасними патронами, до фінішу свого етапу залишилася десятою, хоча за часом додала до відставання команди від лідерів ще 1:20.
 
Попереду ж у боротьбі за перемогу залишились дві команди. На останньому колі Дінара Алімбекова наблизилася до Інгрід Тандреволд вже на дистанцію 25 секунд. А Анна Сола, стартувавши на повну силу вже до лежки, це відставання скоротила майже вдвічі! Але Марте Олсбю Ройселанд не дарма носить жовтий біб лідера Кубка світу, і цей етап вона провела дуже розважливо. Підпускаючи білоруску на трасі, вона набагато надійніше працювала на вогневих рубежах – один запасний патрон проти трьох у Соли. Перед останнім колом запас норвежки становив 27 секунд – долю золота вирішили.
А ось за бронзу йшло найцікавіше суперництво за участю одразу п'яти команд! Найкращою в цій компанії виявилася Жюлья Сімон – не стільки за рахунок точності (п'ять запасних патронів), скільки за рахунок переваги над суперницями на трасі. А четвертою фінішувала... Швеція! З трьома колами штрафу! Фінішер скандинавок Ельвіра Еберг створила щось неймовірне, піднявшись за етап із дев'ятого місця на п'ять позицій нагору!
 
Юлія Джима на четвертому етапі, по суті, мала лише одну суперницю – австрійку Катарін Іннерхофер, з якою вони йшли в парі до першого рубежу. Попереду група суперниць була більш ніж за півхвилини, позаду суперниці – на тій самій відстані. Дуель із представницею Австрії Юля виграла та закінчила нашу естафету десятою. Ще плюс майже хвилина відставання, але в цьому випадку це було вже не важливо.

Змішана естафета
1. Норвегия Норвегія (0+6)  1:28:51,4
2. Беларусь Білорусь (0+5)  +23,1
3. Франция Франція (0+11)  +2:01,3
4. Швеция Швеція (3+10)  +2:08,4
5. Россия Росія (0+9)  +2:08,9
6. Германия Німеччина (0+6)  +2:10,7
...
10. Украина Україна (0+12)  +4:00,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 77)

[ 1, 2, 3 ]

2022-01-08 15:10
 # 31  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Артем никак не восстановится, наверное на ОИ в смешку стоит рассматривать Бодю или Антона
2022-01-08 15:10
 # 32  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Скучная и нудная гонка
А мне понравилась гонка.
2022-01-08 15:10
 # 33  Anna (Черкассы) (Черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если проблема в лыжах, то это поправимо, если в физических кондициях, то нужно срочно что-то решать.
Не хочется ехать на ОИ с лозунгом: что главное не победа, а участие.
2022-01-08 15:10
 # 34  Da Yulya (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Щодо Валі, то особисто я сумніваюся, що Ольга чи Катерина пройшли б краще свій етап!
2022-01-08 15:12
 # 35  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
можливо на Олімпіаді мав би бігти Дудченко ,Підручний ,Юля, Олена...
2 Zdenek
На ОИ порядок старта женщины-мужчины, скорее всего Лены не будет, Юля + кто-то из стартеров (Настя, Даша, Ира), Антон-Дима как решат, кто финишировать будет, ТШ активно пробует на 4 этап Антона.
2022-01-08 15:16
 # 36  ivannko (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В Артема запланированный спад? И Валя в конце не тянет, и Юля ходом хуже вчерашнего...
2022-01-08 15:16
 # 37  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я ещё вчера написала, что Прима не просматривается в эстафетах - нельзя нас топить со старта, у нас нежная душевная организация, нам надо быть максимум в 20 сек на передаче 1 этапа в любой эстафете, все что больше - амба всей команде. Надо было ставить Антона. Впрочем, какая разница, все равно дамы бы медалей не принесли. Пропасть от 3 места обусловлена не первыми составами французов и откровенным пофигизмом шведов. Мы боролись как могли, спасибо, ребята - каждый как смог.
2022-01-08 15:18
 # 38  Comment06 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да, правы трезвомыслящие участники сайта- завышенные неподкрепленные ожидания обычно превращаются в болезненное крушение надежд! Ну, не в состоянии наш Ланос на равных бороться с бмв- вольво-мерседесами! Иметь один конкурентный этап(Дима с -35сек) и три провальных( более минуты отставания каждый)- это, как говорил Жванецкий об алкоголе, не борьба, и это не результаты! Правда, Беларусь каким-то образом может! Верх олимпийских надежд- топ 6 в эстафетах и топ10- в остальных гонках. Вряд-ли за оставшийся месяц произойдет чудо.
2022-01-08 15:26
 # 39  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не хочется ехать на ОИ с лозунгом: что главное не победа, а участие.
2 Anna (Черкассы)

Анна, вы с какой планеты? Мы уже вторую Олимпиаду так едем. 8 лет стагнация. А медали в эстафете - это какое-то необъяснимое чудо, но никак не поездка за обоснованной предыдущими результатами медалью.
2022-01-08 15:29
 # 40  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Как бы это смешно не звучало,но у нас и в этом году шансы на медаль в эстафете будут))Во-первых ветер,во вторых,эстафета в конце программы,и большая часть девушек будет уставшая,которые пробегут по 3-4 гонки
2022-01-08 15:29
 # 41  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
Был бы Лазовский вместо Лобастова - были бы шансы на победу.
Ещё один белорусский аналитик)). Лобастов хорошо прошел свой этап, стрельба прекрасная, если смотреть анализ вчерашнего спринта - у него с Лазовским абсолютно одинаковая скорость, но Лазовский был бы лучше, почему?... а бог его знает. Ну, юмористы))
2022-01-08 15:34
 # 42  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уже после первой стрельбы можно было успокоится и просто наблюдать эстафету с любопытством стороннего наблюдателя. По результатам двух стартов можно сделать вывод об однозначном регрессе Примы (может для выхода на пик и лучшей формы ему надо еще один этап пропустить и выступить на ЧЕ?). Остальные - все как всегда. Случайный заезд Вали на верх таблицы у Вали с последующим прогнозируемым провалом . Будем надеяться не случайное выступление Цымбала. Остальные +- при своих.
И да . Как очень быстро выяснилось , безапеляционное С Валентиной вопрос закрыт, я полагаю. снова повисло в воздухе. Вопрос не закрыт. Я полагаю.
2022-01-08 15:37
 # 43  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тот случай, когда просто жаль.
2022-01-08 15:44
 # 44  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Проснулся уже, поправился? )
Да чтоб тебе твои вопросы закрыть, так это тебе необходимо заново пройти твой путь. Да и то есть сомнения, что это поможет.
С Исландией разобрался уже? )))))
2022-01-08 16:01
 # 45  Дмитрий Строк (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ir-ma
Ещё один белорусский аналитик)). Лобастов хорошо прошел свой этап, стрельба прекрасная, если смотреть анализ вчерашнего спринта - у него с Лазовским абсолютно одинаковая скорость, но Лазовский был бы лучше, почему?... а бог его знает. Ну, юмористы))

Я, конечно, понимаю что холод в квартирах и отсутствие животного белка в рационе отключают мозг, но вы всё-таки попробуйте. Обьясняю на пальцах.

Скорость Лазовского по сезону - 6.5, а Лобастова - 9.5. Умножаем 3 секунды на 7.5 км и получаем 22.5 секунды за эстафетный этап.
Смотрим на отставание в финишном протоколе. Делаем выводы.
2022-01-08 16:02
 # 46  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Из бесвязного набора букв и смыслов понял только одно. В МельбУрнах все еще празднуют. Проснулся уже, поправился?
2022-01-08 16:08
 # 47  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
Выводы очень странные. Эстафета это совсем другая гонка, здесь не работает математика или работает не всегда.
2022-01-08 16:10
 # 48  Дмитрий Строк (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Это не математика, это статистика. Те кто бежит в личных гонках, показывают результат и в эстафетах. Эльвира Эберг не превращается в Екатерину Аввакумову, и наоборот.
2022-01-08 16:20
 # 49  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дівчата спробували вирівняти ситуацію і десь трохи поспішили, спасибі що взагалі витягнули нас у топ 10. Нічого все добре, ще буде свято й на нашій вулиці!!!!
2022-01-08 16:31
 # 50  natali1212111 (синельниково) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
а что вы тогда скажете в сравнении Витоци и Хинц?С вашей математики Витоци без проблем должна была обходить Хинц на четвертом этапе,но этого не произошло
2022-01-08 16:34
 # 51  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
Скорость Лазовского по сезону - 6.5, а Лобастова - 9.5. Умножаем 3 секунды на 7.5 км и получаем 22.5 секунды за эстафетный этап.
Ну вот опять, зачем брать среднее значение, если есть спринт на этом этапе и там скорости у них идентичные,
Вот и закончилась одиночная смешанная и где был Лазовский на своих этапах, хорошо, что Кручинкина подтянула на четвертое место.
Я, конечно, понимаю что холод в квартирах и отсутствие животного белка в рационе отключают мозг, но вы всё-таки попробуйте. Обьясняю на пальцах.
Ну а это просто смех)))) Российское и белорусское телевидение братья навек.
2022-01-08 16:36
 # 52  Дмитрий Строк (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 natali1212111
Бывают неожиданности. Я говорю про тренд.
2022-01-08 16:45
 # 53  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Из бесвязного набора букв и смыслов понял только одно. В МельбУрнах все еще празднуют.
2 ошибки в одной строчке. )
2022-01-08 16:47
 # 54  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ir-ma
да хамло обычное, деградируют в выражениях как и братья их старшие
2022-01-08 16:47
 # 55  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Бог подаст
2022-01-08 17:14
 # 56  Konstantin 001 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Согласен с вами. Почитал его комментарии. Также пришёл к такому выводу.
2022-01-08 17:15
 # 57  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
Это не математика, это статистика.
Лазовский менее точен на рубежах.
2022-01-08 17:22
 # 58  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
Я, конечно, понимаю что холод в квартирах
Русских пропагандонов переслушались? )))
Не знаю - приходится балконы зимой открывать, топят, как не в себя...
2022-01-08 17:26
 # 59  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Konstantin 001
Согласен с вами. Почитал его комментарии. Также пришёл к такому выводу.
Да может и нет. Просто могли достать разговоры про допинг без аргументов, да еще с идиотскими выкладками от взрослых людей.
Когда на сайте будет пункт Правил о недопустимости писать очевидные глупости на регулярной основе, то тогда и нервозности станет меньше.
2022-01-08 17:28
 # 60  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
да хамло обычное, деградируют в выражениях как и братья их старшие
Это точно. Я просто не думала, что в 27 лет человек будет повторять ахинею про холодные батареи и отсутствие в магазинах мяса или денег на покупку мяса, уж не знаю, что он имел в виду. Ну должно же быть какое-нибудь критическое мышление у человека. Беда.

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Шушен, Відкритий чемпіонат Норвегії. Результати мас-стартів (5)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати жіночого спринту (8)
    Ідре, Відкритий чемпіонат Швеції. Результати чоловічого спринту (13)
    Результати спринтів на Відкритому чемпіонаті Норвегії в Шушені (2)
    Результати жіночої короткої індивідуальної гонки на чемпіонаті в Ідре (2)
    Віталій Мандзин - перший на чемпіонаті Швеції (13)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (9)
    Нові матеріали (9 -15 листопада) (7)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!