Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:22
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2022-01-22 17:17 |

Антхольц-2022. Результати жіночої эстафети



Естафетна гонка у жінок на сьомому етапі Кубка світу в Италия Антхольці стала останньою пристрілкою напередодні старту Олімпійських Ігор. Але насправді навряд чи змогла дати багато корисної інформації тренерам – аж надто лотерейною виявилася вітрова обстановка на вогневому рубежі. Прапорці, що показують силу і напрям вітру, розривалися в різних напрямах – навіть часом на сусідніх стрілкових коридорах.
 
Тому рука не підніметься кинути камінь у спортсменок за промахи у цій гонці. Навпаки, варто похвалити Валентину Семернко, що стартувала на незвичному для себе першому етапі, за самоконтроль на лежці, де вона зуміла уникнути штрафних кіл, закривши всі мішені запасними патронами. Стійку Валя взагалі пройшла безпомилково і передала естафету десятою з цілком «робочими» 40 секундами відставання від лідера – команди Білорусі, в якій відмінний перший етап провела Дінара Алімбекова. А ось, наприклад, від четвертої позиції Україну відокремлювало менше 20 секунд.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134491.jpg
 
Набагато складніше пройшов перший етап для команд Норвегії та Німеччини. Каролін Кноттен завалила стрільбу, використавши п'ять запасних патронів і до того ж заробивши коло штрафу, фінішувала на етапі 17-ю, а німкеня Анна Вайдель, хоч і обмежилася трьома запасними патронами, поступилася більше хвилини, привівши команду на 16-у позицію.
 
На другому етапі Дар'ї Блашко дістався, мабуть, найскладніший за силою суперниць етап у гонці. Бреза-Буше, Вірер, Рєзцова, Екхофф, Хільдебранд, Лещенко… Перше коло Даша пройшла в одному темпі з білоруською, що лідирувала, і зі стрільбою лежачи під акомпанемент чергового пориву вітру впоралася з одним запасним патроном.
 
Щоправда, починаючи з другого кола Даша почала пристойно поступатися швидкістю. Благо, стійку відпрацювала так само пристойно - з одним запасним, але до фінішу етапу все ж таки перемістилася на 13-те місце з відставанням вже майже півтори хвилини. Лідерство до екватора гонки захопили росіянки, у складі яких Христина Рєзцова зуміла на 25-30 секунд відірватися від групи із чотирьох переслідувачок.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134437.jpg
 

Із представництвом нашої команди на третьому етапі виникла ціла детективна історія. Але в результаті на трасу все-таки вийшла Анастасія Меркушина, яка замінила в естафеті Юлію Джиму. Насті, яка пробігла напередодні індивідуальну гонку, об'єктивно було складніше, ніж трьом іншим учасницям команди. Меркушина почала потроху програвати швидкістю вже починаючи з першого кола, але як здорово відпрацювала на стрільбі лежачи! П'ять кулеметних пострілів – і Україна вже виявилася навіть вищою за Білорусь, яка лідирувала по ходу другого кола!
 
А на стійці стався справжній конфуз. Вітер став таким непередбачуваним, що одразу сім команд вирушили після цього рубежу на штрафне коло! На жаль, не уникла цього й українка. Але стріляла Настя досить швидко, а на останньому колі, розлютившись на себе, прискорилася на трасі. І хоча на фініші етапу Меркушина залишилася 12-ю, але відставання від лідерів скоротилося до хвилини!

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134434.jpg

І взагалі, ситуація у гонці за один тільки рубіж змінилася кардинально! Росіянка, яка лідирувала, Ірина Казакевич, настріляла три (!) кола штрафу і відкотилася за межі призової трійки. А на фініші етапу в квартеті, що лідирував, опинилися... Норвегія і Німеччина! Так-так, саме ті, що перший етап закінчили на 16-17 місцях! Компанію їм склали збірні Чехії та Італії.
 
Четвертого етапу українські вболівальники чекали з особливим нетерпінням, бо ми вперше після паузи на місяць змогли побачити на трасі Олену Білосюк, готовність якої наразі залишалася головною загадкою у збірній. З огляду на таку паузу можна сказати, що етап Олена провела нормально. Трохи підвела стійка, де довелося двічі звернутися за допомогою до запасних патронів. До фінішу наша команда прийшла 11-ю.
 
Розв'язка ж у боротьбі за перемогу вийшла наддраматичною! Після стрільби лежачи на останньому етапі лідерами пішли збірні Чехії та Норвегії, але в одному з віражів Люсія Харватова вилетіла з траси у кювет. Мало того, що поки чешка вибиралася назад на трасу, вона втратила півхвилини, то ще й при падінні забила снігом приціл, який довелося прочищати на рубежі. Після таких пригод повернутися до призової трійки Чехія вже не зуміла.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134377.jpg
 
Інгрід Тандреволд, опинившись у гордій самоті, спокійно привела Норвегію до першої в сезоні перемоги, витративши на стрільбу лише один запасний патрон на стійці. На другу позицію знову піднялися росіянки, яких врятувала Уляна Нігматулліна.
 
Бронзова дуель також стала окрасою фінішу. Хоча спочатку здавалося, що Анаїс Бескон спокійно доїде на бронзову позицію, але на останніх сотнях метрів француженку стрімко почала наздоганяти італійка Федеріка Санфіліппо, яка зуміла довести справу до фотофінішу! Ось тільки виявився він на користь збірної Франції.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134482.jpg

 
Ну а головним розчаруванням гонки, мабуть, стала Білорусь, якій до старту пророкували якщо не перемогу, то боротьбу за подіум. На жаль, нічого схожого: до фінішу наші північні сусідки прийшли лише на 13-й позиції.
 
У Кубку націй Україна зберегла дев'яте місце. А лідирують у командному заліку француженки, що дуже пристойно випереджають шведок, які йдуть другими, на 227 балів.
 
Завтра етап в Антхольці завершиться естафетою у чоловіків та мас-стартом у жінок.

Естафета. Жінки
1. Норвегия Норвегія (1+10)  1:12:54,1
2. Россия Росія (3+12)  +24,6
3. Франция Франція (0+13) +32,6
4. Италия Італія (0+13)  +32,6
5. США США (0+13)  +50,1
6. Чехия Чехія (0+8)  +59,8
...
11. Украина Україна (1+10)  +1:50,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 510)

[ 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17 ]

2022-01-22 20:46
 # 301  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нужно брать золото в смешанной эстафете Пекина,и можна ОИ считать удачными)))и дальше не выступать,шучу)))
2022-01-22 20:48
 # 302  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 michael2005
Это если бы она была скучная, можно было бы обсудить, как обижали Дашу, настю, Иру, кто чей кум, кого пропихивало министерство, а кого Брынзак, какой интриган Урош (или не интриган), кто кому Рабинович и кто что заслужил, а также дать несколько полезных советов ТШ по подготовке к ОИ :)))
))).
2022-01-22 20:48
 # 303  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
У мене інша біда. Тут колись обіцяли, що з якої версії сайта ти вийдешь, та і відкриється наступного разу. Зуськи!
З якої б я не виходил - він мені назло завжди відкривається державною і і я вимушений перемикати ручками - жах! :)
2022-01-22 20:50
 # 304  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нужно брать золото в смешанной эстафете Пекина,и можна ОИ считать удачными)))и дальше не выступать,шучу)))
Я согласна и на бронзу.)))
2022-01-22 20:50
 # 305  ТипаЖуков Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Настрочили достаточно, а самого главного никто не затронул. С Велепцем после ОИ будем, судя по всему, опять прощаться. Самое обидное из-за тренера упускать шанс. Как-бы и кандидаты есть, а работы нет. Вспомните 2014 год. Были тренеры. Был не плохой материал, который фыркал, но были тренеры. Потому получился какой-то результат. Пишу какой-то, потому, что он разовый. Ушли после Сочи, вот и надо было обновлять команду. А теперь, чувствую, будем уговаривать уйти Журавок, Блашко и других. Так и будут Украину представлять пенсионеры да больные.
2022-01-22 20:50
 # 306  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По сьогоднішній естафеті, відкинувши в сторону всі симпатії/антапатії:
Валя, яка давно не бігала перший етап, справилась добре, трішки не задалась, але зато яка суперська стрільба на стійці, два кола добре ногами, про фінішне, що вона там програватиме більше, ніж на перших двох, всі ми знаємо добре, вона так біжить всю кар'єру, кашу не пересолила.
Даша і її січнева функціональна яма нам всім відома, зі стрільбою справилась добре, ногами як змогла.
Настя почала "виповзання" після хвороби та вчорашньої пятнашки, більш-менш ногами шевелила, стрільба на лежці суперова, стрільба на стійці(злий смайлик), так не можна, чи то вона добивала ту п'яту мішень, а думки вже були на лижні? і як результат коло штрафу, і залишила команду там, де і прийняла естафету, ну хоч розізлилась і таки ногами поборолась, хоча і за одну позицію.
Олена- найбільша загадка сьогоднішньої гонки, бо більше місяця без стартів, ногами посередньо, відносно неї самої, повільна стрільба і 2 махи на стійці.
Усю четвірку, за щось можна похвалити, за щось пожурити.
Тепер до відбору на ОІ і критеріїв. Вина лежить на ТШ та федерації. На початку грудня Настя через хворобу змушена була повернутись в Україну на лікування, а Іру хвору відправили на КІБу, потім повернули на КС, вона бігала через "нємогу". В кінці грудня в нас три спортсменки виконали критерії відбору на КС Юля, Лєна, Даша. І ось тут вилазить на-горА відсутність комунікації ГТ та особистих тренерів, зокрема Велепця та Махлаєва. І Махлаєв і ВМБ знають(як і ми-вболівальники) ахілесову п'яту Даші, то ж можна то було узгодити з Велепцем щодо січневих стартів останньої, коли вона виконала критерії відбору(Урош і сам це озвучував). Тоді треба було оголосити, що ще двоє відбираються на німецьких етапах, а оскільки через хворобу Іра і Настя Оберхоф пропускає, то обирається четверта учасниця (Валя, Оля, Катя), а п'яту путівку в Рупольдингу розіграють між собою Іра з Настею, котра буде вище, та і їде пятою на ОІ. Принаймі так би було справедливо і чесно, щодо дівчат. І не було б отого абсурду в Антхольці. ГТ і особисті тренери повинні бути соратниками, а не конкурентами, коли йдеться про команду.
В нас сезон від дзвінка до дзвінка може провести тільки Джима. А коли спортсменка по ротації їде на КІБУ, вона там не лежить на дивані, втикаючи в ігри на гаджеті чи переглідає фільми. Там теж потрібно пахати. А якщо хтось змушений пропустити якийсь етап, щоб "добрати" необхідну роботу, то не через те, що в передсезонку "валяв дурака", а на те є якісь об'єктивні причини. Від травм, болячок ніхто не застрахований. Мені закидують, що я Настефан, так я за неї вболіваю і переживаю, так як знаю особисто, можна сказати, що я знаю кожну з дівчат особисто, як і багато-хто тут присутніх, але це не мішає мені об'єктивно оцінювати ситуацію. Я одинаково вюоліваю за всіх, бо вони наші спортсменки (хлопців це теж стосується). От зараз Настя в склад команди на ОІ не ввійшла, так мені прикро, і так само мені б було прикро від непопадання туди когось іншого з дівчат. І кожній(кожному) із них я побажаю віднайти в собі ті внутрішні резерви, щоб достойно змагатись на ОІ і використати кожен шанс. Ну а Насті того є самого на ЧЄ, як і всій команді.
2022-01-22 20:53
 # 307  Da Yulya (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На фоні підгрушної і блашко, меркушина титаном виглядала, і якби ще там петренко була, то 100% ще гірший результат у неї був би, шкода, що коло було, так би втерла носа бринзаку з петренко ніякій.
2022-01-22 20:54
 # 308  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 olma
Лаура Дальмаєр? Скільки харизматичних біатлоністок нема - Тура Бергер, Лена Нойнер, Лаура Дальмаєр - був же позитив, буквально нещодавно)
Да.
Для меня большой потерей была Кайса, потом, в плане силы потери, Мари Дорен. Но у каждого этот список свой.
У некоторых после Нойнер как отшибло - теперь только за флажок могут болеть.
2022-01-22 20:57
 # 309  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І ось тут вилазить на-горА відсутність комунікації ГТ та особистих тренерів, зокрема Велепця та Махлаєва. І Махлаєв і ВМБ знають(як і ми-вболівальники) ахілесову п'яту Даші, то ж можна то було узгодити з Велепцем щодо січневих стартів останньої, коли вона виконала критерії відбору(Урош і сам це озвучував). Тоді треба було оголосити, що ще двоє відбираються на німецьких етапах, а оскільки через хворобу Іра і Настя Оберхоф пропускає, то обирається четверта учасниця (Валя, Оля, Катя), а п'яту путівку в Рупольдингу розіграють між собою Іра з Настею, котра буде вище, та і їде пятою на ОІ. Принаймі так би було справедливо і чесно, щодо дівчат. І не було б отого абсурду в Антхольці
Повністю поділяю Вашу думку, вона слушна, чому трапилось не так, до цього часу так і не зрозуміла.
2022-01-22 20:57
 # 310  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Я согласна и на бронзу.)))
Отставить минимализм! )
2022-01-22 20:59
 # 311  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не сайт федерации
2 Eugen
В коде главной страницы, в описании сайта вот такая информация прямо сейчас:
"Украинский биатлон. Все про биатлон на сайте федерации биатлона Украины. Новости, расписание Кубка Мира, фото, видео."
Поисковики так его и индексируют и выдают.
Понятно, что это артефакт 4-летней давности, но он остался.
2022-01-22 20:59
 # 312  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Если справедливость есть,то возможно и будет,но для этого нужно выдать сильную гонку,а там время покажет
2022-01-22 20:59
 # 313  Тотальный биатлон Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
СОГЛАСЕН с теми, кто предлагает, омолодить состав.
Сестрам в 40 и Билосюк не надо ехать в 39 на следующую Олимпиаду.




2022-01-22 21:00
 # 314  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Золотые слова!
Только насчет коммуникации скажу вот что - какая там коммуникация между Урошем, Шамраем, Махлаевым и Брынзаком я со своего дивана не знаю, а вот то, что коммуникация с нами, болельщиками не ахти - вот это мне со своего дивана видно четко.
В результате (опять же прямо со своего дивана) я спокойно могу выдумывать теории заговора одну лучше другой.
С другой стороны - мы не Штаты, где PR у каждого просто в крови с рождения - тут (я имею в виду - связях с "апчественностью", то есть, нами) мы не сильны!
А к пожеланиям девочкам и парням удачи на ОИ, а Настеньке и комаде Б - на ЧЕ полностью присоединяюсь!
2022-01-22 21:03
 # 315  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Вон Эльвира есть)))А так да харизматичных маловато,у мужчин хоть Лагрейд есть,те же старички Эдер,Фак,Лессер,статист Хофер,Вегер,Тарей там харизмы хватает)))
2022-01-22 21:04
 # 316  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Для меня большой потерей была Кайса, потом, в плане силы потери, Мари Дорен. Но у каждого этот список свой.
2 lionbiathlon
А у меня Даша, Тура, Сандрин Байи, Кайса, Габи
2022-01-22 21:06
 # 317  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
Я Настю і її батька
А батько тут яким боком, він в Поклюці із травмованою Сашею(і то не впевнена), чи в нього килим-літак? Ну аж ніяк його немає в Антхольці.
2022-01-22 21:06
 # 318  gunnar1976 (Київ / Дармштадт, Німеччина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ТипаЖуков
Вспомните 2014 год. Были тренеры.
Не просто тренер, а Надежда! Здесь 2 смысла ;)
Но вроде Белова не стремится более тренировать.
2022-01-22 21:07
 # 319  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А батько тут яким боком, він в Поклюці із травмованою Сашею(і то не впевнена), чи в нього килим-літак? Ну аж ніяк його немає в Антхольці.
2 Люба Львів
Его нет, а заговор есть, ты что, не понимаешь? :)
2022-01-22 21:08
 # 320  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
А так да харизматичных маловато,у мужчин хоть Лагрейд есть,
Дима, ну он же в мужском биатлоне выступает. )
Вон Эльвира есть)))
Да! Но с ней нет воспоминаний.
2022-01-22 21:10
 # 321  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не повезло ей выступать за Украину. Выступала бы за Румынию, Казахстан и т.п. - попала бы на ОИ и привезла неожиданную медаль. А потенциал у неё огромный. Пахать и пахать...
2 gunnar1976
Да вы так пишете, вроде я ей пахать запрещала :-)
Это УЖЕ могла быть ее четырехлетка и, по сути, должна была ею быть. Но то ли с "пахать" как-то не сложилось, то ли потенциал (например, по здоровью) не такой огромный, как вам кажется.
2022-01-22 21:10
 # 322  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 michael2005
А у меня Даша, Тура, Сандрин Байи, Кайса, Габи
Тура?! Она несколько особняком в этом списке, ну на мой вкус. )
2022-01-22 21:11
 # 323  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Нужно брать золото в смешанной эстафете Пекина,и можна ОИ считать удачными)))и дальше не выступать,шучу
А чому - шучу. Особисто я, зважаючи на стан справ, для себе вважаю: в усіх інд. дисц. заїзд в десятку - дуже добре; заїзд в шістку - відмінно; в естафетах: заїзд в шістку - дуже добре; заїзд у трійку - відмінно; будь яка перемога - сенсація.
2022-01-22 21:12
 # 324  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
статист Хофер
Ну этого, благодаря Noname, уже не забыть. )
2022-01-22 21:13
 # 325  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
А были ли Кайса,Габи,Тура,Дорен и прочие харизматичными,пока начинали свой путь на КМ,и пока о них знало мало людей,я думаю что вряд ли...Многие ностальгируют по тем,кто добивался выдающихся результатов,их и считают харизматичными в основном.Может через 10 лет,условную Эберг,Олсбю,Хаузер тоже будут считать харизматичными,и скучать по ним...это дело вкуса и результатов,как мне кажется
2022-01-22 21:14
 # 326  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тура?! Она несколько особняком в этом списке, ну на мой вкус. )
2 lionbiathlon
На мой тоже! :) Никогда за нее не болел, но уважал. И когда она ушла, чувство потери было!
2022-01-22 21:15
 # 327  gunnar1976 (Київ / Дармштадт, Німеччина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon:
Для меня большой потерей была Кайса, потом, в плане силы потери, Мари Дорен. Но у каждого этот список свой.

Ну Кайса вряд ли до 40 могла добегать. Уже не то. С другой стороны при нынешней финской 4ке... вполне могла бы за медаль зацепиться.
Дорен ушла вроде в 34? Тоже все вовремя.

Мне не понятна была Нойнер, пока не побывал в Германии и не пообщался. Собственно все логично - человек напахался за год как за 4. То же у Дальмайер, только там болячки наваливаться начали.

Да, я хотел бы зарубы в 2014 между Домрачевой и Нойнер, но по словам Магды её бы на год хватило. Тут такой спорт - либо ты ровно 10+ сезонов, либо фееришь 3-4 сезона и потом на пенсию.

Бывают и феномены, как Кайса и Улофссон.
2022-01-22 21:16
 # 328  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Видимо, да ) Этот сайт уже 4 года никак не связан с федерацией.
Тогда только остается процитировать классика "Браво, Федерация!" в 21 веке не иметь собственного сайта... они там у себя до сих печатными машинками, наверное, пользуются
2022-01-22 21:19
 # 329  Марян Пекар (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Меркушина якби не коло то добрий етап би був від неї
2022-01-22 21:22
 # 330  gunnar1976 (Київ / Дармштадт, Німеччина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана:
Да вы так пишете, вроде я ей пахать запрещала :-) Это УЖЕ могла быть ее четырехлетка и, по сути, должна была ею быть. Но то ли с "пахать" как-то не сложилось, то ли потенциал (например, по здоровью) не такой огромный, как вам кажется.

Я, если что, не болельщик Насти :))) Умею оценивать показатели, т.к. сам пару лет занимался биатлоном... но то было скорее казусом.
Справедливости ради - у неё сильные антропометрические данные. Поэтому и говорю - что-то не так с подготовкой. То отбегает весь сезон, ни шатко ни валко, на ГС выстреливает. То гуляет по сезону и также на 1 старте феерит.
Может ждет сестру? Тогда да - ещё пару годков и подоспеет ;)

[ 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Віталія Мандзина! (8)
    ЧУ-2025. Результати естафет (64)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики