Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:02
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-01-12 16:47 |

Рупольдінг 2018. Результати чоловічої естафети


Якщо це генеральна репетиція олімпійської естафети, то сценарій треба терміново міняти.

Збірна України в Германия Рупольдінгу провела, мабуть, гіршу естафету за останні два сезони - з тих пір, як командою керує Юрай Санітра. Якщо невдачу тижневої давності в Оберхофі можна було пояснити екстремальними погодними умовами, коли умови проведення гонки були далекими від біатлонних, то сьогодні погода була близькою до ідеальної, і тим не менше, наші хлопці не зуміли продемонструвати ту естафету, яку можна без побоювання везти в Пхенчхан .

Хоча починалося все непогано: Артем Прима продемонстрував непогану готовність, утримуючись близько до голови групи на першому колі і впевнено ліквідувавши відставання після одного запасного патрона в стрільбі лежачи. Правда, на стійці Артем додав ще один промах і на передачі виявився сьомим з 12-секундним гандикапом. Проте, перший етап виявився найбільш оптимістичним для нашої збірної, тим більше, що, Прима, вимушений постійно наздоганяти після промахів, показав найкращий хід серед учасників першого етапу.

На другому етапі за Україну біг Сергій Семенов, для якого це був дебютний післяноворічний старт. З огляду на останню обставину, очікувати від Сергія особливого героїзму було складно. Гонка підтвердила ці побоювання. Втім, і два промахи на стійці, і значне падіння швидкості на другій половині кожного кола - наслідок тривалої відсутності змагальної практики. Але те, що Сергій намагався чіплятися за більш швидких суперників і навіть якийсь час триматися разом з ними, говорить про те, що до Олімпіади усунути ці недоліки цілком можливо. Семенов передав естафету восьмим, але 45-секундне відставання від лідерів все ще дозволяло боротися принаймні за "квіти".

У середовищі українських вболівальників якимось особливим, гідним кращого застосування флеш-мобом вважається в разі естафетної невдачі - повісити всіх собак на Володимира Семакова, який, здавалося б , застовпив за собою третій етап. Найчастіше це невиправдані по жорсткості претензії, але сьогодні Володя, називаючи речі своїми іменами, свій відрізок завалив. І справа навіть не тільки в колі штрафу на стійці - подібна невдача може трапитися з кожним, хоча, як правило, невимогливий до стрільби Рупольдінг подібних вільностей не прощає. Але швидкість ... Програш чистим ходом в 103 секунди на короткому естафетному етапі - недозволена розкіш. Навіть, якщо твоїм суперником є сам Мартен Фуркад. Використавши сумарно п'ять запасних патронів і при цьому заробивши штрафні 150 метрів, на заключне своє коло Семаков відправився 16-м, а до фінішу втратив ще п'ять позицій, пропустивши вперед себе суперників з країн, для яких перебування у другому десятку - звична справа...

Недаремно після гонки Дмитро Підручний говорив про психологію. Третю естафету поспіль капітану команди доводиться "витягувати" результат четвірки з глибин, причому з кожним разом - з все більш глибоких западин. Не можна сказати, що сьогодні Діма був бездоганний - і по чистому ходу, і по точності він знав найкращі часи. На цей раз підняти команду вдалося лише до 15-ї позиції - окреме спасибі за останні сотні метрів, на яких вдалося обійти білорусів і естонців. Однак, це той рівень, нижче якого, здається, опускатися вже не можна. У попередній раз подібні емоції хлопці змушували відчувати своїх вболівальників два роки тому, коли на чемпіонаті світу фінішували 16-ми. Напередодні головного старту чотириріччя аналогії лякають.

Перемогу в гонці прогнозовано здобула команда Норвегії. Причому, в даному випадку дивно навіть не те, що скандинави привезли найближчим суперникам 25 секунд в Рупольдінгу, який славиться мінімальними розривами, а те, що до останнього етапу вони дозволяли опонентам зберігати інтригу в боротьбі за перше місце. Остаточно всі питання зняв лише Йоханнес Бе, який опинився безальтернативним лідером на четвертому етапі.

А зробив норвежця таким Мартен Фуркад, який досить несподівано в першій для себе класичній естафеті сезону вийшов на третьому етапі. Статус фінішера естафети Мартен Фуркад отримав вже в другому своєму повному сезоні, прийнявши його з рук брата Сімона. І з тих пір, за неповні дев'ять сезонів, Фуркад-молодший лише один раз біг командну гонку не на четвертому етапі - два роки тому в ... Рупольдінгу. Та гонка успіху французам не принесла, проте сьогодні, схоже, саме такий розклад дозволив "триколірним" фінішувати другими. Мартен, вступивши в гонку на сьомій позиції і маючи 40 секунд дефіциту від норвежців, італійців та австрійців, до закінчення свого відрізку вийшов в лідери! Правда, норвежець і італієць "висіли на плечах" лідера Кубку світу, і якщо малодосвідченого Террі Ченаля фінішер французів Антонін Гигонна зумів скинути на останній стрільбі, то сам нічого протиставити Йоханнесу Бе не зумів.

За всіма попередніми розкладами ще одне місце на подіумі повинні були зайняти господарі етапу. Однак, команді Німеччини не щастить в цьому сезоні на домашніх етапах - тиждень тому в Оберхофі німці вийшли з туману лише шостими, сьогодні - виявилися четвертими. А місце, що звільнилося на п'єдесталі пошани, зайняли росіяни, які відчувають в олімпійському сезоні дефіцит успішних стартів.

Чоловіча команда виступи в Рупольдінгу на цьому закінчила, і вже сьогодні хлопці відправляються в Антхольц. Де, будемо сподіватися, повернуть впевненість у власних силах: і собі, і своїм фанатам.

Естафета. Чоловіки

1. Норвегия Норвегія (0+7)  1:13:11,1
2. Франция Франція (0+6)  +24,9
3. Россия Росія (0+4)  +53,4
4. Германия Німечччина (0+10)  +1:26,5
5. Австрия Австрія (0+6)  +1:39,8
6. Швеция Швеція (0+6)  +1:50,6
7. Италия Італія (1+11)  +1:58,5
8. Чехия Чехія (0+9)  +2:05,4
...
15. Украина Україна (1+11)  +3:36,2

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубку націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам
Фото: Констянтин Клименко


Коментарі (Всього: 595)

[ 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20 ]

2018-01-12 19:21
 # 391  DedushkaGrga (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бачу, то була лише іллюзія...
глорихантеры, они и в Украине глорихантеры
2018-01-12 19:24
 # 392  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Спасибо.Все и так понятно было..
Жаль,что не попробывали ни разу другую расстановку.
Прима сейчас самый быстрый и бежит самый медленный этап.Семакову достался быстрый этап и он его всегда проигрывает ..Я этого не понимаю..
Тищенко-Прима-Семенов(потому как не в форме)-Пидручный чем хуже?
Все те же места в десятке,но есть шанс ,что прибавит ногами Тищенко и за счет стрельбы не проиграет больше минуты..
А дальше уже в борьбе..Будет меткая стрельба-подтянемся и есть шанс даже на цветы.
А так.Все ,что набегают Артем и Сем сольется на 3 этапе.
Дело не в Семакове,просто,третий этап сiльнее первого.
2018-01-12 19:25
 # 393  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сергій Анатолійович
Санитр и велицев пусть уходят.
А вот Юрай Санитра и Урош Велепец пусть ещё поработают до конца сезона, потом и будем посмотреть.....
2018-01-12 19:25
 # 394  Marthenchik (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 chao73
вы бы с таким подходом разложили бы этап Семакова, перестаньте нести чушь, вы обвиняете Диму в том, что он не отыграл 30 сек на этапе у Грина и Фака, при том, что одинаково все отстрелялись, не говоря уже о том с каким настроением Дима выходил и какие вообще у него должны были моральные силы были выложиться после такого эпик фейла? вы в своем уме?
и еще раз обращаю вас к этапу в Оберхофе. если у вас есть какие-то сомнения в эффективности наего капитана!
2018-01-12 19:26
 # 395  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Ну так мне отвечают,что нет денег.Нашли на Санитру и все-больше нет.
Потому я и говорю про сборную.Шансов на смену тренера в команде Б нет! Админы уже 100 раз сказали.
2018-01-12 19:28
 # 396  abvgd Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Коли біатлон був не такий популярний
біатлон весь час популярний Просто на сайте їх мало було.
А по гонке..Семенов слабоват..А четвертого так і не підготували...
2018-01-12 19:29
 # 397  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сергій Анатолійович
І себе прихопи....
2018-01-12 19:30
 # 398  Сергій Анатолійович Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну в прошлом году как-то все довольны были результатами его работы.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
На ЧМ мужская ничего толкового не показала ,так и наши тренировать могут
2018-01-12 19:30
 # 399  Lavaria Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
всі українці - молодці, ну а інший... він інший.
2018-01-12 19:31
 # 400  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну так мне отвечают,что нет денег.Нашли на Санитру и все-больше нет. Потому я и говорю про сборную.Шансов на смену тренера в команде Б нет! Админы уже 100 раз сказали.
2 albishka
Но то, что предлагаете Вы - это не выход. В сборной надо с каждым атлетом работать индивидуально и системно. Чем больше сборная, тем меньше индивидуальности в работе. Поэтому просто физически нельзя взять в нее всех "перспективных" со второй сборной, с юниорской сборной и еще плюс три-четыре человека, про которых (цитирую Вас):"Все говорят, что он не плох". При таком раскладе там для основы места не останется.
2018-01-12 19:31
 # 401  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
А на результаты в Антхольце не будем особо смотреть.

Вот эта фраза немного пугает)))Но с одной стороны понятно,что ребята в Антхольце и остаются до ОИ,а все-таки пока на 11-месте в КН...как считаешь?
2018-01-12 19:31
 # 402  chao73 (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Marthenchik
Я никого не обвиняю. Я говорю о том что из него делают героя, вытянувшего команду. А это не верно. С моей точки зрения. А то, что Семаков запорол этап - несомненно. Другое дело что не на столько он плох, чтобы так запарывать. Накрыло человека и как раз скорее всего от излишнего рвения. Хотел как лучше, а силенок не хватило.
2018-01-12 19:31
 # 403  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
И еще вопрос-как поднимать?На тренера денег нет и значит-ждем,пока вырастут свои..Правильно?
А юниоры уходят в никуда,так и не дойдя до сборной..Они не могут перепрыгнуть через команду Б..Ведь,как Вы правильно заметили,у них нет результатов(хотя я не согласна)..Вот и бегают у нас Семаков и больной Семенов,потому как заменить их некем.
2018-01-12 19:31
 # 404  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Причому не 1,а цілих 3
2018-01-12 19:32
 # 405  Alexdmm (Николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2shiber

Гонка - то таке. Проехали и забыли.

Но хочется обратиться ко всем, кто с неким апломбом высказывает претензии комментаторам. Совсем недавно украинское телевидение объявило конкурс на комментатора биатлонных гонок. У каждого из вас был шанс подать свою кандидатуру и показать, как надо. Если Вы не подали заявку, то теперь слушайте то, что есть и не выпендривайтесь.

Просто и логично (потому что есть еще "сложно и логично", но оно требует двух логических шагов вместо одного, а это уже непосильный труд, как мне это видится).

Слушать и не выпендриваться. Эсть, сэр :)) Вы вообще в курсе, что смотреть можно не только на Першом? Вы в курсе статистики о том, в каких странах большего всего смотрят биатлон на евровижене? Чтобы попытаться вернуть хотя бы часть зрительской аудитории на национальное ТВ на сегодняшний день нужно очень сильно постараться. И если от работы комментаторов тянет блевануть, то зритель скорее забудет дорогу на Перший, чем будет слушать и не выпендриваться. Соответственно и найкраще для кращих быстро сообразит, что нужно валить.
2018-01-12 19:33
 # 406  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сергій Анатолійович
а 3 4-ых мест уже забылось да в естафетах?
2018-01-12 19:33
 # 407  Лейзи (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
складалось враження що наші вболівальники набагато адекватніші ніж в північних сусідів.
Бачу, то була лише іллюзія...

2 Alex (Чернівці)
согласна с Вами и меня лично это еще больше расстроило, чем результат гонки(
2018-01-12 19:34
 # 408  Lavaria Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
жіноча збірна це пройшла у минулому сезоні, коли змінила бурдигу-абрамову на Меркушіну. тож і чоловіча пройде, як почне "середнячків" міняти на свою молодь.
2018-01-12 19:34
 # 409  Marthenchik (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 chao73
интересное кино, знач Семакова накрыло, с него и взятки гладки, а Пидручный полон сил и уверенности, должен рвать и метать?с чего вы это взяли, откуда вы знаете какая сейчас физическая форма у Димы?
2018-01-12 19:34
 # 410  EugeneS (Kyiv) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alexdmm
надо выкл звук и комментировать самому себе. Потом и наехать не на кого )))
2018-01-12 19:35
 # 411  phantom Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Marthenchik
Не тратьте зря энергию. У товарища явно личная неприязнь к Диме, а в таких случаях что-то доказывать бесполезно.
Выгораживать одного за счет закапывания другого - это эпический фейспалм.
2018-01-12 19:37
 # 412  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И еще вопрос-как поднимать?На тренера денег нет и значит-ждем,пока вырастут свои..Правильно? А юниоры уходят в никуда,так и не дойдя до сборной..Они не могут перепрыгнуть через команду Б..Ведь,как Вы правильно заметили,у них нет результатов(хотя я не согласна)..
2 albishka
Я повторюсь в третий раз, и больше с Вами эту тему обсуждать не хочу. В сборную страны надо пробиваться. Нет денег на трнера в сборной Б, будем ждать, пока вырастут свои. А какой вариант есть у Вас? Раздуть сборную?
Основа плюс те, кого Вы упоминали - это уже человек пятнадцать. Это на грани абсурда.
2018-01-12 19:39
 # 413  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Значит меньше надо было уделять внимания людям,которые заканчивают карьеру ,а больше тем,за которыми будущее.А так.Погнались за эстафетой и остались у разбитого корыта.Хотя бы одного молодого можно было бы натренировать..Я не прошу 10-х,но одного!
Возили 2 года возрастных спортсменов,которые показывали эпизодические результаты..Оно того стоило?Они не плохие,просто,тот же Семаков не держит форму в силу физиологии(при этом он трудяга и все такое),и Санитра сам же об этом говорил.Посмотрите на Доценко? Поздоровее и помоложе будет..Тренировался бы как надо(а не как в команде Б),и глядишь,через 1-2 уже бы был не хуже Семакова..А сейчас ,маемо тэ що маемо.
2018-01-12 19:39
 # 414  Сергій Анатолійович Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А Санитру послушаем? Мы потеряли квоту,вообще-то!
-----------------------------------------------------------------------------------
А чего его слушать? Гнать!


2018-01-12 19:39
 # 415  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Прима сейчас самый быстрый и бежит самый медленный этап.Семакову достался быстрый этап и он его всегда проигрывает ..Я этого не понимаю..

первый этап совсем не медленный. Но главная особенность первого этапа - это контактная гонка. Далеко не каждый спортсмен любит и способен эффективно бороться в контактных гонках, т.е. в толпе, в давке, в массовой стрельбе. Так что условно, есть специфика первого этапа, последнего этапа (финишёр), ну а остальные бегут два средние :) Вот Приме нравится первый контактный этап - так это же хорошо, если он чувствует себя в той контактной среде первого этапа как рыба в воде? Зачем его там заменять? :)
2018-01-12 19:39
 # 416  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно,вот например в прошлой эстафете Хинц заехала на круг на первом этапе...ее тоже болельщики наверно гневно затюкали,или нет?
2018-01-12 19:40
 # 417  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сергій Анатолійович

Только,после вас,сэр)))
2018-01-12 19:41
 # 418  Катеринкка (Дружковка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
это конечно,жесть!!!!Но Прима и Пидручный,не могут вдвоем бежать четыре этапа!!!Комментатор был сегодня хороший,как на мой взгляд
2018-01-12 19:41
 # 419  Сергій Анатолійович Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як на мене краще ставити на перший етап снайпера(*Тищенка) ( аналог жіночої збірної Варвінець) і далі трьома сильними етапами наздоганяти те що програв ногами перший етап а при точній та швидкій стрільбі це не більше 30 сек
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Да всем это понятно только до ТШ недоходит.
2018-01-12 19:42
 # 420  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Откуда 15?! Прима,Семенов(которого папа ведет тоже),Дима,и сюда же Доценко,Труш,Лесюк и Дудченко..Это 7 спортсменов.Нормальная команда с 2 запазными(без них плохо).

[ 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті