Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:59
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-22 14:30 |

Пхенчхан 2018. Результати жіночої естафети


Збірна Білорусі - чемпіон Южная Корея Пхенчхану в жіночої олімпійській лотереї!

Вітер на цих Олімпійських Іграх в кожній гонці вносив свої корективи в розподіл місць у фінішних протоколах. Але те, що трапилося в жіночій естафеті, інакше як лотереєю не назвеш. Хоча не можна не віддати належне білоруській збірній, яка в цих складних умовах зуміла пройти вісім вогневих рубежів всього (!) з дев'ятьма запасними патронами і по праву завоювати золоті медалі! Вітаємо !!!

Та й, якщо дивитися в підсумковий протокол, якась логіка навіть в цій, повній випадків, гонці все-таки простежуються: лише чотири команди, з 18-ти, які стартували, що обійшлися в естафеті без штрафних кіл, і три з них як раз і піднялися на п'єдестал пошани останньої жіночої дисципліни цих Ігор.

Погодні умови гонки сприяли грандіозним провалам і не менш вражаючим проривам. Досить сказати, що зовсім не слабкий перший етап у виконанні Надії Скардіно майбутні чемпіонки завершили дев'ятими з 46-секундним відставанням від лідерів, а шведка Ханна Еберг за один останній етап витягла свою команду з восьмого місця до срібних медалей!

Єдина команда, яка пройшла естафету без провалів і ні разу не випала з провідної шістки, збірна Франції, фінішувала в результаті третьою. А ось головний передстартовий фаворит - Бундестім, на кожному з трьох перших етапів йшла на коло штрафу, і зусиль Лаури Далмайер на четвертому відрізку вистачило лише для восьмої позиції.

Виступ української збірної, на жаль, не зміг скрасити попередні невдалі результати Пхенчхану. Окремо стоїть третій етап Юлії Джими, яка свій відрізок пройшла на 47 секунд швидше за всіх суперниць! Але до того моменту, коли Юля увійшла в гонку, наші дівчата вже програвали більше двох хвилин, перебуваючи на принизливому 17-му місці після двох кіл штрафу, сумарно зароблених Іриною Варвинець і Вітою Семеренко, які стартували на перших етапах 

Будь наші дівчата готові бігти швидше, то в сьогоднішніх умовах навіть при такому штрафі можна було б боротися - доведено Норвегією, що стала четвертою з трьома додатковими колами за промахи. Однак, по чистій швидкості лише згадана Джима виглядала конкурентоспроможною, інші наші учасниці показували результати у другому десятку по чистому ходу.

І зрозуміло, що українки зробили все, що могли, в тому числі і в цій гонці, і камінь за відсутність старання не можна кинути в їх адресу. Але результат - 11-е місце, повторення найгіршого олімпійського результату наших естафет, вперше показаного в 2006-му році в Туріні.

Для того, щоб не закінчувати Олімпіаду зовсім вже на мінорній ноті, залишається сподіватися на маленьке диво від наших чоловіків в останньому виді біатлонної програми - чоловічій естафеті, яка пройде завтра. У тому, що чудеса в Пхенчхані можливі, нас сьогодні, безумовно, переконали чотири білоруських спортсменки.

Естафета. Жінки
1. Беларусь Білорусь (0+9)  1:12:03,4
2. Швеция Швеція (0+12)  +10,7
3. Франция Франція (0+14)  +17,6
4. Норвегия Норвегія (3+12)  +29,7
5. Словакия Словаччина (1+9)  +38,4
6. Швейцария Швейцарія (0+16)  +43,5
7. Польша Польща (1+14)  +43,6
8. Германия Німеччина (3+11)  +53,9
9. Италия Італія (4+13)  +1:04,1
10. Канада Канада (1+11)  +1:33,4
11. Украина Україна (2+10)  +1:41,4

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам
Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубку світу


Коментарі (Всього: 1238)

[ 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 40, 41, 42 ]

2018-02-22 16:21
 # 421  innulj1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ст. Житомир
Мацола так і є спонсором нашої команди!
2018-02-22 16:21
 # 422  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Спасибо всем и вся. Спасибо за все эмоции которые были за эти 4 года.
Послезавтра начинается новый цикл, и у нас теперь все одного уровня, у нас теперь нет звёзд. У нас теперь все одинаковы, и не будет своего ЯЯЯЯЯ.
Брынзаку пожелаю удачных поисков нового тренера. Удачных поисков той нужной нам как воздух молодёжи, удачного ОБНОВЛЕНИЯ команды.
И теперь пахать и ещё раз пахать этих 4 года. Без пропусков, беременностей и всего всего. Юле есть тяжко пропустить год отдохнуть, Ире подлечится.
Только новая кровь принесёт нам успехи.
Спасибо.

Згоден з Вами з усім, окрім "тренера". На жаль, для тих, хто "марить" перемогоами, це будуть не найкрвщі часи.
2018-02-22 16:21
 # 423  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я працював в спортивних командах, і поступок Семеренко ніде не вважаався б позитивним, гарантую.

2 Ihor
Паршиво что есть другое виденье ситуации, то ли это воспитание на Павлике Морозове то ли наша история такая. И это несоизмеримо страшнее 11 места
2018-02-22 16:21
 # 424  Nicolas-фанат биатлона (Not sure) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені здається, що "профукали" НОК і міністерство спорту! Типу біатлоністки і так візьмуть медалі- навіщо їм допомагати!! І щось там не так з фінансуванням, спонсорами і т.п.! Допоки була "Перша приватна броварня" (я не рекламую і не п'ю пива) якось було краще (бабло воно завжди перемагає ЗЛО). Я не думаю, що вищевказане підприємство отримувало СУПЕР прибутки від цієї реклами - скоріше меценатство!!! Чому відкинули, не підтримали - мало відкатів!!!
2 Ст. Житомир
Чекав цього комента. Жданов - казьол!!1!111!адін-адін-адін.
2018-02-22 16:21
 # 425  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Тоже сложилось такое мнение что не все понимают суть провала. И дело не в составе на эстафету или отдельном тренере.
Суть в том что этот провал был ожидаем, со стороны. И тут диванные не диванные эксперты, но когда есть очевидные факторы, которые говорят, даже кричат, что БЕДА в команде.
По сути 4 года мы занимались чем угодно, но не подготовкой к ОИ. А для нашего биатлона это болезнено, мы не немцы, да и те же немцы, что можем за 1-2 года склепать команду которая бы боролась за медали.
2018-02-22 16:22
 # 426  Соломія лев Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіщо травити сестер? Вони і так легенда українського біатлону. Ще образяться на всіх і поїдуть до Насті Кузьміної в Словаччину
2018-02-22 16:23
 # 427  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DiM
на жаль не спрацювала ставка на "заморських" тренерів, це вже без сумніву
Хочете потренувати? Подавайте резюме... А. якщо ні - то може не потрібно так безапеляційно.
2018-02-22 16:24
 # 428  Губернатор Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бринзак живе біатлоном!!!!
В футболе мы это уже проходили. Суркис живет футболом, Ахметов живет футболом. Вот только футбол в Украине еле живой.
Настаиваю. Пан Б..- тормоз отечественного биатлона. За прошлые заслуги - дать почетную грамоту или медаль. И - на выход. В Беларуси, Слованкии нет брынзаков, но есть чемпионы и медали.
2018-02-22 16:24
 # 429  Україна , вперед! Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так,якби була Валя,Віта,Юля,Олена,при сьогоднішній стрільбі всіх учасників,ми були б на подіумі. Для чого привезли Олену ? Незрозуміло і нерозумно.Готувати одних,виставити інших.
2018-02-22 16:24
 # 430  innulj1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
100% Ви прямо, як в мене з язика зняли!
2018-02-22 16:25
 # 431  Тетяна Удовіченко (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 оптимистка
Чи хтось вважає, що Віта-Валя-Юля-Олена виступили б гірше?
Конечно, не хуже. И это настолько было очевидно, что даже неинтересно, что сейчас начнут писулить здесь. Известно наперед: виноваты во всем Валя и Семаков. Почему хейтерят Семакова, хоть понятно. А Валю, которая была и есть сильнее и Варвинец, и Меркушиной, к тому же наша, за что - ??? Какая-то тупая ненависть и злоба.
Полностью согласна, готовили одних, потом что-то не получилось и давай тусовать девченок по гонкам как колоду карт, а в итоге вот вам и спортивный принцип ( Валя может и пожалеет о своем порыве, и Вита сто раз извинилась) но какая уже гонка для Виты, ведь это близнецы, понятно что она старалась, но вы представляете как она себя чувствовала после этой ночи, или двоих или никого, даже в армии не разлучают близнецов, я это знаю у меня братья близнецы,.Ну а "молодежь" конечно получила свой "бесценный опыт ", хотя как сказала Ира, для нее вообще нет разницы, олимпиада это или ЧЕ.
2018-02-22 16:25
 # 432  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
К сожалению или к счастью Валя не всё рассказала про Уроша. По этому я думаю весь ТШ нужно менять.
2 Соломія лев
Легенды они все легенды. Но все эти легенды слишком много на себя взяли. И слишком многое мы на них положили, медали Сочи закрыли нам глаза, так же и самим спортсменкам подарили самоуверенность.
2018-02-22 16:27
 # 433  оптимистка (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gonhar
2 Noname
#347 -а чем вам сезон 2014/2015 в исполнении Вали не понравился?

А этому безымянному нику в исполнении Вали не нравится НИЧЕГО, включая Валю лично, Короче, это личный Валин хейтер.
2018-02-22 16:27
 # 434  innulj1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Губернатор
Я з вами не погоджуюся, він промахнувся у виборі тренерів, тому хай виправляє свою помилку
2018-02-22 16:28
 # 435  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По Вале и ее несвоевременной истерике.
Вообще-то, личные гонки и эстафета могут быть кардинально разными из-за повышенной ответственности эстафеты.
Доказано 5 раз на ГС Гараничевым.

Если стрелять на рубеже минуту - то даже без круга - общее время все равно, что с кругом.

P.S. И Вита сегодня: по результату явно видно, что до утра с Валей переплакала.

2018-02-22 16:30
 # 436  us Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ст. Житомир
Давайте трошки знизимо градус дискусії!!! Мені здається, що "профукали" НОК і міністерство спорту! Типу біатлоністки і так візьмуть медалі- навіщо їм допомагати!! І щось там не так з фінансуванням, спонсорами і т.п.! Допоки була "Перша приватна броварня" (я не рекламую і не п'ю пива) якось було краще (бабло воно завжди перемагає ЗЛО). Я не думаю, що вищевказане підприємство отримувало СУПЕР прибутки від цієї реклами - скоріше меценатство!!! Чому відкинули, не підтримали - мало відкатів!!!

Шановний!
Причому тут НОК і Міністерство?
За розвиток виду спорту в країні повністю відповідає ФЕДЕРАЦІЯ. Міністертво профінансувало біатлон в повному обсязі. Команда готувалась в Європі на найкращих обєктах з іншою елітою світового біатлону. Бринзак робить для біатлону дуже багато. Але треба всім визнати, що на завершальному етапі підготовкі Федерація і ТШ налажали.
2018-02-22 16:30
 # 437  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Есть шуточная версия причин провала ОИ
Эта креативная реклама некачественного топлива, где все люди смешно кривят лица :)
Это показаны болельщики в тот момент, когда не получают ожидаемого :).
2018-02-22 16:30
 # 438  Anyut Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Во время интервью спортсменок бросается в глаза, что они психологически проигрывают гонку ещё до её начала, потому что тянут одеяло на себя и готовят слова оправданий и извинений перед псевдоболельщиками, которые уже похоже болеют против нашей команды, чтобы потом сказать, что я же говорил, что они провалятся, зачем писать о провале ещё до гонки, ведь даже, если спортсменки сами не прочитают, то им все равно кто-нибудь расскажет, а психология спортсмена-тонкая материя , её легко нарушить, а восстановить сложно, Наши девчонки, сестры Семеренко, Юля Джима и Лена Пидгрушная- Олимпийские чемпионки и мы гордимся ими! А повторить свой успех мало кому удаётся, некоторые великие спортсменки вообще не смогли ни одной медали на Олимпиадах взять, как Форсберг и Макарайнен, например.
2018-02-22 16:31
 # 439  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
то ли это воспитание на Павлике Морозове
Ви, на жаль, не зрозуміли суті.... Мова не про те, що сказала Валентина, а КОЛИ саме. Не було в неї морального права ПЕРЕД такою гонкою на такий поступок. Тому Павлик тут ні до чого, більшість вітали б її словаЮ але ПІСЛЯ гонки.
2018-02-22 16:32
 # 440  Sagarmatha (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пора уже заканчивать с дедовщиной и "былыми заслугами" в сборной. Без мужа и сына на соревнованиях плохо, без сестры в эстафете плохо, тут мы 6 раз болеем, а здесь нас не взяли, но мы как раз выздоровели... Все начинать с нуля разгребать и только тогда будет толк. Одного главного тренера, все слушают беспрекословно и выполняют поставленные задачи. Полная самоотдача и самоотверженность, уважение к коллегам, к себе и к болельщикам. И пусть мы потеряем квоту, и пусть у нас не будет результатов год, два, три, но они все равно будут при таком подходе да и спросить будет с кого. Больше всего рада за шведов, удивили! Даже велосипед придумывать не надо, Пихлер уже показал как на нем надо кататься!
2018-02-22 16:33
 # 441  вболівальники Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не знаю чому всі "хоронять" сестер і Підгрушну, ви подивіться скільки років Кузьміній, Домрачовій. На лекціях викдадачі люблять говорити, що такі як Шевченко, Сестри та інші видатні спорсмени народжуються на не одне десятиліття, і треба не виганяти їх, коли немає кращих, а поступово змінювати склад (в чому і полягає як мінімум 50 % роботи кваліфікованого тренерського штабу)
2018-02-22 16:33
 # 442  Губернатор Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 innulj1, він промахнувся у виборі тренерів, тому хай виправляє свою помилку
Ні, не так. В мене нема сумніву в кваліфікації Велепця. В мене є сумніви в тому, шо йому не заважали працювати. Боюсь навіть уявити як цей пан буде "виправляти " свої помилки. Може краще сам візьмется тренувати? Так на гонорарах тренера ще заощадим.
2018-02-22 16:34
 # 443  adidas77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
rapira (Рівне)

Я уважаемая не пропускаю ни одной гонки биатлона уже много лет
Это о этапах Кубка Мира,ЧМ и ОИ (ЧЕ смотрю не всегда)
Так что ваши сомнения,это лишь ваши сомнения...

То, что Ира взяла два Золота на ЧЕ мало о чём говорит,вы сами знаете кто там выступал.
Несмотря на это я был тогда очень рад и поздравлял её с заслуженой победой

Но ещё раз повторюсь,если вы меня не внимательно читали

На этих Олимпийских играх наши проиграли не сильным соперницам,а проиграли самим себе. Своим же результатам хотя бы годичной давности и проиграли сильно!
И при этом при всём после каждой гонки,я слышу упрёки от наших биатлонисток,
- Мол болельщики такие сякие перестали нас хвалить и даже ругают нас и пишут всякие глупости!

Ну это же детский сад,это не профессионально с их стороны.
На них смотрит вся страна!

И почему я как болельщик наблюдая всё это, должен молчать в тряпочку?
Извините,но их не за что хвалить сейчас

Пришло время выслушать конструктивную критику,сделать выводы И засучив рукава - работать работать и работать!
2018-02-22 16:35
 # 444  Ст. Житомир Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Коротше - треба щось у "консерваторії" міняти (читайте Жванецького, хто не зрозумів)! А спортсмени не те щоби не винні, вони молодці, стараються, плачуть, як Валя по 4 години, пашуть.
Ви би побачили, як у Поклюці 2017 ( я там був - дякувати доньці за таку можливість) - тренувалася Валя Семеренко (не виступала), як "викатували" лижі наші сервісмени з 8 до 18 години безперервно!!!, як бігали по трасі Шамрай, Велепець і Санітра (вибачте шановні може кого забув, там і Роман Прима, здається був і Біланенко).
Як тільки почали "керувати" зверху - проблеми!!! Ну я так думаю!
2018-02-22 16:35
 # 445  msm Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Боюсь навіть уявити як цей пан буде "виправляти " свої помилки. Може краще сам візьмется тренувати?
2 Губернатор
как бы он не зацепил Юлю и не укатил в другую сборную.
2018-02-22 16:36
 # 446  FISH00 (Irpin) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Стоило Лукашенко ночью собрать МИД и выразить протест судейству на ОИ, как у Беларуси "пошли" медальки. )))
2018-02-22 16:36
 # 447  92stas92 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А вы представте если Юле не подойдут методики нового тренера???
2018-02-22 16:39
 # 448  Тетяна Удовіченко (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Roma Lviv
Тому моя думка - якщо чемпіонки не хочуть працювати так як інші і виступати у всіх гонках - то для них є робота тренувати молодь.
Ат еперь посчитайте количество гонок в сезоне , которое отбегали сестрички, и очки в КМ, которые они принесли сборной, а потом говорите о чемпионках и молодежи, да Юля,Вита Валя, вытянули на себе большую половину КМ и олимпиаду.
2018-02-22 16:40
 # 449  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
2 Миг
Я лично поняла Вас правильно,видимо:) Я согласна,что все дело в моменте..
Валя безусловно хорошая спортсменка,но она заставила меня усомноться в себе,как в человеке..Нельзя так подставлять КОМАНДУ! Ведь и Вита тоже бежала,ну хоть бы ее пожалела..А тал,она жалела только себя.
Все ,кто ее оправдывают,частично даже правы..Результаты Вали получше,на фоне остальных ,но разве это дает ей право всех поливать..
Девочки (Настя и Ира) не решали кому бежать,но она их смешала с грязью не задумываясь.
Претензии были высказаны всем! А так не бывает,ребята...Не могут все быть плохими, и только Валя-молодец.
Про тренеров скажу одно..Выгнать легко,а где найти не хуже?Я про лучше молчу уже...
Мне нравится предложение с Шевченко и Беланенко,но..Тут еще все зыбко очень..
Очень жаль,что все так получилось.
2018-02-22 16:40
 # 450  оптимистка (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
готовили одних, потом что-то не получилось и давай тусовать девченок по гонкам как колоду карт, а в итоге вот вам и спортивный принцип ( Валя может и пожалеет о своем порыве, и Вита сто раз извинилась) но какая уже гонка для Виты, ведь это близнецы, понятно что она старалась, но вы представляете как она себя чувствовала после этой ночи, или двоих или никого, даже в армии не разлучают близнецов, я это знаю у меня братья близнецы,.Ну а "молодежь" конечно получила свой "бесценный опыт ", хотя как сказала Ира, для нее вообще нет разницы, олимпиадаэто или ЧЕ.
2 Тетяна Удовіченко
И Вита сегодня: по результату явно видно, что до утра с Валей переплакала
2 M.P.
Да. близнецы - они такие. Писала уже, у меня дочки - близняшки, все друг через друга пропускают. А что касается "молодежь" конечно получила свой "бесценный опыт ", то опыта надо все-таки набираться на других стартах, не таких значимых.

[ 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 40, 41, 42 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Миколи Зоца! (2)
    День народження Івана Крулька! (1)
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті