Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:59
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-22 14:30 |

Пхенчхан 2018. Результати жіночої естафети


Збірна Білорусі - чемпіон Южная Корея Пхенчхану в жіночої олімпійській лотереї!

Вітер на цих Олімпійських Іграх в кожній гонці вносив свої корективи в розподіл місць у фінішних протоколах. Але те, що трапилося в жіночій естафеті, інакше як лотереєю не назвеш. Хоча не можна не віддати належне білоруській збірній, яка в цих складних умовах зуміла пройти вісім вогневих рубежів всього (!) з дев'ятьма запасними патронами і по праву завоювати золоті медалі! Вітаємо !!!

Та й, якщо дивитися в підсумковий протокол, якась логіка навіть в цій, повній випадків, гонці все-таки простежуються: лише чотири команди, з 18-ти, які стартували, що обійшлися в естафеті без штрафних кіл, і три з них як раз і піднялися на п'єдестал пошани останньої жіночої дисципліни цих Ігор.

Погодні умови гонки сприяли грандіозним провалам і не менш вражаючим проривам. Досить сказати, що зовсім не слабкий перший етап у виконанні Надії Скардіно майбутні чемпіонки завершили дев'ятими з 46-секундним відставанням від лідерів, а шведка Ханна Еберг за один останній етап витягла свою команду з восьмого місця до срібних медалей!

Єдина команда, яка пройшла естафету без провалів і ні разу не випала з провідної шістки, збірна Франції, фінішувала в результаті третьою. А ось головний передстартовий фаворит - Бундестім, на кожному з трьох перших етапів йшла на коло штрафу, і зусиль Лаури Далмайер на четвертому відрізку вистачило лише для восьмої позиції.

Виступ української збірної, на жаль, не зміг скрасити попередні невдалі результати Пхенчхану. Окремо стоїть третій етап Юлії Джими, яка свій відрізок пройшла на 47 секунд швидше за всіх суперниць! Але до того моменту, коли Юля увійшла в гонку, наші дівчата вже програвали більше двох хвилин, перебуваючи на принизливому 17-му місці після двох кіл штрафу, сумарно зароблених Іриною Варвинець і Вітою Семеренко, які стартували на перших етапах 

Будь наші дівчата готові бігти швидше, то в сьогоднішніх умовах навіть при такому штрафі можна було б боротися - доведено Норвегією, що стала четвертою з трьома додатковими колами за промахи. Однак, по чистій швидкості лише згадана Джима виглядала конкурентоспроможною, інші наші учасниці показували результати у другому десятку по чистому ходу.

І зрозуміло, що українки зробили все, що могли, в тому числі і в цій гонці, і камінь за відсутність старання не можна кинути в їх адресу. Але результат - 11-е місце, повторення найгіршого олімпійського результату наших естафет, вперше показаного в 2006-му році в Туріні.

Для того, щоб не закінчувати Олімпіаду зовсім вже на мінорній ноті, залишається сподіватися на маленьке диво від наших чоловіків в останньому виді біатлонної програми - чоловічій естафеті, яка пройде завтра. У тому, що чудеса в Пхенчхані можливі, нас сьогодні, безумовно, переконали чотири білоруських спортсменки.

Естафета. Жінки
1. Беларусь Білорусь (0+9)  1:12:03,4
2. Швеция Швеція (0+12)  +10,7
3. Франция Франція (0+14)  +17,6
4. Норвегия Норвегія (3+12)  +29,7
5. Словакия Словаччина (1+9)  +38,4
6. Швейцария Швейцарія (0+16)  +43,5
7. Польша Польща (1+14)  +43,6
8. Германия Німеччина (3+11)  +53,9
9. Италия Італія (4+13)  +1:04,1
10. Канада Канада (1+11)  +1:33,4
11. Украина Україна (2+10)  +1:41,4

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам
Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубку світу


Коментарі (Всього: 1238)

[ 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 40, 41, 42 ]

2018-02-22 19:49
 # 691  triarij Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
І ваш підтримую комент! І взагалі подобаються ваші коменти, ще з минулого року, коли появився на сайті.
2018-02-22 19:49
 # 692  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Юля лидер сборной. А лидеры так не выступают на ОИ. Ну и ещё пару камней подводных есть, но об этом либо Юля либо другие фигуранты.
А в сборной Украине Вы видели лидера? Мне кажется, что ровный состав.
2018-02-22 19:51
 # 693  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lion Killer
тут треба мужика зі сталевими яйцями (або Бєлову:)) до гордих оарівців вже зовсім чуток
2018-02-22 19:51
 # 694  bbs2017 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Бренд-менеджер
Все всегда решал и будет решать Брынзак. Сборная Украины. это для него как что-то типа личного клуба.... Ни Белова, ни Урош никто другой из заморских тренеров ничего не решали не решают и не будут решать ибо музыку заказывает тот кто платит ..И спортивные принципы у нас не всегда работают. Факт на лицо. У нас совок полный! Сват, брат папа, доця - это прослеживается и в биатлоне и везде. Я уверен,. что Урош тренер хороший и подготовил бы не только Джиму, а кого то и с молодежи, но дали б ему такую возможность? Думаю, что нет...Эх,...спортивный принцип....
2018-02-22 19:52
 # 695  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
ну Юля поки краще виглядає. Лідером завжди була Олена, але вже не тепер
2018-02-22 19:53
 # 696  Николай Хомяков (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Суцільна зрада дістала. "Ящик" цілодобово виє про зраду, все погано, всі лайно, а тепер і до біатлону дістали. Що,ви, стогнете? Більш-менш адекватним вболівальникам ще декаду тому було зрозуміло, що нам нічого не світить, програючи 2-3 хв ходом лідерам, про які медалі можна говорити.А, те,що Валя показала себе , як базарна баба, а не професіонал-це факт. А, якщо хтось хоче на місце Бринзака, хай спробує. Бо мучити "клаву" і більше 20 років не дати вмерти біатлону-це дві великі різниці.
2018-02-22 19:53
 # 697  msm Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А лидеры так не выступают на ОИ
2 pasqualiC
Так Юля пробежала одну гонку, где была лучшей из наших. В эстафете к ней вопросов у меня лично нет.
2018-02-22 19:53
 # 698  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Здравствуйте! :) Думаю, проследить за адидасом не удастся. Он ужЕ на каком-нибудь сайте любителей фристайла зарегистрировался. До первой неудачи Абраменко. Но Ваша целеустремленность делает Вам честь.
2018-02-22 19:53
 # 699  adidas77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Оксана (Гамбург)

Приведите конкретные примеры,когда футболисты высказывались плохо о болельщиках.
Тем более повторюсь,не о болельщиках которые к примеру устроили на стадионе драку,а о болельщиках которые пишут что то нехорошее про футболистов в интернете?
Это нонсенс!

Я Бундеслигу смотрю уже 18 лет
2018-02-22 19:54
 # 700  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Йети-Северский
нема зараз такої Зубрилової. Ніхто не феєрить. Настя думаю не перейде нікуди
2018-02-22 19:55
 # 701  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вячеслав ЧЕ
Ну справедливості заради Абраменко не юніор, а за ним перспектив не видно
2018-02-22 19:56
 # 702  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
И даже если он продавил Иру и Настю в состав, которые скажем прямо, не сильно хуже были Вали, то он выполнял работу на перспективу. Как в своё время сделал с гостем студии Эфремовой.
Яка перспектива? Це головна гонка 4річчя, на старт має вийти спортсмен КРАЩЕ ГОТОВИЙ і чи йому 40 чи 20, яка різниця???

Є КМ, ІБУ бігайте собі на переспективу 4роки, доводьте, що ви кращі. А на ОІ мають виступити найкраще готові спортсмени.

Я Валі не виправдовую, але. В кожній гонці вона показувала кращі результати в гонках ніж Настя, ІРа. Вота фак.
2018-02-22 19:56
 # 703  Eddi (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Николай Хомяков
Согласен на 101%....
2018-02-22 19:57
 # 704  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
почти дочитала, но потом плюнула и остановилась. Эмоции застилают разум.
1. Валя выдала на гОра в жесточайших эмоциях. если кто забыл, такое же выдала Глазырина в Сочи 2014. Понять могу - последняя Олимпиада. Принять не могу. Почему? Отвечу.
1. Валя со слов Виты прорыдала 4 часа выбив Виту полностью из колеи перед гонкой (близняшки). Вита так и не смогла собраться, но, если кто не в курсе, извинилась уже за сестру.
2. взрыв Вали перед гонкой прочитали все (они друг у друга в ФБ сидят). Кому-то надо объяснять состояние Насти и Иры?
Команда и так пролетела мимо пика, да тут еще вышла на гонку растерзанной своей же коллегой в клочья.

Почему я считаю, что в словах Вали много эмоциональной лжи?
Потому что я очень болею за Олю Абрамову и знаю (мы тут хором наблюдали, спорили, следили), что таки Оля проиграла свое место по результатам. Проиграла даже Юле Журавок, а не то, что команде А. И Алена Пидгрушная тоже по результатам. И отвратительно звучит, что якобы девчонок Урош с Меркушиным специально выпихивали из команды. Команду отбирали не по комфортности, а по результатам.

И да, уже есть ответ и Брынзака Вале. Хороший ответ: спокойный и достойный. "спортсмену кажется, что он может бегать 20 лет и должен бегать за старые заслуги. Но у Вали нет преимущества перед молодыми девушками"
Кстати, напоследок по этому моменту. Миниму треть пишущих здесь весь прошлый год отправляли Валю отнюдь не лестными словами в степь, подальше от команды, решать свои вопросы и разбираться в себе дома и не занимать чужое место. Ау, товарисчи, вам не стыдно? Мне так аж просто мерзко.
А вообще жаль, что у Вали не хватило такого же мужества, как у Великого Ули, принять факт - тренерское решение, и хватило мозгов, оскорбить Иру и Настю.

А в команде да, раздрай. Три тренера на 6 спортсменок и все в кусты, ибо есть Урош. Его можно быстро отдать на растерзание. Благо, болельщикам палей в рот не клади - просто покажи цель. Нет, я не защищаю Уроша. Я не знаю, на какие условия он пришел.
И с Брынзака никто ответственности не снимает. И на старуху бывает проруха. Но , извините, когда я читаю здесь "Брынзака гнать на х..." так и хочется спросить: "Извините, а Вы кто? Из какой подворотни вы выпрыгнули, чтоб сейчас так гнобить за провал, забыв все годы побед и счастья, человека, под чьим руководством женский украинский биатлон много лет в элите?"

Короче, залезла я сегодня на сайт, надышалась "ароматом" помоев и ухожу. Воспринимайте как хотите.
2018-02-22 19:57
 # 705  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 msm
Молодец пробежала, но по медалям мы увидели результат. А по болезням? Может на РГ не нужно было ехать. Или больной стартовать не нужно, когда тренеры советуют? Давайте закроем тему. Юле пожелаем удачи, и стать проще девочкой. И вернуться к той девочке которая была 12-15 годах. Не по результатам, а по форме поведения.
2018-02-22 19:57
 # 706  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ірисо4ка
ну Юля поки краще виглядає. Лідером завжди була Олена, але вже не тепер
Да, но разница между спортсменками меньшая, чем в других сильных сборных. Яркого лидера я не вижу. Вопрос формы на конкретный день.
2018-02-22 19:58
 # 707  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lion Killer
Я лично не видел причин почему Валя должна бежать эстафету. В моей голове был такой состав который бежал сегодня. А про опыт. Послушайте интервью Насти после финиша.
2018-02-22 19:59
 # 708  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Вы про Алимбекову?
Честно говоря, не верил, что Алимбекова сможет совладать с нервами. Помня её провал на одной из эстафет, подумал, что не эстафетный она боец. Ошибался, каюсь. :)
2018-02-22 19:59
 # 709  008 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
опять закономерный результат он проглядывался по сезону только руководство биатлонное слепое бредили вот вот щас они соберутся тренеров надо менять да и сестер и Пидгрушную отправлять на покой обязательно слышите?
2018-02-22 20:00
 # 710  teslyay Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Питання, для чого Підгрушну брали на олімпіаду? Прапор нести?
2018-02-22 20:00
 # 711  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как теперь выходить на этап в Холменколлене и Контиолахти в таком психологическом состоянии?Чесно говоря,думаю у многих возникло желание,что этот сезон побыстрее закончился....
2 Дмитрий Дудкин
Не переживайте, Дмитрий. Г-н Брынзак всё разрулит, эт прежде всего в его интересах, какими бы они ни были. ( Собаки лают, а караван идёт. ) Кому положено, досрочно завершат сезон, кто "по болезни" (не приведи Господь!), кто "по собственному желанию". Нам ышо квоту защищать у девушек и отвоёвывать её родимую у парней. ) Всё будет норм, я в этом ни секундочки не сомневаюсь. И я не хочу, чтобы сезон завершался, ещё не время. ))
2018-02-22 20:00
 # 712  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 bbs2017
Брынзак платит? Или Министерство и государство?
2018-02-22 20:00
 # 713  adidas77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Орися@

Ну вот сейчас бред пишите полный,ну честное слово!

Во первых спортсмен публичное лицо,и когда что либо говорит на камру,его смотрит и слушает вся страна.
Чуствуете хотя бы в это разницу?

А во вторых,"глупости от болельщиков" это для наших спортсменов является наша критика. Естественно у каждого болельщика свое мнение
Но неужели наше общее мнение,что сборная провалила Олимпиаду,оно не верно?

Так что не надо коверкать мою мысль,про выгодно не выгодно.

Спортсмены многие у нас к сожалению начинают считать в определённый момент,что они фигуры выше нашего общества.
И что они все это делают ради себя и своих близких
И это в корне не правильная мысль

Они представляют целую страну и нас с вами
И если они начнут на каждого отдельного болельщика на камеру обижаться,то так можно далеко дойти.

2018-02-22 20:02
 # 714  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
І шо з того інтерв,ю? Повний провал в Насті на ОІ по всіх показниках і в усіх гонках. Вона персперктивна і я бажатиму їй тільки перемог, але це треба визнати.

Результати в Валі на ОІ (хоч вони і погані) були вище. ДАйте мені хоч 1 аргумент (крім досвіду втф, досвід в естафеті на олімпіаді замість боротьби за медалі оО), чому сьогодні не бігла Валя?

Настя, ІРа інші види програми для досвіду, а тут мав бути спортивний принцип. Крапка.
2018-02-22 20:03
 # 715  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я лично не видел причин почему Валя должна бежать эстафету. В моей голове был такой состав который бежал сегодня. А про опыт. Послушайте интервью Насти после финиша.
2 pasqualiC
вот и первая зрада. Она заключается в том, что я с Вами (что-то грохнуло в небесах) полностью согласна. Я! С Вами! Это успех
2018-02-22 20:03
 # 716  Eddi (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
БРАВО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2018-02-22 20:03
 # 717  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вячеслав ЧЕ
Здравствуйте! :) Думаю, проследить за адидасом не удастся. Он ужЕ на каком-нибудь сайте любителей фристайла зарегистрировался. До первой неудачи Абраменко. Но Ваша целеустремленность делает Вам честь.
У меня очень хорошая память. При этом, я веду папки на подобных существ, чтобы ссылки приводить, если потребуется.
Спасибо за Ваши слова, но чести в этом я вижу мало. Скорее необходимость. Дезинфекция.
2018-02-22 20:04
 # 718  magistr1 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А, якщо хтось хоче на місце Бринзака, хай спробує.
веселять такі коменти, типу Бринзак дасть комусь зайняту своє місце.
2018-02-22 20:05
 # 719  Staff (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
У тренеров задача показать результат, здесь и сейчас. У Брынзака задача работа на перспективу. И даже если он продавил Иру и Настю в состав, которые скажем прямо, не сильно хуже были Вали, то он выполнял работу на перспективу. Как в своё время сделал с гостем студии Эфремовой.

Так как правильно? Руководствоваться мыслями о перспективе, или ставить в гонку тех, кто сильнее на данный конкретный момент? И зачем тогда все эти басни о спортивном принципе?
И нас дурили и девчонок.
2018-02-22 20:05
 # 720  bbs2017 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Называйте как хотите, но главный кто решает в биатлоне не Жданов, а Брынзак. Как он решит так и будет. Кого надо "уйдут", кого надо приведут.

[ 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 40, 41, 42 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Миколи Зоца! (2)
    День народження Івана Крулька! (1)
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті