Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 569
2 Стурла Легрейд 454
3 Емільєн Жаклен 373
4 Ерік Перро 368
5 Себастьян Самуельссон 354
6 Вебйорн Соерум 310
7 Філіпп Наврат 292
8 Фаб'єн Клод 260
9 Мартін Улдаль 251
10 Кантен Фійон-Майє 233
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   20:27
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Обергоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Наступна трансляція

Кубок світу, Обергоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Час київський

Всі трансляції



2019-12-15 16:36 |

Хохфільцен 2019. Результати чоловічої естафети


Чоловіча естафета, яка вінчає програму другого етапу Кубка світу в Австрия Хохфільцені, очікувалася, як продовження дуелі французького і норвезького біатлону в нинішньому сезоні.


 
Здавалося, що гострого суперництва не вийде через послаблений склад одного з дуелянтів. Саме в Хохфільцені часто провідні команди дають невеликий відпочинок своїм лідерам в естафетах - позиція на екваторі першого триместру цьому сприяє. Сьогодні такий «хід конем» зробила французька команда - відразу дві заміни в порівнянні з оптимальною розстановкою сталися в їх складі: естафетна четвірка «триколірних» вийшла без Мартена Фуркада і Сімона Дестьйo. Змінилися плани і у Юрая Санітри, який відмовився від ідеї залучення в естафету Антона Дудченка, зважаючи на велике навантаження на цьому етапі на молодого спортсмена, який провів дві непогані особисті гонки.

Стартер нашої команди Артем Тищенко провів свій етап досить непогано. На трасі, отримавши вчора день відпочинку, він поступався менше ніж зазвичай, зате традиційної чистої стрільби в українця не вийшло - на кожному з рубежів Тищенко використовував по одному запасному патрону, закінчивши свій етап 11-м. І хоча позиція була далекою, відставання в 43 секунди не можна було назвати критичним. Тим більше, що в межах десяти секунд попереду фінішували ще п'ять команд.
 
Лідерство прогнозовано захопила збірна Норвегії - Йоханнес Дале провів два ідеальних вогневі рубежі і після закінчення етапу випередив усіх суперників на двадцять секунд! Йоханнес-2 був настільки швидкий, що Ерлен Бьонтегор, який стояв в коридорі передачі естафети, не очікував партнера по команді так рано, і ще розминався в той момент коли Дале виринув з-за повороту і передав йому естафету. Втім, чи передав?.. Телевізійники кілька разів повторювали цей фрагмент, намагаючись зрозуміти, чи було торкання між двома норвежцями, але в кінцевому підсумку скандинавів ніяким санкцій не піддали.
 
Знали б норвежці, що це - тільки початок «пригод» від Бьонтегора! Вже на стрільбі лежачи, незважаючи на комфортний відрив від переслідувачів, Ерлен почав палити в різні боки і в підсумку заробив коло штрафу! А потім - ще два запасних в стійці, і норвежці, маючи статус беззаперечних фаворитів, раптово опинилися в ролі наздоганяючих - брати Бьо отримали восьму позицію і 54 секунди відставання від лідера!
 
А першими стали німецькі біатлоністи, у яких неймовірний етап видав Йоханнес Кюн! 20 секунд відставання від Норвегії він перетворив на 20 секунд переваги над Францією! Боротьбу за призову трійку несподівано вели збірні Канади, Словенії та Чехії.


 
Українська збірна в цей момент виявилася досить далеко: Артем Прима зіткнувся зі складнощами на стрільбі лежачи, дивом уникнувши штрафного кола. Але до стійки взяв себе в руки, впорався ще з одним додатковим і підняв команду на 10-у позицію.
 
 Руслан Ткаленко, враховуючи взаємини зі стрільбою, які поки що не складаються, перед стартом був, мабуть, нашою найризикованішою ставкою. На жаль, ставка не зіграла: вже на стрільбі лежачи Руслан пішов на коло штрафу і на цьому боротьба нашої команди за десятку кращих завершилася... Естафету капітану команди Ткаленко передав лише 16-м. Дмитро Підручний, провівши відмінний четвертий етап, створив маленьке диво - піднявся на 11-е місце. Але... слабка втіха - ця українська команда вже здатна на більше.




 
Ну, а попереду німецька команда, отримавши можливість разом поквитатися за всі невдачі Бундестім в Хохфільцені, вчепилася за цей шанс залізною хваткою! Арнд Пайффер ідеально відпрацював на стрільбищі, а на трасі не поступався основним конкурентам - Тар'єю Бьо і Фаб'єну Клоду, при тому що француз, до того ж, відправився на коло штрафу. У сухому залишку перед останнім етапом: лідер - Німеччина, слідом Норвегія в 43 секундах. Чим не виклик для Йоханнеса Бьо?!
 
Але яким би «імператором» не був Йоханнес в особистих гонках, відіграти такий гандикап у Бенедикта Долля - завдання не з легких: німець-то, як не як, чемпіон світу в спринті саме тут, в Хохфільцені. Якщо тільки... не подарунки Долля на стрільбі. І в стійці Бенедикт дав шанс! Два запасних патрона! Шикарний шанс для переслідувача! І що ж Йоханнес? Ніііі, не залізний цей Бьо, зовсім не залізний - нерви норвежця змусили його також двічі потягнутися за запасним патроном. Але стріляв норвежець швидше, і на виході зі стадіону між двома першими командами було всього 14 секунд!!!
 
Але найголовніше - лідер Кубка світу отримав візуальний орієнтир «жертви»! Вже до наступної позначки залишилося всього лише п'ять секунд, а на наступному підйомі Бьо вже сів за спину німцеві! Розуміючи, що після такої погоні різкості в фінішному створі йому може не вистачити, Йоханнес вирішальний ривок зробив ще до початку заключної прямої і заробив мінімальну перевагу у дві секунди, яку втримав до фінішу. Фантастична перемога! Другий поспіль дубль Норвегії в Хохфільцені - і п'ять перемог в шести гонках етапу! Це просто космос якийсь...



Ну, а у збірної Франції таки вийшла дуель. Але не з норвежцями за перемогу, а зі збірною Канади - за бронзу. Маючи практично рівні шанси перед початком четвертого етапу, долю місця на подіумі вирішив більш багатий досвід Кантена Фійона Майє перед Крістіаном Гоу. Французи - треті. Але і канадці не надто засмучені, оскільки сьогодні показали другий результат в історії своїх чоловічих естафет - після бронзи Чемпіонату світу трирічної давності.
 
Ця гонка була досить важливою з точки зору Кубка націй, але глобальних перестановок в заліку вона не принесла. Україна опустилася лише на одну позицію, пропустивши чехів, які вдало пробігли естафету. Тепер наші хлопці восьмі. Ну, а гегемонія норвежців стає все очевиднішою з кожним новим стартом - після закінчення двох етапів Кубка світу їх перевага над французами досягає вже 216 очок!
 
Запаморочливий і стрімкий другий етап Кубка світу в Хохфільцені закінчений, і естафету приймає Ансі. Втім, що чекає спортсменів на французькому стадіоні поки не ясно: погода там встановилася тепла, ще й з дощами, і біатлоністам зараз як ніколи потрібна прихильність небесної канцелярії) Чекаємо четверга, коли в календарі третього етапу передбачено чоловічий спринт.
 
Естафета. Чоловіки
1. Норвегия Норвегія (1+7)  1:14:44,2
2. Германия Німеччина (0+6)  +2,0
3. Франция Франція (1+8)  +51,9
4. Канада Канада (0+6)  +1:28,7
5. Чехия Чехія (0+9)  +1:52,2
6. Россия Росія (1+8)  +2:01,7
...
11. Украина Україна (1+14)  +3:31,5

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 136)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2019-12-15 18:00
 # 91  Тарас В. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нижче плінтуса...
2019-12-15 18:01
 # 92  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Некоторые пишут: надо было поставить на эстафету Дудченко, теоретически - верно, но я думаю Юрай не враг своей команды, пообщавшись с Антоном, оценил его состояние после вчерашней гонки и принял на этот момент вынужденное решение.
2019-12-15 18:02
 # 93  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
по моєму цікаво було варіант Тищенко-Підручний-Прима-Дудченко
Щось у цьому є... Наші дівчата десь так і бігали, коли Джима була в гарній формі.
Але в цьому варіанті Підручному доведеться викладатися на 100% в кожній гонці... А зараз на останньому етапі він сам може вирішити чи є сенс "рвати жили" чи можна поберегтися, якщо наздогнати суперника не можливо
2019-12-15 18:04
 # 94  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
странно, но:
- я не вижу Доценко в команде. Парню 25 лет и он, как качели , уже несколько лет. В сумме очень посредственно. Этот год у него первый более/менее, но не настолько, чтоб идти в команду А. Ткаленко он проигрывал всю предсезонную подготовку. Смотреть на результаты ИБУ? Ну смотрите сами.
- я не вижу Цымбала полноценно на сегодня в команде А. Парень перспективный, но еще очень сырой. Поэтому не надо его вашими хотелками гробить. Загнать можно , как раненого оленя. Санитра в этих вопросах - умничка и, к сачастью, не слушает болельщиков
- я удивляюсь, что кто-то еще настойчиво говорит о том, что надо срочно возвращать Семенова. Люди, вы кроме гонок и ожидания медалей еще чем-то в биатлоне интересуетесь? Тогда вы наверное бы услышали информацию Санитры, что Семенов отказался ехать на КМ и предпочел остаться пока на ИБУ.

Вот поэтому, читая комменты, я удивляюсь, что в основном в теме рекомендации Санитре от более умных, чем он, болельщиков :))
2019-12-15 18:05
 # 95  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Какое то дежавю. Повтор прошлогодних успехов? И Бога ради, не надо никаких "супер Сэмов".
2019-12-15 18:18
 # 96  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Антон, конечно же будет ещё в эстафете. Просто на этом этапе он и так отработал на 4+, он пока тоже очень молод и он не Дале, не будем преувеличивать. Я очень хочу замены Ткаленко, он не анализирующий спортсмен и это плохо для командной гонки. Антону нельзя сразу столько гонок в горах, вот после нового года, пропуска ГП можно и в эстафете на него посмотреть. Я бы поменяла Артемов этапами и поставила Антона на 3-й, интересно чтобы получилось.
2019-12-15 18:19
 # 97  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Семенов отказался ехать на КМ и предпочел остаться пока на ИБУ
Ну, он скорее всего не хочет возвращаться под тренерское руководство Санитры. Последние несколько лет тренировки Санитры для Семенова не дали позитивного результат. Вот он и решил позаниматься по другим планам (скорее всего своего отца) и подготовится к основным стартам самостоятельно. Думаю в этом есть смысл. Для Семенова, как спортсмена, хуже не будет... Хуже уже некуда...
2019-12-15 18:21
 # 98   Nikolai (Niki) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По поводу эстафеты, и не только- нет стабильности, постоянно провалы в стрельбе, в беге и всегда какие-то оправдания спортсменов: то есть ветер то его нет, то снежинка в глаз попала, то камышек в туфельку и т. д. А может надо больше вкалывать на тренировках в межсезонье ?!!!, чтобы легче было на этапах кубка, чтобы дыхалка быстрее восстанавливалась на позиции, чтобы руки не дрожали и ствол не бегал вверх ... вниз. Одно расстройство, ждёшь выступлений с надеждой , с надеждой на хороший результат а птица удачи опять улетит, как в той песне. Желаю удачи!!!! И опять,опять-таки ожидания чуда..)))
2019-12-15 18:26
 # 99  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
дивно но після минулого етапу майже всі відправляли його на пенсію типу це на 99% відсотків його останній сезон і він уже найгірший навіть в команді Б. А тут пара вдалих гонок і зразу на кубок світу в естафету)
2019-12-15 18:27
 # 100  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Я бы поменяла Артемов этапами и поставила Антона на 3-й, интересно чтобы получилось.
Я думаю, что мы бы стали круговыми. Тищенко на втором этапе проиграет гораздо больше чем на первом... Весь смысл ставить его на первый этап - это чтобы он поменьше проиграл
2019-12-15 18:30
 # 101  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Правда, что-то немного сник Лесюк и это настораживает - не хотелось бы что бы он потерялся как это было с Мигдой, Ивко и Насыкой
2 vika77
А тут відповідь одна: ,,Або пан, або пропав". Якщо вдасться йому побороти самого себе, стане сильнішим - ,,профі", а якщо ні, то так і залишиться учасником. Шлях на гору дуже довгий, важкий і ,,тернистий". Правда процес падіння з неї відбувається дуже швидко, а ,,профі" відчувають цей момент і завершують вчасно.
2019-12-15 18:35
 # 102  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
решил позаниматься по другим планам (скорее всего своего отца)
Вообще-то, если не ошибаюсь, Семенов тренировался у Шамрая.

Просто уже ясно, что стабильной молодежи на 2 места в КМ у нас нет в этом сезоне. Труш, Лесюк оба никакие, Цымбал и Доценко тоже не дотягивают.
2019-12-15 18:37
 # 103  Gal4onok Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
всего не хочет возвращаться под тренерское руководство Санитр
2 predatelll
Причина, думаю, в другом. Сэм понимает, что ещё не набрал тех функциональных кондиций, которые бы удовлетворили бы его и Санитру, потому как второго шанса может и не быть.

Ранее Санитра говорил, что призовое место на КИБу основани для возвращения на КМ.

Хотя сегодня даже такой Сэм эстафете пригодился бы.
2019-12-15 18:42
 # 104  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
господин Санитра у нас, видимо, тренер одного спортсмена.. у Семенова регресс страшный, теперь Прима просел, Ткаленко и Тищенко из года в год одно и то же...
2 dimanestor
Помните фильм "Служебный роман"? Там есть ответ для вас: "Шура, идите ка вы в..... бухгалтерию!"
это к тому, что вы ничего явно не знаете о Семеновом, Ткаленко и Тищенко
2019-12-15 18:42
 # 105  Gal4onok Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
Не факт, под его присмотром, но вполне возможно, что по своим планам.
Просто объединили усилия для лучшей логистики.
2019-12-15 18:49
 # 106  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Я в этом сезоне все время с Вами соглашаюсь:)
Я согласна..Ткаленко для эстафет не подходит и уже поезд ушел...Не научится…
Лучше было бы брать на 3 этап того,кто сейчас в форме...Например,конкретно сейчас неплох Доценко..Потом ,возможно,наберет Лесюк..
Артем Тищ пусть бежит на 1-это этап для тихоходов..На 2 некем заменить Приму-увы..Может,в будущемпотянет Богдан…
3-этап-пусть бегут разные и кому-то подойдет...Например,Меркушина любит 3 этап...Возможно ,и Тищ смог бы..Он не такой дерганный-флегмат...
Вообще,было бы интересно посмотреть на 1-Приму,на 2-Бодя,3-Тищенко,4-Кэп.Но ,наверное,не в этом сезоне...
Мне нравится Дудченко,он-сбалансированный..Он не супер бегунок или стрелок ...Но он прогрессирует...Наверное,умный парень...
Я не верю в Доценко..Просто,у Зоца методика такая -на пике он хорош ,но через пару недель он перестанет и стрелять и бежать..
Хотелось бы,чтобы Лесюк ожил...
2019-12-15 18:49
 # 107  Zombie (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну шо сказать...Руслан не тянет и всё,ну не для эстафет он с такой посредственной стрельбой, и всё тут . Жаль Беню,проиграл тактически (Йося прижал его),ну а так Виват король Йоханнес)
2019-12-15 18:51
 # 108   Nikolai (Niki) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я, в том сезоне, комментировал и писал, что нужна конкуренция и смелее доверять молодым спортсменам с прицелом на перспективу. Без какой-либо обиды старшим биатлонистам, которые принесли славу Украине после Олимпиады в Сочи. Но надо понимать, что время безжалостно, оно нещадит даже Кайсу....
2019-12-15 18:55
 # 109  jonifer (черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Будет вам,мы и без штрафного круга в десятку не попали бы. Дмитро конешн .добрый казак
2019-12-15 19:02
 # 110  Гость22 (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если рассуждать логично, норвежцы сегодня по праву доказали , что они лучшие. Немцам сегодня сопутствовала удача практически во всем: и бег хороший, и стрельба удачная. А норвежцы лучше).
2019-12-15 19:04
 # 111  verksena3 почему???????????????? Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если не считать провала нашей команды,то сегодня была очень итересная эстафета.Взять 4-е место канадцев, где сплав молодости и опыта привел к успеху,несмотря на далеко не оптимистичные личные результаты.Опять же, феномен Бьо, не перестаешь ему поражаться.Даже Домрачеву с Бйорндаленом увидели,благодаря быстрому ходу китайскоо спортсмена.Что порадовало - Пидручный превратился в настоящего лидера команды и не потерялся на фоне лидеров других команд, это я уже об общем впечаатлении от выступлений на этапах. Тищенко сегодня молодцом, жду роста.
2019-12-15 19:18
 # 112  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
після етапу в Хохфільцені в мене збільшилося песемізму.Ті що стріляли перестали стріляти,ті що бігали колиссь зупинилися
2019-12-15 19:18
 # 113  V. V. V. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Один вопрос всего.
Чем занимались трое участников эстафеты пол года на сборах и тренировках?
Это просто зашквар.
Не бегут и теперь не стреляют.
Первый этап там такое впечатление, что он сознание теряет от того, что его плечем или лыжей толкают шарахается от всех и результат последний в группе бежит.
Про третий этап я вообще молчу зачем вы его возите на КМ?
2019-12-15 19:19
 # 114  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я согласна..Ткаленко для эстафет не подходит и уже поезд ушел...Не научится…
Лучше было бы брать на 3 этап того,кто сейчас в форме...Например,конкретно сейчас неплох Доценко..

Странно читать мысль о том, что Ткаленко типа "не подходит для эстафет", а что Доценко тогда подходит??? Какие аргументы для этого? Что он на 2 года моложе???
Ткаленко почти всегда по результатам был выше Доценка (и сейчас в том числе: чем 27 места Доценка на КИБУ лучше 50 мест Ткаленка на КМ?), а застрелиться или настрелять Доценко шарит покруче Ткаленка
2019-12-15 19:26
 # 115  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не знаю, чому наші тренери обирають саме таку тактику: на перший етап тихохода, але щоб добре стріляв (Тищенко, була Журавок). Пояснення, що мало програють, бо там всі йдуть в групі. Але чому так не роблять італійки, фінки, бельгійці? Ми ж не Норвегія чи Франція, що маємо команду майже рівноцінних спортсменів. Вважаю, що для Прими підійшов би краще перший етап, а для Тищенка третій. Єдина проблема другий етап. Але це, якщо вже взагалі немає заміни Ткаленку
2019-12-15 19:43
 # 116  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
если Тищенко на 1 этапе конвоируют со всех сторон другие спортсмены и все равно он сливает по 40с., то страшно представить, сколько он привезет, наслаждаясь пейзажами, на 3 этапе,где часто приходится в одиночку догонять уже уехавших
2019-12-15 20:07
 # 117  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
На перший етап більшість ставлять снайпера...лол
2019-12-15 20:43
 # 118  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Пацан
Странный выбор тренеров на 3-й этап в пользу Руслана Ткаленко. Антон Дудченко намного убедительнее смотрелся, что в спринте, что в ГП. А слова Санитры "Антон не успеет восстановиться к эстафете" тоже выглядят неубедительно. Потому что Дудченко моложе, а значит восстановится организм быстрее. Так природой заложено. Зато Руслан "восстановился" по полной. Привез команде 2 минуты. Трое оставшихся партнеров в сумме привезли команде всего 1,5 минуты. Но это так, мысли вслух. Тренеры тоже ошибаются с выбором.
Возможно тренеры и ошибаются. Но все-таки чаще болельщики ошибаются с оценкой ситуации. ))
Ну вышел бы на старт Дудченко. Поймал бы те же полторы-две минуты, потому что восстановиться действительно не успел (здесь молодость - не обязательно преимущество). Получил бы порцию критики от болельщиков, надломился психологически. Или вы дадите гарантию, что нет?
Тренер смотрит на несколько шагов вперед. И сиюминутный результат не всегда его заботит. Пора бы к этому привыкнуть уже ))
2019-12-15 20:46
 # 119  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не розумію тренерів, навіщо вони того Ткаленка сунуть скрізь, якщо він ВЗАГАЛІ не готовий, краще брати з кубку IBU когось, наприкал Доценка, Цимбала чи навіть Труша, щоб набиралися досвіду
Еще пару лет назад кричали: да нафиг тех (Жирного, Семакова, Кильчицкого, и даже иногда того же Приму) - пусть берут с КИБУ Ткаленко, он хоть бегает иногда. Ну. Взяли.
Надо понимать, что результаты КИБУ и КМ - это вообще разные планеты. И топ-10 КИБУ совсем не обязательно означает хотя бы топ-50 КМ. Потому и Семенову, например. сейчас нельзя торопиться, и Цымбала бы лучше полный сезон на КИБУ выкатать - даже в ущерб текущему командному результату, как уже писалось выше.
2019-12-15 21:07
 # 120  V. V. V. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну вышел бы на старт Дудченко. Поймал бы те же полторы-две минуты, потому что восстановиться действительно не успел (здесь молодость - не обязательно преимущество). Получил бы порцию критики от болельщиков, надломился психологически. Или вы дадите гарантию, что нет?

Такое мнение вообще удивляет.
Они у нас в сборной имеют статут "Принцессы?"
Во всех остальных сборных бегают каждую гонку уже в 22 года.
А у нас пусть отдохнут пробежали 2 гонки устали.
Я не понимаю зачем такое говорить.
Складывается впечатление, что у нас в сборной не спортсмены а балерины.
Так последние и то по крепче будут и в физическом плане и в моральном.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    З Новим роком! (10)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (36)
    Різдвяна гонка-2024. Результати гонки переслідування (29)
    Різдвяна гонка-2024: Хто, де, коли та які зміни в регламенті? (16)
    Різдвяна гонка-2024. Результати мас-старту (9)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 565
2 Ельвіра Карін Еберґ 371
3 Лу Жанмонно 352
4 Жюлья Сімон 315
5 Ванесса Фогт 307
6 Суві Мінккінен 285
7 Жустін Бреза-Буше 268
8 Жанні Рішар 260
9 Елла Халварссон 250
10 Селіна Гротіан 235
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Юлія Джима 6.73

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
380
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2024-12-22
Дмитро Підручний: Я пришвидшив підготовку до стрільби

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували